چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۰

همایون خرم هر چه ساخت به دل نشست/ پیشکسوتان فرصت ها را از جوانان نگیرند

میلاد کیایی در گفتگو با خبرنگار موسیقی فارس، ضمن اشاره به جشنواره نوای خرم گفت: دهه 1340 الی1350 دوران شکوفایی موسیقی در رادیو و تلوزیون بود. هنرمندان در این دوره آهنگ های بسیار زیبایی را خلق کردند. باید نام چند تن از این بزرگان را بیاورم. مهدی خالدی،عباس شاپوری، پرویز یاحقی، انوشیروان روحانی، جهانبخش پازوکی و بسیاری دیگر. دو نفر در این دوره بسیار خوش درخشیدند و ملودی هایی که ساختند، جاودانه شد. این آثار در قلب و روح همه ایرانی ها نقش بست و برای همیشه باقی خواهد ماند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط