پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۱

هدیه دیکتاتورهای منطقه به ظرافت دیپلماسی دولت یازدهم

اینکه رئیس جمهور محترم به رسانه های منتقد، دستگاه قضا، دولت قبل و زمین و زمان تهمت بزند که ناکارآمدی و اشتباهات فاحش برخی زیرمجموعه های خود را بپوشاند، دردی دوا نمی کند بلکه تنها راه حل این است؛ همانگونه که حضرت امام خامنه ای تصریح کردند از نقاط قوت دولت های قبل استفاده کند و از نقاط ضعفشان پرهیز کند تا کار بجایی نرسد که عادل احمد الجبیر وزیر خارجه عربستان که یکی دو ماه است از هر مناسبتی برای بیان اظهارات ضدایرانی بهره می گیرد، در جدیدترین سخنان، ایران را ضعیف توصیف کرد! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط