سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۸

توزیع عادلانه خدمات پزشکی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر شهردار این شهر، علیرضا پاک فطرت در نشست مشترک با اعضای سازمان نظام پزشکی شیراز، اظهار کرد: در حال حاضر اکثر پزشکان مطب های خود را به مرکز شهر شیراز به ویژه در خیابان زند انتقال داده اند که این امر موجب افزایش ترافیک و انواع آلودگی های زیست محیطی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)