سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۸

دولت یازدهم به دنبال توانمندسازی روستائیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی پیش از ظهر امروز در کارگروه توسعه روستایی و عشایری استان کرمانشاه اظهار کرد: 30 درصد جمعیت استان کرمانشاه را جامعه روستایی تشکیل می دهد. وی با تأکید بر توانمندسازی روستاها و ساکنان آنها، گفت: یکی از دغدغه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب توسعه روستاها و توانمندسازی این قشر است و مسئولان کشور نیز بر رفع این دغدغه تأکید دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)