پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۴

نقره داغ شدن 2 مالک یکی از نمایندگی های ایران خودرو در رشت

2 مالک یکی از نمایندگی های ایران خودرو در رشت امروز به پرداخت بیش از 3میلیارد ریال جریمه میلیونی محکوم شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان امروز گفت : این 2 نفر بعلت قاچاق یک دستگاه خودروی سواری هیوندا مدل سوناتا به پرداخت 3 میلیارد و 486 میلیون محکوم شدند. رضا قشلاقی افزود : این مقدار جریمه نقدی 2 برابر قیمت خودرو ی قاچاق است. وی گفت : 2 مالک متخلف این نمایندگی ایران خودرو در رشت مدارک گمرکی خودروی خارجی را نداشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)