دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۶

عسگری: در نشست با سازمان لیگ درباره مسائل فنی داوری ورود نخواهیم کرد

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون درباره نشست خود با سازمان لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد. به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، حسین عسگری گفت: قرار است طبق درخواست سازمان لیگ برتر نشستی را با مهدی تاج و اعضای سازمان لیگ داشته باشیم و درباره روند داوری و شرایطی که بر بازی ها حاکم است، به بحث و گفت و گو بپردازیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)