پیام مدیرعامل فولاد خوزستان پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا
سایر خبرها
سهمیه آسیایی در هفته آخر به فولاد رسید/تراکتور در انتظار جام حذفی
دیدار تیم های فوتبال فولاد و تراکتور در چارچوب هفته پایانی نوزدهمین فصل رقابت های لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به قضات محمدحسین زاهدی فر برگزار شد. دو تیم در هفته پایانی لیگ برتر در حالی به مصاف هم رفتند که تراکتور در کورس رقابت با استقلال تهران برای کسب نایب قهرمانی لیگ و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار داشته و به شدت به 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارند. در سوی
نگاهی به عملکرد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال
به گزارش ایرنا نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که تیم فولاد خوزستان با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندی، توانست سهمیه آسیایی کسب کرده و انتظار هوادارانش را به سرانجام برساند؛ همچنین تیم های نفت آبادان و مسجدسلیمان با قرار گرفتن در جایگاه هفتم و هشتم جدول نتایجی خوبی گرفتند که این موضوع نشان از قدرت فوتبال خوزستان در سطح اول کشور است. تیم فولاد
فولاد، نکونام و قایدی در جمع برترین ها
گروه ورزش تیتریک ،رقابت های هفته سی اُم لیگ برتر فوتبال ، با انجام 8 دیدار به صورت همزمان دیشب برگزار شد و در پایان، تیم های استقلال و فولاد نیز مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند و پارس جنوبی با قبول شکست مقابل نفت مسجد سلیمان به همراه شاهین شهرداری راهی لیگ آزادگان شد. در دیگر بازی ها، پرسپولیس، قهرمان زودهنگام لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی از سد سایپا گذشت. سپاهان در
نکو و رفقای قدیمی تا صعود کنار هم ماندند(عکس)
به گزارش ورزش سه، شب گذشته فولاد خوزستان موفق شد برد مهمی را به دست بیاورد و پس از شش سال دوباره به لیگ قهرمانان برسد. قرمزپوشان اهوازی موفق شدند در فولاد آره نا با تک گل عارف آقاسی مدافع ایذه ای خود به پیروزی برسند و سه امتیاز مهم را مال خود کنند. شاگردان نکونام با این برد 51 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رسیدند تا سهمیه را مال خود کنند. یک سال سخت برای جواد نکونام در حالی رقم خورد
این مرد فولاد خوزستان را قهرمان آسیا می کند؟
یک فصل آینده دارد. فولاد با مدیریت سعید آذری امسال موفق به حل و فصل چند پرونده حقوقی از جمله شکایت 800هزاردلاری بازیکنان برزیلی فصل گذشته شد ضمن اینکه او حق رشد چند بازیکن که تخصص این مدیرعامل هست را هم گرفت. باشگاه فولاد خوزستان بعد از شش فصل دوری دوباره توانسته به لیگ قهرمانان آسیا برسد و تیم های رده پایه اش در فوتبال ایران در اوج هستند. همه اینها نقش موثر آذری و البته دشواری مسئولیت او را در آینده نشان می دهد. منبع: ورزش3
پیکان فصل آینده می تواند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رقابت کند
پایان برسانیم. تنها 2 بازی مقابل پرسپولیس و فولاد را واگذار کردیم. می توان گفت در هفته های پایانی روند خوبی داشتیم و جزو تیم های بالایی جدول بودیم. مربی پیکان در واکنش به اینکه این تیم برای فصل آینده نیاز به چند درصد تغییر دارد و اینکه پیکان می تواند فصل آینده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رقابت کند گفت: درباره میزان و چگونگی تغییرات ویسی باید تصمیم بگیرد، اما مسلما تیم ما با چند
فولاد به آنچه استحقاق داشت رسید و خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است
...: دو نماینده دیگر خوزستان نیز امسال وضعیت نسبتاً خوبی داشتند و امیدواریم در سال آینده تا حد امکان کمک نماییم و تیم های خوزستانی بهتر از این ظاهر شوند و خوزستانی ها که فوتبال دوست هستند و بازیکنان خوزستانی که همواره از وزنه های تیم ملی بوده اند در شرایط بهتر در عرصه ورزش بدرخشند. شریعتی در پایان سخنان خود اظهار داشت: از تمامی عواملی که در راه کسب این موفقیت تلاش کردند، به خصوص مدیرعامل ورزش دوست فولاد خوزستان، بازیکنان، سرمربی، کادر فنی، مدیرعامل باشگاه و همچنین هواداران عزیز خوزستانی تقدیر و تشکر می نمایم. ...
سلام فولاد خوزستان به آسیا
...، عیسی آل کثیر از صنعت نفت آبادان با به ثمر رساندن 12گل به همراه علی علیپور از پرسپولیس تهران درمکان سوم قرار گرفت. شیخ دیاباته از تیم استقلال تهران با 15 گل به عنوان آقای گل لیگ برتر ایران معرفی شد. بیشتر بخوانید: آخرین شانس فولادخوزستان برای صعود به آسیا شهریار مغانلو نیز از تیم پیکان تهران امشب با گل به سپاهان از روی نقطه پنالتی با 13گل بعد از دیاباته در رده دوم قرار گرفت. سلام فولاد خوزستان به آسیا سلام فولاد خوزستان به آسیا سلام فولاد خوزستان به آسیا سلام فولاد خوزستان به آسیا ...
فوتبال ایران| از قهرمانی و نائب قهرمانی برای سرخابی ها تا تراکتور در انتظار اما و اگرها!
در نیمه دوم برسد و یک برد ارزشمند را به دست آورد. نتیجه ای که استقلال را نایب قهرمان لیگ برتر کرد و شاهین را به دسته اول فرستاد. در پایان هفته سی ام لیگ برتر تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان مستقیما به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، آبی پوشان هم با کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه آسیایی گرفتند و فولاد خوزستان هم با ایستادن روی پله سوم جدول لیگ چهارمین سهمیه آسیایی فوتبال ایران در فصل
3 سناریو پیش روی تراکتور برای کسب سهمیه آسیا
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال تراکتور در پایان رقابت های لیگ برتر با کسب 50 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و هنوز این تیم تبریزی شانس برای کسب سهمیه آسیایی دارد تا فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. 3 سناریو برای سرخپوشان تبریزی ترسیم شده است که از طریق یکی از آن ها می توانند به لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. تراکتوری
رکورد جالب فولاد خوزستان در لیگ امسال چه بود؟
خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان بهترین آمار گل های دریافتی دوران حضورش در ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال را به ثبت رساند. به گزارش خوزستان اسپورت، شهاب الدین گردان دروازه بان باتجربه تیم فولاد خوزستان در طی لیگ نوزدهم موفق به ثبت 15 کلین شیت شد تا در نیمی از بازی های فصل اخیر دروازه ی سرخ پوشان را بسته نگه دارد. اوج درخشش سنگربان باتجربه ی فولادی ها در پنج هفته پایانی لیگ شکل
از نقش آذری در موفقیت فولاد تا حفظ نکونام برای لیگ بیستم
امین یزدانی اصل درباره مسیر موفقیت فولاد تا راهیابی به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: جواد نکونام و دستیارانش از طرف مدیریت باشگاه، سکان کشتی طوفان زده فولاد را در دست گرفتند و کمتر کسی فکر می کرد که فولاد به شکل دراماتیکی در آخرین سکانس لیگ برتر فوتبال ایران مجوز کسب سهمیه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را برای فوتبال خوزستان کسب کند. هدف گذاری فولاد رسیدن به سهمیه نبود
استاندار خوزستان: فولاد به آنچه استحقاق داشت رسید
به گزارش ایلنا،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه پنجشنبه 30 مردادماه در پایان مسابقه فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که با برتری یک بر صفر نماینده خوزستان و کسب سهمیه آسیایی همراه بود ضمن تبریک این موفقیت گفت: خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است و همواره تیم های ملی را پشتیبانی نموده است. وی افزود: امروز نیز بازیکن های خیلی خوبی در تیم های لیگ برتر فعال هستند و سه
فولاد و نکونام روی هوا ؛ سهمیه ای که حق خوزستان بود
شاید خوشبین ترین هوادار تیم فوتبال فولاد خوزستان هم ابتدای فصل باور نمی کرد تیمش در پایان فصل سوم شود و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، اما فولاد خوزستان با جواد نکونام دست به کار بزرگی زدند و با حضور سپاهان و تراکتور بعد از استقلال سومی را از آن خود کرد. کافی است صحبت های جواد نکونام را در ابتدای فصل به یاد بیاورید، او گفت: فولاد نه برای قهرمانی بسته شده و نه
تیم منتخب هفته سی ام لیگ برتر/ آزمون بهترین بازیکن هفته سوم لیگ روسیه شد/ پیشنهاد باشگاه پرتغالی به ...
ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید . تیم منتخب هفته سی ام لیگ برتر استقلال، پرسپولیس و فولاد بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته سی ام داشتند:
فولاد نکو، مرموز و جنگی در آره نا
به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان موفق شد تا با پیروزی در آخرین دیدار خود در لیگ نوزدهم برابر تراکتور به رتبه سوم برسد و سهمیه آسیایی را کسب کند. نکته جالب درباره فولاد این است که آن ها در نیم فصل دوم رقابت ها به عنوان دوم رسیدند و همین امتیازاتی که جمع کردند در نهایت باعث شد تا بالاتر از تراکتور، سپاهان و شهرخودرو بایستند و جشن صعود برپا کنند. تیم نکونام در ده بازی آخر خانگی خود
تراکتور چگونه سهمیه آسیایی می گیرد؟
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در شرایطی به پایان رسید که عنوان چهارمی نصیب تراکتور شد و نماینده تبریز که می توانست با کسب تساوی مقابل فولاد خوزستان مجوز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد با قبول شکست در این دیدار فرصت آسیایی شدن را به فولاد داد و صعود خود به این رقابت ها را به اما و اگر کشید. سرخ پوشان تبریز سه شنبه این هفته
مربی فولاد: خوزستان پس از چند سال به حق خود رسید
مهدی هاشمی نسب پس از برد فولاد مقابل تراکتور و راه یابی این تیم به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: یک جدال نابرابر داشتیم و خوشبختانه خوزستان پس از چند سال به حق خود رسید. وی گفت: خوشحالم که در این فصل با حضور در کادرفنی فولاد توانستم به مردم استانم کمک کنم. همین که الان مردم محروم خوزستان خوشحال هستند، برای من کفایت می کند. مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در آسیا نیز دوباره دل مردم خوزستان را شاد کنیم.
پرسپولیس اول شد و استقلال دوم
در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران که به صورت هم زمان و از ساعت 20:30 پنج شنبه شب آغاز شد، هشت تیم در شهرهای مختلف کشور به میدان رفتند تا سرنوشت تیم های حاضر در این مسابقات مشخص شود.پرسپولیس و استقلال به عنوان تیم اول و دوم رقابت ها مستقیما سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند. تیم فولاد خوزستان نیز با برتری بر تراکتورسازی تبریز به عنوان تیم سوم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از چنگ
وداع تلخ نمایندگان بوشهر با لیگ برتر/ دیاباته آقای گل شد/ سهمیه آسیایی برای شاگردان مجیدی و نکونام
نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند. با این نتیجه سپاهان بحران زده در جایگاه پنجم قرار گرفت و نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد. روز تاریخی برای فولاد دیدار تیم های فوتبال فولاد و تراکتور در چارچوب هفته پایانی نوزدهمین فصل رقابت های لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان پایان یافت. دو تیم در هفته پایانی
وداع تلخ نمایندگان بوشهر با لیگ برتر/ دیاباته آقای گل شد/ سهمیه آسیایی برای شاگردان مجیدی و نکونام
نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند. با این نتیجه سپاهان بحران زده در جایگاه پنجم قرار گرفت و نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد. روز تاریخی برای فولاد دیدار تیم های فوتبال فولاد و تراکتور در چارچوب هفته پایانی نوزدهمین فصل رقابت های لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان پایان یافت. دو تیم در هفته پایانی
نگاهی به دیدار نمایندگان خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال
سه نماینده فوتبال خوزستان در رقابت های لیگ برتر در هفته سی ام و پایانی مسابقات به مصاف حریفان خود می روند تا بتوانند روند صعودی خود در لیگ نوزدهم را ادامه دهند. هفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می شود که تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در خانه و تیم نفت آبادان بیرون از خانه برابر رقبای خود به میدان می روند تا با کسب نتایج ایده آل جایگاه مناسب تری
پرسپولیس اول شد و استقلال دوم
در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران که به صورت هم زمان و از ساعت 20:30 پنج شنبه شب آغاز شد، هشت تیم در شهرهای مختلف کشور به میدان رفتند تا سرنوشت تیم های حاضر در این مسابقات مشخص شود.پرسپولیس و استقلال به عنوان تیم اول و دوم رقابت ها مستقیما سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند. تیم فولاد خوزستان نیز با برتری بر تراکتورسازی تبریز به عنوان تیم سوم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از چنگ
سلام فولاد به پلی آف، اهواز آسیایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی برابر تراکتور، سهمیه حضور غیرمستقیم در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد. بر این اساس فولادی ها با تک گل عارف آغاسی تراکتور را شکست دادند و با قرارگیری در رده سوم سهمیه پلی آف آسیا را به دست آورد. فولاد خوزستان شهاب گردان عارف آغاسی موسی کولی