سایر منابع:
سایر خبرها
پیروز قربانی : پرسپولیس در چهار سال اخیر چهار بار قهرمان شده و باید به آن ها احترام گذاشت
به گزارش پارس فوتبال، پیروز قربانی مدافع میانی سابق استقلال پیش تر نیز با موضع گیری های خود هواداران استقلال را برآشفته بود و اظهارات او پس از تساوی سایپا و صنعت نفت آبادان بار دیگر با خشم برخی از اعضای جامعه هواداری باشگاه استقلال مواجه شده است. در واقع پیروز قربانی مانند چند پیشکسوت دیگر باشگاه نظیر رجبی معتقد است که موفقیت های تیم رقیب به دلیل کار فنی بهتر آنها در زمین بوده است و
مرتضی فنونی زاده: آقا مهدی اشتباه کرد، سپهر بیشتر
به گزارش "ورزش سه"، صعود پرسپولیس به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیش از گذشته اختلاف میان هواداران دو تیم پایتخت نشن فوتبال ایران را آشکار کرد و کار حتی از کری خوانی معمول که در سطح هواداران وجود دارد، گذر کرد و به پیشکسوتان دو تیم رسید؛ جایی که شاهد درگیری غیرمحترمانه ای میان برخی از آنها نظیر مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال و سپهری حیدری بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت هم بودیم.
کاپیتان سابق استقلال : احمق نیستم، باید به فینالیست آسیا احترام بگذاریم!
به گزارش همشهری آنلاین صحبت های پیروز قربانی در پایان دیدار اخیر تیم سایپا مقابل صنعت نفت که در آن از پرسپولیس به عنوان فنی ترین تیم ایران و تیمی قابل احترام یاد کرده بود مورد خشم هواداران استقلال قرار گرفته و در فضای مجازی نسبت به آن واکنش تندی نشان دادند. قربانی در صحبت هایش گفت که حمله هواداران استقلال به او برایش مهم نیست. پیروز قربانی در گفتگویی رادیویی در این خصوص اظهار کرد: جوی
سیدجلال حسینی: بازیکنان جوان تر پرسپولیس باید بیشتر بدوند
شنویم که قابل تأمل است. منظورت صحبت های زنوزی مالک باشگاه تراکتور است یا تیم خاص لقب دادن به پرسپولیس؟! گفتم که هیچ اسمی نمی آورم و باز هم تأکید می کنم برای همه دوستان احترام قائل هستیم. انتظار هم داریم به پرسپولیس احترام بگذارند. تیم ما در 4 سال گذشته با تلاش، فداکاری، جنگیدن، همدلی و صد البته حمایت هواداران پرشمارش به 4 قهرمانی لیگ برتر و 2 فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. این
دورهمی پیشکسوتان پیام مشهد| فوتبال به یاد مرحوم شمسی
هایی که هواداران در روز های اوجشان روی آن ها گذاشته بودند، صدا می کنند و خاطره هایشان زنده می شود. پدر پیام دیرتر از بقیه می آید؛ اما همین که از راه می رسد، شاگردان یکی یکی برای عرض ادب به صف می شوند. جواد مرادنژاد، مؤسس باشگاه پیام مشهد که در سال های بی پولی دهه 60 با چنگ و دندان تیم را به دهان گرفت تا آینده فرزندان پیامی اش را بسازد، از راه می رسد.... لباس هایی منقش به تصویر کاپیتان
بارقه امید در کویِ هواداران پرسپولیس
در مقابل کسانی هم به این عده پرخاش کرده اند که خود فرگوسن پندار هستند و این کارها در فوتبال لازم است چون فقط سه امتیاز مهم است و... این درست همان نقطه تلاقی بُردن به هر قیمت با فرهنگ، اصالت و ریشه است. چیزی که ما در جامعه هم زیاد در موردش حرف می زنیم ولی وقتی پای منافع فردی وسط می آید چشم مان را می بندیم و می گوییم ایرادی ندارد، غافل از اینکه این فرهنگ نهادینه می شود و فردا روز رقیبان هم با همین
بیاتی نیا: تیم فکری بازی به بازی بهتر می شود
بازی بهتر می شود دلیل بر نداشتن نقطه ضعف در این تیم نیست و از نگاه من در تیم نقاط ضعفی هم دیده می شود که باید توسط مربیان دیده و برطرف شود. هرچقدر این ایرادات در تیم محمود فکری کمتر شود استقلال در جدول دست نیافتنی تر می شود. محسن بیاتی نیا خاطرنشان کرد: استقلال امسال نسبت به سال گذشته خط دفاعی بهتری دارد و با اینکه در اواخر بازی چند موقعیت گل به مهاجمان گل گهر داد اما می توان
محمد مومنی: کیفیت فنی استقلال باید بالا بیاید
محمد مومنی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل گل گهر اظهار داشت: شاید بعضی ها بگویند در این دیدار گل گهر بهتر از استقلال بازی کرد و همه آمارها به سود آن تیم بود، اما در یک بازی بسیار مهم و تعیین کننده 3 امتیاز از هر چیزی مهم تر بود که آن را استقلال به دست آورد. اگر غفوری پنالتی دوم را از دست نمی داد و فاصله دو تیم 3 گل می شد، قطعاً گل گهر آن فشار نیمه دوم را هم نمی توانست وارد کند.
عبداللهی: جای هواداران استقلال برای دیدن ما خالی است
هم گفتم که تلاش ما این است که تیم را در این وضعیت حفظ و ثبات ایجاد کنیم. البته می توانستیم امتیازات بیشتری هم جمع کنیم، امیدوارم دچار نوسان نشویم. ما جاه طلب هستیم و فردا با تمام وجود بازی می کنیم. حیف که جای هواداران استقلال خالی است که بازی خوب تیم ما را ببینند. او در مورد مصدومیت ایران پوریان و شرایط سایر مصدومان تیم توضیح داد: تنها مصدوم ما ربیع خواه است که تا نیم فصل نمی رسد ولی
پیروز قربانی: نفرت هواداران به خاطر تعصب کورکورانه است/ قرار است احمق باشم پیشکسوتی استقلال را نمی خواهم
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر قرار باشد به صرف پیشکسوت استقلال بودن، احمق باشم و هر اتفاقی می افتد به نفع استقلال صحبت کنم، این پیشکسوتی را نمی خواهم. پیروز قربانی، مربی سایپا در مورد ناراحتی هواداران استقلال از صحبت هایش درباره فنی بودن تیم پرسپولیس به رادیو جوان گفت: نفرتی که بین هواداران استقلال و پرسپولیس وجود دارد، به خاطر یک تعصب کورکورانه است. اگر قرار باشد به صرف پیشکسوت
برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم/ثابت می کنیم آلومینیوم حریف قابل احترامی است
تیمی که تازه به لیگ برتر آمده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. عبدالهی در پاسخ به سؤالی در خصوص فاصله افتادن بین بازی قبلی و این بازی گفت: علیرغم اینکه 12 روز فاصله بین بازی های ما افتاد و سیکل ترکیبی و برنامه ریزی های ما تغییر کرد اما به نظر سازمان لیگ احترام گذاشتیم و بدون توجه به حواشی فقط به بازی فردا فکر خواهیم کرد. سرمربی استقلال تهران نیز در این نشست خبری از آمادگی
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران روی نوار ناکامی
سپیدرود رشت دخیل می داند. وی همچنین در مورد بازی در مقابل شهرداری همدان نیز گفت: اگر چه ضعف داوری باعث شکست نفت و گاز گچساران شد اما این تیم در نیمه دوم این بازی کم فروغ بود. جعفری با اشاره به اینکه 80درصد از بازیکنان تیم فوتبال نفت و گازگچساران بومی است گفت:بازیکنان این تیم برای کسب نتایج بهتر باید تلاش بیشتری داشته باشند. وی با بیان اینکه نفت و گاز گچساران برای جبران
عبدالهی: اگر 100 دقیقه هم بازی کنیم مقابل استقلال جنگنده و جاه طلب خواهیم بود
حمید عبداللهی مربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: عرض سلام و احترام خدمت اصحاب رسانه و هواداران فوتبال به خصوص طرفداران تیم استقلال. فردا با تیم استقلال بازی می کنیم. همه می دانند استقلال یک تیم پرطرفدار در ایران و آسیاست. در مورد تیم خودمان باید عرض کنم که روند ما خوب بوده و با برنامه ریزی هایی که از سوی کادرفنی انجام شده و همتی که بچه ها داشتند کم
مهدی قایدی : به خاطر نیمکت نشینی در استقلال ناراحت شدم نه از تصمیم محمود فکری
کند. خب این یک نظر محترمانه است. مهم این است که ما تا به این جای کار از نظر امتیازگیری تیم موفقی بودیم و حالا باید از سوی تماشاگران بهتر حمایت شویم تا به بازی زیبا هم نزدیک شویم. شاید خیلی از صحبت هایی که تماشاگران می کنند درست باشد اما تماشاگران باید در روزهای بحرانی از تیم حمایت کنند. من دلم خیلی برای هواداران استقلال تنگ شده است. امیدوارم هرچه زودتر آنها را دوباره در استادیوم آزادی و
اکبرپور: مانند قلعه نویی که زمان دادند تا به قهرمانی رسید، باید به محمود فکری هم زمان بدهند
علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر مصدومیت ها اجازه بدهد و تیم کامل باشد، محمود فکری از این بهتر نتیجه می گیرد. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا اکبرپور ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: استقلال در بازی مقابل گل گهر به هدفش رسید. دیروز با دین محمدی تصادف کردم و ماشینم داغون شد! کری خوانی هوادار با هوادار طبیعیه ولی ما پیشکسوتان اگر
عبدالکاظم طالقانی؛ بی خبر، خوش خیال و بی اثر
های باکیفیت جهان یعنی کلمبیا هم شد. در آن زمان، اخباری مبنی بر علاقه مندی مکزیک وکلمبیا برای سپردن هدایت تیم ملی خود به کی روش شنیده می شد ولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در اظهارنظری عجیب این موضوع را غیرواقعی دانست و گفت: این حرف ها، فیلم کی روش است و باور نکنید! با این وجود کی روش با حضور در نیمه نهایی جام ملت ها ایران را ترک کرد و با قراردادی به مراتب سنگین تر هدایت
بیاتی نیا:مسی و رونالدو هم روی حرف مربی حرف نمی زنند؛کار فکری در مورد میلیچ درست بود/استقلال رو به ...
محسن بیاتی نیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص نتایج تیم استقلال در هفته های اخیر و صحبت ها و حواشی که پیرامون این تیم وجود دارد، صحبت های زیر را انجام داد: * باید ببینید کسانی که انتقاد می کنند چه هدفی دارند؟ وی در ابتدا در پاسخ به این سؤال که تعدادی از هواداران معتقدند استقلال زیبا بازی نمی کند و این تیم دچار مشکل خواهد شد، عنوان کرد: ما باید ببینم کسانی
پیشکسوت استقلال: پرسپولیس یک تیم معمولی است
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل فشارهای بیش از اندازه از سوی هواداران، در ساق پای بازیکنان استقلال ترس دیده می شود. به گزارش تسنیم، شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: بازی با گل گهر سیرجان دو نیمه متفاوت داشت. استقلال در نیمه اول در حفظ توپ و سرعت دادن به بازی فوق العاده کار کرد و نتیجه اش دو گل بود و یک گل دیگر هم باید به ثمر می رسید. در نیمه دوم اما
صحبتهای جدید علیفر درباره کم کاری و عادل
فوتبال وجود دارد. * آیا پرسپولیس - اولسان را با گزارش عادل فردوسی پور دیدید؟ خیر من تلویزیون خودمان را نگاه می کنم. درباره آقای فردوسی پور هم نظر خاصی ندارم، فقط معتقدم که باید به نظر مدیران حتما احترام گذاشت. اگر ایشان را استفاده نمی کنند، باید به نظرشان احترام گذاشت. این را هم بگویم که به نظرم اصلا کار قشنگی نبود که برود آنجا گزارش کند. کاراکتر آقای فردوسی پور را خیلی دوست
باید حرف حق را گفت، حتی به قیمت فحش خوردن و آنفالوو شدن
استقلال هستید از این حرف ها زدید. من امیدوارم این فرهنگی که سعید و پیروز شروع کردند در فوتبال ما جا بیفتد و روی هواداران هم اثر بگذارد. همیشه اعتقاد دارم باید حرف حق را گفت. به قیمت اینکه آنفالوو شوی یا حتی بعضی ها توهین کنند چون شما دارید به فوتبال کمک می کنید. ما متاسفانه در ورزشمان فرهنگ سازی نکرده ایم. الان زمان آن است که یکسری پیشکسوت حمایت کنند. همین صحبت ها را تکرار کند. وقتی حرف درست است چرا
حرف خوبی که علی پروین درباره سرخابی ها زد
احترام قایلم. برای هوادارانش احترام قایلم. این را نشان داده ام. به این نوع رفتار اعتقاد دارم. باید کری خوانی هم در کمال ادب و احترام باشد. آرزوی قلبی من موفقیت استقلال و پرسپولیس است. آنها تیم های بزرگی هستند. باعث می شوند جامعه شاداب باشند چون انبوهی از هواداران را دارند. هیچوقت آرزو نمی کنم استقلال ضعیف باشد. دوست دارم شرایط خوبی داشته باشند. رقابت سالم هم بین دو باشگاه باشد نه اینکه تلاش کنیم با حرف هایمان و توهین هایمان رقیب را تضعیف کنیم. هرکس درباره باشگاه خودش حرف بزند. درباره حریف کمتر چیزی بگویم. پیشرفت بقیه را خوب و ببینیم و ناراحت نشویم. باید رویکرد در دو باشگاه این باشد. ...
مبارزه در زمین؟ خب این که سخت است
آی اسپورت - پیروز قربانی که انصافا در زمره معتدل ترین چهره های فوتبال ایران به شمار می رود، در واکنش به هجمه ها علیه پرسپولیس گفته: بهتر است تیم ها خودشان را تقویت کنند و تیم خاص را شکست بدهند. قربانی که حتی کاپیتان استقلال هم بوده، قبلا نشان داده اهل کری خوانی های بی منطق و جلب توجه هواداران کم سال نیست. حرف او هم منطقی و قشنگ است، اما یک ایراد بزرگ دارد؛ اینکه اینطوری تیم های رقیب اذیت می شوند
بیشتر بدانید چگونه فردی مبادی آداب باشیم
اشاره می کنیم که مطمئناً کمک می کند تاثیر بهتری روی دیگران بگذارید.آداب اولیه را رعایت کنید نشان دادن ادب و احترام کار سختی نیست. به زبان آوردن لطفاً ، خواهش می کنم ، ممنونم و عذر می خواهم کار آسانی است. این عبارات نشان می دهد که برای دیگران احترام قائل هستید. حتی اگر فردی بی ادب باشد و اصلاً از او خوشتان نیاید، خیلی بهتر است که شما مودبانه رفتار کنید تا اینکه بخواهید به سطح تربیت او نزول
انصاری: 4 سال پیش با طلبم از استقلال می توانستم بیست دستگاه 206 بخرم
طی صحبتی که قبلا به صورت دوستانه با باشگاه استقلال انجام داده بودم، به من گفتند بخشی از مطالباتت را ببخش، من هم گفتم مشکلی ندارم و به احترام هواداران تیمی که در آن بازی کرده ام باید به باشگاه کمک کنم که از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم نشود. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، جابر انصاری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: یک چک 85 روزه دادند و بندی هم گذاشتیم که اگر پاس نشود بتوانم از
پیروز قربانی: نباید حرف های من باعث ناراحتی استقلالی ها شود
هواداران استقلال از صحبت هایش درباره فنی بودن تیم پرسپولیس گفت: من گفتم پرسپولیس یکی از فنی ترین تیم های لیگ است و هنوز هم این اعتقاد دارم. تیمی که چهار سال قهرمان لیگ شده و دو بار به فینال آسیا رفته است، تیم بدی نیست. اینکه برداشت یکسری از دوستان چه چیزی بوده است،کاری ندارم. اگر در فضای مجازی به من بد و بیراه می گویند، مهم نیست، چون اصلاً وقت ندارم کامنت بخوانم و وقتم را برای اظهارنظرهای سطحی هدر بدهم