پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
هراز نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۱

دریافت عوارضی ؛ قوز بالا قوز بومیان آزادراه تهران شمال

با توجه به اینکه بومیان آزادراه تهران شمال طی این مدت رنج و سختی های بسیاری از جمله ترافیک و سایر مسائل را تحمل کردند، ضرورت دارد امتیازات ویژه ای برای آنان قائل شد. آزادراه تهران شمال بنا به دلایل مختلفی مدتی مسکوت بوده و با توجه به اهمیت آن دوباره آغاز به کار کرد که شروع دوباره آن با اما و اگرهایی در ارتباط با دریافت عوارض از بومیان منطقه همراه بود. پروژه آزادراه تهران شمال متعلق به همه مردم است و به طور حتم حق همه مردم به ویژه بومیان منطقه است که از آن بهره مند شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)