چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۰

تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت بهداشت به امضا رسید

تهران - ایرنا - تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضای معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)