دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۱

لزوم ایجاد اشتغال برای بیماران خاص کردستان در قالب تعاونی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد رشیدی ظهر امروز در کمیته بیماری های خاص استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: در بحث ایجاد اشتغال به صورت موردی با توجه به اینکه از نظر اعتبارات با مشکل مواجه هستیم امکانپذیر نیست. وی خاطرنشان کرد: اعتبارات صندوق توسعه ملی به طرح هایی تعلق می گیرد که بالای 200 میلیون تومان نیاز به تسهیلات داشته باشند و چنین موردی برای بیماران خاص امکانپذیر نیست چرا که از عهده بازپرداخت اقساط آن برنمی آیند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)