سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۳

از فروپاشی مجدد ارکسترها جلوگیری کنید/ هر روز تهدید می شویم

به گزارش خبرگزاری فارس ، متن نامه علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران بدین شرح است: با احترام فراوان خدمت ریاست محترم جمهوری، جناب دکتر حسن روحانی ضمن تشکر از زحمات بی دریغ جنابعالی در جهت بازگشایی مجدد ارکستر سمفونیک تهران، همچنان اینجانب علی رهبری فارغ التحصیل آکادمی هنرهای زیبای وین، رهبر سابق ارکستر های سمفونیک در بروکسل، پراگ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)