پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۴

اگر خارج از کشور و به خاطر تحریم دستگیر می شدم الان آدم خوبی بودم

متهم اصلی پرونده نفتی گفت: ای کاش همان موقع به خاطر تحریم در خارج از کشور دستگیر می شدم تا امروز همه بگویند زنجانی آدم خوبی است، اما امروز که به ایران آمدم همه می گویند زنجانی آدم بدی است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)