چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۸

توسعه رژیم صهیونیستی، هدف مهم آمریکا از تسلط بر خاورمیانه است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از توسعه رژیم صهیونیستی، تسلط بر جریان انرژی، جلوگیری از خیزش ها در منطقه و مهار ایران به عنوان اهداف مهم آمریکا از تسلط بر خاورمیانه یاد کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در اجتماع راهپیمایان روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: مهار ایران برای آمریکا مساوی با عدم محوریت ایران در منطقه، قطع ارتباط این کشور با فلسطین ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)