چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۱

هواداران تراکتور از مدیرعامل این باشگاه دلخور شدند

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در یکی مصاحبه های اخیر خود پیشنهاد عجیبی مطرح کرد که باعث واکنش های مختلفی شد. او در آخرین مصاحبه خود گفت: کاش مسئولان به جای مصاحبه های متعدد، اتهام زنی به باشگاه ها در زمینه ضعف مدیریت، ترس از مسابقات و قراردادن بازیکنان مقابل باشگاه های شان، به فکر برگزاری لیگ رایانه ای با حضور نماینده ای از هر باشگاه باشند تا به این صورت نشاط اجتماعی تا حدودی به جامعه ی فوتبال بازگردد! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)