چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سینما سینما ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۳

مستندساز آمریکایی در تلویزیون از تجربه های مستندسازی خود می گوید

جدیدترین قسمت از برنامه نردبان گفت وگویی متفاوت با راس مک الوی، مستندساز مشهور آمریکایی داشته و وضعیت مستندسازی در ایران را بررسی کرده است. به گزارش سینماسینما نوزدهمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی نردبان امشب روی آنتن شبکه مستند می رود. این قسمت از برنامه با حضور راس مک الوی، کارگردان و مستندساز مشهور آمریکایی دنبال می شود. او با حضور در برابر دوربین شبکه مستند و گفت وگو با حامد شکیبا نیا به بررسی مستند در جهان پرداخته و وضعیت سینمای مستند ایران را مورد نقد و بررسی قرار داده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)