تست کرونای 12 بازیکن یک تیم لیگ برتری مثبت شد
سایر منابع:
سایر خبرها
واکنش باشگاه گل گهر سیرجان به اظهارات پاشازاده
/> این دوستان مدعی شده اند مثبت اعلام شدن تست کرونای 12 نفر از اعضای گل گهر و مشخص نبودن برگزار شدن یا نشدن مسابقه تمرکز آن ها را به هم زده حتی آقای پاشازاده این ماجرا را "کثیف" خطاب کرده اند. عجیب است و باعث تاسف! اینکه تیم ما درگیر کرونا شده و شاهینی ها تمرکزشان به هم خورده، از آن حرف هایی است که شاید در نوع خودش قابل تامل و حاکی از کمبود تجربه باشد. گفته اند آن 12 نفر کجا هستند؟ خب در
مدیر تیم گل گهر: پاشازاده نمی تواند با تهمت زدن نقص فنی اش را پنهان کند
. تیم ما هر 10 روز یکبار تست کرونا می دهد، کدام تیم این کار را انجام داده است؟ جزو معدود تیم هایی هستیم که وقتی تست مان مثبت شد خودمان اعلام کردیم. من برای تیم شاهین احترام قائلم ولی پاشازاده نمی تواند با این تهمت ها نقص فنی خود را پنهان کند. افسری در مورد دلیل جدایی پیروز قربانی از کادرفنی گل گهر عنوان کرد: قربانی خودش تصمیم گرفت از کادرفنی جدا شود و دلیل دیگری نداشت. انتهای پیام/
سابقه پاشازاده کاملا معلوم است
کردیم و روز شنبه تست ها را انجام می دادیم. وجود علائم در برخی از بازیکنان باعث شد که کل تیم به هم بریزد. چند نفر از بازیکنان به ما اعلام کردند که ما با آن نفرات مشکوک در ارتباط بوده ایم. اگر همچین کاری نمی کردیم، اصلا اخلاقی نبود. مدیر تیم گل گهر درباره آخرین وضعیت نفرات مبتلا به ویروس کرونا در این تیم گفت: این نفرات از بقیه جدا شده اند و در قرنطینه قرار دارند. دکتر تیم، این موضوع را بررسی می کند و زمان تست مجدد و یا بازگشت این نفرات را مشخص می کند. انتهای پیام/
تست کرونای 12 گل گهری بار دیگر مثبت شد
پس از اینکه روز پنجشنبه تست کرونای 12 عضو باشگاه گل گهر سیرجان مثبت اعلام شد، این افراد روز گذشته (جمعه) بار دیگر تست کرونا دادند که این بار نیز جواب این تست ها مثبت بود. محمدعلی زارع پزشک تیم گل گهر با تایید این خبر به تسنیم گفت: تعداد افراد کرونایی همانی است که روز اول اعلام کردیم و مدارک آن هم به سازمان لیگ ارسال شد. وی افزود: افرادی که تست شان مثبت بوده در قرنطینه هستند و سایر بازیکنان تمرینات شان را دنبال خواهند کرد. بیشتر بخوانید: رکوردار ابتلا به کرونا در فوتبال ایران مشخص شد! 256 251 کد خبر 1411392 ...
باشگاه گل گهر: حرف های پاشازاده حاکی از کمبود تجربه است
گل گهر ذهن پسرهای ما در زمین مسابقه و قلب شان کنار هم تیمی ها و مربیانشان بود. اقدامی که دوستان آن را کثیف خوانده اند اما از نظر ما شایسته تقدیر بسیار است. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، باشگاه گل گهر در واکنش به اظهارات اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر بیانیه ای را منتشر کرد: گل گهر با وجود مثبت شدن تست کرونای 12 نفر از اعضایش به تیم شاهین احترام گذاشت و برخلاف خیلی از تیم
کاپیتان گل گهر : فاصله بین مسابقات باعث شد افت کنیم /ماشین سازی تیم خوب و باشخصیتی است
بودند. آن هایی که مثبت بودند از تیم جدا شدند و به قرنطینه رفتند. وی ادامه داد: بعد به ما اعلام کردند این تعداد 25 درصد کل تیم نمی شود و شب قبل از بازی هم گفتند فردا بازی برگزار می شود. کجای این کار بی شخصیتی و کار کثیف است؟ ما کار انسانی کردیم که این مساله را اعلام کردیم چون نمی خواستیم برای سه امتیاز با جان انسان ها بازی شود. خانم هراتیان گفت شما کار جوانمردانه ای کردید و خیلی ساده
کرونایی های گل گهر سیرجان از 12 نفر تجاوز نکرد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز پنج شنبه هفته گذشته پاسخ تست تشخیص کرونای 12 عضو تیم گل گهر سیرجان مثبت اعلام شد تا احتمال بازی کردن این تیم برابر شاهین بوشهر در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. روز گذشته تمامی اعضای تیم گل گهر بار دیگر تست دادند و این بار هم پاسخ تست همان 12 نفر مثبت اعلام شد. موضوعی که محمدعلی زارع پزشک تیم گل گهر ضمن تأیید آن از ارسال مدارک به سازمان لیگ خبر داد. جالب اینکه گل گهر با وجود مثبت شدن تست کرونای 12 عضو تیمش موفق شد برابر شاهین بوشهر با نتیجه 4 بر 2 برنده شود. انتهای پیام/4048/ ...
سومین تست کرونای اعضای تیم فوتبال گل گهر/ جلالی مقابل ماشین سازی روی نیمکت می نشیند؟
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، روز پنجشنبه تست کرونای 12 عضوباشگاه گل گهر سیرجان مثبت و این تیم بدون حضور این نفرات در بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر حاضر شد. محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال گل گهر درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت: به چند نفر دیگر از بازیکنان و اعضای تیم شک داشتیم که از این افراد به دلیل هم خانه بودن با افراد کرونایی تست مجدد گرفتیم
افسری: در حال بررسی مجدد تست ها هستیم
بازی با شاهین را می کنیم. در چند ساعت آینده، نتایج قطعی تست ها اعلام می شود. مطابق برنامه سازمان لیگ، تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت 20:30 فردا و در چارچوب هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال، میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.
سرمربیگری جلالی با رعایت فاصله اجتماعی(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، مجیدجلالی پیش از بازی با شاهین بوشهر تست کرونایش مثبت اعلام شد. البته او دو بار دیگر تست داد، یک بار منفی و یک بار دیگر تستش مثبت شد تا او نتواند روی نیمکت تیمش بنشیند. جلالی البته امشب در ورزشگاه حضور داشت و از روی سکوها و فاصله ای دور در حالیکه ماسک زده بود بازی را تماشا می کرد. موضوعی که با اعتراض عوامل شاهین بوشهر همراه بود اما جلالی همانطور که در تصاویر و
گل گهر- شاهین بوشهر امشب برگزار می شود
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، امشب در سیرجان قرار است یکی از حساس ترین بازی های هفته بین گل گهر و شاهین بوشهر برگزار شود. مسابقه ای که می تواند برای هر کدام از تیم ها یک بازی شش امتیازی برای فرار از سقوط باشد. اما این در حالی است که در آخرین ساعات شب گذشته این خبر از سیرجان منتشر شد که تست کرونا 12 عضو تیم گل گهر مثبت اعلام شده است. موضوعی که این ذهنیت را به وجود آورد که بازی امشب
مدیر تیم گل گهر: منتظر پاسخ سازمان لیگ برای بازی با شاهین هستیم
به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در حالی باید امروز در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف شاهین برود که تست کرونای 12 عضو این تیم از جمله مجید جلالی سرمربی گل گهر مثبت اعلام شده است. هرچند گفته می شود این مسابقه باوجود کرونایی بودن بازیکنان و اعضای گل گهر برگزار می شود، اما مدیر این تیم اعلام کرد سازمان لیگ هنوز پاسخی نداده است. حیدر افسری در این خصوص به
بازی گل گهر لغو نمی شود؟!
را بر برگزاری بازی قرار دادیم و خود را آماده دیدار برابر شاهین می کنیم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعداد مبتلایان تیم گل گهر به 25 درصد می رسد یا خیر، تصریح کرد: تست کرونای 12 بازیکن تیم ما مثبت بود که تعدادی از آنها، عضو کادر فنی بودند. لیست مبتلایان و مدارک لازم را به سازمان ارسال کردیم و آنها باید تشخیص دهند به این درصد می رسیم یا خیر. مدیر تیم گل گهر سیرجان در این باره
مجید جلالی به کرونا مبتلا شد
/> این خبر در حالی اعلام شده است که تیم گل گهر در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ امروز از ساعت 20:30 میزبان شاهین شهرداری بوشهر است و مشخص نیست تکلیف این مسابقه چه خواهد شد. سرمربی تیم گل گهر سیرجان به ویروس کرونا مبتلا شده است. به گزارش ایلنا، روز گذشته مشخص شد شیوع ویروس کرونا در تیم گل گهر سیرجان متوقف نشده است و طبق جواب آخرین تست های اخذ شده 12 عضو از این تیم به بیماری
تست کرونا مجید جلالی مثبت شد
...: پس از اینکه دو بازیکن تیم گل گهر حالشان بد و علامت دار شدند، از کلیه اعضای این تیم تست مجدد گرفته شد که نتیجه آن مشخص کرد 12 نفر از بازیکنان و مربیان مبتلا به ویروس کرونا هستند مجیدجلالی سرمربی گل گهر یکی از مبتلایان این تیم به ویروس کرونا است و با این شرایط باید دید که آیا بازی امروز گل گهر مقابل شاهین بوشهر بر اساس آنچه که در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه مقرر شده، برگزار می گردد یا تصمیم گیرندگان مربوطه در ساعات آینده تصمیم دیگری می گیرند. تیم گل گهرسیرجان طبق برنامه ازساعت 20:30 دقیقه امشب میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. ...
مجید جلالی هم کرونایی شد
به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم ، دکتر “محمد موقری پور” گفت: متاسفانه به طور قطعی 12 نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به کرونا مبتلا شده اند. وی افزود: صبح روز گذشته از اعضای این تیم نمونه گیری برای تست کرونا توسط آزمایشگاه کرونای دانشکده علوم پزشکی سیرجان گرفته شد، سپس در تایید نهایی مشخص شد که دوازده نفر از اعضای تیم گل گهر نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت است. معاون
12 نفر از گل گهری ها کرونایی شدند/احتمال لغو دیدار گل گهر - شاهین
باید اقدامات لازم برای قرنطیه افراد مبتلا را انجام دهند. شنیده می شود نتیجه تست کرونای مجید جلالی سرمربی این تیم هم مثبت شده است. بر این اساس با مثبت شدن نتیجه تست کرونای 25 درصد از بازیکنان گل گهر، احتمال لغو بازی گل گهر و شاهین بوشهر که قرار بود ساعت 20 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه امام علی ( ع) سیرجان برگزار شود، وجود دارد. کد خبر 4975879
برگزاری بازی امشب خطرناک است/ دیگر مسئولیتی به عهده گل گهر نیست
تیم در هتل هستند. مدیر تیم فوتبال گل گهر با اشاره به جلسه هماهنگی پیش از بازی مقابل شاهین بوشهر عنوان کرد: در جلسه هماهنگی گفتم اگر بگویید بازی کنید، بازی می کنیم اما هیچ تضمینی وجود ندارد. چون طبق اعلام پزشکان و مسئولان بهداشت سیرجان بین افرادی هم که منفی شده اند ممکن است طی چند روز آینده پنج شش نفر دیگر هم مثبت شوند. شاید بازی کنیم و بازیکنان در زمین، بقیه را هم آلوده کنند. اعلام
مجید جلالی هم کرونایی شد
نتیجه نهایی به مسئولین باشگاه اعلام شده است اظهار کرد: پزشک تیم نیز در جریان قرار دارد که بایستی جداسازی و قرنطینه افراد با تست مثبت را مدنظر قرار دهند. یکی از این 12 نفر اعضای تیم گل گهر سیرجان، مجید جلالی سرمربی تیم است. با این وجود نظر به اینکه این تعداد بیش از 25 درصد اعضای تیم گل گهر سیرجان است، به احتمال زیاد دیدار امروز این تیم مقابل شاهین بوشهر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور لغو می شود.
آغاز موج جدید کرونا در فوتبال ایران؛ تست کرونا 11 بازیکن و سرمربی مشهور لیگ برتری مثبت شد
قرنطینه شدند. از جمله افرادی که گفته می شود تست کرونا او مثبت اعلام شده، مجید جلالی سرمربی گل گهر است. البته علاوه بر این 12 نفر، بنابر شنیده ها وضعیت 5 نفر دیگر در تیم گل گهر مشکوک است و احتمال دارد تست برخی از این 5 نفر هم مثبت باشد. با این وضعیت و در حالی که براساس برنامه باید امروز گل گهر در سیرجان میزبان شاهین بوشهر باشد، مشخص نیست سازمان لیگ چه تصمیمی درباره این بازی
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه گل گهر تست کرونا دادند
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از مبتلا شدن تعدادی از اعضای تیم فوتبال گل گهر به ویروس کرونا مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه با توجه به رفت و آمد های که با بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم داشتند صبح امروز تست کرونا دادند و تا ساعاتی دیگر جواب تستشان مشخص خواهد شد. تیم فوتبال گل گهر امشب در چارچوب رقابت های لیگ برتر باید به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود. بیشتر بخوانید دیدار گل گهر - شاهین برگزار می شود انتهای پیام/
با وجود تهدید کرونا؛ دیدار شاهین-گل گهر برگزار می شود
به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم ، باشگاه شاهین بوشهر اعلام کرد: طی تماسی از سوی سرپرست تیم شاهین بوشهر با سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر انجام خواهد شد. این در حالی است که سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیرجان به طور قطعی اعلام کرد 12 نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر به کرونا مبتلا شده اند و این تعداد بیش از 25 درصد اعضای تیم گل گهر سیرجان است. دیدار دو تیم تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر امروز، جمعه از ساعت 20:30 دقیقه درورزشگاه امام علی(ع) برگزار می شود. ...
مجید جلالی هم کرونا گرفت
دنیای اقتصاد : شبیخون کرونا به لیگ برتر ادامه دارد و بعد از دو تیم فولاد و استقلال که با موجی از ابتلای اعضای تیم به ویروس تاجدار مواجه شدند، حالا نوبت گل گهر سیرجان است که چنین شرایطی را تجربه کند. در تیم سیرجانی که دیشب با شاهین بوشهر بازی داشت، تست کرونای 12 نفر مثبت شد که یکی از آنها مجید جلالی بود. سرمربی گل گهر که اخیرا در پی کسب نتایج ضعیف استعفا داده بود، حالا پس از مخالفت باشگاه با استعفایش به کار برگشته و با این مشکل تازه مواجه شده است. به دلیل نرخ بالای کرونایی های گل گهر بحث در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقه دیشب این تیم برابر شاهین تا آخرین دقایق ادامه داشت. ...
کرونا مانع حضور جلالی روی نیمکت گل گهر
. حالا و در بازی امروز برابر شاهین بوشهر که با پیروزی درخشان این تیم در نیمه اول روبرو شده و گل گهر با نتیجه 3 بر 1 از میهمانش پیش افتاده است، مجید جلالی به دلیل بیماری کرونا روی نیمکت تیم حضور ندارد و سرآسیایی و قربانی کار هدایت بازیکنان را برعهده دارند.
بحران کرونا به سومین تیم لیگ برتر رسید
است. این خبر درحالی از سوی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان سیرجان اعلام شد که امید می رفت دیدار شب گذشته گل گهر با شاهین بوشهر به تعویق بیفتد اما چنین مسأله ای رخ نداد و نماینده سیرجان بدون نفرات کرونایی اش به میدان رفت. از سوی دیگر معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز اعلام کرد که ممکن است ویروس در تمرینات به نفرات دیگر نیز سرایت کرده باشد اما در تست های اولیه نشان ندهد. نکته قابل توجه درباره
پرگل ترین برد گل گهر طی حضورش در لیگ برتر
اشتباهات داوری شدند، اما شکست برابر یکی از رقیبان باعث شد که حتی سرمربی با تجربه گل گهر دو روز به خاطر استعفا از تیم دور باشد. گل گهر، اما استعفای آقا معلم را نپذیرفت و جلالی این بار با تغییراتی که ایجاد کرد، توانست تیمی با انگیزه و تهاجمی را به میدان بفرستد و در نهایت به یک پیروزی با ارزش با نتیجه 4 بر 2 برابر رقیب قعر جدولی اش برسد. سرمربی گل گهر سیرجان که امشب به خاطر مثبت شدن تست کر
دیدار گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر برگزار می شود
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر اعلام کرد طی تماس سرپرست تیم شاهین با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ مشخص شد دیدار تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر برگزار می شود. این دیدار از ساعت 20:30 امروز در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار می شود. دیدار گل گهر و شاهین در حالی برگزار می شود که آزمایش کرونای 12 تن از اعضای تیم گل گهر از جمله مجید جلالی مثبت اعلام شده است.
تخلف سرمربی گل گهر یا شیوه جدید مربیگری؟
آی اسپورت - تست کرونای 12 عضو تیم فوتبال گل گهر سیرجان که شامل هشت بازیکن و چهار عضو کادر این تیم می شد، مثبت بود که گفته می شود مجید جلالی سرمربی این تیم هم جزو مبتلایان به این ویروس بوده است. با این حال گل گهری ها نامی از مبتلایان به کرونا تیمش نیاورده اند. فدراسیون فوتبال که ستاد مبارزه با کرونا را به تازگی تشکیل داده، در جلسه ای که روز گذشته داشت پروتکلی شامل پنج بند را به باشگاه ها ابلاغ کرد
سرآسیایی: حضور در گل گهر یک کلاس فشرده است
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، گل گهر در حالی برابر شاهین بوشهر به میدان رفت که مجیدجلالی سرمربی این تیم به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در این بازی روی نیمکت ننشست و مسئولیت اصلی برعهده مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو بود که چند روز قبل به کادرفنی گل گهر اضافه شد. سرآسیایی در پایان بازی گفت:" بچه ها امروز با انرژی خیلی خوبی بازی کردند و در این انرژی مدیران کلان باشگاه، مدیرعامل و شخص آقا