پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۰

ماموریت هفت برای نجات سینما

افخمی گفت: من با دولت کاری ندارم و فکر می کنم هر آنچه در هفت می گویم کاملا تخصصی است و به سازمان سینمایی مربوط می شود. از نظر من ماهیت سینمای ایران ورشکسته یا به عبارت دقیق تر نابود شده است. سینما در ایران وجود ندارد و تقصیر آن هم به گردن سازمان سینمایی سابق است و هم سازمان سینمایی فعلی. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)