چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۴۱

نشست مشترک با کمیته داوران فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، مهدی تاج در پایان نشست هم اندیشی مدیران باشگاه ها با معاون وزیر ورزش و روسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه بسیار خوب و پرباری برگزار شد و در آینده ای نزدیک گزارش مفصلی از این نشست به اطلاع اهالی فوتبال و افکار عمومی ارائه خواهیم کرد. در این جلسه نصرالله سجادی، رضا حسنی خو، علی کفاشیان، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ و مدیران باشگاه ها حضور داشتند که در سه موضوع بحث ها و گفتگو صورت گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)