چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۱

نامه اعضای ستاد مبارزه با مفاسد به لاریجانی در مورد تشکیل نشدن جلسات ستاد

یک عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی گفت که سه عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی در نامه ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس ضمن ارائه توضیحاتی در مورد چرایی تشکیل نشدن مرتب جلسات این ستاد ، انتقادات خود را مطرح کرده و رئیس مجلس خواستار تعیین تکلیف شدند. عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو باخبرنگار پارلمانی ایسنا اظهار کرد: اعتقاد اعضای ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی این است که این ستاد نسبت به گذشته خروجی لازم را ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)