چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱

عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از مهاجم نساجی بابت حرکت جنجالی

مهرداد بایرامی مهاجم نساجی مازندران درباره تقابل با پرسپولیس تهران و تساوی با این تیم صحبت کرد. او در خصوص کسب تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همه دیدند که ما بازی خوبی مقابل پرسپولیس، که به تازگی از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگشته بود، انجام دادیم و اگر در دقایق پایانی به خاطر فشار بالای تیم حریف گل نمی خوردیم الان برنده بازی بودیم در حالی که شاید خیلی ها پرسپولیس را به خاطر قدرتمند بودنش از پیش برنده این دیدار می دانستند در حالی که ثابت کردیم اینگونه نیست و تیم نساجی پتانسیل بالایی دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)