دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۳

تبدیل ایران به قطب ترانزیت انرژی خاورمیانه

دولت یازدهم با نزدیک شدن به موعد لغو تحریم ها تلاش می کند با جلب نظر روسیه و کشورهای آسیای مرکزی، قفل چندین ساله سوآپ را بازکرده و با از سرگیری ترانزیت نفت خام، ایران را به قطب ترانزیت انرژی در خاورمیانه تبدیل کند. به گزارش جماران، همزمان با موفقیت مذاکرات هسته ای و نزدیک شدن به زمان لغو تحریم ها، دیپلماسی انرژی دولت یازدهم تشدید شده و مذاکرات گسترده ای میان وزارت نفت و شرکت های خارجی برای افزایش همکاری ها در جریان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)