پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۲

خوردبین: از گلزنی پرسپولیسی ها خوشحالم

و به نقل از تسنیم محمود خوردبین در مورد پیروزی 6 بر صفر ایران مقابل گوام اظهار داشت: از اینکه تیم ملی توانست با این نتیجه خوب حریفش را شکست دهد خوشحالم. این نتیجه می تواند از نظر روحی و روانی برای بازیکنان تیم ملی خوب باشد. وی در خصوص عملکرد خوب ملی پوشان پرسپولیس در این بازی خاطرنشان کرد: گلزنی طارمی، رضاییان و کامیابی نیا و همچنین پاس گل های طارمی و رضاییان نشان دهنده این است که بازیکنان ملی پوش پرسپولیس تأثیر فراوانی در تیم ملی دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)