دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۷

تست کرونای 12 بازیکن یک تیم لیگ برتری مثبت شد

در حالی که همه چیز آماده انجام بازی حساس دو تیم گل گهر و شاهین بوشهر بود اما از سیرجان خبر می رسد تست کرونای 12 عضو تیم گل گهر مثبت شده است. به گزارش ورزش سه، بازی تیم های گل گهر و شاهین بوشهر قرار بود فردا در سیرجان برگزار شود حالا با اعلام یک خبر برگزاری آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. از سیرجان خبر می رسد که تست کرونای 12 عضو تیم گل گهر مثبت اعلام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)