سرپرست استقلال: تمام زحماتمان بر باد رفت!
سایر خبرها
سرپرست استقلال: لطفا ما را سیاه نکنید!
به گزارش "ورزش سه"، سعید رمضانی در فاصله چند ساعت مانده تا دیدار استقلال وفولاد خوزستان درباره مسائل رخ داده در پرواز تهران به اهواز آبی ها عنوان کرد: ما واقعا شوکه شدیم. باشگاه ما این همه تلاش کرد و زحمت کشید و هزینه کرد تا پروتکل ها را رعایت کنیم. با ورود به پرواز اما فهمیدیم همه یک شو بوده است. اصلا تیم ما به کنار، مردم هم اینگونه اند. ما از قبل بلیت های اضافه خریداری کردیم اما در هواپیما با
بیانیه شرکت هواپیمایی در مورد اعتراض باشگاه استقلال
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا شرکت هواپیمایی که روز گذشته بازیکنان استقلال با آن به اهواز سفر کردند در پاسخ به اظهارات احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: 1- پرواز 988 این هواپیمایی مورخ سوم تیرماه 99 در مسیر تهران - اهواز به اقتضای عملیاتی از ساعت 16 به 17:45 تغییر ساعت داشته که این تغییر برنامه روز قبل از پرواز توسط پیامک و تماس تلفنی به
درگیری استقلال و ایران ایرتور بر سر صندلی اضافی + عکس
چارتر گرفتیم ولی فکر نمی کردیم که برای پرواز رفت چنین اتفاقی پیش بیاید. او افزود: بازیکنان ما حتی یک صندلی هم فاصله نداشتند. این موضوع از قبل هماهنگ شده بود و تعداد بلیت هایی که گرفته بودیم دو به یک بود. آن ها حتی بلیت های ما را هم فروخته بودند و حرکت خوبی نبود. ما شدیدا به این موضوع اعتراض کردیم و پیگیر آن هستیم. او افزود: دو نفر زودتر به اهواز رفتند و تمام مباحث بهداشتی را
پرواز پر استرس
کاروان استقلال عصر روز سه شنبه در حالی تهران را به مقصد اهواز ترک کرد که قابل پیش بینی بود این پرواز آبی ها با ماجراهای زیادی روبه رو شود. ماجرا زمانی جذاب شد که تصویر منتشرشده در اینستاگرام دکتر کاوه ستوده، پزشک باشگاه استقلال، نشان می داد این پرواز چیزی نبوده که استقلالی ها انتظارش را می کشیدند. آبی پوشان چند روز قبل از سفر، چند بلیت اضافه هم تهیه کرده بودند تا با غیبت برخی اعضای تیم، چند ردیف
سرپرست تیم فوتبال استقلال: مسئولان برگزاری لیگ ما را سیاه نکنند/ در هواپیما شرایط سختی داشتیم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما واقعا شوکه شدیم، در یک ماه گذشته این همه برای رعایت شیوه نامه بهداشتی تلاش کردیم و متاسفانه در پرواز همه این ها بیهوده بود. اصلا تیم ما به کنار، مردم ما با این شرایط دارند زندگی می کنند، ما بلیت اضافه گرفتیم، ولی وقتی داخل پرواز رفتیم همان آش و همان کاسه بود و بلیت های ما را هم فروخته
ایران ایرتور ادعای مدیرعامل استقلال را تکذیب کرد؛ بلیت اضافه فروخته نشده است
خالی داشته و اگر قرار بود بلیتی فروخته شود، از آن 20 جای خالی استفاده می شد. او درباره بحث عدم رعایت فاصله اجتماعی در هواپیما می گوید: ” اگر بخواهم به طور فنی جواب این سوال را بدهم باید بگویم که امکان فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما وجود ندارد. باید به این نکته هم اشاره کنم که بعضی اوقات به خاطر وزن هواپیما، ممکن است حتی اگر مسافران کمی در یک پرواز باشند، آنها در کنار همدیگر بنشینند و فاصله زیادی بینشان نباشند” مدیر روابط عمومی شرکت ایران ایرتور در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که هزینه 10 بلیت اضافه بعد از کسر جریمه، به باشگاه استقلال برگردانده خواهد شد. ...
سعادتمند : برای بازیکنان استقلال بلیت اضافه خریدیم اما هواپیما پر بود
سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران : منتظر پاسخ فیفا برای پرونده شفر هستیم. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، احمد سعادتمند ، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اظهار داشت : با وجود اینکه برای ایجاد فاصله بین بازیکنان 15 بلیت اضافه خریده بودیم ولی حتی بیشتر از تعداد مسافران داخل هواپیما بلیت فروخته بودند. وی ادامه داد :البته ما پرواز برگشت تیم را چارتر گرفته ایم ولی
نامه اعتراضی استقلال به سازمان لیگ
اعضای تیم استقلال شب گذشته برای دیدار با فولاد خوزستان تهران را به مقصد اهواز ترک کردند. با اینکه مسئولان استقلال بلیت های اضافه برای این پرواز خریداری کرده بودند، اما به محض رسیدن به هواپیما متوجه شدند شرکت هواپیمایی بلیت های اضافه آنها را فروخته و به همین خاطر آنها مجبور شدند در کنار مسافران و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا اهواز بنشینند. این مساله اعتراض شدید اعضای تیم استقلا ل
غر، غر، غر
اعتراضات مفصل و دنباله دار کادرفنی و مدیریتی شد. فرهاد مجیدی با انتشار تصاویری از همنشینی بازیکنان استقلال با مسافران عادی، به اجرای پروتکل های بهداشتی در ایران طعنه زد. بعد هم سعید رمضانی که به عنوان سرپرست تیم در این مدت اظهارنظرهای منفی زیادی داشته، دوباره همین مواضع را تکرار کرد؛ حتی مجید نامجومطلق، مربی و احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال هم به انتقاد از شرایط پرداختند. سعادتمند مدعی بود باشگاه حاضر
سعادتمند : 15 بلیت اضافه برای تیم خریدیم ولی هواپیما پٌر بود
احمد سعادتمند با وجود اینکه برای ایجاد فاصله بین بازیکنان 15 بلیت اضافه خریده بودیم ولی حتی بیشتر از تعداد مسافران داخل هواپیما بلیت فروخته بودند. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، احمد سعادتمند ، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران گفت :البته ما پرواز برگشت تیم را چارتر گرفته ایم ولی بازیکنان تیم ما حتی یک صندلی هم با هم فاصله نداشتند. ما دو به یک بلیط گرفته بودیم ولی به نظرم
شک هایمان به یقین تبدیل می شود/ زورمان به حاشیه ها نرسید
سعید رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سفرمان به اهواز از همان شروع، حاشیه هایی داشت که ملموس ترین آن نوع حضور در هواپیما و سفر به اهواز بود. بعد از اقامتمان نیز اتفاقاتی افتاد که نمی توانم آن را بازگو کنم اما باشگاه به آن رسیدگی خواهد کرد. با جمیع این حواشی تیم ما به زمین رفت و در زمین
دلهره در آسمان!
باشگاه استقلال احتمالا به دلیل کمبود منابع مالی توان اجاره یک پرواز چارتر و اختصاصی را برای بازیکنان خود نداشته اما برای ایجاد فاصله های اجتماعی اقدام به خرید چندین بلیت اضافه کرده بود تا بازیکنان فضای بیشتری داشته باشند. آنها با ورود به هواپیما می بینند که خبری از صندلی های اضافه ای که خریده بودند نیست. همین موضوع باعث شد فرهاد مجیدی سرمربی این تیم عکسی از تکمیل ظرفیت صندلی ها توسط دیگرمسافران گرفته و آن را با عنوان کنایه آمیز رعایت کامل پروتکل بهداشتی، بازیکنان استقلال کنار سایر مسافران درشبکه اجتماعی خود منتشر کند. البته این پست فرهاد با انتقادهایی همراه شد و خیلی از مردم پرسیدند مگر خون فوتبالیست ها رنگین تر از سایرین است که باید جدا بنشینند؟ اما احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال نیز دیروز به این موضوع واکنش نشان داد و ضمن گلایه از شرکت هواپیمایی که بلیت از آن خریداری شده گفت: متاسفانه به رغم اینکه بیش از 15 بلیت اضافی تهیه کر ...
تداوم درخشش طارمی در لیگ پرتغال/ شرایط عجیب استقلالی ها در هواپیما/ تیم بسکتبال بانوان به هدف خود رسید
استقلال در حالی برای برگزاری دیدار با فولاد خوزستان در حالی راهی اهواز شده بود که این سفر با حواشی زیادی برای آبی پوشان همراه شد. در حالی که اعلام شده بود اعضای تیم فوتبال استقلال با پرواز چارتر به اهواز خواهند رفت اما فرهاد مجیدی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود از چارتر نبودن این پرواز و کیفیت پائین آن ابراز ناراحتی کرد. ظاهرا این پرواز بسیار شلوغ بوده و استقلالی ها در کنار سایر مسافران و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از تهران به اهواز رفتند.
نامجومطلق: در هواپیما فوتبال از یادم رفت!
به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق در گفت و گویی رادیویی درباره رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مسابقات در پرواز استقلال به اهواز عنوان کرد: وقتی خواستیم سوار هواپیما شویم و به اهواز برویم و با آن صحنه مواجه شدیم به شخصه فوتبال یادم رفت. هیچ رعایت پروتکلی را در آنجا ندیدیم. بازیکنان خانواده دارند و از این موضوع ناراحت بودند. وی درباره اقدامات باشگاه گفت: رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال
طعنه تند فرهاد به پرواز مثلا چارتر استقلالی ها!
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ درحالی که اعلام شده بود اعضای تیم فوتبال استقلال با پرواز چارتر به اهواز خواهند رفت اما فرهاد مجیدی با انتشار عکسی در اینستاگرام شخصی خود از چارتر نبودن این پرواز و کیفیت پایین آن ابراز ناراحتی کرد. ظاهرا این پرواز بسیار شلوغ بوده و استقلالی ها در کنار مسافران دیگر از تهران به اهواز رفتند.
واکنش سعید رمضانی به پرواز عجیب آبی ها به اهواز
به گزارش شریان نیوز ،سعید رمضانی سرپرست باشگاه استقلال نسبت به سفر عجیب آبی ها به اهواز واکنش نشان داد. کاروان استقلال امروز با پروازی که چارتر نبود به اهواز رفت تا این اتفاق اعتراض اینستاگرامی فرهاد مجیدی را در پی داشته باشد. سعید رمضانی سرپرست آبی ها در واکنش به این پرواز گفت: مسافرین داخل پرواز آنقدر نزدیک به هم و چسبیده به یکدیگر بودند که در آنجا متوجه شدیم فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی فقط یک شعار بوده و به نوعی شوی تبلیغاتی به راه انداخته بودند؛ این همه زحمت مجموعه باشگاه استقلال کشیده ولی با یک پرواز همه چیز برباد رفت آیا اسم این فاصله اجتماعی است. ...
تصویری باورنکردنی از ازدحام در پرواز استقلالی ها
تیم فوتبال استقلال امروز با پرواز به اهواز رفت تا فردا شب ساعت 21 روبروی فولاد قرار بگیرد. چارتر نبودن پرواز استقلال و همسفر بودن با دیگر مسافران اما باعث شد فرهاد مجیدی نسبت به وضعیت پرواز تیمش اعتراض داشته باشد. حالا اما در همین رابطه تصویری عجیب و باورنکردنی از ازدحام شدید و رعایت نشدن فاصله اجتماعی در پرواز آبی ها منتشر شده که منظور فرهاد مجیدی را مشخص می کند. مطالب مرتبط
کامبک فوتبال
رقابت ها مجددا بعد از 118 روز با برگزاری یک دیدار عقب افتاده از هفته هفدهم رقابت ها بین فولاد و استقلال در ورزشگاه اختصاصی فولاد پیگیری خواهد شد. این دیدار قرار بود 27 دی ماه در اهواز برگزار شود اما زمان برگزاری آن که به دلیل حضور نمایندگان این دو باشگاه در تیم فوتبال امید ایران برای رقابت های انتخابی المپیک مورد انتقاد هر دو طرف بود سرانجام بعد از چالش با سازمان لیگ عقب افتاد و قرار است
استقلال به اهواز رسید
ناطقان: کاروان تیم فوتبال استقلال که برای بازی با تیم فولاد خوزستان راهی اهواز شده بود، عصر امروز وارد این شهر شد. استقلال در حالی با پرواز هواپیما این سفر را انجام داد که فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان با انتشار فیلم و پیامی در اینستاگرام خود، نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برای بازیکنان و همسفر بودن آنها با مسافران دیگر، اعتراض کرد. استقلال ساعت 21 فردا چهارشنبه در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان این تیم است.
کلیپی از اوضاع نابسامان پرواز استقلال به اهواز برای دیدار با فولاد خوزستان
تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار با تیم فولاد خوزستان راهی اهواز شد که سفر آبی ها بسیار خبر ساز شد. در پروتکل های بهداشتی تاکید شده بود که تیم ها باید با پرواز اختصاصی جابجا شوند ولی اکثر تیم ها نمی توانستند از عهده هزینه ها برآیند، در همین راستا کاروان تیم استقلال هم با پروازی عادی راهی شد تا وضعیت نابسامان داخل هواپیما پروتکل های بهداشتی را زیر سوال ببرد. فرهاد
واکنش نامجو مطلق به وضعیت پرواز استقلال
، من به شخصه فوتبال از یادم رفت. وی در ادامه در خصوص مشکلاتی که برای استقلال در پرواز این تیم به وجود آمد، تصریح کرد: رمضانی چند بلیط اضافه گرفت تا فاصله اجتماعی رعایت شود، اما همان بلیط ها را هم فروختند.
رمضانی: با باشگاه فولاد مشکلی بابت میزبانی شان نداریم
کردند بیان داشت : در اهواز تمرینی نداشتیم دیشب بلافاصله پس از رسیدن به اهواز بازیکنان استراحت داشتند تا در جلسه فنی که با کادرمان خواهند داشت شرکت کنند. سرپرست تیم استقلال در مورد اتفاقات پرواز این تیم به اهواز گفت : بحث تیم ما نیست بحث فاصله گذاری اجتماعی است که همه جا عنوان و تاکید می شود اما به ندرت رعایت می شود ما برای اینکه این فاصله را رعایت کنیم بیشتر از تعدادمان بلیط تهیه کردیم
حرف آخر| فوتبال علیه کرونا
استقلال بدون رعایت فاصله اجتماعی کنار مردم نشسته اند. طبعاً باشگاه استقلال می توانست فکری برای این پرواز بکند که حداقل بازیکنانش با رعایت فاصله اجتماعی اولین پرواز کرونایی خود را انجام بدهند، اما این اتفاق رخ نداد تا مشخص شود ما همان طور که موقع کار و خرید و... کرونا را شوخی می گیریم، هنگام پرواز هم شوخی می گیریم و البته مقصر این مسئله فوتبال نیست. فوتبال از امشب به طور رسمی مقابل کرونا قرار می گیرد و
اشتباه باشگاه استقلال در خرید بلیت؛ آنها نمی توانند شکایت کنند
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کاروان تیم استقلال برای دیدار مقابل فولاد خوزستان عصر روز گذشته با پرواز هواپیمایی ایران ایر تور به اهواز سفر کرد. تصاویری از پرواز آبی پوشان و جمعیت زیاد مسافران هواپیما ساعاتی بعد منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. بعد از این ماجرا بود که خبر رسید فرهاد مجیدی از ماجرای پیش آمده به شدت عصبانی است و باشگاه استقلال هم اعلام کرد بلیت های اضافی
پرواز آبی به وضعیت قرمز
. سعید رمضانی، سرپرست استقلال در این خصوص به همشهری ورزشی می گوید: پرواز رفت ما چارتر نیست، ولی پرواز برگشت، چارتر است. ما برای پرواز رفت تعداد بلیت های بیشتری گرفتیم تا قسمتی از فضای هواپیما در اختیار خودمان باشد و نسبت به دیگر مسافران فاصله امنی ایجاد کنیم که کمترین خطر را داشته باشد. از طرفی قرار شد به محض ورود به فرودگاه به سمت CIP برویم تا کمترین برخورد را با اشخاص دیگر داشته باشیم.
استوری جدید فرهاد مجیدی از وضعیت پرواز تیم استقلال ؛ گلایه شدید سرمربی آبی ها
به مسئولان برگزاری رقابت های لیگ طعنه زد. مجیدی به طعنه روی فیلم داخل هواپیما نوشت: رعایت کامل پروتکل بهداشتی، بازیکنان استقلال کنار مسافران. گفتنی است، دیدار فولاد و استقلال ساعت 21 چهارشنبه شب در اهواز برگزار می شود. در دیدستان هم ببینید خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود. در اینجا در این باره بیشتر بخوانید
رمضانی: سعادتمند به وعده خود عمل کرد/ سعی می کنیم تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم
سعادتمند داده بود، قرار بود قبل از بازی با فولاد بازیکنان دریافتی داشته باشند که خوشبختانه این وعده عملی شد و چیزی حدود 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان به حساب هایشان واریز شد. سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چگونه پروتکل های بهداشتی را در سفر به اهواز رعایت خواهید کرد تصریح کرد: ما سلطانی را زودتر از تهران به اهواز فرستادیم تا مقدمات حضور ما در اهواز را آماده کند و به محض اینکه ما
نامه ستاد کرونا در ورزش به سازمان هواپیمایی
سلامت همه مسافران خطوط هوایی مطابق با دستورالعمل ابلاغی، مقرر شده تنها 60 درصد ظرفیت هر پرواز را مسافرین اشغال کنند. این در حالی است که وزیر بهداشت هم در سفر به مشهد مقدس نسبت به انجام صحیح آن ابراز نگرانی کرده است و بیم آن می رود، رعایت نکردن دقیق آن، موجب گسترش بیماری خطرناک کرونا شود؛ لذا با توجه به آغاز لیگ برتر فوتبال که تعداد قابل توجهی از ورزشکاران طراز اول کشور در حال جابه جایی خواهند بود، با دستور بررسی مجدد دستورالعمل نسبت به اجرای کامل آن اقدام شود. "