پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۰

فوتبالی ها نمی گیرند!

اقتصاد ایران: این که در برگزاری بازی های لیگ و رقابت های فوتبال مشکلاتی وجود دارد و رعایت همه پروتکل ها شدنی نیست، تردیدی وجود ندارد ولی دست کم با محدودکردن سختگیری ها به رقابت های لیگ برتر، به عنوان بالاترین سطح فوتبال در ایران، می توان با یک تیر چند نشان زد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)