قربانی: نمی توانستم آن طور که شایسته است به گل گهر کمک کنم
سایر خبرها
محمود آبادی: گل گهر لیاقت ماندن در لیگ برتر را دارد
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، رضامحمودآبادی که در بازی این هفته گل گهر برابر شاهین بوشهر بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو بسته بود ، در شصت درصد بازی های گل گهر در این فصل حضور داشت اما این گل او برابر شاهین بود که باعث شد تا نامش مطرح شود. این هافبک 25 ساله که فوتبالش را از رده های پایه گل گهر آغاز کرد یکی از با سابقه ترین بازیکنان تیمش به حساب می آید. او در بازی هفته بیست و پنجم یکی از
هت تریک کریمی در دادن پاسخ منفی به گل گهر
نرسیدند و خلاصه کریمی قید نشستن روی نیمکت گل گهر را زد. این در حالی است که شنیده می شود شاید ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در تهران و به صورت متمرکز برگزار شود. در هر حال، حضور کریمی در گل گهر می توانست جذابیت های لیگ را بیشتر کند اما جادوگر قید سرمربیگری را به طور موقت زده تا شاید از فصل آینده دوباره به جرگه مربیان بازگردد. بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه گل گهر سیرجان به اظهارات پاشازاده انتهای پیام/
افاضلی: برخی کاسه داغ تر از آش شده اند/ نگران داوری بازی با گل گهر هستیم
کرد به طور شفاف پیرامون مسائل توضیح داد. متوجه نمی شوم چرا برخی افراد کاسه داغ تر از آش شده اند و درباره هرمساله ای اظهارنظر می کنند. قضاوت هایی به مراتب پر ایرادتر طی این چندسال علیه تیم های تبریزی وجود داشت که بابت آن نه جلسه اضطراری برگزار و نه مجسمه ای ساخته شد! من و هواداران و مسئولان درحال حاضر فقط یک نگرانی داریم و آن داوری دیدار با گل گهر سیرجان است. افاضلی در اشاره به بازی این
گوچی: همیشه برای تیم ملی جنگیدم
هدف گذاری های دارید؟ فصل پیش، فصل خوبی داشتم. خیلی نمره های خوبی را هم گرفتم در 13 بازی توانستم 7 گل به ثمر برسانم. در هلند همانطور که می دانید در لیست بازیکنانی که کمترین دقیقه را نیازمند به زدن گل بودن دوم شدم. این برای خودم خیلی مثبت بود. امسال هم ان شاءالله با کمک خدا عین هر فصل دوست دارم حالا هر جا بازی کردم چه این (زووله) چه هر باشگاه دیگری بود دوست دارم خیلی با بازی ام و گل های مهم کار
مدیر تیم گل گهر: پاشازاده نمی تواند با تهمت زدن نقص فنی اش را پنهان کند/ مگر بیماریم که بی جهت بگوییم ...
لحظه بازیکنانی که تست شان مثبت شده بود را از تیم جدا کردیم. مدیر تیم گل گهر گفت: متاسفانه پاشازاده به جای اینکه به مسائل فنی برسد، به هر تیمی که می رود این حرف ها را می زند. لیست بازیکنان کرونایی ما موجود است و اگر پاشازاده شک دارد می تواند به سازمان لیگ برود و این لیست را ببیند. در روز بازی هم افسر ایفمارک در ورزشگاه حضور داشت و پاشازاده دید که لیست ما را بررسی می کند تا افراد کرونایی
پاشازاده: گل گهر کار کثیفی کرد؛ شخصیت داشته باشید!
به گزارش وانانیوز، مهدی پاشازاده درباره شکست 4 بر 2 تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل گهر سیرجان گفت: تیم از لحاظ روانی و بدنی خیلی عقب است. نمی خواهم درباره گذشته صحبت کنم، اما نمی دانم چه اتفاقاتی در این تیم افتاده و با مشکلات زیادی مواجه هستیم. بینی مرتضی غلامعلی تبار شکسته بود و دو بازیکن دیگر هم محروم بودند. حسین مالکی و گادرانی هم به مصدومان ما اضافه شدند و پیش از چنین دیداری
سابقه پاشازاده کاملا معلوم است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دیدار تیم های انتهای جدولی گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال، این هفته با برتری 4 بر 2 تیم سیرجانی به پایان رسید. مهدی پاشازاده ، سرمربی جدید شاهین شهرداری پس از این دیدار از موضوع کرونایی شدن چند عضو باشگاه گل گهر و اعلام این خبر شب قبل از بازی انتقاد و کار مسئولان باشگاه گل گهر را کثیف عنوان کرد.
بیانیه باشگاه گل گهر در واکنش به اظهارات شاهینی ها
به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار گل گهرسیرجان و شاهین بوشهر مصاحبه ای سوی ایزدپناه سرپرست شاهینی ها انجام شد و او به برخی از اتفاقات نظیر حضور مجید جلالی در استادیوم و پیروز قربانی و سرآسیایی روی نیمکت تیم، معترض شد. در سوی دیگر مهدی پاشازاده سرمربی تیم نیز در مصاحبه ای موضع تند علیه باشگاه سیرجانی در پیش گرفت. حالا باشگاه گل گهر سیرجان در واکنش به مصاحبه های اخیر سرمربی و سرپرست تیم
باشگاه گل گهر: حرف های پاشازاده حاکی از کمبود تجربه است
گل گهر ذهن پسرهای ما در زمین مسابقه و قلب شان کنار هم تیمی ها و مربیانشان بود. اقدامی که دوستان آن را کثیف خوانده اند اما از نظر ما شایسته تقدیر بسیار است. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، باشگاه گل گهر در واکنش به اظهارات اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر بیانیه ای را منتشر کرد: گل گهر با وجود مثبت شدن تست کرونای 12 نفر از اعضایش به تیم شاهین احترام گذاشت و برخلاف خیلی از تیم
دوست دارم در پرسپولیس بمانم، اگر بدقولی ها اجازه بدهد!
به گزارش خبرورزشی ، هافبک عراقی پرسپولیس در سال چهارم حضور در این باشگاه پخته شده و تاجایی پیش رفته که یک مهرف غیرقابل جانشین در پرسپولیس است. بازیکنی که مکررا صحبت جدایی اش شنیده می شود که با توجع به قیمت ارز این چیز عجیبی هم نیست. با بشار درباره همین چیز ها حرف زدیم و او بدون انکار جوای سئوال های ما را داد. نتیچه اینکه او در پرسپولیس خوشحال است، اما ماندنش به این سادگی ها نیست مگر آنکه خواهان
دیاباته و مطهری، گلزن ترین مهاجمان لیگ برتر
لیگ برتر، شهریار مغانلو قرار دارد. مهاجم 25 ساله ی پیکان با به ثمر رساندن 12 گل، بالاتر از سایر بازیکنان در رده ی اول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. تا پایان هفته ی بیست و پنجم، مغانلو طی حضور در 23 بازی به میزان 2019 دقیقه در ترکیب پیکان حاضر بوده که به طور میانگین هر 168 دقیقه یک گل برای خودروسازان به ثمر رسانده است. رتبه ی دوم بهترین گلزنان لیگ برتر با 10 گل زده به صورت مشترک در اختیار
رونمایی از نقشه راه بومی سازی دامپتراک
حسابرس در گزارش حسابرسی از سال 1386 تاکنون نخستین بار بوده که حسابرسی مقبول بوده و مغایرتی نداشته است. مدیرعامل شرکت گل گهر همچنین به میزان پیشرفت طرح ها و پروژه های در دست اجرای گل گهر در استان کرمان و همین طور طرح های قابل افتتاح و طرح های آماده کلنگ زنی در امسال اشاره کرد. وی با اشاره به لزوم تامین سنگ مورد نیاز به عنوان گلوگاه اصلی این شرکت معدنی در سال جهش تولید
قربانی: نمی توانم طوری که شایسته گل گهر است کمک کنم و از اعتماد جلالی متشکرم
اعتماد کردند. وی ادامه داد : انصافا در این 2-3 روزی که در سیرجان حضور داشتم نهایت لطف را به من داشتند و من هم هر کاری از دستم بر آمد انجام دادم برای تیم گل گهر سیرجان و مجموعه خوب این تیم هم آرزوی موفقیت می کنم. وی افزود: به هیچ وجه دلیل عدم حضور من در کادر فنی گل گهر مسائل مالی یا جایگاهی نبود. من معمولا وقتی می خواهم کاری انجام بدهم برای خودم ایده آل هایی دارم و حس کردم نمی
صعود امیدهای گل گهر به لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 4-2 گل گهر مقابل شاهین بوشهر، این بار امیدهای این باشگاه به لیگ برتر صعود کردند. مجید جلالی، سرمربی گل گهر با تبریک این اتفاق به مسئولان باشگاه، اعضای تیم امید و مردم سیرجان گفت: این خبر به اندازه پیروزی شب گذشته مقابل شاهین بوشهر من را خوشحال کرد. او افزود: این اتفاق نویدبخش روزهای درخشان برای فوتبال سیرجان است و من به سهم خودم این موفقیت را
روزنامه خبرورزشی| جام سرخ تر شد
در شماره 6627 خبرورزشی می خوانید: بوسه قهرمانی با گل 3 امتیازی سیامک (ص1)| اعتراف تلخ کاپیتان آبی ها: تا قبل از بیماری اصلا به ماسک اعتقاد نداشتم (ص5)| غفوری: بدنم هنوز کرخت است/ در هواپیما کرونا گرفتم (ص5)| خوردبین: شماره 14 را به خاطر کرویف می پوشیدم/ این پرسپولیس مدیرعامل می خواهد (ص4)| اوساگونا: حیف بود اگر نمی توانستم برای جشن قهرمانی به ایران بیایم/ همین که دیوانه نشدم شانس آوردم (ص8)| ربیع خواه: دکتر اسپری زدم و متوجه نشدم پاشنه پایم شکسته است (ص8)| بازیکنان استقلال: شفر بالاخره همه ما را بدبخت می کند! (ص5)| رضاوند: پیروزی در آبادان خیلی مهم بود/ بازی در دمای 45 درجه آسان نبود (ص8)| پرسپولیس مسلمان را نمی خواهد، سروش را شاید/ پلی میکر موردعلاقه گل محمدی بشار رسن است (ص4)| ...
بائو: دایی من را به نیمکت پرسپولیس تبعید کرد
در نظرسنجی برنامه 90 که امیر حاج رضایی حضور داشت، بالاترین نمره را گرفتم. من از امارات پیشنهاد همکاری داشتم اما دوست نداشتم به آنجا بروم و مایل بودم در استقلال به فوتبالم ادامه دهم اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که جدا شدم. خودم می گویم تجربه خوبی بود و توانستم در این کشور نکات تازه ای را یاد بگیرم. متاسفانه مدیران وقت استقلال وقتی با علاقه من برای بازگشت
5 بازی مرگ و زندگی داریم
نتیجه بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. وی در مورد بازی مقابل ماشین سازی در تبریز اظهار داشت: سه سال در تبریز بودم. خاطرات خوبی از این شهر و ماشین سازی دارم. با اینکه این بار روبروی آن ها قرار می گیرم، اما خیلی خوشحالم به تبریز برمی گردم و برگشتن به این شهر حس خوبی دارد. امیدوارم یک بازی با کیفیت ببینم و هر تیمی که استحقاقش را دارد برنده شود. زنده روح در مورد استعفا و برگشت مجید جلالی به گل گهر عنوان کرد: وظیفه ما این است که کارمان را به خوبی انجام بدهیم. این تصمیمی بوده که مدیران باشگاه گرفته اند و ما هم تابع تصمیمات آن ها هستیم. ...
قربانی :نمی توانستم به تیم گل گهر کمک فکری کنم/ باید جایی باشم که بتوانم کمک کنم
به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز قربانی مدافع سابق استقلال که قرار بود مربی تیم گل گهر سیرجان شود از حضور در این تیم کناره گیری کرد. قربانی در این خصوص اظهار داشت: به دلیل مشکلات خانوادگی نمی توانستم در سیرجان حضور پیدا کنم. با آقای جلالی در این باره صحبت کردم و ایشان هم موافقت کرد که در خدمت تیم گل گهر نباشم. وی ادامه داد: البته این را هم بگویم من دوست دارم در جایی حضور داشته
سرآسیایی: حضور در گل گهر یک کلاس فشرده است
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، گل گهر در حالی برابر شاهین بوشهر به میدان رفت که مجیدجلالی سرمربی این تیم به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در این بازی روی نیمکت ننشست و مسئولیت اصلی برعهده مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو بود که چند روز قبل به کادرفنی گل گهر اضافه شد. سرآسیایی در پایان بازی گفت:" بچه ها امروز با انرژی خیلی خوبی بازی کردند و در این انرژی مدیران کلان باشگاه، مدیرعامل و شخص آق
سرآسیایی: به شاگردی جلالی افتخار می کنم/ در شهرخودرو شرایط به آن شکل که می خواستم پیش نرفت
شهرداری 2/ شاگردان جلالی 3 امتیاز را در سیرجان نگه داشتند او در خصوص آمدنش به گل گهر در میانه های فصل گفت: 2 هفته پیش در همین شهر با شهر خودرو مقابل گل گهر قرار گرفتم و باید برای تیمم تلاش می کردم، اما شرایط به آن شکل که می خواستیم پیش نرفت و از تیم جدا شدم. حالا هم در خدمت تیم خوب گل گهر هستم و به شاگردی مجید جلالی افتخار می کنم و از او درس یاد می گیرم. این موضوع اتفاق خوبی برای من است که در کنار جلالی و دیگر دوستان حضور داشته باشم و این فرصت مثل یک کلاس فشرده برای من خواهد بود و امیدوارم با یک اتفاق بزرگ توأم شود. انتهای پیام/ ...
افاضلی: خجالت نمی کشید از من حق خروج می خواهید؟/همه فقط ان شاءالله و ماشاالله می گفتند و هیچ حمایت واقعی ...
تأیید کردم. آقای زنوزی پرسید که آیا دوست دارید به ما کمک کنید؟ و در ادامه بحث جدا شدن آقای مهاجری و رفتن این مربی به گل گهر را مطرح کرد. من هم در نهایت پاسخ مثبت دادم و این نقل وانتقال و مکالمه هم بدون هیچ واسطه ای صورت گرفت. افاضلی درباره حاشیه های داوری دیدار خارج از خانه ماشین سازی برابر ذوب آهن گفت: یادم می آید سه کشتی گیر ما در کشتی فرنگی در یک المپیک شکست خوردند، ولی گزارشگر طوری
به خاطر یک بازیکن بازی لغو نشد! /مذاکره با پیروز قربانی برای تقویت تیم گل گهر
به گزارش افکارنیوز ، محمد جواهری در خصوص ابتلای 12-13 بازیکن باشگاه گل گهر سیرجان به ویروس کرونا اظهار داشت: روز سه شنبه در کمپ الیاف یکی از بازیکنان تب و لرز شدید داشت و بلافاصله کادر پزشکی متوجه شد که او علائم کرونا دارد و از تمرین کردن وی جلوگیری کرد. روز پنجشنبه هم در سیرجان متوجه شدیم تعداد دیگری از بازیکنان ما دچار این مشکل شدند، بالاجبار مجبور شدیم همان روز از تمام بازیکنان و
سومین تست کرونای اعضای تیم فوتبال گل گهر/ جلالی مقابل ماشین سازی روی نیمکت می نشیند؟
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، روز پنجشنبه تست کرونای 12 عضوباشگاه گل گهر سیرجان مثبت و این تیم بدون حضور این نفرات در بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر حاضر شد. محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال گل گهر درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت: به چند نفر دیگر از بازیکنان و اعضای تیم شک داشتیم که از این افراد به دلیل هم خانه بودن با افراد کرونایی تست مجدد گرفتیم
سرآسیایی: هم قسم شده ایم بردها ادامه داشته باشد/ حضور در کنار جلالی یک کلاس فشرده است
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی سرآسیایی پس از برتری 4 بر 2 گل گهر مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه بچه ها با یک انرژی خوب کار کردند و قطعا در این امر مدیران باشگاه، مجید جلالی سرمربی و پیروز قربانی مربی تیم زحمت زیادی کشیدند. همه کمک کردند تا این اتفاق خوب بیفتد. در این بازی برای بردن آمده بودیم و خیلی تاکتیکی کار کردیم که همراه با یک برد خوب شد. وی در مورد ادامه کار
تخلف سرمربی گل گهر یا شیوه جدید مربیگری؟ + عکس
را به باشگاه ها ابلاغ کرد که ضمن تأکید بر لغو دیدار تیمی در صورت ابتلای بیش از 25 درصد از اعضای آن تیم به کرونا، اعلام کرده است که 80 درصد مبتلایان باید جزو بازیکنان باشند. از همین رو دیدار گل گهر مقابل شاهین شهرداری بوشهر لغو نشد و دو تیم امروز به مصاف هم رفتند. این دیدار در شرایطی برگزار شد که مجید جلالی از روی سکوها به تماشای بازی نشسته بود که همین مسئله شک و تردید درباره ابتلای او به
مجید جلالی به کرونا مبتلا شد
آفتاب نیوز : دکتر "محمد موقری پور" گفت: متاسفانه به طور قطعی 12 نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به کرونا مبتلا شده اند. وی افزود: صبح روز گذشته از اعضای این تیم نمونه گیری برای تست کرونا توسط آزمایشگاه کرونای دانشکده علوم پزشکی سیرجان گرفته شد، سپس در تایید نهایی مشخص شد که دوازده نفر از اعضای تیم گل گهر نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت است. معاون