جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۸May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۰    
اعمال قرنطینه در جهان که ملت های مختلف را خانه نشین کرده، جوامع را در یک شوک عظیم فروبرده و بحران های بیرون آمده از دل آن در مسائل اجتماعی تاثیرگذار بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۵    
عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان نهاده های دامی با بیان این که حدود یک میلیون و نهصد هزار تن ذرت و دیگر نهاده های دامی فقط در انبار گمرکات جنوب دپو شده است گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۵    
سازمان هواشناسی در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از روز جمعه در اطلاعیه ای هشدار نارنجی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
رییس دادگستری هشترود ( آذربایجان شرقی) با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان گفت: تظاهر به روزه خواری به بهانه کرونا جرم محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۵    
بیش از چهل نفر از کارگران فضای سبز و خدمات شهری شهرداری جزیره هرمز از پرداخت نشدن دو ماه حقوق و مطالبات خود گلایه مندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۵    
همه ایالات آلمان اکنون طرح هایی را برای اجباری کردن استفاده از ماسک صورت جهت مبارزه با اپیدمی کروناویروس ارائه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۵    
بانوی لژیونر ایران معتقد است به این دلیل که او و علیرضا جهانبخش توانستند بعد از مدت ها و همزمان در ماه ژانویه با گلزنی خود مورد توجه رسانه ها قرار بگیرند و فشار از روی آنها برداشته شود شرایطی مشابه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
پلیس کانبرا، پایتخت استرالیا به دنبال شناسایی مظنونی است که روز 26 مارس در تراموای شهر به سمت یک یا چند مسافر دیگر عطسه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۵    
آزمایش کرونا از ارتش آمریکابدنبال افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در ایالات متحده، ارتش آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
فیبر محلول آب را به روده انسان می کشد که به نرم شدن مدفوع و پشتیبانی از حرکات منظم روده کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
پزشکان آمریکایی می گویند که ویروس جدید کرونا احتمالا عامل سکته مغزی ناگهانی در برخی بزرگسالان بین 30 تا 50 ساله است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تولید مستمر قدرت و بهره گیری از دانش روز برای امنیت و رفاه مردم ⁧‫ایران‬⁩ از بیمارستان تا ⁧‫فضا‬⁩ ادامه خواهد داشت، گفت: غافلگیری های جدید در راه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۷:۵۵    
بعدازظهر چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه، در پی تلاش و پیگیری وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سفارت ایران در تفلیس و رایزنی های انجام شده با مقامات گرجستان و موافقت دولت تفلیس علیرغم عدم امضای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۷:۳۵    
امام جمعه قلعه رییسی در واکنش به برگزاری جشن با ساز محلی در بیمارستان امام سجاد یاسوج نوشت حقیقتا باید گفت انالله و انا الیه راجعون .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۵:۳۵    
وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 516 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۳:۵۰    
در 10 روز اخیر اهوازی ها بی احتیاطی کردند و تعداد بیماران نسبتا افزایش یافته است ولی شب گذشته هشدارها به مردم اهواز داده شد تا مراقبت بیشتری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۲:۵۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بیش از 96.5 درصد تسهیلات یک میلیون تومانی به یارانه بگیران تا ساعت 18 امروز - پنج شنبه پرداخت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۱:۲۰    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام شماره حساب گابریل کالدرون به منظور واریز بخشی از مبلغ توافق شده انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک را برای وی (کالدرون) رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۱:۰۵    
رکود کم سابقه اقتصادی در چین و آمریکا تاکنون موجب بیکاری حدود 30 میلیون نفر شده و چشم انداز رشد دو قدرت نخست اقتصاد جهان را تیره کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۱:۰۰    
عضو ارشد ستاد استهلال دفتر رهبری با بیان اینکه هلال ماه مبارک رمضان امشب دیده نشد، تاکید کرد ماه مبارک رمضان شنبه ششم اردیبهشت ماه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۱:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به پرسش خبرنگار ایرنا در خصوص ادعای اخیر آمریکا در خصوص نقض قطعنامه شورای امنیت از سوی ایران اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۰:۳۰    
دمنوش درمنه سال هاست که در ماداگاسکار به عنوان درمانی مفید برای مالاریا شناخته می شود. اکنون سربازان ارتش ماداگاسکار در کوچه های پایتخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۰    
فرمانده هوافضای سپاه گفت: این ماهواره دقیقا در مدار 425 کیلومتر قرار گرفته و زنده است و ما از ایستگاه تهران و چابهار، ماهواره را رصد و از آن سیگنال دریافت کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه در روز جهانی کتاب به مقامات آمریکایی توصیه کرد که کتاب بخوانند و گفت:اگر رهبران آمریکا کتاب های غیرداستانی درباره امور جهانی می خواندند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰    
استهلال ماه رمضان از سوی کارشناسان ستاد استهلال استان قم انجام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از بازداشت مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان به همراه 10 نفر دیگر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۰    
تصاویر جدیدی از مراحل پرتاب ماهواره نظامی نور توسط ماهواره بر قاصد نیروی هوافضای سپاه منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز جمعه 5 اردیبهشت ماه 99 از طریق شبکه های آموزش و چهار اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۰    
فرمانده هوافضای سپاه گفت: این ماهواره دقیقا در مدار 425 کیلومتر قرار گرفته و زنده است و ما از ایستگاه تهران و چابهار، ماهواره را رصد و از آن سیگنال دریافت کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۰    
وزارت خارجه فرانسه به پرتاب ماهواره نظامی نور واکنش نشان داده و مدعی شدکه برنامه موشکی ایران عامل نگرانی برای امنیت منطقه ای و بین المللی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۵    
شماری از کشورهای عربی با اعلام رؤیت ماه، فردا جمعه را اولین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۰    
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید براینکه توسعه علم و فناوری بویژه در عرصه هوا - فضا حق قانونی ملت ایران است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت آمریکا برای کمک به ایران نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۵    
با گذشت چند روز از انتشار نامه جمعی از هنرمندان برای درخواست مرخصی سید محمد امامی و جنجال های حاصل از آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۰    
رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه همدان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۰    
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز چهارشنبه (سوم اردیبهشت ماه) وارد کانال 12 دلار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۰    
فرمانده فضایی هوافضای سپاه گفت: ماهواره نور 1 اولین ماهواره ما بود و ما در نقشه راهمان ماهواره های با مقیاس بزرگتر و مدارهای بالاتر را داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۰    
تعطیلی مدارس و نبود اینترنت برای استفاده از سامانه شاد باعث رها شدن کودکان در محیط های پرخطر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه تهدید کرد که ایالت متحده ممکن است هرگز دیگر به دوران پرداخت کمک های مالی به سازمان جهانی بهداشت برنگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی دینی عراق، روز شنبه هفته آینده را نخستین روز ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۰    
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در پاسخ به استفتائی، نظر خود را در مورد حکم روزه در شرایط شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از افزایش 11 درصدی ترخیص شدگان بیماران کرونا از بیمارستان های تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
آقای شهردار منطقه یک خیلی روانشناسانه با پاکبان عزیز حرف زد. حرمت پاکبان را نگه داشت او نامی از سحر قریشی نبرد و قضاوتش نکرد و انسان را جایزالخطا دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
آنها می گویند چرا حضور فرزندان مسئولان ایرانی در آمریکا ایرادی ندارد، ولی برای بقیه شرایط به این سادگی ها نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۰    
مدیر بنیاد پژوهش های فرهنگ و تاریخ سوادکوه با بیان این که برخی اطلاعات منتشر شده در فضای رسانه ای درباره ی غار منسوب به اسپهبد خورشید در سوادکوه اشتباه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
محققان دریافته اند که سلول های بدن ما دارای یک سامانه قدرتمند برای محافظت از خود هستند که به خوبی در شرایط فشار و استرس واکنش می دهند، اما این سامانه در بیماری های عصبی دچار اختلال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همه مراکز شماره گذاری خودرو از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمت به هموطنان سراسر کشور خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۰    
محققان دانشگاه "میشیگان" موفق به توسعه یک تست سواب برای تشخیص کروناویروس شدند که نتیجه ابتلای افراد به این ویروس را در عرض چند دقیقه مشخص می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۵    
معاون اول رئیس جمهوری پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور را توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
پژوهشگران آمریکایی، روش جدیدی برای ذخیره انرژی باتری ابداع کرده اند که در آن از قدرت ریزموج ها استفاده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۰    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در شهرستان شهرکرد گفت: در حال حاضر و با توجه به وضعیت موجود و شیوع کرونا، خرید و فروش خودرو در شهرکرد تقریبا به صفر رسیده است و معامله ای انجام نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۵    
یک متخصص بیماری های عفونی درباره روزه داری در شرایط کرونایی توصیه هایی را مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح محل های سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومان از واگذاری سهام شستا (شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) در بورس گفت: سرمایه بانک رفاه و شستا افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۰    
وزیر علوم با تاکید بر این که بازگشایی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
انفجار کپسول گاز در شهرستان قلعه گنج جنوب استان کرمان دو نفر را به کام مرگ کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
سرمربی سابق استقلال به بیان دوران حضور کوتاه خود در این تیم پرداخت و عنوان کرد در فوتبال آسیا بیشتر دوئل های فردی است تا تاکتیک.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
نشریه سان انگلیس در گزارشی ادعا کرد آنتونی استوکس از باشگاه پرسپولیس اخراج شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
مردی 50 ساله که بر ای برداشت گیاهان دارویی به ارتفاعات جیرفت رفته بود سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از وجود اختلال بویایی یک نفر از هر سه بیمار مبتلا به کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
با مبتلا شدن 5 عضو یک خانواده به بیماری کرونا، آمار بیماران کرونایی در شهرستان لنده به 14 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
معاون شهردار تهران با بیان اینکه 46 نفر از کارگران و کارمندان شهرداری به کرونا مبتلا هستند، گفت: طرح غربالگری بیماری کرونا تاکنون برای 53 هزار نفر در شهرداری اجرا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
بازار داخلی طلا و سکه امروز با وجود ثبات قیمت دلار و یورو تا حدودی افزایشی بود که دلیل اصلی آن می تواند افزایش قیمت انس جهانی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
مشاور وزیر بهداشت خبر ابتلای وزیر بهداشت به کرونا را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۰    
وزیر بهداشت، گفت: در سال 99 حدود 8000 تخت جدید به شمار تخت های کشور در مناطق کمتر توسعه یافته اضافه خواهیم کرد که قسمتی از آن مربوط به پروژه سال 99 ما و بخش دیگر مربوط به پویش 2050 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس سازمان نظام پزشکی طی نامه ای به رئیس جمهور، هرگونه تعجیل در بازگشایی غیرضروری و غیر قابل کنترل مکان های تجمعی از قبیل اماکن مذهبی، مدارس، دانشگاه ها و.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 87 هزار و 26 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 90 نفر در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به مرزهای کشور و کشف یک تن و 112 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای منطقه میرجاوه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از همکاری مردم بر رعایت شئونات اسلامی از جمله پوشش نامتعارف و اصول بهداشت فردی و اجتماعی در تمام واحدهای صنفی و اماکن عمومی تاکید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محققان و دانشمندان ایرانی به صورت جدی در تلاش برای یافتن واکسن و داروی تاثیرگذار برای درمان بیماری کووید 19 هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۵    
برلین به پرتاب ماهواره نور از سوی ایران واکنش نشان داد و آن را مغایر با منافع امنیتی اتحادیه اروپا دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۰    
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از ادامه خاموشی و تعطیلی پارک های شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۵    
سرلشکر سلامی در پیامی از اظهار لطف و پیام روحیه بخش و پر مهر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا به آحاد فرماندهان و پاسداران حریم ولایت قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
سرلشکر سلامی در بازدید از منطقه نازعات در واکنش به لفاظی های اخیر مقامات امریکایی گفت: به آمریکایی ها اعلام می کنیم در دفاع از امنیت ملی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه از احضار سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا به وزارت امورخارجه خبر داد و گفت: این احضار به دلیل اقدامات ایذایی و تحریک آمیز نیروهای آمریکایی در خلیج فارس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
روحانی در توضیح وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نقش برجام در تحقق ساخت این مجتمع بزرگ تولیدی اظهارداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
صدراعظم آلمان امروز (پنج شنبه) با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت یک شریک ضروری برای کشورش محسوب می شود، دولت خودش را از اقدام دونالد ترامپ در توقف تامین مالی آمریکا برای این نهاد جهانی فاصله داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
محققان موفق به کشف 4 گونه خفاش شدند که به نظر می رسد با گونه خفاشی که عامل شیوع "کروناویروس" بود، مرتبط هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای همه احترام قائل هستم، اما من جواب کنش ها را دادم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام الشهداء مادر بزرگوار شهیدان عالی قدر ابراهیم، حسن، محمد و فاطمه جعفریان، تاکید کرد که این مادر فداکار که به تأسی از اسوه صبر و استقامت حضرت زینب(س) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
وزارت بهداشت آلمان مجوز انجام اولین آزمایش بالینی یک واکسن "کروناویروس" را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی، اجازه صرف نیمی از سهم امام برای نیازمندان را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان به اظهارات خصمانه رئیس جمهور آمریکا درباره فعالیت قایق های سپاه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
تسهیلات 10 میلیون ریالی معیشتی دولت برای بخشی از یارانه بگیران واریز شد، این واریز به تدریج برای بقیه یارانه بگیران ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه از روز شنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد می شود، گفت: با ورود این سامانه در شمال غرب، غرب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
قیمت ارز نسبت به روز گذشته ثابت بوده و قیمت دلار و یورو تغییری نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
در پی اظهارات چند نماینده مجلس علیه شورای نگهبان روابط عمومی این نهاد اطلاعیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
تحقیقات و نظرسنجی های صورت گرفته توسط سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا حاکی از آن است که حداقل 40 درصد از مسافران، سفرهای هوایی خود را دست کم به مدت شش ماه به تعویق خواهند انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
در شرایط شیوع کروناویروس ممکن است افرادی که به عارضه تب یونجه (رینیت آلرژیک) دچارند در تشخیص بین علائم آلرژی خود با علائم کووید-19 دچار اشتباه شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
رییس جمهوری آمریکا فرمانی را امضا کرد که به موجب آن صدور ویزای مهاجرت به این کشور را به حالت تعلیق در می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
حکم روزه گرفتن، تغذیه مناسب آن و مواردی از این دست از موضوعاتی است که هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان مطرح می شود، اما ماه رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۵    
معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از افزایش قیمت نان در استان بنا برمصوبه آبان ماه سال قبل خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
مهاجم پیشین رئال مادرید از این که نتوانست از فرصت بزرگی که در اختیار او گذاشته شده بود استفاده کند احساس پشیمانی و حسرت عمیقی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۵    
بازار سرمایه یک هفته دیگر را صعودی پشت سر گذاشت و شاخص بورس برای نخستین مرتبه وارد کانال 700 هزار و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین مرتبه وارد کانال 9000 واحد شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۵    
پیکر جواد رحیمیان ، کوهنورد شیرازی که قصد داشت به تنهایی به علم کوه صعود کندبالاخره بعد از سه ماه پیدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۰    
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی تحت تاثیر سودگیری معامله گران از افزایش دو درصدی قیمتها در روز گذشته، با کاهش روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۵    
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا و امیر قطر در تماسی تلفنی درخصوص اهمیت کاهش خشونت های طالبان در افغانستان توافق کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
بر اساس آخرین آمار رسمی درایالات متحده از ابتدای شیوع کووید 19 تا بامداد روز چهارشنبه 819 هزار و 175 نفر به این بیماری دچار شده و 45 هزار و 343 تن نیز از این بیماری جان باخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مالیات، سیستم بانکی را مجبور به تمکین از اخذ سود 15 درصدی از سپرده ها کرد، گفت: اکنون که نرخ واقعی سود سپرده ها منفی است ...
  • ۱