پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۶

70 درصد مبالغ قرارداد بازیکنان استقلال خوزستان پرداخت شد

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: 70 درصد از مبالغ قراردادهای اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان از سوی این باشگاه پرداخت شد. علیمراد سالاری اظهار داشت: بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم با حمایت شرکت گروه ملی پیش از ازسرگیری مسابقات لیگ پرداخت شد که این موضوع باعث انگیزه بیشتر در بین بازیکنان خواهد شد. وی گفت: یکی از اولویت های باشگاه پرداخت بدهی های معوقه است و طی چندماه اخیر ضمن پرداخت بخش عمده ای از بدهی های قبلی موفق به کسب رضایت تعداد زیادی از شاکیان شده ایم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)