سایر منابع:
سایر خبرها
سیاست های خصمانه واشنگتن علت نفرت ایرانیان از آمریکاست
رسیدن این مذاکرات و بدست آمدن توافق هسته ای ایران و غرب امیدهایی برای بهبود و برقراری روابط دو کشور شکل گرفت اما واقعیت اینجاست که مناسبات تهران - واشنگتن مسیری بسیار پرفراز و نشیب را پیش رو دارد که در جدیدترین مورد آن باید به اعلام موضع صریح آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران برای ممنوعیت مذاکره با واشنگتن در خصوص مسائل دوجانبه توجه داشت. آساق*231*1597
تحریف سخنان مقام معظم رهبری در شبکه الجزیره
سوریه: حضرت آیت الله خامنه ای چند روز پیش در دیدار با دیپلمات های ایرانی بر ضرورت احترام به ملت های منطقه به ویژه مردم سوریه تأکید و از اقدام برخی کشورها به تصمیم گیری در خصوص آینده سوریه انتقاد کردند. ایشان تصریح کردند دیدگاه ایران در خصوص حل بحران سوریه این است که جنگ باید پایان یابد، حمایت از تروریست ها متوقف شود و انتخابات برگزار گردد. آیت الله خامنه ای در خصوص بحران
استقبال رسانه های غربی از اظهارات اخیر روحانی
که تندروها در ایران از صحبت های آیت الله خامنه ای سوء استفاده کرده و آن را بهانه ای برای بازداشت کردن بی دلیل خبرنگاران خارجی در ایران قرار داده تا نشان دهند نفوذ آمریکا در ایران شروع شده است." آسوشیتدپرس با اشاره به انتشار صحبت های روحانی در روزنامه ایران نوشت: "انتقادات تند روحانی از سپاه پاسداران و بازداشت خبرنگاران خارجی به جرم جاسوسی در حالی مطرح می شود که توافق هسته ای میان ایران
بیاتیان: حمایت از صهیونیست ها مهمترین دلیل شیطان بودن آمریکاست
است این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا بخشی از اعتقاد ماست و به شیطان مجسم اشاره دارد، گفت: آمریکا در موضوع هسته ای با ما سر یک میز نشست و مذاکره کرد اما هنوز نمی دانیم نتیجه این ماجرا چه می شود و آیا آنها دست از رویه گذشته خود نسبت به ما برمی دارند یا خیر. بیاتیان افزود: فعلا به یک توافق در زمینه هسته ای رسیده ایم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ
بازداشت معترضان همزمان با نشست خبری السیسی و کامرون
/> روزنامه گاردین نیز نوشت دست کم 55 نفر از افراد سرشناس از جمله شماری از اعضای پارلمان انگلیس ازجمله نمایندگان احزاب کارگر و سبز و روزنامه نگاران ، نویسندگان و هنرمندان مخالفت خود را با سفر السیسی به انگلیس اعلام کردند .در این حال بی بی سی از روز گذشته با پخش مکرر مصاحبه لیز دوست خبرنگار کهنه کار این شبکه با السیسی ، تلاش می کند با انتشار آن افکار عمومی را نسبت به این دعوت تغییر دهد و حجم اعتراضات را کاهش دهد.
نوشته ای توهین آمیز و عدم توجه استانداری
رضا سلطان زاده مدیر مسئول هفته نامه آیینه یزد سایت یزدرسا روز 7/8/94 با درج مقالاتی به حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی تهمت و افترا وارد آورده و همراهی سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد با رییس جمهور پیشین و شرکت در جلسه سالگرد معلم اخلاق مرحوم آیت ا... روح ا... خاتمی و بازدید از بیمارستان حضرت سیدالشهداء را مورد انتقاد شدید قرار داده و با نوشتن کلمات و جملات و گذاشتن علامت هایی در کنار نوشته ها، علاوه بر آن که از گزارش واقعی خبر غافل مانده، بعضی از همراهان و شرکت کنندگان در آن مراسم را با زشت ترین القاب یاد نموده و اصل موضوع را به سخره گرفته و در نهایت صفحاتی را سیاه نموده است. در تاریخ 10/8/94 نیز فردی دیگر با ارائه توضیحاتی در همان مسیر یعنی بر خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی گام برداشته و مطالبی را به رشته تحریر در آورده است. اکثریت مردم نجیب، صبور و انقلابی این مرزوبوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی را به عنوان، سیاستمداری انتقادپذیر، متدین، فاضل، مخالف با استکبار، مسلمانی روشنفکر و مورد احترام مجامع بین المللی می شناسند که در مواقع مختلف در پای صندوق های رای حاضر شده و در سال های 1376 و 1380 و به دنبال حمایت ایشان از دکتر حسن روحانی در سال 92 بر این امر صحه گذاشته اند. عده ای از بازدیدکنندگان رسانه ها در استان یزد دریافته اند در بعضی از مقالات منتشر شده در آن سایت به افرادی اعم از روحانی، غیرروحانی، روزنامه نگار، نماینده مجلس، دولتمرد، پیر و جوان و غیره حمله می کنند و عنان قلم را رها می نمایند. اگر روزگاری این گونه عبارات، کلمات، توهین ها، تحریف ها و... را ردیف نمایند صفحات زیادی پر می شود و آیندگان خواهند گفت در استان یزد بزرگانی چون موسس حوزه علمیه قم آیت ا... حاج شیخ عبدالکریم حائری و آیت ا... سیدمحمدکاظم طباطبائی صاحب عروه الوثقی و دهها و صدها نفر از بزرگان و فضلا و دلسوزان جامعه پا به عرصه وجود گذاشته اند اما مقاله نویسانی هم بوده اند که آن گونه به برادران مسلمان خود تاخته اند. راقم این سطور در نظر دارد با گردانندگان آن رسانه و حامیان مالی آنها که از محل بیت المال اداره می شود یا افرادی در این امر سرمایه گذاری کرده اند دوستانه ومحترمانه پرسش ها و تذکراتی را به شرح زیر مطرح نماید و پیش از آن از روابط عمومی استانداری به علت عدم اطلاع رسانی از طریق سایت استانداری یزد در مورد حضور استاندار در سالیاد آیت ا... سیدروح ا... خاتمی و همچنین بازدید حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی و سیدمحمد میرمحمدی و محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی و دیگر همراهان از بیمارستان موقوفه حضرت سیدالشهداء و افتتاح بخش همودیالیز آن بیمارستان که بر اساس وصیت فقیده سعیده خانم ضیایی اردکانی همسر مکرمه مرحوم آیت ا... سیدروح ا...خاتمی از ثلث مال آن مرحومه احداث و وقف گردیده است و همچنین به دلیل عدم پاسخگویی به مطالب اهانت آمیز منتشر شده در رسانه ای که گفته می شود هنوز هم مجوز رسمی ندارد شدیداً و جداً انتقاد نماید و از متصدیان ذی ربط خواهان پاسخگویی باشد. اما تذکراتی که لازم است برای اطلاع گردانندگان سایت یزد رسا درج گردد. الف- قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اصل را بر برائت و مجرم بودن افراد را تنها از طریق دادگاه صالح دانسته است و کسی حق ندارد تا دادگاه حکمی صادر نکرده فردی را به عنوان محکوم خطاب نماید در غیراین صورت نسبت دادن هر گونه اتهامی به دیگران مادام که در محکمه ذیصلاح به اثبات نرسیده باشد خلاف وجرم تلقی می گردد و قابل پیگیری است. اصل برائت یا فرض بیگناه دانستن افراد تا وقتی که جرم و تقصیر آنها طبق ضوابط قانونی ثابت شود نیز از اصول شناخته شده حقوق انسانهاست... قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به این امر تصریح کرده و اصل 37 بیان می دارد: اصل برائت است و هیچکس از نظر قانون مجرم شناخته نمی شود، مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد. طبق اصل سی وششم قانون اساسی حکم به مجازات و اجرای آن باید تنها از طریق دادگاه صالح و به موجب قانون باشد. و به موجب اصل 166 احکام دادگاهها باید مستدل و مستند به مواد قانون و اصولی باشد که بر اساس آن حکم صادر شده است. مطابق این اصول هنگامی می توان فردی را به عنوان متهم تحت تعقیب قرار داد و به عنوان مجرم او را محکوم و مجازات نمود که عمل ارتکابی او طبق قانون جرم شناخه شده و برای آن مجازات تعیین شده باشد. 1 خواست بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) پایه گذاری حکومتی بود که مردم بتوانند آزادانه انتقاد کنند، نظرات اصلاحی خود را ارائه نمایند، مطیع قانون مصوب جمهوری اسلامی ایران باشند، به قوانین مملکت احترام بگذارند و در محکمه قضا حق و عدالت اجرا شود. امام راحل(ره) در یکی از مصاحبه های خویش با خبرنگار ایتالیایی می فرماید: زمانی که حضرت علی(ع) جانشین پیامبر(ص) و رهبر دولت اسلامی شد و حکومت او از عربستان تا مصر و قسمت اعظم آسیا و حتی اروپا گسترش یافته بود و بر این کنفدراسیون حکومت می راند برای او اتفاقی افتاد که با یک یهودی اختلاف پیداکند یهودی از او پیش قاضی شکایت کرد، حضرت علی(ع) از طرف قاضی احضار شد وقتی قاضی دید که حضرت علی(ع) وارد می شود به احترام از جا برخاست ولی حضرت علی(ع) با عصبانیت به قاضی گفت چرا وقتی که من وارد می شوم احترام می کنی و وقتی آن یهودی آمد احترام نکردی؟ قاضی باید با طرفین مخاصمه به یک شیوه رفتار کند و بعد حضرت علی(ع) حکم محکومیت خویش را قبول می کند من از شما که سفرها کرده اید و هر نوع رژیمی و همچنین تاریخ را می شناسید می پرسم مثال بهتری از این برای دموکراسی سراغ دارید؟ 2 پرسشی مطرح است که چگونه عده ای به اصطلاح در روز روشن و با استفاده از امکانات بیت المال به خود اجازه می دهند افرادی را که مخالف روش و سلیقه سیاسی خودشان می باشند و در هیچ دادگاهی نه تنها محکوم بلکه هنوز هم محاکمه نشده اند متجاوز و یا بی دین بنامند؟ ب- اخیراً یکی از نویسندگان آن سایت اصلاح طلبان را افرادی نگون بخت قلمداد نموده بود به عنوان نمونه آیا وقتی مباحثه حجت الاسلام رسول جعفریان پژوهشگر تاریخ اسلام را با حجه الاسلام پناهیان می خوانیم که وی با مدرک و دلیل علمی گفته های پناهیان را نمی پذیرد و نظریه اش را بر اساس مسائل تاریخی و اعتقادی رد می کند و می گوید: این قبیل افکار درباره ظهور که برای آن قاعده درست می کنند و نمودار می کشند و وقت ظهور تعیین می کنند و هشدار باش آمادگی برای همین نزدیکی ها می دهند، در حالی که نه علم غیب دارند و نه دانش درست دینی و نه شرایط عالم را می شناسند، به راحتی می تواند زمینه ظهور فرقه هایی شبیه بابیت را در ایران فراهم کنند. این شخص تصور می کند که بحث ظهور، غیب است که پیشگویی کند یا علم است که از روی قواعد علم تجربی مثل خسوف و کسوف حدس بزند؟ اگر ادعای علم غیب دارد که وانفسا! اگر ادعای علمیت دارد که هم در موضوع و هم محمول و هم حامل همه محل تردید است. اگر به روایات هم عمل می کند، هر کسی پیش بینی وقت ظهور را کرد باید تکذیبش کرد و ما ترجیح می دهیم این کار را بکنیم. 3 در این صورت آیا مناسب است هر یک از موافقان کسی که وقت ظهور را تعیین می کند دیگران را نگون بخت و شعبان بی مخ و امثال آن خطاب کند یا باید گفت دو نفر روحانی و برادر مومن مباحثه و اظهارنظری نموده اند، علما و فضلا و مردم هم گفته های آنان را می خوانند و می شنوند و قضاوت می کنند؟ ج- در اسلام دعا برای دیگران و درخواست آزادی زندانیان و محصوران و طلب شفا برای بیماران مجاز است. عده ا ی از مراجع بسیاری از علما، فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب، خانواده معظم شهدا و آزادگان خواهان آزادی محصورین بوده و می باشند ضمناً این مسائل دلیلی بر همراهی و همگامی یا پذیرفتن نظر و سلیقه زندانی و افراد حصر شده نیست. دکتر علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درباره حصر موسوی و کروبی نیز گفت: نگاه غلطی وجود دارد که فکر می کنند اگر این حصر شکسته شود نظام آسیب می بیند و می گویند این ها باید اول توبه کنند و بعد آزاد شوند؛ زیرا آزاد کردن این ها بدون توبه و اظهار پشیمانی باعث می شود این ها مانند یک پیروز بیرون بیایند و این به نظام آسیب می زند متاسفانه عده ای این نگاه را دارند که نگاه درستی نیست. مانعی ندارد نظام و حکومت منتقد و مخالف داشته باشد. این طور نیست که با آزادی آن ها اصل نظام یا ولایت فقیه آسیب ببیند. این ها کسانی نیستند که اگر بیرون بیایند آشوبی درست و بیانیه صادر کنند و آن فضا هم از بین رفته است و دولت قبلی هم سر کار نیست پس به نظر می رسد دلیلی برای ادامه حصر وجود ندارد و اساساً کار خلاف قانون اساسی نباید انجام شود. اعتراض ما همیشه این بوده که چرا بدون دفاع آن ها و صدور حکم قضایی آن ها را از حقوق اجتماعی شان محروم کردیم. این به معنی دفاع از اشخاص نیست. اگر احمدی نژاد را هم در حصر قرار می دادند اعتراض می کردم؛ زیرا این رویه غلط است. من حصر آیت ا... منتظری که مرجع تقلید و اعلم مراجع بودند را هم قبول نداشتم. آن ها که سکوت می کنند فردا سرخودشان می آید. من در جایی گفتم اگر موسوی و کروبی زمان حصر آیت ا... منتظری اعتراض می کردند این اتفاق سرخودشان نمی آمد. قبول دارم که این ها باید زودتر به قانون تمکین و داستان را جمع می کردند؛ اگر چه قانع نشده بودند، اما در نهایت باید قبول می کردند. رئیس جمهور در اینجا وظیفه سنگینی دارد چون مجری قانون اساسی است و حصر خانگی هم با اصول 32 تا 37 قانون اساسی مغایر است. مطهری در پاسخ به سوالی درباره پیشنهادش برای برگزاری علنی دادگاه موسوی و کروبی گفت: البته تشخیص علنی بودن یا نبودن دادگاه به عهده قاضی است و معمولا با علنی بودن آن موافقت نمی کنند و در حالت خاصی ممکن است دادگاه علنی باشد؛ بنابراین احتمال این که با برگزاری علنی دادگاه موافقت شود کم است، اما نمی شود گفت مردم در جریان قرار نگیرند بلکه مردم باید دفاعیات آن ها را بشنوند و بدانند کسی که هشت سال رئیس مجلس یا نخست وزیر بوده چه شده که چنین مواضعی را اتخاذ کرده و رفتار طرف مقابل چه بوده که این ها به این روش ها رسیدند. نهایتاً حکم دادگاه هرچه بود ما و بقیه باید تابع آن باشیم. 4 به راستی همه دست اندرکاران، مدیران اجرایی، روحانیون، صاحبان فکر و اندیشه و دارندگان تریبون های رسمی و رسانه های مختلف اجتماعی، مدیران ارشد و میانی حکومت و آحاد مردم شریف باید بدانند که مصداق آمر به معروف و ناهی از منکر بودن در این شرایط از جمله همین مساله است که جلوی توهین و تهمت و افترا و ضایع کردن حیثیت افراد و اشخاص توسط هر کس با هر جایگاه و منزلت اجتماعی و هر عنوان سیاسی گرفته شود. چون به نوبت روزی نیز دامن همگان را خواهد گرفت. مدیر مسئول پی نوشت ها: 1- مختصر حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران ، حسین مهر پور، صفحه 77 2- طلیعه انقلاب اسلامی ، مصاحبه اوریانا فالاجی با امام خمینی(ره)، صفحه 355 و 356 3- سایت فرارو، 8/9/1391 4- خبرگزاری ایسنا، 9/8/ ...
صدیقی: عده ای بی تفاوت ها را عاقل می نامند
صراط: آیت الله صدیقی امشب در مراسمی که تحت عنوان مرگ بر آمریکا برائت از شیطان بزرگ در مسجد سید اصفهان برگزار شده بود با اشاره به دوران تبلیغی و بصیرت بخش بازماندگان کربلا و ایام استکبارستیزی 13 آبان، اظهار کرد: مردم اصفهان همواره در عرصه های مختلف و حساس تاریخ خط شکن بوده اند که این امر در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به وضوح مشخص است. وی با بیان اینکه مردم اصفهان همواره جزو مردم
از آتش زدن آرم کوکاکولا تا سوزاندن پرچم آمریکا، اسراییل و عربستان؛
منافع آمریکا ممنوع ، لبیک یا حسین و لبیک یا خامن های نوشته شده بود. راهپیمایان همچنین شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و داعش و سعودی سر دادند. همچنین پلاکاردهایی با مضامین سیزده آبان یعنی مقابله با زورگویی دسیسه و استکبار، هیهات منا الذله؛ ما وذلت؟ هرگز!، ما تا آخرین نفس مقابل آمریکا ایستاد هایم،... و آخر تابع له علی ذلک در دست راهپیمایان قرار داشت. همچنین
راهپیمایی گسترده 13 آبان در تهران و شهرستان ها
، مرگ بر انگلیس، مرگ بر داعش و مرگ بر سعودی نصب شده بود. همچنین روی پلاکاردهایی که در دست حاضران در راهپیمایی قرار داشت یا پلاکاردهای نصب شده در جایگاه برگزاری مراسم مرگ بر حسن علی منصورهای جدید، مرگ بر میزا آقاخان های جدید، نفوذ اقتصادی و فرهنگی ممنوع، نفوذ سیاسی و امنیتی ممنوع، دفتر حافظ منافع آمریکا ممنوع، لبیک یا حسین و لبیک یا خامنه ای نوشته شده بود. راهپیمایان همچنین شعار الله اکبر، مرگ بر
توطئه آمریکا برای کشته سازی در تظاهرات ضدانقلاب
از جمله شنبه پس از خطبه های تاریخی رهبر معظم انقلاب [30 خرداد 88 ] که بسیار دیر هنگام لغو شد تا بعدها بهانه و عذر تقصیری نزد سران این مجمع باشد در این راستا باید تحلیل شود . ضد انقلاب در این برهه تلاش داشت با کشاندن مردم به خیابان ها و کشته ها و کشته سازی های احتمالی مراسماتی برای این کشته ها گرفته و در مراسمات هفت ، اربعین ، سالگرد و ...و با کشته سازی های مجدد آتش فتنه را شعله ور تر و گرم تر از
دویست و بیست و چهارمین شماره هفته نامه حیات طیبه منتشر شد
برنامه ششم توسعه ، تمدید کارت ایثارگری نیازی به مراجعه ندارد ، جشنواره داستانک های ایثار و شهادت و کتابی درباره اسرای ایرانی در زندان های عراق به قلم پور ولی کلشتری منتشر شده است. در بخشی از مطلب این آمریکا، همان آمریکا است! به کارنامه ننگین جنایات آمریکا در بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخته شده و آمده است: جمعی از دانش آموزان صبح سه شنبه گذشته 12 آبان ماه در آستانه 13 آبان، روز دانش آموز و روز
رجایی فر: تسخیرکنندگان سفارت آمریکا مسلح نبودند
) برای بزرگداشت سالگرد شهدای دانش آموز و دانشجو که در 13 آبان 58 در دانشگاه تهران به شهادت رسیده بودند، بیانیه ای منتشر کرده و در آن خواستار اقدام دانشجویان و طلاب علوم دینی برای وادار کردن امریکا به استرداد شاه مخلوع شدند. دانشجویان بسیار مشتاق بودند که به مطالبه حضرت امام(ره) در این بیانیه لبیک بگویند و راهی برای عملیاتی کردن آن پیدا کنند. در خصوص قانونی بودن این حرکت هم باید چهار نکته
پاسخ مقام معظم رهبری به این سوال دلیل سر دادن شعار مرگ برآمریکا توسط ملت ایران چیست؟
به گزارش خبرآنلاین، در بخش پرسش و پاسخ این نشریه، پاسخ رهبر معظم انقلاب به این سوال که دلیل سر دادن شعار مرگ برآمریکا توسط ملت ایران چیست؟ ، به این شرح آمده است: اینکه می بینید ملت ما... مرگ بر امریکا را فراموش نمی کند، به خاطر این است که غفلت از توطئه استکبار جهانی همان، و اسیر توطئه شدن همان. در واقع مرگ بر امریکا یی که مردم ما می گویند، مثل همان اعوذ با... من الشّیطان الرّجیم است که
اختلاف در فراکسیون رهروان/خداحافظی مشایی از دنیای سیاست!/پشت پرده حمایت برخی نمایندگان از یک موسسه/ 70 ...
راهپیمایی مردم مشهد در روز 13 آبان، در جمع راهپیمایان مشهدی که همراه با حضور 3 شهید از شهدای مدافع حرم بود، سخنرانی کرد و گفت: قدرت ملت ما امروز به جایی رسیده که با یک شعار زبانی می تواند به آمریکا ضربه بزند. آمریکا دربارۀ ضربه زدن به ما-طبق فرمودۀ قرآن کریم- هیچ غلطی نمی تواند بکند. قرآن کریم می فرماید: الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُم (محمد/1) کسانی که کافر شدند و با
بازتاب بین المللی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در رسانه های جهان
/> دادستان کل ایران تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نفوذ آمریکایی ها در زمینه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را نخواهیم داد. خبرگزاری فرانسه نیز به پوشش تظاهرات امروز مردم ایران به مناسبت یوم الله 13 آبان پرداخت و نوشت: هزاران ایرانی روز چهارشنبه با پیوستن به تظاهرات سی و ششمین سالگرد تسخیر سفارت آمریکا، شعارهای "مرگ بر آمریکا" سر داده پرچم های این کشور را نیز به آتش کشیدند. این
بیانیه شهرداری قم در خصوص جمع آوری بنرهای ضد استکباری
فریادخواهی مظلومان است با حداکثر قدرت و توان در تمامی حوزه های ستادی و اجرایی خود حاضر شده و آنچه را در اختیار داشته و توان اجرای آن را دارد برای انجام این مهم به کار گرفته و هم صدا با ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه آحاد شهروندان حرم اهل بیت (ع) فریاد استکبارستیزی و یاری مظلومان جهان را سر دهد. رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بارها و بارها در
رابطه با آمریکا زیان آور و دست کشیدن از آرمان های انقلاب اسلامی است
از آنها به مصالحه و دوستی با ما خواهد پرداخت. حجت الاسلام نیسی با اشاره به پایبندی ملت ایران به شعار مرگ بر آمریکا و عدم مذاکره با آن بیان داشت: سخنان امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و آموزه های دینی از مذاکره با آمریکایی که خواهان تسلط برجهان و برچیده شدن استکبارستیزی است، منع می کند. وی با اشاره به این که دشمنان جمهوری اسلامی پس از ناکامی در رویارویی نظامی با مطرح کردن
تصاویر/چهره های حاضر در سالگرد رحلت آیت الله ملک حسینی
کبنانیوز؛ سومین سالگرد ارتحال آیت الله ملک حسینی نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. سومین سالگرد ارتحال آیت الله ملک حسینی در یاسوج برگزار شد آئین بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری
خطرات سنگین نفوذ برای ایران /برخی به دنبال تبدیل 13 آبان به روز مهرورزی به آمریکا هستند/ برای اجرایی شدن ...
ننگین کاپیتولاسیون در سال 43 و سخنرانی کوبنده حضرت امام (ره)، رژیم وابسته به آمریکا حضرت امام(ره) را تبعید کرد و روز 13 آبان یعنی تبعید نائب امام زمان (عج) از نگاه ما مسلمانان شیعه و ولایی به روزی تبدیل شد که هرگز نباید از یاد برد. وی افزود: در سالگرد چنین روزی در سال 57 بود که دانش آموزان و جمعی از مردم مقابل دانشگاه تهران صدای اعتراض خود را بلند کردند، پاسخ آنها گلوله ای شد که به سینه
سوء استفاده از کلمه نفوذ ممنوع
های حکیمانه مقام معظم رهبری، اجازه هیچ گونه نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را به دشمن و استکبار جهانی نخواهد داد. ما سند برجام و مصونیتش را در گرو عمل به شرایط رهبر معظم انقلاب می دانیم، این شرایط که بسیار دقیق و هوشیارانه تنظیم شده، رمز مصونیت برجام است. روزنامه ی جمهوری اسلامی هم به قطعنامه ی پایانی راهپیمایی سراسری 13 آبان اشاره کرد و نوشت: در تظاهرات سراسری یوم الله 13 آبان، روز ملی
استاندار خراسان رضوی بر جلوگیری از فعالیت گروههای تفرقه افکن تاکید کرد
انقلاب بیانگر تدبیر و تیزهوشی معظم له دانست و گفت: انتخابات مهمترین عرصه ظهور و تحقق این شعار و نشان دهنده پیروی مردم از منویات رهبر معظم انقلاب است. رشیدیان، انتخابات را معیار سنجش توانمندی دولت ها عنوان و ذکر کرد: با بسترسازی لازم برای حضور گسترده و مشارکت پرشور مردم در انتخابات بر اساس قانون و حفظ و حراست از آرا می توان بیش از گذشته اعتماد مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی به دولت و نظام را
بازی دلواپسان با منافع ملی؛ از کاسبی"فتنه" و "تحریم" تا کاسبی"نفوذ"
مجلس نیز در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: مقابله با نفوذ کار پیچیده و تخصصی است و بخشی از آن به آگاهی ها و آموزش هایی باز می گردد که سبب می شود مردم متوجه فرآیندهای پیچیده نفوذ باشند... بازی کردن با کلمات و واژه ها در مهار نفوذ حل کننده مشکلات نیست... نباید از بیاناتی که رهبری معظم انقلاب به نحو هوشمندانه مطرح کرده اند، استفاده سیاسی و جناحی شده و سخنان ایشان درباره مقابله با نفوذ مصادره به مطلوب
به یاد مرجعی که روضه خوان امام حسین(ع)بود
الله العظمی بروجردی (ره) و شناخت کافی و وافی مرحوم امام (ره) از ایشان و والدشان موجب شد که در بسیاری از مسائل آن دوران و بعد از آن و پیش از انقلاب و پس از آن طرف مشورت قرار گیرند و ایشان نظرات خویش را صادقانه و با صراحت به حضرت امام (ره) منتقل می نمودند. * چهره ای مبارز و مجاهد حضور معظم له در کنار مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) و انجام ماموریت های سخت و تبادل افکار و
قهرمان سازی از ارتش آمریکا در دانشگاه های ایران
به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه 598 ، علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم افزایش روحیه استکبارستیزی ملت ایران 13 آبان روز ملی استکبارستیزی در دانشگاه رازی به شکل دیگری برگزار شد. در سالن شهید شهریاری دانشگاه رازی فیلم امریکایی حرام زاده های بی شرف اکران شد، فیلمی که در آن ارتش جنایتکار امریکا را قهرمان معرفی می کند. اکران ساعت 12 این فیلم حرامزاده های بی شرف که پروژه ای
رمزگشایی از خیانت بزک در خط حزب الله + لینک دریافت
به گزارش شیرازه به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، ششمین شماره خط حزب الله همزمان با سالروز تاریخی 13 آبان، با گزارشی اختصاصی از دیدار وزیر و کارکنان وزارت امور خارجه با رهبر انقلاب منتشر شد. یادداشتی درباره رصد نقشه دشمن و عوامل داخلی آن برای تغییر رفتار جمهوری اسلامی، انتشار عکسی تاریخی از روند قطع رابطه سیاسی با آمریکا، حکم شرعی خرید کالای اسرائیلی و نیز پاسخ به
قدردانی تبلیغات اسلامی از مردم البرز
جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را درهم شکستند و تفکرات استکباری و ضد بشری دولتمردان مستکبر آمریکا را زیر پا له کردند. مردم عاشورایی استان البرز ، با حضور هوشیارانه خود به تمام مستکبران جهان ثابت نمودند که دست از آرمانهای بنیانگذاز کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نخواهند کشید و تا پای جان، گوش به فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهند بود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از قاطبه مردم استان البرز، بویژه دانش آموزان و دانشجویان، مسئولین و روحانیون که ادامه دهنده راه شهید فهمیده می باشند صمیمانه تشکر و قدردانی می کند. ...
دربندهای احمدی نژادی
مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد. تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در تهران و در بیش از 770 شهر و شهرستان سراسر کشور برگزار شد. مراسم ویژه تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان در تهران از ساعت 10 صبح آغاز و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور در این مراسم سخنرانی کرد. روزنامه ابتکار سرمقاله خود را به عنوان آشتی ملی با
بیانات رهبر انقلاب توشه راه مبارزه با استکبار است
برای نظام اسلامی حاصل شده به برکت اصل ولایت فقیه است، گفت: بهترین مصداق ولایت فقیه در حال حاضر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای است. این مقام مسؤول با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری تأکید کرد: باید نسبت به این انتخابات حساس باشیم و هوشمندی خود را حفظ کنیم. وی زیارت اربعین حسینی را یکی از ظرفیت های مکتب تشیع برشمرد و گفت: سیاست نظام این است که این زیارت تقویت
تمایل رابطه با آمریکا در برخی سیاست مداران مبنایی است/عده ای راه پیشرفت را در همراهی با کدخدا می دانند
به گزارش قدس آنلاین، زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب در زمینه بحث نفوذ غرب در ایران گفت: متأسفانه تمایل به رابطه با آمریکا در عده ای از سیاست مداران به صورت مبنایی و فکری وجود دارد و با تذکرهای رهبر معظم انقلاب نیز این بیماری فکری برخی روشنفکران درمان نمی شود. وی ادامه داد: البته گاهی با توجه به فرمایشات
رمزگشایی از خیانت بزک در ششمین شماره خط حزب الله
به گزارش پایگاه خبری اجتماعی فارس عرب، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، یادداشتی درباره ی رصد نقشه دشمن و عوامل داخلی آن برای تغییر رفتار جمهوری اسلامی، انتشار عکسی تاریخی از روند قطع رابطه سیاسی با آمریکا، حکم شرعی خرید کالای اسرائیلی و نیز پاسخ به اینکه چرا شعار مرگ بر آمریکا سر میدهیم، از بخش های مهم شماره ششم خط حزب الله است. نسخه ی PDF نشریه