پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۶

برگزاری دوره های آموزشی حقوقی ویژه دستگاه های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین انصاری ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: در مورد ضرورت آموزش های حقوقی به ویژه در دستگاه های نظارتی تردیدی نیست و امری مهم محسوب می شود و به یقین رسیدیم تا آموزش حقوقی را دنبال کنیم. وی بیان کرد: در این راستا دوره های آموزش حقوقی طراحی شده که متمرکز در تهران برگزار شده و تلاش می کنیم این دوره ها در استان ها نیز برگزار شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)