چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه ورزشی لحظه ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۱

انصاری: 4 سال پیش با طلبم از استقلال می توانستم بیست دستگاه 206 بخرم

طی صحبتی که قبلا به صورت دوستانه با باشگاه استقلال انجام داده بودم، به من گفتند بخشی از مطالباتت را ببخش، من هم گفتم مشکلی ندارم و به احترام هواداران تیمی که در آن بازی کرده ام باید به باشگاه کمک کنم که از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم نشود. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، جابر انصاری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: یک چک 85 روزه دادند و بندی هم گذاشتیم که اگر پاس نشود بتوانم از طریق فدراسیون فوتبال و AFC پیگیری کنم. آن را امضا کردیم. چک هم برای بیست و پنجم آذر بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)