سایر منابع:
سایر خبرها
کفاشیان: اگر افرادی اصرار دارند پول گرفته ایم بیایند از من بگیرند
، مجمع به آنها رأی نمی دهد. نظر من روی هیچ فرد و شخصی نیست. به اعضای هیئت رئیسه هم گفته ام. فقط باید توجه داشته باشیم که تعداد اعضای مجمع افزایش یافته و باید انتخابات خوبی داشته باشیم. وی تأکید کرد: من 65 ساله هستم و دیگر نمی توانم نامزد انتخابات شوم. نیامده ام جای کسی را بگیرم، صرفا عضو هیئت رئیسه هستم کفاشیان درباره اعلام جرم قاضی زاده نماینده مردم مجلس شورای
کفاشیان: کاندیدای انتخابات فوتبال نمی شوم / بگویند پول را به چه کسی بدهم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره ابهامات حضور دوباره اش در فدراسیون توضیح داد. به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پس از حضور در فدراسیون فوتبال درباره حواشی مربوط به بازگشتش به این فدراسیون اظهار کرد: بنده از انتخابات قبلی عضو هیات رئیسه و نایب رئیس فدراسیون فوتبال هستم. به خاطر محرومیت از سوی کمیته اخلاق، وقفه ای در حضورم ایجاد شد و به
اعتراض سعادتمند به شرایط پرواز استقلال به اهواز؛ بلیت های خریداری شده ما را فروخته بودند
پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اراده و همیتی برای واگذاری دو به باشگاه به بخش خصوصی و ورود به بورس وجود دارد. هر سه شنبه با حضور شخص وزیر ورزش و سه معاون او و برخی مواقع رئیس سازمان خصوصی سازی، جلسه واگذاری برگزار و همه موارد و مصوبات چک می شود. در دو ماه گذشته فعالیت های فوق العاده خوبی صورت گرفته تا فضا برای ورود به بورس فراهم شود. وی درباره آخرین وضعیت شکایت بویان و
علی کفاشیان | روزه سکوت سلطانی فر در خصوص بازگشت کفاشیان
غیر از فریدون اصفهانیان هیچ کدام از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال موافق بازگشت او نیستند؟ خاطرنشان کرد: من با اعضای هیات رئیسه صحبت کردم و آنها هیچ نگرانی و مشکل ندارند. من که نیامدم جای کسی را بگیرم، بنده عضو هیات رئیسه هستم و اگر هر تصمیمی گرفته شود من هم یک رأی دارم و صحبت ها را می شنویم و بهترین آن را می پذیریم. وی در خصوص اینکه با توجه اینکه نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است و بعداز بازگشت
برانکو: من موفق ترین مربی ملی و باشگاهی ایران هستم
ترین مربی ملی و باشگاهی در فوتبال ایران هستم اما نمی دانم چرا مطالباتم پرداخت نمی شود. درباره این موضوع، آنها (مدیران باشگاه پرسپولیس) باید تصمیم بگیرند. با این حال از طریق رسانه شما به هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران سلام می گویم. آن ها بهترین هواداران در جهان هستند. با وجود شکایت به CAS مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که مطالبات شما را پرداخت می کنند. به نظر می رسد این رفتارها بیشتر
ورود قوه قضاییه به بحث قرارداد ویلموتس
بدانند پول کجا و چگونه هزینه می شود. من معتقد هستم مسئولان باید خودشان این کار را انجام بدهند تا قوه قضاییه ورود پیدا نکند. وزارت ورزش باید این موضوع را پیگیری کند، اما ما ناچار هستیم زمانی که این موضوع پیگیری نشد یا فسادی به وجود آمد ورود پیدا کنیم. محسنی اژه ای ادامه داد: در مسائل فوتبال نیز پرونده هایی تشکیل شده است. چون پرونده ویلموتس در مراحل مقدماتی است از بیان جزییات آن معذور هستم و از آخرین وضعیت آن اطلاع ندارم، اما دادگستری تهران در حال پیگیری این موضوع است.
اسکوچیچ: آمدنم به تیم ملی ایران شبیه یک فیلم سینمایی بود
که در هر مرحله داریم، نرسم، قراردادم تنظیم نمی شود. *میزان قرارداد شما؟ این یک چیزی است که شما هم اگر من بپرسم نمی گویید. چیزی که برای من بیشتر اهمیت دارد، پیشرفت و اعتلای فوتبال ایران است. من به فوتبال و این زندگی عشق می ورزم و اصلا پول برای من اهمیت ندارد. *انتخاب شما عکس های العمل های زیادی داشت؛ مثبت و منفی. منفی ها ولی بیشتر بود. این انتقادات چه اثری روی شما گذاشت
اسکوچیچ: همیشه از روزهای سخت عبور کرده ام/ حضورم در تیم ملی مثل یک فیلم بود
/> وی در خصوص اینکه طبق توافق با صنعت نفت در صورت پیوستن به تیم دیگری باید به این باشگاه مبلغی پرداخت شود، گفت: این را گفتم که همه آن چیزی که می توانستم بگویم، صادقانه گفتم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم. قراردادی که آنجا داشتم، استحقاقش را داشتم، چون کارم سخت بود. درباره بیماری ام هم دو سه بار کار به بیمارستان کشیده شد. با این حال هر بار که اسم آبادان می آید، خاطرات خوبی دارم. ما آنجا 5، 6 ماه هم
اسکوچیچ: تیم ملی پتانسیل صعود به جام جهانی دارد/ قرار بود در هیچ باشگاهی در ایران کار نکنم
به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با حضور در برنامه فوتبال برتر درباره چگونگی حضورش در تیم ملی، گفت: من در نفت آبادان خیلی سخت کار می کردم و در آنجا مشکلات زیادی وجود داشت و بازیکنان دریافتی نداشتند اما من با تمام وجود کار می کردم و برای من مشکلات پوستی به وجود آمده بود و قرار بود که من در هیچ باشگاهی در ایران کار نکنم. بعد از این اتفاقات از طرف تیم ملی با من تماس گرفتند. من می
حمیدرضا طاهرخانی: دوست ندارم از تیم محبوبم شکایت کنم
همکاری دادند و ادعا کردند که مشکل را حل می کنند اما در ادامه با هرکس که تماس گرفتم من را به شخص دیگری پاس داد و آن قدر این کار ادامه پیدا کرد که حقیقتا خسته شدم و فعلا بی خیال آن پول شدم. البته این به آن معنی نیست که احتیاج ندارم بلکه دلیلش این است که دیگر خسته شده ام. اصلا در این مدت به باشگاه نرفتی تا با مسئولان باشگاه درخصوص دریافت مطالباتت صحبت کنی؟ نه، فکر نمی کنم نتیجه
پول زور در پرونده ویلموتس نمی دهیم/ نایب رئیس فدراسیون فوتبال هستم
او نیستند؟ خاطرنشان کرد: من با اعضای هیئت رئیسه صحبت کردم و آنها هیچ نگرانی و مشکل ندارند. من که نیامدم جای کسی را بگیرم، بنده عضو هیئت رئیسه هستم و اگر هر تصمیمی گرفته شود من هم یک رای دارم و صحبت ها را می شنویم و بهترین آن را می پذیریم. وی در خصوص اینکه با توجه اینکه نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است و بعد از بازگشت قاعدتاً باید سرپرست فدراسیون باشد، گفت: الان بحث بازنشستگی من مطرح
کفاشیان: بازنشسته ام/ نباید به ویلموتس پول زور بدهیم
داشت: برای دوره جدید من بازنشسته هستم و سن من هم 65 به بالا است و طبق اساسنامه نمی توانم کاندیدا شوم. نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اگر قانون سن برداشته شود آیا به فعالیتش ادامه می دهد گفت: باز هم قانون می گوید بازنشسته نمی تواند. در مورد اساسنامه آپدیت نیستم وی در مورد اینکه در هیات رئیسه فدراسیون پنج نفر بازنشسته هستند و در برابر اجرای قانونی که قوه
کفاشیان: هر مبلغی که اضافه به ویلموتس پرداخت شود ناعادلانه است
رییسه است. *مجمع فدراسیون فوتبال این طور نیست که بخواهد به افراد مهندسی شده رای دهد. *نظر من روی شخص خاصی نیست. با اعضای هیئت رئیسه هم صحبت هایی کردیم و باید انتخابات درست و بی طرفانه انجام شود. *من به قانون احترام می گذارم. *الان 65 سال دارم و طبق اساسنامه نمی توانم برای دور بعد کاندیدا شوم، ولی از قبل بوده ام و بقیه هم تقریبا شرایطی مثل من دارند و من
اسکوچیچ: قراردادم با فدراسیون مثل فیلم بود
به گزارش وب سایت دی اسپورت، دراگان اسکوچیچ در خصوص جدایی از نفت آبادان و حضورش در تیم ملی ایران اظهار داشت: من در نفت آبادان خیلی سخت کار می کردم، در آنجا مشکلات سختی وجود داشت و بازیکنان مدت ها پول دریافت نکرده بودند، همچنین باید بگویم که مشکلاتی برای پوست من به وجود آمد که مجبور به ترک آنجا شدم. من آدم صادقی هستم، همان زمان گفتم به هیچ باشگاه دیگری نخواهم رفت و بعد از جدایی ام از فدراسیون با من
شفاف سازی کفاشیان درباره پول و بازنشستگی و انتخابات!
خاطر محرومیتی که برای من اعمال شد، به وجود آمد و من به فدراسیون نیامدم. حالا بعد از اینکه این محرومیت پایان یافته، دوباره تصمیم گرفتم به فدراسیون بیایم و با هیات رییسه همکاری کنم. این همکاری در قالب هیات رییسه هست. من با اکثر دوستان در هیات رییسه صحبت کردم و آن ها هم اعلام کردند با توجه به تجاربی که دارید و همچنین مسائلی از جمله اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات از این اتفاق استقبال می کنیم. باید
پنج مربی کروات تیم ملی ایران از یک شهر کرواسی!
هستم 5 مربی به ایران آمدند که مربی تیم ملی هم بودند که می تواند در گینس ثبت شود. ریکا باشگاه مهمی در کرواسی است که کرانچار، برانکو، بلاژویچ، بوناچیچ و من هم از آن به فوتبال ایران آمدیم. سرمربی تیم ملی در خصوص زبان فارسی اش گفت: زمانی که من به ایران آمدم در حال طی کردن زبان آنلاین بودم و نتوانستم به خوبی زبان ایرانیان را یاد بگیرم. البته بگوویچ که خوب فارسی حرف می زند کاملا ایرانی است، ولی من به مترجم نیاز دارم، با وجود اینکه متوجه می شوم دیگران چگونه صحبت می کنند. واقعا سعی می کنم فارسی را کم کم صحبت کنم. خسته نباشید ساده ترین کلمه ای است که می توانم بگویم. ...
اسکوچیچ: می خواهم خون تازه ای به رگ های تیم ملی اضافه کنم/ قراردادم طولانی است، اما نتیجه نگیریم کارتمام ...
خبرگزاری میزان - دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در برنامه فوتبال برتر در خصوص جدایی از نفت آبادان و حضورش در تیم ملی ایران اظهار داشت: من در نفت آبادان خیلی سخت کار می کردم، در آنجا مشکلات سختی وجود داشت و بازیکنان مدت ها پول دریافت نکرده بودند، همچنین باید بگویم که مشکلاتی برای پوست من به وجود آمد که مجبور به ترک آنجا شدم. بیشتر بخوانید: نشست دبیرکل فدراسیون فوتبال
ادموند اختر: باید در استقلال می ماندم و قراردادم را تمدید می کردم
قراردادت چقدر بود؟ 2 میلیون و 400 هزار تومان. با جرات می توانم بگویم در آن زمان پول بسیار خوبی بود، پولی که در آن برهه زمانی از باشگاه استقلال گرفتم از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم بیشتر بود، برای این حرف و ادعا دلیل دارم. در حال حاضر چند بازیکن داریم که در فوتبال ایران قرارداد 3 میلیاردی می بندند؟ تعداد آنها به اندازه انگشتان 2 دست هم نیست. آنها نیمی از این مبلغ را می گیرند و نیم دیگر را
اسکوچیچ: حضورم در تیم ملی مثل یک فیلم بود
... سرمربی کروات تیم ملی در مورد مدت زمان قرارداد خود با تیم ملی تصریح کرد: قراردادم طولانی مدت است اما در فوتبال وقتی نتیجه لازم را نگیرید، قرارداد به طور خودکار فسخ می شود. این در فوتبال طبیعی است. وی در خصوص مبلغ قراردادش گفت: این یک موضوع شخصی است اما پول برای من در اولویت نیست. اسکوچیچ در خصوص انتقاداتی که هنگام انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شد، تاکید کرد: من در مورد سایر مربیان و بازیکنان نظر نمی دهم. تمرکزم روی کارم است و با این روش کارم را مدیریت می کنم. ...
برنامه فوتبال برتر/ از ماجرای پیشنهاد پرسپولیس به مهاجم جنجالی استقلال تا دلیل اضافه وزن اسکوچیچ
. قرار بود مشکلات مالی برطرف شده و پول بازیکنان پرداخت شود. بهتر است سوال های جالب تر و بهتری از من بپرسید چراکه بحث مبلغ قرارداد من به تیم ملی کمک نمی کند. به شما گفتم صادقانه صحبت می کنم و درباره بحث من با باشگاه صنعت نفت چیزی دیگری نمانده است. کار سختی در آبادان داشتم و چند باری به دلیل مشکلات که در این شهر داشتم به بیمارستان رفتم. همه این ها را کنار بگذارید، اما هرگاه درباره آبادان صحبت می کنم
خلیل زاده: پرونده ای در کمیته انضباطی نداشتم و هیچ پیشنهادی ندارم/ زنوزی؟ هر کس درمورد تیم خودش حرف بزند
انجام شده، اظهار داشت: مشکلات در همه باشگاه ها وجود دارد. ان شالله این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود. ما آرزوی مان این است همه چیز این فوتبال خوب باشد و بازیکنی که قرارداد می بندد تا آخر پولش را بگیرد چون خانواده دارد و امیدوارم پرداختی ها هر چه زودتر انجام شود و مشکلات برطرف شود.
شجاع خلیل زاده:بازی کردن بدون حضور تماشاگران همیشه سخت است
. پرسپولیس را ترک می کنید؟ فعلا که اینجا هستم. انشالله که بتوانیم با موفقیت بازی های لیگ را به پایان برسانیم آن موقع می توان درباره این سوالات صحبت کرد. یعنی پیشنهاد از تیم های خارجی مانند السد دروغ است؟ بله همه اینها دروغ است (با شوخی و کنایه) من از هیچ جا پیشنهادی ندارم و همه توانم را می گذارم و با جان و دل به میدان می روم تا انشالله بتوانم با پرسپولیس به قهرمانی لیگ
سیدی: باشگاه پرسپولیس طی 3 ماه گذشته پول کارمندان خود را هم پرداخت نکرده است
پرسپولیس دریافت شود. بیشتر بخوانید: سیدی: پرسپولیس تجربه تلخ نفت تهران را برای من تکرار نکند او افزود: طلب من از پرسپولیس مبلغ 100 میلیون تومان است که هزینه هتل این باشگاه هم نمی شود. این تیم طی 3 ماه گذشته پول کارمندان خود را هم پرداخت نکرده و بدهی های پرسپولیس در چند سال گذشته به دلی جابجایی مدیر ها زیاد شده است. انتهای پیام/
خلیل زاده: 4 سالی است نامم برای تیم ملی مطرح است/ فعلا در پرسپولیس هستم
آمده بودم. پرونده ای در کمیته انضباطی نداشتم، اما پای ثابت هستم! حرفی از محرومیت نیست و بابت پرونده ام قصد داشتم با مسئولان فدراسیون صحبت کنم. شجاع در ادامه گفت: فعلا در پرسپولیس می مانم و از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم و بعد از قهرمانی تصمیم می گیرم. او درباره مخالفت برخی باشگاه ها با برگزاری مسابقات لیگ بیان کرد: مردم بهتر می توانند در مورد برگزاری لیگ نظر بدهند و هر تیمی از
بیوگرافی جالب گادوین منشا فوتبالیست + عکس همسر و پسرش
گادوین منشا در زمانی که به پرسپولیس پیوست تورا باید مهاجم جدید پرسپولیسی بدانیم ؟ فکر نمی کنم این خبر برای کسی سورپرایز باشد. پرسپولیس انتخاب خیلی وقت پیش من است و در حال حاضر از اینکه قراردادم با این باشگاه نهایی شده حس متفاوتی نسبت به گذشته دارم. فقط می توانم بگویم همه چیز عالی است. پرسپولیس را چگونه باشگاهی می دانی؟ یک باشگاه بزرگ و کاملا متفاوت با دیگر
وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس قرارداد ندارد!
و همکارش از این فدراسیون اظهار داشت: تاکنون هیچ قراردادی بین وکلای ایرانی پرونده و فدراسیون امضاء نشده است. فدراسیون فوتبال با لودویک ده لیشت قرارداد دارد که به دلیل محرمانه بودن آن، نمی خواهم درباره اش صحبت کنم. 6 الی 7 ماه است درگیر پرونده ویلموتس هستیم، اما قراردادی با فدراسیون نداریم. هیچ زمانی را نمی توان برای صدور رای پرونده ویلموتس اعلام کرد ملیح زاده درباره زمان احتمالی