درخشش دختران خراسان شمالی در مسابقات دوومیدانی باشگاه های کشور
سایر منابع:
سایر خبرها
کسب 2 مدال از مسابقات قهرمانی کشور توسط دوندگان آذربایجان غربی
مانع، پرتاب چکش و پرش طول و سه ماده از ماده پنجگانه به میزبانی تهران برگزار شد. به گزارش ایلنا،تیم آذربایجان غربی با 9 ورزشکار، 3 نفر در قسمت پسران و 6 نفر در قسمت دختران در این رقابت ها شرکت کرده بود. متین ناجی، مبین کوثری و محسن یاسی کندی با مربیگری جمال رسول پور در بخش پسران و الهام امین خواه، آیناز نوزاد، سپیده اسلام پرست، روژبین جهانی، تینا سوداگر، ملیسا نجف اشرفی و نازلی صبوری با مربیگری مهدیه مقبلی در بخش دختران ورزشکاران اعزامی آذربایجان غربی به این مسابقات بودند.
بانوی دو و میدانی کار بوشهری قهرمان کشور شد+فتوخبر
تاریخ ایجاد در 05 مهر 1399 "نرجس رضاییان" دو و میدانی کار بوشهر در نخستین مرحله از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور در رشته پرش طول به نشان طلا دست یافت. به گزارش دیارجنوب ، این مرحله از مسابقات دو و میدانی جوانان و نوجوانان و انتخابی تیم ملی با حضور 23 تیم برگزار شد و بانوی ورزشکار بوشهری با مربیگری شکوفه شریفیان در ماده پرش طول با رکورد پنج متر به مقام
گیلان قهرمان مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور شد
غربی، یزد، تهران، کردستان، بوشهر، مازندران و لرستان در این رقابت ها به آب زدند. در پایان مسابقات با احتساب نتایج قایقرانان در هر 4 ماده نتایج تیمی مشخص شد و تیم گیلان پس از کسب مدال طلا در هرچهار ماده و با 72 امتیاز با اقتدار قهرمان شد، تیم تهران با کسب 62 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم هرمزگان با 56 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد. در کایاک یک نفره 1000 متر تانیا کارگرپور از
درخشش دختران دوومیدانی کار یزدی در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، نایب رئیس هیات دوومیدانی استان گفت: این رقابت ها روز جمعه 4مهرماه به میزبانی ورزشگاه آفتاب تهران برگزار شد. خواجه بافقی افزود: دختران نوجوان و جوان یزدی در قالب تیم های هیات دوومیدانی استان یزد، شهرداری اردکان، فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج فارس در این رقابت ها شرکت کرده بودند که در پایان توانستند مدال های رنگارنگ مسابقه را برای تیم های خود به
مدال طلا بر گردن دختر دونده قمی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ زهرا صفایی دونده دو صد متر با مانع تیم هیات دو و میدانی قم که هفته گذشته به عنوان سومی این ماده در بخش بزرگسالان رقابت های باشگاهی کشور دست یافته بود، در رقابت بخش نوجوانان هم با ثبت رکورد 16 ثانیه و 71 صدم ثانیه، صاحب نشان برنز شد. خبر دیگر از دو و میدانی اینکه محمدرضا فریدی در مسابقات کارکنان شرکت های کشور در مشهد با ثبت حد نصاب 10 ثانیه و 84 ثانیه به عنوان سومی ماده 100 متر این مسابقات رسید. ابوالفضل خدمتکاری و حسین مظفری دیگر نمایندگان قم در این مسابقات به ترتیب در مواد 400 متر و 1500 متر هفتم و دوازدهم شدند. ...
دو و میدانی کاران دختر زنجانی، سریع تر از پسران هستند
علی محبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دو و میدانی کاران زنجانی در بخش پسران و دختران، طی روزهای گذشته به عناوین خوبی در رقابت های لیگ و کشوری دست یافته اند. دبیر هیأت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به موفقیت امیرحسین موسوی و شقایق خطیبی و مریم محمودی در مسابقات لیگ گفت: آخرین نتیجه توسط امیرحسین موسوی در مرحله نخست رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور کسب شد.
نایب قهرمانی دختران جوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور
حمیده جوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله نخست رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان تیم دختران پلیمر خلیج فارس خرم آباد با هفت طلا، دو نقره و سه برنز و 111.5 امتیاز نایب قهرمان شد. وی ادامه داد: تیم ما برای نخستین بار در لیگ شرکت می کرد و با توجه به شرایط از نتایج راضی هستیم. جوان اضافه کرد: فاطمه محیطی زاده در پرش ارتفاع با حد نصاب 1.66
گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آبهای آرام کشور شد
، تهران توابع، بوشهر، خوزستان، البرز، همدان، خراسان رضوی، یزد، آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان، اردبیل، کیش، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی و هرمزگان در این دوره حضور داشتند. مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مواد کایاک یکنفره 1000 متر، کانوی یکنفره 1000 متر، کایاک یکنفره 500 متر و کانوی یکنفره 500 متر در
درخشش دو و میدانی کرمانشاه در اولین مرحله لیگ جوانان باشگاه های کشور
ورزشی آفتاب تهران برگزار شد. وی افزود : در ماده 800 متر سبحان احمدی ، امیر فرزام صفری و ارین اسوق به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. در پرش سه گام امیر حسین الایی با رکورد 14/20 موفق به کسب مدال نقره شد. و موفق شد 44 سانتی متر رکورد استان را که پیش از این در دستان مهدی بنی عامریان بود جابجا کند. روشن زاده در ادامه تصریح کرد : در بخش دختران به مربیگری سرکار خانم راهبه
درخشش ورزشکاران خوزستانی در مسابقات دو و میدانی کارگری کشور
موفق به ایستادن روی سکو شدند، افزود: در ماده 1500 متر این مسابقات سید اسماعیل موسوی و در پرتاب وزنه، سلیم دغاغله به مدال طلا دست پیدا کردند، همچنین در ماده پرش طول رضا ادکی پور به مدال نقره رسید و در ماده 800 متر نیز احسان رحیمی لرکی به مدال برنز دست یافت. بوعذار با اشاره به اینکه در بخش بانوان نیز اسما همتی در ماده 100 متر به نشان برنز رسید، بیان کرد: رضا ممبینی هدایت تیم آقایان و فاطمه معین پور نیز هدایت تیم بانوان تعاونی ایده پردازان سپنج را بر عهده داشتند که جا دارد از تلاش های آن ها و همچنین حمایت اسپانسر تیم تشکر کنم. انتهای پیام/ ...
بانوی خوزستانی در لیگ دوچرخه سواری کشور طلایی شد+عکس
تاریخ ایجاد در 05 مهر 1399 بانوی خوزستانی موفق شد در مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری کشور، 3 مدال طلا را از آن خود کند. به گزارش دیارجنوب ، مرحله اول لیگ دوچرخه سواری بانوان کشور از دوم مهرماه به مدت 3 روز در پیست دوچرخه سواری آزادی تهران برگزار شد و ستاره زرگر تنها رکاب زن خوزستانی این مسابقات خوش درخشید. وی در رده سنی بزرگسالان موفق شد در ماده های 200 متر، 500 متر و
درخشش بانوی سی سختی در مسابقات دوومیدانی کشور
پرتاب نیزه این رقابت ها توسط بانوی جوان هم استانی خبر و افزود: در ماده پرتاب نیزه این مسابقات زهرا صیادی عضو تیم دوومیدانی استان موفق شد با پرتابی به طول 33 متر و 12 سانتیمتر، بعد از ورزشکارانی از فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج فارس خرم آباد به مقام سوم دست یابد.
گیلان قهرمان شد/ پاروزنان برتر معرفی شدند
، اصفهان، زنجان، اردبیل، کیش، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی و هرمزگان در این رقابت ها حاضر بودند. در پایان با احتساب نتایج هر 4 ماده تیم گیلان با 74 امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با 72 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و تیم مازندران با 71 امتیاز مقام سوم را به دست آورد. در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال و کاپ با حضور پیشکسوتان قایقرانی و ورزش و مسئولین فدراسیون برگزار شد.
مدال طلای دوی سرعت کارگری کشور به دونده رودانی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حمیدرضا نجفی دونده جوان رودانی با ثبت رکورد 10 ثانیه و 31 صدم ثانیه موفق به کسب مدال طلای ماده 100 متر مسابقات دوومیدانی کارگری کشور شد. مشهد از دوم تا پنجم مهرماه میزبان مسابقات دوومیدانی شرکت های کارگری کشور در ورزشگاه امام رضا(ع) است که با حضور رئیس فدراسیون ورزش های کارگری، بخش آقایان آن در ورزشگاه امام رضا(ع) و بخش بانوان در دانشگاه فردوسی و دو
درخشش دختران تکواندوکار کرجی در مسابقات بین المللی و کشوری
دختران تکواندو کار کرجی از باشگاه آینده سازان البرز در منطقه کمالشهر به مربیگری استاد پروین بیدکی، در مسابقات بین المللی جام پایتخت با حضور 78 کشور و تورنمنت کشوری موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.
عنوان سوم مازندران در رقابت های قایقرانی قهرمانی کشور
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم مازندران در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره قایقران فقید زنده یاد پوریا مسافری که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد با مدال های طلا و نقره محمدنبی رضایی و امین بوداغی از بابلسر و با مربیگری ایمان پورعزیز بر سکوی سوم ایستاد. در کانوی یک نفره 1000 متر
نفرات برتر مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب های آرام، گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره قایقران فقید زنده یاد پوریا مسافری صبح و بعدازظهر امروز (شنبه - 5 مهر ماه) در دریاچه آزادی برگزار شد. در نوبت بعدازظهر مسابقات، قایقرانان راه یافته به فینال به رقابت پرداختند و چهره نفرات برتر مشخص شد. در کایاک یک
درخشش دختران تکواندو کار دزفولی در مسابقات کشوری آنلاین
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مسابقات مجازی پومسه بانوان در استان البرز به صورت آنلاین برگزار شد که در پایان دختران دزفولی با مربیگری پزشکیان توانستند به مدال های رنگارنگ دست یابند. پومسه انفرادی رده 9 سال فاطمه امیری فرد مدال نقره، شیرین سپهوند مدال برنز و در پومسه انفرادی رده سنی 12_14 سال مهدیه عیسوند مدال طلا، مهسا عیسی وند مدال نقره، زهرا منصوری کیا مدال
سه خبر از ورزش خوزستان
سواری کشور موفق به کسب چند نشان رنگارنگ شد. ستاره زرگر بانوی رکاب زن خوزستانی در رقابت با سایر دوچرخه سواران حاضر در مسابقات لیگ به سه نشان ارزشمند طلا دست یافت. این مسابقات در ماده های 200 متر، 500 متر و کایرین در پیست دوچرخه سواری تهران برگزار شد که بانوی خوزستانی هر سه مدال طلا را از آن خود کرد. باشگاه فولاد خوزستان خواستار ارتقای کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی شد
ماندانا دهقان در تایم تریل هم قهرمان شد
تیم هیئت دوچرخه سواری همدان صاحب مقام نخست شد. او عملکرد بهتری نسبت به حنانه دادگر و فاطمه دادگر از تیم هیئت دوچرخه سواری قزوین داشت. برگزاری مسابقات تایم تریل انفرادی، پایانی بر 3 روز رقابت داغ دختران دوچرخه سوار جاده و پیست در اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری زنان بود. مسابقاتی که در چیتگر و پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. این مسابقات به زودی وارد مرحله دوم می شود.
مرحله نخست رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور نوجوانان و جوانان در بخش دختران
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور نوجوانان و جوانان دختر با حضور 23 تیم (8 تیم باشگاهی و 15 هیات استانی) در مواد 10 کیلومتر پیاده روی، 3000 متر، 100 مانع، 100 متر مقدماتی، 3000 متر با مانع، پرش طول، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و سه ماده از ماده پنجگانه در نوبت صبح برگزار شد و نفر های برتر درهر ماده اعلام شدند. این رقابت ها بعد از تاخیری 9 ساله بار دیگر
آغاز رقابت های قهرمانی دو و میدانی باشگاه های کشور
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی ، اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور نوجوانان و جوانان دختر با حضور 23 تیم (8 تیم باشگاهی و 15 هیات استانی) در مواد 10 کیلومتر پیاده روی، 3000 متر، 100 مانع، 100 متر مقدماتی، 3000 متر با مانع، پرش طول، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و سه ماده از ماده پنجگانه در نوبت صبح برگزار شد و نفرات برتر درهر ماده
قهرمانی دونده هرمزگانی در مسابقات کارگری کشور
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ، حمید رضا نجفی عضو تیم کارگری شرکت تاک سبز رودان در ماده 100 متر سرعت نشان با ارزش طلای این رقابت ها را کسب کرد. نجفی چندی پیش نیز در مسابقات لیگ دوومیدانی کشور بهمراه تیم سپاهان اصفهان عملکرد بسیار چشم گیری در کسب مدال های مختلف این باشگاه داشت. نخستین دوره مسابقات دوومیدانی کارگری قهرمانی کشور دیروز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد. بیشتر بخوانید؛ رودان شهر دو و میدانی جنوب ایران
دوومیدانی نوجوانان و جوانان دختر باشگاههای کشور| پایان مرحله اول با صدرنشینی شهرداری اردکان/ بهبود 2 ...
بختیاری، تهران، بوشهر، یزد، کرمانشاه، خراسان جنوبی، مرکزی، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، قم، آذربایجان شرقی و گلستان رقابت می کنند. در مسابقات برگزار شده رکوردهای جدیدی به دست آمد. در ماده 10 کیلومتر پیاده روی صبا فرمانپور از تیم شهرداری اردکان با ثبت زمان 59:03.3 دقیقه ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد ملی این ماده را در بخش جوانان شکست. رکورد قبلی این ماده متعلق به فاطمه زهرا قلعه
روز خوب دختران دوومیدانی/ رکوردشکنی پس از 21 سال
نخستین مرحله از دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در رده سنی دختران نوجوانان و جوانان با معرفی نفرات برتر و چندین رکوردشکنی به پایان رسید. به گزارش روزانه نیوز ، نخستین مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور دختران در رده سنی نوجوانان و جوانان امروز(جمعه) در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد و با ثبت چند رکوردشکنی به پایان رسید. فاطمه محیطی زاده در پرش ارتفاع
درخشش تیم دوومیدانی دانشگاه یزد در لیگ جوانان پسر کشور
ادامه داد: مصطفی جمشید زهی و روح الله مصطفوی در ماده پرش به ترتیب مدال نقره و مدال برنز این رشته را به گردن آویختند. او گفت: حامدحسنی در ماده 400 متر بامانع و احسان خانی در ماده 10 کیلومتر پیاده روی دو مدال برنز دیگری را برای تیم دوومیدانی دانشگاه یزد کسب کردند. مدیرعامل تیم دانشگاه یزد گفت: در رقابت دو 4 در 100 متر امدادی تیم دوومیدانی دانشگاه یزد با ترکیب حامد حسنی، روح الله مصطفوی، مصطفی جمشیدزهی و هادی پروین مدال برنز مسابقات را کسب کردند. انتهای پیام/ی
اخبار ورزشی خراسان جنوبی | تلاش ورزشکاران خراسان جنوبی برای حضور در المپیک نیروهای مسلح جهان
سمیرا سلیم در این دوره از رقابت ها به مصاف برترین های ایران می روند. کسب 3 مقام دونده های تیزپای خراسان جنوبی در جام یاکس اشتاد سازه رئیس هیأت ورزش کارگری خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: در نخستین رویداد دو و میدانی جامعه کارگری کشور جام یاکس اشتادسازه به میزبانی خراسان رضوی ورزشکاران استان خوش درخشیدند. ابوالفضل علیزاده بیرجند خاطرنشان کرد: مهدی امیرآبادی مدال برنز ماده
مدال برنز مسابقات دومیدانی قهرمانی کشور به ورزشکار بوکانی رسید
دونده بوکانی مدال برنز ماده 100 متر مسابقات دومیدانی قهرمانی کشور را کسب کرد. به گزارش صدای بوکان؛ اولین مرحله رقابتهای دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان پسران به اتمام رسید. این دور از مسابقات به میزبانی تهران و از تاریخ یک مهر به مدت سه روز برگزار شد. تیم دوومیدانی شهرستان بوکان با مربیگری جمال رسولپور در این مسابقات حضور پیدا کرد. محسن یاسیکندی، دونده بوکانی توانست در ماده 100 متر نهایی با ثبت رکورد 11:14 ثانیه مدال برنز این دور از مسابقات را کسب کند. انتهای پیام/ ...
بانوان خراسان شمالی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور خوش درخشیدند
عنوان نخست را به خود اختصاص دهد که در این بین دونده استان قم با 16 ثانیه و 71 صدم ثانیه و دونده آذربایجان شرقی با 16 ثانیه و 85 صدم ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند. صابری خاطرنشان کرد: در دوی 3000 متر نیز نگین مصدق با 16 دقیقه و 17 ثانیه و 45 صدم ثانیه و سارا ندافی با زمان 17 دقیقه 21 ثانیه دیگر دوندگان بانوی خراسان شمالی حاضر در مسابقات به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند. وی افزود: همچنین در این ماده مقام نخست را ورزشکاری از خرم آباد به خود اختصاص داد. رقابت های دوومیدانی لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. ...
شناگر معلول مهابادی مسابقات قهرمانی کشور را از دست داد
مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، 3 مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد. او ادامه داد: این رقابت ها در مواد کایاک و تورینگ در 3 کلاس معلولین در مسافت 200 متر انجام شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند. رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد تصریح کرد: یونس فیضی از پیرانشهر در مسابقات قایق تورینگ کلاس TKL1 موفق به کسب مدال طلا شد. مصطفی پور