چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۳

برانکو: از بازیکنانم راضی هستم/به جای نوروزی بازیکنی جذب خواهیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی پرسپولیس می گوید این تیم در نیم فصل یک بازیکن جذب خواهد کرد. برانکو ایوانکویچ پس از حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه و خانه من است و آمده ام تا با مدیرعامل و کارکنان باشگاه را ببینم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)