سایر منابع:
سایر خبرها
در گیر و دار سلامتی دانش آموزان برای امتحانات خرداد
آموزش و پرورش اعلام کرده است که با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی مبارزه با کرونا امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم از 17 خردادماه آغاز می شود و امتحانات پایه نهم نیز به صورت مدرسه ای اما حضوری برگزار خواهد شد. این در حالی است که آزمون های سراسری که پیش از این قرار بود در خردادماه برگزار شد (آزمون دکترای سراسری و کارشناسی ارشد) از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد و دلیل آن اولویت
همه چیز درباره امتحانات دانش آموزان دبیرستانی
علیرضا کمره ای معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری امتحانات نهایی و امتحانات پایان سال دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم با اشاره به اینکه امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزاری می شود، اظهار کرد: امتحانات پایه نهم به دلیل تأثیر نمرات در هدایت تحصیلی به صورت حضوری است اما مشابه سال های گذشته امتحانات هماهنگ استانی و منطقه
امتحانات پایان سال با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود
کرمانشاه تاریخ برگزاری امتحانات نهایی کلاس دوازدهمی ها را از 17 خرداد تا 15 تیر ماه اعلام کرد و گفت: بر این اساس دانش آموزان می توانند برای رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند. این مسئول از گسترده کردن حوزه های امتحانی خبر داد و افزود: امتحانات پایان سال با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود و همچنین امتحانات پایه نهم به صورت حضوری و منطقه ای برگزار می شود که از هفته آینده آغاز خواهد شد.
حضور 3500 دانش آموز پایه نهم و دوازدهم بروجرد در امتحانات پایان سال
فرماندار بروجرد از شرکت 3500 دانش آموز پایه نهم و دوازدهم بروجرد در امتحانات پایان سال به صورت حضوری خبر داد. به گزارش خبرنگار زرک ؛ عبدالرحیم رحیمی 30 اردیبهشت در شورای آموزش و پرورش شهرستان در محل فرمانداری بروجرد با اشاره به نزدیک شدن به فصل امتحانات پایان سال تحصیلی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، امتحانات همه پایه های تحصیلی بجز پایه دوازدهم و نهم به صورت
مدرسه در خانه
مدارس بازگشایی شده است اما با توجه به اینکه حضور دانش آموز در مدرسه اختیاری است، با هماهنگی معلم، فرزندم، در مدرسه حاضر نشد. وی اظهار داشت: از سویی امتحانات پایان سال هم از طریق شبکه شاد انجام شد و با توجه به این شرایط نیاز به حضور در مدرسه برای دانش آموزان از جمله فرزند من نبود. معلمی که پیش از کرونا آموزش آنلاین را آغاز کرد وی این توضیح را نیز داد: معلم پسرم بسیار
امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می شود
به گزارش بازتاب به نقل ازتسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان اظهار داشت: ما دو آزمون سرنوشت ساز و امتحان نهایی را در پایه های نهم و دوازدهم داریم که به جهت اینکه سرنوشت ساز بودن آنها تأکید کردیم بارعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود. وی افزود: به علت اینکه ممکن است در روش های غیرحضوری حقوق
نحوه برگزاری آزمون ابتدایی ها
ابتدایی لزوما حضوری نیست، اظهار کرد: تاکید ما این است که دانش آموزان در قالب دو یا سه نفر با حفظ پروتکل های بهداشتی بتوانند در مدارس جهت ارزیابی حضور پیدا کنند. اما اگر معلم بتواند به روش دیگری به این اطمینان برسد که دانش آموز هم از جهت نوشتاری و هم از جهت خواندن، مهارت های لازم را کسب کرده، اجباری برای حضور نداریم. تقویت مهارت دانش آموزان با برنامه آموزش پرورش در ایام تابستان
70 هزار دانش آموز پایه نهم خوزستانی در انتظار تعیین تکلیف امتحانات پایان ترم
برگزار شدن امتحانات پایه نهم در سراسر کشور تعداد زیادی از خانواده های دانش آموزان پایه نهم در استان خوزستان با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان های این استان اعلام کردند فرزندان خود را برای امتحانات حضوری به مدرسه نخواهند فرستاد و در فضای مجازی از آموزش پرورش خواستار برگزاری امتحانات این پایه به صورت غیرحضوری شدند. ویروس کرونا در 2 هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده به گونه ای
پایش بهداشتی مدارس آستارا از هفته آینده
پرورش استان گیلان امتحانات پایه نهم متوسطه دوره اول نیز به صورت حضوری در 37 مدرسه شهری و روستایی برگزار می شود، افزود: تاریخ برگزاری امتحانات پایه نهم فعلا مشخص نیست. 18 هزار و 500 نفر از دانش آموزان شهرستان آستارا در مقاطع مختلف تحصیلی در 160 مدرسه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که در پی تعطیلی مدارس از 3 اسفند ماه سال گذشته تاکنون آموزش از طریق فضای مجازی و صداوسیما دنبال می شد. انتهای پیام/ع
بازدید مدیر آموزش و پرورش دشتستان از مدارس شهر برازجان
های مدیران و معلمان مدارس قدردانی و تشکر کرد . باقری گفت: در مقطع ابتدایی ارزشیابی دانش آموزان همچون سال های گذشته به شکل توصیفی توسط آموزگاران مربوطه انجام می شود . دبیر شورای آموزش و پرورش دشتستان ادامه داد: در مقطع متوسطه اول، امتحانات کلاس های هفتم و هشتم به صورت غیر حضوری و پایه نهم به صورت حضوری برگزار می شود. باقری تصریح کرد: در مقطع متوسطه دوم، امتحانات
رفع اشکال درسی دانش آموزان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، از اهداف بازگشایی مدارس است
محروم بوده اند، راه گشا خواهد بود. این مقام مسئول افزود: تمهیدات لازم برای ارزشیابی و ارتقای پایه تحصیلی دانش آموزان در نظر گرفته شده است و جای نگرانی برای اولیا وجود ندارد. معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: تنها امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری و با رعایت اصول بهداشتی در مدارس برگزار خواهد شد. براهوئی ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در مدارس اظهار داشت: عوامل مدارس در اولین فرصت شورای مدرسه را تشکیل داده تا با توجه به بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان نسبت به حضور آنان در مدرسه برنامه ریزی کنند. ...
زمان بندی دقیق برگزاری امتحان ها مشخص شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: انجمن اولیا و مربیان برای برگزاری امتحانات با مدیریت مدارس همراهی کنند. مدارس هم، زمان بندی دقیقی برای برگزاری امتحان به دانش آموزان اعلام کنند. او افزود: با هماهنگی دستگاه های مرتبط اقلام پزشکی ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی برای مدارس تهیه شود.
فارس من| برگزاری امتحانات پایه نهم همچنان حضوری/ مدارس موظف به اجرای شدید پروتکل بهداشتی شدند
پایه نهم یک دستورالعمل کشوری است که بر اساس آن پایه های نهم و دوازدهم امتحانات آن ها حضوری برگزار می شود، تصریح کرد: پروتکل های بهداشتی را وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت تنظیم و برای مدارس ارسال کرده اند، ما هم برای همه مدارس ارسال کردیم. وی با بیان این که بر اساس پروتکل های بهداشتی، دانش آموز باید با ماسک و دستکش در مدرسه حضور پیدا کند، اضافه کرد: مدارس باید مواد ضدعفونی کننده
نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم اعلام شد
سوال و اجرا به مدارس واگذار شده و به این ترتیب شرایط نسبت به سال های قبل اندکی تعدیل می شود. رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نتایج امتحان حضوری از نتایج غیرحضوری قابل استنادتر است و به جهت تاثیر در هدایت تحصیلی و پذیرش در نمونه دولتی، امتحانات این پایه به صورت حضوری انجام می شود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تصحیح اوراق به صورت الکترونیکی انجام می شود؟ اظهار
آخرین اخبار از شیوه برگزاری امتحانات مدارس در استان اصفهان
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا ناظم زاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه امتحانات در پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم به صورت غیر حضوری برگزاری می شود، اظهار کرد: معلمان می توانند بر اساس سوابق و فعالیت دانش آموزان در طول سال تحصلی وضعیتی که از آن ها سراغ دارند، نمره ثبت کنند. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یا اینکه می توانند
جزئیات و چگونگی برگزاری فرآیند ارزشیابی های پایانی دانش آموزان مقاطع متوسطه در سال تحصیلی جاری
و با توجه به این موضوع بحث ارزشیابی دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: در مقطع متوسطه اول، فقط در پایه نهم امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد و پایه های هفتم و هشتم به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. امتحان جامع مقطع متوسطه اول نیز همزمان با آزمون های پایه نهم و به صورت هماهنگ منطقه ای برگزار می شود. صابری تصریح کرد: در مقطع متوسطه دوم امتحانات نهایی پایه دوازدهم
تکذیب شایعه برگزار شدن امتحانات پایه دوازدهم به صورت مدرسه ای
خسرو ساکی در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان درباره شایعه اینکه امتحانات به صورت نهایی گرفته نخواهد شد گفت: امتحانات پایه دوازدهم بر اساس آنچه اعلام شده است به صورت نهایی برگزار می شود. رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش افزود: سوالات به صورت یکسان طراحی شده است و در یک زمان مشخص آزمون گرفته می شود. وی بیان کرد: برگزاری امتحانات با سال های قبل هیچ تفاوتی ندارد، تنها
فضای مجازی وقفه تحصیلی ناشی از کرونا را جبران کرد
بهداشتی و همچنین ضدعفونی و گندزدایی سطوح و اشیاء توسط نیروهای خدماتی و از همه مهم تر رعایت فاصله اجتماعی باشد. وی همچنین با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحانات ضروری است وهمه دستگاه های اجرایی باید برای بهتر برگزار شدن آن همکاری لازم را با آموزش وپرورش داشته باشند. وی تصریح کرد :آموزش و پرورش خمیر در سال گذشته عملکرد
روند ابتلا به ویروس کرونا در دماوند رو به کاهش است
باید در بازگشایی مدارس رعایت شود. مدیر آموزش و پرورش دماوند افزود: امتحانات پایه دوازدهم به صورت نهایی و حضوری و با حداقل جمعیت دانش آموزی برگزار می شود همچنین از 17 خردادماه امتحانات نهایی آغاز می شود که در یک روز دانش آموران رشته ریاضی و تجربی و در روز دیگر رشته انسانی در حوزه های امتحانی حضور پیدا می کنند.
دانش آموزان شادگان در جلسه امتحان حاضر می شوند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست سعید حاجیان فرماندار شادگان و با حضور سمیری سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضاء با محوریت برگزاری امتحانات نهایی نوبت خرداد پایه دوازدهم سال تحصیلی 99-98 و ارتقای جایگاه کنکور شهرستان در محل سالن جلسات آموزش وپرورش برگزار شد. سعید حاجیان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش
شورای مدرسه مرجع تصمیم گیری در دوره بازگشایی مدارس است
و اگر شخصی مشکوک به بیماری است، باید از حضور او در مدرسه ممانعت شود. کرمی با بیان اینکه امتحانات پایه نهم به دلیل اهمیت هدایت تحصیلی دانش آموزان و انتخاب رشته تحصیلی برای دوره متوسطه دوم به صورت حضوری برگزار می شود، اظهار کرد: بر خلاف سنوات گذشته، امتحانات سال تحصیلی جاری در این پایه به شیوه استانی برگزار نمی شود و هر مدرسه به صورت جداگانه این آزمون ها را برگزار می کند. مدیرکل آموزش و
آماده سازی 20 حوزه امتحان نهایی برای دانش آموزان بهبهان
متوسطه و کارشناسان سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش شهرستان بهبهان شده و در حال برنامه ریزی برای آماده سازی حوزه های امتحان نهایی در شهرستان هستیم. نژاد حسینی تصریح کرد: امسال تعداد حوزه های امتحانی شهرستان بهبهان دانش آموزان دختر و پسر به صورت فیزیکی 20 حوزه خواهد بود که با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، از نیمی از ظرفیت هر حوزه امتحان نهایی استان استفاده شده و به این ترتیب تعداد دانش آموزان در حوزه ها به نصف کاهش می یابد. معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان گفت: حوزه های امتحانی از نظر امکانات، تجهیزات و فضای فیزیکی مدارس در حال بررسی و رفع کمبودها است. انتهای پیام/ ...
جلسه توجیهی مدیران مدارس برگزار کننده حوزه های امتحان نهایی
تهران (پانا) - جلسه توجیهی مدیران مدارس برگزار کننده حوزه های امتحان نهایی با حضور امیر عسگری، معاون آموزش متوسطه منطقه و کامیار سلطانی، کارشناس مسئول امتحانات در محل سالن کنفرانس اداره برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، امیر عسگری در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان نکاتی را پیرامون اهمیت حوزه های امتحانات نهایی و شرایط خاص
آزمون پایه های نهم و دوازدهم غیرحضوری برگزار نمی شود
بنابراین قرار شد رفت و آمد دانش آموزان به مدارس برای رفع اشکال بر عهده والدین باشد. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان درباره دانش آموزان کرونامثبت پایه های نهم و دوازدهم گفت: در این دو پایه آزمون غیرحضوری برگزار نمی شود و این دانش آموزان می توانند در امتحانات شهریورماه شرکت کنند. همچنین اگر دانش آموزی در این دو مقطع به هر دلیلی در آزمون های حضوری شرکت نکرد باید شهریورماه امتحان
بازگشایی مدارس در شهرستان بن
در مدارس حضور خواهند یافت؛ دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند برای رفع اشکالات خود به آموزشگاه مراجعه کنند. او در پایان عنوان کرد: در مورد برگزاری امتحانات، طبق دستورالعملی که به ما اعلام شده است، کلیه پایه ها به جز امتحانات پایه نهم و دوازدهم به علت بحث هدایت تحصیلی و کنکور غیر حضوری بوده و نحوه برگزاری امتحانات غیر حضوری نیز به عهده شورای مدرسه است. خبرنگار دانش آموز: معصومه علی بیگی
70 درصد اعتبارات گرمسار به پروژه های آموزش وپرورش اختصاص یافت
دستور کار قرار گیرد. برگزاری امتحان نهایی برای 400 دانش آموز گرمساری مدیر اداره آموزش وپرورش گرمسار نیز در این جلسه ضمن بیان اینکه از روز گذشته تمام مدارس شهرستان برای رفع اشکال دانش آموزان بازگشایی شده است، اظهار داشت: روز گذشته در هر مدرسه حداکثر 15 دانش آموز حضور یافته است. امیر نجفی افزود: پیگیری مشکلات معیشتی معلمان و اجرای طرح رتبه بندی ازجمله مطالبات به حق
10 درصد دانش آموزان اردکان در مدرسه حضور یافتند
ابوالفضل کارگر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنا به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی مدارس شهرستان بازگشایی شد، مدیران، کارکنان واحدهای آموزشی و معلمان در ساعت اداری در محل کار حضور دارند و آماده رفع اشکال درسی دانش آموزان و ابهام های موجود هستند. وی علت اسقبال کم دانش آموزان را اعلام وضعیت قرمز اردکان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از لحاظ کرونا ، اجباری نبودن