پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آینده ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۲:۲۶

درخشش دختران خراسان شمالی در مسابقات دوومیدانی باشگاه های کشور

علی اصغر صابری در گفتگو با مهر اظهار داشت: صبح امروز (جمعه) رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش دختران در رده های سنی نوجوانان و جوانان در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. رئیس هیأت دوومیدانی خراسان شمالی تصریح کرد: دختران دومیدانی کار خراسان شمالی با 17 ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کردند. وی در ادامه تصریح کرد: در پایان این مسابقات ستایش یزدانی در ماده 800 متر مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)