واکنش ستاره تراکتور به برد مقابل قلعه نویی
سایر منابع:
سایر خبرها
مسلمی پور: منشا از زبان فارسی فحش هایش را خوب یاد گرفته است/ علیزاده و سهرابیان با مهری برخورد فیزیکی ...
کادرفنی را بدهم. یکی از نقاط قوت گل گهر سمت راست این تیم است که اجازه ندادیم از این ناحیه زیاد موقعیت سازی کنند. مسلمی پور در مورد درگیری های پایان بازی میان بازیکنان دو تیم اظهار داشت: این درگیری ها در طول بازی وجود داشت که به پایان بازی رسید. منشا در یک صحنه به حبیب فرعباسی و وفا هخامنش توهین کرد که سایر بازیکنان هم وارد عمل شدند. منشا چند سال در ایران است و فارسی را خوب یاد گرفته ولی
تیکدری: بازیکنان گل گهر بابت نتایج اخیر عصبانی بودند
مهدی تیکدری ، در مورد پیروزی خارج از خانه تراکتور برابر گل گهر گفت: تیم گل گهر در این بازی 90 دقیقه بازی مستقیم را در دستور کار داشت، چون سرزن های خوبی دارد. ما بازی سختی در پیش داشتیم و بعد از باخت غیرمنتظره برابر استقلال باید سه امتیاز این بازی خارج از خانه را می گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. ما بازی حساب شده ای انجام دادیم و مستحق برد در این بازی هم بودیم. وی در ادامه با اشاره به
علیزاده: از روی قلعه نویی خجالت می کشیم
گل گهر در حالی مقابل تراکتور با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد که گل سالم این تیم طبق نظر کارشناسان داوری در نیمه اول مسابقه مردود اعلام شد. به گزارش فرتاک نیوز،علی علیزاده هافبک دفاعی آبی پوشان سیرجانی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و توانسته یکی از مهره های ثابت امیرقلعه نویی شود، زننده این گل بود. این بازیکن در گفتگو با "ورزش سه" اینطور در مورد این صحنه حرف هایش را آغاز کرد و گفت: دقیقا
استقلال نیمه مربیان را می بازد وپرسپولیس نشانی از قهرمانی ندارد
/> شنبه چهارم بهمن، تراکتور در سیرجان میهمان گل گهر بود. مسعود شجاعی که باز هم نقش سرمربی و بازیکن تراکتور را بازی می کرد، 2 بر یک امیر قلعه نویی و تیمش را شکست داد. احسان حاج صفی و محمد عباس زاده برای تراکتور و یونس شاکری برای گل گهر گل زنی کردند . نیمی از اتفاقات بازی، درون دروازه تراکتور رخ داد. دقیقه 15 گادوین منشا، بهترین گل زن گل گهر درون محوطه جریمه با محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور
اسدی: نقشی در درگیری ها نداشتم، دنبال جدا کردن بودم
به گزارش وانانیوز، امین اسدی در خصوص پیروزی 2 بر یک تراکتور برابر گل گهر گفت: می دانستیم بازی سختی داریم چون گل گهر جزو تیم های خوب لیگ امسال است. بازی در هوای سنگین سیرجان کار هر تیمی را سخت می کند ولی خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و 3 امتیاز با ارزش در زمین حریف گرفتیم. با توجه به قرار گرفتن در کورس قهرمانی و بعد از شکست خانگی برابر استقلال، برای ما مهم بود که این دیدار را ببریم.
پرسپولیس روی هوا باخت!
است. اگرچه شاگردان یحیی دو بازی کمتر نسبت به استقلال صدرنشین دارند و فاصله شش امتیازی را تنها با دو برد در بازی عقب مانده می توانند جبران کنند، اما با روند پرفراز و نشیب تیم گل محمدی در لیگ بیستم، آن ها کار آسانی پیش رو نخواهند داشت. قرمز ها با 10 بازی و کسب تنها 15 امتیاز تیم نهم جدول هستند، رتبه ای که نمی تواند برای هواداران مدافع عنوان قهرمانی چهار دوره اخیر لیگ قابل قبول باشد. نکته
سومین پیروزی متوالی خوشه طلایی در خانه
کمترنسبت به آرمان گهر در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و هفته بعد باید به مصاف ملوان برود. چوکا تالش نیز با این باخت 9امتیازی باقی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل ریحان البرز در رده شانزدهم جدول قرار گرفت و هفته بعد باید در خانه از تیم نود ارومیه پذیرایی کند. خبرنگار:علیرضا یاوری
صحنه جنجالی داوری هفته؛ چرا این گل مردود شد؟
پوشان سیرجانی و همینطور برخورد توپ به دست وفا هخامنش مدافع میانی تراکتور، دو صحنه ای هستند که اعتراض تیم فوتبال گل گهر سیرجان را به همراه داشته و آنها معتقدند بار دیگر قضاوت های داوران، سبب از دست رفتن امتیازات تیم شده است. این دو صحنه مورد اعتراض باشگاه گل گهر در ادامه توسط چند داور و کمک داور سرشناس و کاربلد فوتبال کشور مورد بررسی قرار گرفته است که در ادامه می خوانید. *مظفری
هدیه سه امتیازی خورشیدی به تراکتور؛ وقتی داور گل سالم گل گهر را ندید (گزارش+ ویدیو)
است. گل گهری ها روی دو صحنه به شکل ویژه اعتراض داشتند که از همین رو سراغ کارشناسان داوری رفتیم تا نظر آنها را جویا شویم و به بررسی آنها پرداختیم. صحنه اول: وقتی توپ در محوطه جریمه به دست وفا هخامنش برخورد کرد و گل گهری ها معتقد به پنالتی بودند. صحنه دوم: گل تیم گل گهر که توسط داور مسابقه به دلیل نامشخصی مردود اعلام شد و داور به سود تراکتور خطا گرفت داوود
دردسر بزرگ تراکتور در هفته سیزدهم
به گزارش عصر تبریز؛ وفا هخامنش، مدافع تیم تراکتور با دریافت کارت زرد در بازی با گل گهر ، چهار کارته شد تا بازی هفته آینده تیمش مقابل آلومینیوم را از دست بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که تراکتوری ها یکی دیگر از مدافعان خود به نام هادی محمدی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و مشخص نیست که این بازیکن می تواند به بازی هفته سیزدهم برسد یا خیر؟ در صورتی که مدافع مصدوم تراکتور به بازی
صحنه جنجالی داوری هفته؛ چرا این گل مردود شد؟
همینطور برخورد توپ به دست وفا هخامنش مدافع میانی تراکتور، دو صحنه ای هستند که اعتراض تیم فوتبال گل گهر سیرجان را به همراه داشته و آنها معتقدند بار دیگر قضاوت های داوران، سبب از دست رفتن امتیازات تیم شده است. این دو صحنه مورد اعتراض باشگاه گل گهر در ادامه توسط چند داور و کمک داور سرشناس و کاربلد فوتبال کشور مورد بررسی قرار گرفته است که در ادامه می خوانید. این سه تصویر گل مردود
فرخی [یزدی] مصمم بود که با نخوردن غذا خود را تلف کند!
باز به آن مرحوم یادآور می شد که باید بخوابد. فرخی تخته نرد را بسیار بد بازی می کرد ولی پشتکار عجیبی در این بازی داشت و ساعت ها اگر به این بازی اشتغال می یافت احساس خستگی نمی کرد، مرتب می باخت و وقتی هم که تصادفا شانس برد داشت پاسبانان سر می رسیدند و کاسه کوزه را جمع می کردند، مهره ها را در دستمالی پیچیده به دفتر زندان می بردند! فرخی که در اواخر حبسش بسیار بدبین شده بود، در چنین مواقعی با عصبانیت می
گل گهر 1 - تراکتور2؛ سه امتیاز از رینگ بوکس!
به گزارش "ورزش سه"، این بازی حساس در حالی برگزار می شود که هر دو تیم برای تصاحب رتبه چهارم تلاش می کنند و باتوجه به شرایط لیگ، بدون پیروزی در این بازی، امکان قرارگیری در کورس قهرمانی نیم فصل را نخواهند داشت. تراکتور در بازی قبلی 3-1 به استقلال باخت و حالا مقابل سرمربی سابق آبی ها یعنی امیر قلعه نویی کار دشواری دارد. تراکتور و گل گهر تنها در صورتی شانس رسیدن به میانگین دو امتیاز در هر بازی را
درگیری مهاجم سابق پرسپولیس با مدافع تراکتور
نویی به حملات پر دامنه خود به دنبال جبران گل خورده بودند. در اواسط نیمه دوم اشکان خورشیدی در حالی که بابت اتلاف وقت یک کارت زرد به فرعباسی نشان داد. لحظاتی بعد گادوین منشا نسبت به این عملکرد سنگربان تراکتوری ها معترض شد که در ادامه وفا هخامنش مهاجم آفریقایی گل گهر را حل داد و باعث تنش و درگیری بین این دو بازیکن شد که در در نهایت هر دو بازیکن با کارت زرد خورشیدی داور بازی روبه رو شدند.
حاشیه بازی گل گهر و تراکتور|درگیری فیزیکی بازیکنان دو تیم
/> در دقیقه 60 مسابقه داور به حبیب فرعباسی دروازه بان تراکتور به دلیل اتلاف وقت کارت زرد داد. در این صحنه منشا به شدت به فرعباسی اعتراض داشت منجر به درگیری فیزیکی او با وفا هخامنش مدافع تراکتور شد. در ادامه یونس شاکری به این ماجرا اضافه شد اما در نهایت داور با دادن کارت زرد به هخامنش و منشا قائله را خاتمه داد. در دقیقه69 گل گهر قصد تعویض وکیا با محسن کریمی را داشت که در این صحنه
گل گهر 1-2تراکتور؛ برد در رینگ بوکس
/> سرمربی: مسعود شجاعی کارت زرد: کارت زرد: احسان حاج صفی، حبیب فرعباسی، وفا هخامنش از تراکتور؛ گادوین منشا از گل گهر کارت قرمز: سعید مهری از تراکتور و آرمین سهرابیان از گل گهر دقایق حساس: دقیقه 3: حرکت بازیکنان گل گهر سیرجان با اشتباه حاج صفی مواجه شد و آن ها در موقعیت تک به تک قرار گرفتند اما اخباری به زیبایی این توپ را گرفت.
فرارِ فرعباسی از یک اخراج مفت
داور مواجه شد. او که در دقیقه 61 بازی به دلیل تلف کردن وقت بازی از اشکان خورشیدی کارت زرد دریافت کرده بود، یک دقیقه بعد از آن، وارد درگیری شد که می توانست موجب اخراجش از زمین بازی شود. گادوین منشا و وفا هخامنش در صحنه یاد شده با یکدیگر درگیر شدند. این درگیری ابتدا لفظی بود اما خیلی زود فیزیکی شد و در این لحظه با ورود فرعباسی به صحنه، شاهد گرفتن گلوی منشا از سوی دروازه بان تراکتور بودیم
گل گهر 1 - 2 تراکتور/ برد روحیه بخش تی تی ها مقابل قلعه نویی
حیدری، ایمان کهیش. ناظر: ابوطالب طاهریان ترکیب تیم فوتبال گل گهر سیرجان: علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، گادوین منشأ و یونس شاکری. سرمربی: امیر قلعه نویی. ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، مهدی تیکدری، محمد مسلمی پور
تاخیرهای آزاردهنده در بازی گل گهر و تراکتور؛ اگر فوتسال بود!
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه؛ مصدومیت شدید محمدرضا اخباری از ناحیه صورت که با شکستن بینی او همراه بود، دقایق زیادی از نیمه اول بازی گل گهر و تراکتور را تلف کرد. این اتفاق باعث شد تا داور بازی 7 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول تعیین کرد. در اوقات تلف شده این نیمه یک مصدومیت دیگر این بار برای حاج صفی، دقایقی زمان بازی را گرفت ولی مشکل تاخیر در این بازی فقط مصدومیت بازیکنان نیست.
قلعه نویی حریف شاگردانش نشد!
نیمه اول بود. با آغاز نیمه دوم حلقه محاصره از سوی گل گهری ها تنگ تر شد تا این که یونس شاکری در دقیقه 64 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. گل تساوی برای گل گهری ها 10 دقیقه دوام داشت و محمد عباس زاده در دقیقه 76 زننده گل پیروزی بخش برای تیمش بود، نتیجه ای که تا پایان تغییری نکرد تا 3 امتیاز شیرین در برابر گل گهر به حساب تراکتوری ها واریز شود. در این بازی احسان حاج صفی، وفا هخامنش و حبیب فرعباسی از تراکتور و علی علیزاده و گادوین منشا از گل گهر با کارت زرد داور جریمه شدند. شکست امیر قلعه نویی تراکتور گل گهر سیرجان هفته دوازدهم ...
شکست شاگردان قلعه نویی برابر سرخپوشان تبریزی
دیدار دو تیم گل گهر و تراکتور در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر و در ورزشگاه امام علی سیرجان با نتیجه 2 بر یک به سود سرخپوشان تبریزی به پایان رسید. تراکتور با این برد شیرین بیرون از خانه 19امتیازی شد تا جایگاهش را روی پله چهارم جدول تثبیت کند. گل گهر نیز با قبول شکست خانگی در امتیاز 15 و رتبه هشتم باقی ماند. داور: اشکان خورشیدی کمک ها: قهرمان نجفی - دانیال پاشنده
استقلال و گل گهر در خانه به سایپا و تراکتور باختند
روی کاغذ، اتفاقی جز برد گل گهر و استقلال قابل پیش بینی نبود ولی وقتی سوت پایان هر دو بازی شده شد، بازهم یادمان آمد که در فوتبال، زیاد نباید با کاغذ و آن چیزهایی که رویش به نام پیش بینی نوشته می شود، اعتماد کرد. تراکتور بعد از باخت خانگی به استقلال در سیرجان به لیگ برگشت و دوباره مدعی شد و استقلال در تهران به رقیبی باخت که کمتر برابرش به دردسر می افتاد و حالا یا صدر را از دست می دهد
پیروزی شیرین تراکتور مقابل گل گهر در سیرجان
تراکتور و یونس شاکری در دقیقه 64 برای گل گهر گلزنی کردند. محمدرضا اخباری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور در دقیقه 20 بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی جای خود را به حبیب فرعباسی داد. قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی بود که به حاج صفی، هخامنش و فرعباسی از تراکتور و علیزاده و منشا از گل گهر کارت زرد نشان داد. پس از سوت پایان بازی هم به دلیل درگیری آرمین سهرابیان از گل گهر
شجاعت حلقه گم شده گل گهر در بازی برابر تراکتور بود
به گزارش خبرنگار مهر ، سعید الهویی مربی گل گهر عصر شنبه بعد از باخت 2 بر 1 تیم گل گهر سیرجان برابر تراکتور تبریز در بخش ابتدایی صحبتهای خود عنوان کرد: فکر می کنیم که در روزی که شجاعت حلقه گم شده تیم مان بود، از بازی که می توانستیم به خاطر کیفیت فنی و موقعیت هایی که ایجاد کردیم به برد و 3 امتیاز برسیم، به باخت رسیدیم. وی ادامه داد: این چیزی است که در درون خودمان باید ایجاد کنیم؛ کادر
مسلمی پور: گل گهر تیم قدرتمند و گردن کلفتی است؛انتظار نداشتند به ما ببازند!
با برد تراکتور همراه شد و خوشحال تر از این که آقای شجاعی و کادرفنی از من راضی بودند. به گزارش فرتاک نیوز ،مسلمی پور درباره قدرت تیم گل گهر اظهار داشت: بازی واقعا سنگینی داشتم چون گل گهر تیم قدرتمند و گردن کلفتی است. امیرخان [قلعه نویی] هر جا که باشد تیم هایش خوب هستند و خودش را هم که بهتر از من می شناسید مربی سرشناسی است. بازی پرتنش بود و اتفاقاتی هم رخ داد که واقعا در شان این مسابقه
الهویی: باید یاد بگیریم شجاع باشیم/ اشتباه داوری روی نتیجه تاثیرگذار بود
و ذهن حرفه ای داشته باشید. ایجاد کردن این دو در ذهن بازیکنان زمان می برد. تیم نسبت به بازی های اول کیفیت فنی پایین تری ارائه نمی دهد آن چیزی که ضعف و مشکل ما است و باید برطرف کنیم این است که یاد بگیریم شجاع باشیم. شیری که شجاع نباشد از گرسنگی می میرد و نمی تواند شکاری انجام دهد. مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کیفیت خط حمله و اینکه منشا و شاکری آنچنان که
سقوط آزادِ گل گهر؛ امیر چگونه زمین گیر شد؟
چهار هفته رقم خورد. تیم امیر قلعه نویی در صدر جدول جای گرفت و خیلی ها از بازگشت او به اوج خبر دادند. اما از هفته پنجم وضعیت تیم سیرجانی رو به افول رفت. آنها در هفت دیدار بعدی خود تنها یک برد به دست آورده اند و در مجموع پنج امتیاز گرفته اند. باخت به پیکان و صنعت نفت، برد مقابل شهرخودرو و در ادامه تساوی در برابر ذوب آهن، شکست مقابل استقلال، تساوی در اراک مقابل آلومینیوم و حالا باخت خانگی
سایپا استقلال را نقره داغ کرد، گل گهر بازهم باخت
سرویس ورزشی جوان آنلاین: باید به برنامه ریزان لیگ برتر آفرین گفت، چراکه فقط در لیگ ایران و نه در هیچ لیگ فوتبال دیگری نمی توانید پیدا کنید که بازی های یک هفته در دو هفته برگزار شود و تازه بعد از گذشتن 12 هفته هنوز هم تعداد بازی های تیم ها مساوی نباشد، آن هم در حالی که تیم ها فقط درگیر مسابقات لیگ هستند و رقابت دیگری ندارند. برنامه ریزی فوق العاده! کافیست یک نگاه به جدول رده بندی لیگ بینداز
امین اسدی: قهرمانی را به تراکتوری ها هدیه می کنیم
به گزارش "ورزش سه"، اسدی که این فصل به تراکتور آمده، روز گذشته دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و البته در ماجراهای آخر بازی هم نقش داشت. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت: دیروز بازی خیلی سنگینی بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. گل گهر تیم مدعی است و در زمین خودی فقط یک باخت داشت. اما ما نمایش خوبی داشتیم و به برد هم رسیدیم. او درباره حضورش در زمین بعد از نیمکت نشینی اظهار