سایر منابع:
سایر خبرها
سابقه پاشازاده کاملا معلوم است
لیستمان اضافه کردیم. بیشتر بخوانید سومین تست کرونای اعضای تیم فوتبال گل گهر/ جلالی مقابل ماشین سازی روی نیمکت می نشیند؟ مدیر تیم فوتبال گل گهر ادامه داد: بازیکن دیگری نداشتیم و مجبور بودیم دست به چنین کاری بزنیم. یعنی اگر میلاد فراهانی کارت قرمز می گرفت و یا در بازی با شاهین مصدوم می شد، مجبور می شدیم از دروازه بان 17 ساله مان استفاده کنیم. او حتی دروازه بان تیم امیدمان
باشگاه گل گهر: حرف های پاشازاده باعث تاسف است
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه گل گهر سیرجان در واکنش به مصاحبه های اخیر سرمربی و سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: پس از پیروزی مقتدرانه و شیرین تیم فوتبال گل گهر که با شرایطی پر از استرس و نگرانی رقم خورد، برخی از دوستان ما در باشگاه محترم شاهین مصاحبه هایی انجام داده اند که متاسفانه ناآگاهانه انجام شده و فاصله
انجام اولین تست ادواری کرونا ماشین سازی پیش از بازی با گل گهر
خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ماشین سازی تبریز، بر اساس برنامه ریزی کادر پزشکی باشگاه ماشین سازی اولین تست ادواری زیر نظر نمایندگان سازمان لیگ اعضای این تیم قبل از بازی با گل گهر سیرجان را پشت سر گذاشتند تا با تایید سلامت کامل وارد بازی شوند. گفتنی است دیدار ماشین سازی - گل گهر ساعت 20:15 روز پنجشنبه 2 مرداد در استادیوم اختصاصی باشگاه ماشین سازی برگزار می شود. بیشتر بخوانید: شکایت ذوب آهن از تیم داوری دیدار مقابل ماشین سازی انتهای پیام/
زنده روح: کمک های اضافه شده به کادرفنی تاثیرگذار بودند/ 5 بازی مرگ و زندگی داریم
تستشان مثبت شده به ما ملحق شوند چون تاثیر گذار هستند و می توانند در بازی های آینده کمک کنند تا امتیازات بیشتری به دست بیاوریم. هافبک گل گهر در مورد ادامه کار این تیم در لیگ برتر گفت: ما پنج بازی داریم که برایمان حکم مرگ و زندگی دارد. کار سختی داریم اما امیدوارم همانطور که بچه ها تمرکزشان را در شرایط سخت حفظ کردند و توانستیم مقابل شاهین نتیجه خوبی بگیریم، در بازی های آینده هم همین روند
تست کرونای 12 گل گهری بار دیگر مثبت شد
پس از اینکه روز پنجشنبه تست کرونای 12 عضو باشگاه گل گهر سیرجان مثبت اعلام شد، این افراد روز گذشته (جمعه) بار دیگر تست کرونا دادند که این بار نیز جواب این تست ها مثبت بود. محمدعلی زارع پزشک تیم گل گهر با تایید این خبر به تسنیم گفت: تعداد افراد کرونایی همانی است که روز اول اعلام کردیم و مدارک آن هم به سازمان لیگ ارسال شد. وی افزود: افرادی که تست شان مثبت بوده در قرنطینه هستند و سایر بازیکنان تمرینات شان را دنبال خواهند کرد. بیشتر بخوانید: رکوردار ابتلا به کرونا در فوتبال ایران مشخص شد! 256 251 کد خبر 1411392 ...
انجام اولین تست ادواری کرونا تیم ماشین سازی قبل از دیدار با گل گهر
به گزارش وانانیوز، به نقل از روابط عمومی ماشین سازی تبریز، بر اساس برنامه ریزی کادر پزشکی باشگاه ماشین سازی اولین تست ادواری زیر نظر نمایندگان سازمان لیگ اعضای این تیم قبل از بازی با گل گهر سیرجان را پشت سر گذاشتند تا با تایید سلامت کامل وارد بازی شوند. گفتنی است دیدار ماشین سازی-گل گهر ساعت 20:15 روز پنجشنبه 2 مرداد در استادیوم اختصاصی باشگاه ماشین سازی برگزار می شود. انتهای پیام/
ابراهیمی: کار انسانی کردیم، پاشازاده فرار رو به جلو نکند
قسم می خورم که هیچ باشگاهی به سادگی باشگاه ما نیست. شما ببینید تیم فولاد بازیکن کرونایی داشت اما با استقلال بازی کرد. خیلی از تیم های دیگر کرونایی دارند و اعلام نمی کنند. یکروز قبل از بازی با شاهین از بازیکنان ما تست گرفتند و گفتند 12 نفر مثبت شده اند. همان روز مجید جلالی سر تمرین گفت این افراد مثبت شده اند. 7-8 نفر اعضای کادر بودند و 4 بازیکن که دو نفر از آن ها اصلا در تهران مانده بودند. آن هایی
مدیر تیم گل گهر: پاشازاده نمی تواند با تهمت زدن نقص فنی اش را پنهان کند
شان مثبت شده بود را از تیم جدا کردیم. مدیر تیم گل گهر گفت: متاسفانه پاشازاده به جای اینکه به مسائل فنی برسد، به هر تیمی که می رود این حرف ها را می زند. لیست بازیکنان کرونایی ما موجود است و اگر پاشازاده شک دارد می تواند به سازمان لیگ برود و این لیست را ببیند. در روز بازی هم افسر ایفمارک در ورزشگاه حضور داشت و پاشازاده دید که لیست ما را بررسی می کند تا افراد کرونایی وارد ورزشگاه نشوند
باشگاه گل گهر: حرف های پاشازاده حاکی از کمبود تجربه است
گل گهر ذهن پسرهای ما در زمین مسابقه و قلب شان کنار هم تیمی ها و مربیانشان بود. اقدامی که دوستان آن را کثیف خوانده اند اما از نظر ما شایسته تقدیر بسیار است. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، باشگاه گل گهر در واکنش به اظهارات اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر بیانیه ای را منتشر کرد: گل گهر با وجود مثبت شدن تست کرونای 12 نفر از اعضایش به تیم شاهین احترام گذاشت و برخلاف خیلی از تیم
تغییر سیستم در استقلال نشانه درس گرفتن از اشتباهات است/ پرسپولیس فقط به پیروزی فکر می کند
تفکرات جدیدی وارد فوتبال ایران شود. او درباره تغییر سیستم استقلال در این مسابقه، گفت: باید از اشتباهات قبل درس گرفت. انسان باهوش کسی است که از اشتباهات خود درس بگیرد. فرهاد مجیدی و کادر فنی این تیم متوجه شده اند که شاید نفرات لازم برای بازی کردن با سیستم 3 دفاعه را نداشته باشند. مهم این است که تغییرات به نتیجه مثبت ختم شود و فرهاد مجیدی با انجام تغییراتی در ترکیب، مقابل صنعت نفت به پیروزی
افاضلی: متوجه نمی شوم چرا بعضی ها درباره هر مسئله ای اظهار نظر می کنند؟
به گزارش خبرورزشی ، هومن افاضلی درخصوص داوری دیدار ماشین سازی و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: با، اما و اگر نمی شود فوتبال را قضاوت کرد. فوتبال عین زندگی است و گذشته قابل تکرار نیست. اگر پنالتی او ما مقابل ذوب آهن گل می شد شاید اتفاقات دیگری برایمان رقم می خورد. سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: پرونده این بازی برای ما فردای همان روز بسته شد و باشگاه طی بیانیه که منتشر کرد به طور شفاف پیرامون
صعود امیدهای گل گهر به لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 4-2 گل گهر مقابل شاهین بوشهر، این بار امیدهای این باشگاه به لیگ برتر صعود کردند. مجید جلالی، سرمربی گل گهر با تبریک این اتفاق به مسئولان باشگاه، اعضای تیم امید و مردم سیرجان گفت: این خبر به اندازه پیروزی شب گذشته مقابل شاهین بوشهر من را خوشحال کرد. او افزود: این اتفاق نویدبخش روزهای درخشان برای فوتبال سیرجان است و من به سهم خودم این موفقیت را
کرونایی های گل گهر سیرجان از 12 نفر تجاوز نکرد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز پنج شنبه هفته گذشته پاسخ تست تشخیص کرونای 12 عضو تیم گل گهر سیرجان مثبت اعلام شد تا احتمال بازی کردن این تیم برابر شاهین بوشهر در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. روز گذشته تمامی اعضای تیم گل گهر بار دیگر تست دادند و این بار هم پاسخ تست همان 12 نفر مثبت اعلام شد. موضوعی که محمدعلی زارع پزشک تیم گل گهر ضمن تأیید آن از ارسال مدارک به سازمان لیگ خبر داد. جالب اینکه گل گهر با وجود مثبت شدن تست کرونای 12 عضو تیمش موفق شد برابر شاهین بوشهر با نتیجه 4 بر 2 برنده شود. انتهای پیام/4048/ ...
پزشک گل گهر: از کرونایی ها آزمایش دوباره نگرفتیم
یا بین سایر نفرات تیم باشد. ما به همه فرم خوداظهاری می دهیم و اگر ببینیم کسی مشکلی دارد از او تست می گیریم و این کار منعی ندارد. آخرین تستی که گرفتیم را شب قبل از بازی به فدراسیون اعلام و همه آن نفرات را هم قرنطینه کردیم. پزشک گل گهر در مورد نحوه تست گیری از اعضای تیم عنوان کرد: تست ها به گونه ای است که ممکن است یک نفر مثبت شود، اما در اواخر دوره بیماری باشد. ما این را تشخیص می دهیم و
تست کرونای سه بازیکن فولاد قبل از بازی با پرسپولیس منفی شد
دو بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان به خاطر مثبت شدن تست کرونای جمعی از بازیکنان و اعضای کادرش به تعویق افتاد. اعضای این تیم روز گذشته و امروز تستهای دیگری را انجام دادند تا در صورت منفی بودن، این تیم با پرسپولیس دیدار کند. به گزارش تابا ؛سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر چند بازیکن فولاد کرونا دارند؟ گفت: از جمع نفراتی که قبلاً تستشان مثبت شده بود، موسی
چرا بازی گل گهر باوجود 12 کرونایی مقابل شاهین برگزار می شود؟
به گزارش خارگ نیوز، تیم های فوتبال گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 20:30 امروز جمعه در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در سیرجان به مصاف هم می روند. در حالی که تست کرونای 12 عضو تیم گل گهر از جمله مجید جلالی سرمربی این تیم مثبت اعلام شده اما این مسابقه قطعا برگزار می شود. حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل گهر در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود مثبت شدن تست بیش از 25 درصد
بحران کرونا به سومین تیم لیگ برتر رسید
[شهروند] ابتلای اعضای تیم های فوتبال به ویروس کرونا دیگر اتفاق عجیبی نیست؛ وقتی مسئولان فوتبال کشور هیچ علاقه ای به تعطیلی مسابقات لیگ برتر ندارند، طبیعی هم هست هر روز خبری درباره کرونایی شدن تعداد زیادی از اعضای یک تیم را بشنویم. این قرعه حالا به نام گل گهر سیرجان افتاده است. جایی که اعضای این تیم درحال آماده سازی برای مسابقه با شاهین بوشهر بودند و متوجه شدند تست کرونای 12نفر از آنها مثبت شده
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه گل گهر تست کرونا دادند
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از مبتلا شدن تعدادی از اعضای تیم فوتبال گل گهر به ویروس کرونا مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه با توجه به رفت و آمد های که با بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم داشتند صبح امروز تست کرونا دادند و تا ساعاتی دیگر جواب تستشان مشخص خواهد شد. تیم فوتبال گل گهر امشب در چارچوب رقابت های لیگ برتر باید به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود. بیشتر بخوانید دیدار گل گهر - شاهین برگزار می شود انتهای پیام/
برگزاری بازی امشب خطرناک است/ دیگر مسئولیتی به عهده گل گهر نیست
از تیم گل گهر مبتلا به کرونا هستند، بیان کرد: روز گذشته بلافاصله بعد از اینکه نتیجه تست ها مشخص شد، اسامی بازیکنان مبتلا و جواب آزمایش ها را به سازمان لیگ ارائه کردیم. مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد: روز سه شنبه یکی از بازیکنان ما در زمین تمرین حالش بد شد. مقابل چشم بچه ها او را جدا و به او سرم وصل کردیم و به بیمارستان اعزام کردیم. نتیجه تست او روز چهارشنبه آمد و مثبت بود که همه
تست کرونا مجید جلالی مثبت شد
...: پس از اینکه دو بازیکن تیم گل گهر حالشان بد و علامت دار شدند، از کلیه اعضای این تیم تست مجدد گرفته شد که نتیجه آن مشخص کرد 12 نفر از بازیکنان و مربیان مبتلا به ویروس کرونا هستند مجیدجلالی سرمربی گل گهر یکی از مبتلایان این تیم به ویروس کرونا است و با این شرایط باید دید که آیا بازی امروز گل گهر مقابل شاهین بوشهر بر اساس آنچه که در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه مقرر شده، برگزار می گردد یا تصمیم گیرندگان مربوطه در ساعات آینده تصمیم دیگری می گیرند. تیم گل گهرسیرجان طبق برنامه ازساعت 20:30 دقیقه امشب میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. ...
سرمربی تیم فوتبال گل گهر مبتلا به کرونا شد
مسئولین باشگاه اعلام شده است اظهار کرد: پزشک تیم نیز در جریان قرار دارد که بایستی جداسازی و قرنطینه افراد با تست مثبت را مدنظر قرار دهند. یکی از این 12 نفر اعضای تیم گل گهر سیرجان، مجید جلالی سرمربی تیم است. با این وجود نظر به اینکه این تعداد بیش از 25 درصد اعضای تیم گل گهر سیرجان است، به احتمال زیاد دیدار امروز این تیم مقابل شاهین بوشهر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور لغو می شود
تست کرونای 12 بازیکن یک تیم لیگ برتری مثبت شد
و کادرفنی و اجرایی گل گهر امروز صبح تست کرونا دادند و دقایقی پیش مشخص شد که 12 تست مثبت در میان تست ها وجود دارد. گفته می شود در میان تست های مثبت نام چند بازیکن اصلی تیم هم به چشم می خورد. با توجه به این میزان کرونایی این احتمال وجود دارد که بازی فردای گل گهر برابر شاهین بوشهر به تعویق بیفتد. در حال حاضر تیم فوتبال شاهین نیز به سیرجان رفته است اما هنوز مشخص نیست که آیا با این وضعیت بازی فردا برگزار خواهد شد یا نه؟
پرگل ترین برد گل گهر طی حضورش در لیگ برتر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور ، امشب تیم های گل گهر سیرجان و شاهین البرز در استادیوم خالی از تماشاگر امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند. گل گهر امشب در حالی در سیرجان میزبان شاهین بوشهر بود که هفته گذشته یکی از مهمترین مسابقاتش برابر پیکان را باخته بود. هرچند شاگردان جلالی در آن بازی اسیر
مجید جلاللی با تست کرونای مثبت به ورزشگاه آمد! (عکس)
سرمربی تیم فوتبال گل گهر که تست کرونایش مثبت اعلام شده بود از فاصله ای دور شاهد بازی یارانش بود. به گزارش ورزش سه، مجیدجلالی پیش از بازی با شاهین بوشهر تست کرونایش مثبت اعلام شد. البته او دو بار دیگر تست داد، یک بار منفی و یک بار دیگر تستش مثبت شد تا او نتواند روی نیمکت تیمش بنشیند. جلالی البته دیشب در ورزشگاه حضور داشت و از روی سکوها و فاصله ای دور در حالیکه ماسک زده بود
تخلف سرمربی گل گهر یا شیوه جدید مربیگری؟ + عکس
به گزارش وانانیوز، تست کرونای 12 عضو تیم فوتبال گل گهر سیرجان که شامل هشت بازیکن و چهار عضو کادر این تیم می شد، مثبت بود که گفته می شود مجید جلالی سرمربی این تیم هم جزو مبتلایان به این ویروس بوده است. با این حال گل گهری ها نامی از مبتلایان به کرونا تیمش نیاورده اند. فدراسیون فوتبال که ستاد مبارزه با کرونا را به تازگی تشکیل داده، در جلسه ای که روز گذشته داشت پروتکلی شامل پنج بند
بازی گل گهر لغو نمی شود؟!
به گزارش خبرورزشی ، 12 نفر از اعضای تیم فوتبال گل گهر سیرجان به کرونا مبتلا شده اند و زمزمه هایی مبنی بر لغو دیدار این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر به گوش می رسید. حیدر افسری مدیر تیم گل گهر سیرجان در همین باره گفت: در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه که صبح امروز (جمعه) برگزار شد، تأکید بر این بود که این دیدار برگزار شود و با این شرایط، آماده برگزاری مسابقه هستیم. با شرایط ایجاد شده، بنا
به خاطر یک بازیکن بازی لغو نشد! /مذاکره با پیروز قربانی برای تقویت تیم گل گهر
به گزارش افکارنیوز ، محمد جواهری در خصوص ابتلای 12-13 بازیکن باشگاه گل گهر سیرجان به ویروس کرونا اظهار داشت: روز سه شنبه در کمپ الیاف یکی از بازیکنان تب و لرز شدید داشت و بلافاصله کادر پزشکی متوجه شد که او علائم کرونا دارد و از تمرین کردن وی جلوگیری کرد. روز پنجشنبه هم در سیرجان متوجه شدیم تعداد دیگری از بازیکنان ما دچار این مشکل شدند، بالاجبار مجبور شدیم همان روز از تمام بازیکنان و
کرونا مانع حضور جلالی روی نیمکت گل گهر
به گزارش "ورزش سه"، شکست گل گهر مقابل پیکان سبب شد تا مجید جلالی از ادامه حضور روی نیمکت این تیم استعفا کند ولی وقتی مدیران باشگاه گزینه مناسبی برای جانشینی او پیدا نکردند، دوباره سراغ مجید جلالی رفتند و او را راضی به بازگشت کردند. پس از بازگشت دوباره این مربی با تجربه، مجتبی سرآسیایی و پیروز قربانی را به کادر فنی خود اضافه کرد تا شرایط تیم خود در بعد فنی را با تغییر و تحول روبرو کند