پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۴۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۷

هر تحریمی علیه ایران، به برجام لطمه می زند

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر این که مسیر جمهوری اسلامی ایران همواره مسیری تعاملی بوده است گفت: به نظر می رسد هرگونه تحریمی به توافق نامه و برجام لطمه وارد می کند و افکار عمومی نسبت به غربی ها بی اعتمادتر می شود. ضرغام صادقی درگفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: هم تیم مذاکره کننده کشورمان اعلام کرده و هم در متن برجام است که تحریم یا تهدید خلاف رویه توافق نامه است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)