پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۰

36 گیلانی از ابتدای امسال براثر مسمومیت جان خودرا از دست داده اند

رشت-مدیرکل پزشکی قانونی گیلان با اشاره به رتبه بالای گیلان در مرگ های ناشی از مسمومیت در سطح کشور اعلام کرد: از ابتدای امسال 36 گیلانی بر اثر مسمومیت جان خود را از دست داده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)