جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۰    
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت از اصلاح مجدد تقویم آزمون های علوم پزشکی سال 99 این وزارتخانه خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
مدیر گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: خرما از جمله خوراکی هایی است که باید پیش از مصرف شسته شود تا از آلودگی های احتمالی در زمان برداشت، بسته بندی و عرضه پاک شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۵    
یکی از سختی های روزه گرفتن احساس عطش و تشنگی است؛ به خصوص وقتی که بیرون از خانه و سرکار باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
همه شاخص های مهم بورسی جهانی در معاملات امروز با صعود بسته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۰    
بارندگیهای سیل آسا در افغانستان و عدم کنترل سیلاب در آن سوی مرز، موجب شده تا سیلاب پس از طی مسیر، وارد منطقه سیستان و در نهایت به سمت تالاب هامون هدایت شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۵    
هنوز هم در مناطق بختیاری نشین شیرهای سنگی برای گذاشتن بر سر قبرها می سازند اما دیگر این شیرها شبیه بردشیرها نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۵    
بانکهای ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، تجارت، صادرات و قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانکهای منتخب از تاریخ 14 لغایت 31 اردیبهشت ماه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۵    
وزارت دفاع آمریکا سه ویدیو از "پدیده های هوایی توضیح ناپذیر" را از حالت طبقه بندی خارج و منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
طرح های جدیدی از دو گوشی هوشمند هوآوی به ثبت رسیده است که امکان تغییر مساحت در صفحه نمایش آنها وجود دارد. در این دو مدل طراحی متفاوتی برای افزایش اندازه صفحه نمایش پیش بینی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
به باور یک روزنامه نگار سقوط قیمت نفت و تحریم آن برای اصلاح سیاست و اقتصاد و حتی جامعه ایران می تواند فرصتی تاریخی باشد و نه تهدید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۵    
"چطور یک موسسه آموزشی و دانشگاهی می تواند در داخل کشور بطور رسمی و آشکار و بدون مجوز فعالیت کند، آموزش دهد و مدرک صادر کند ولی در عین حال مدرک صادره آن اعتبار نداشته باشد؟ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
در حالی که سرنوشت فرمانده اخراج شده ناو هواپیمابر تئودور روزولت آمریکا همچنان نامشخص است، آخرین گزارش ها نشان می دهد که مسئولان ارتش دستور داده اند تا ناو برای از سرگیری عملیات آماده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
یک متخصص مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های اروپا مدعی شده است که در "خوشبینانه ترین سناریو" هم واکسن کرونا تا قبل از پایان سال 2021 میلادی آماده نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
ادوارد فیلیپ، نخست وزیر فرانسه روز سه شنبه لایحه پیشنهادی دولت برای لغو تدریجی قرنطینه کرونا، موسوم به توقف کووید را به مجلس ملی این کشور ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۰    
مردی که همسر موقت سابق خود را در سمنان ربوده و پنج روز با همکاری همدستانش وی را در خانه زندانی کرده بود، در چنگ قانون گرفتار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۵    
اگرچه از اواخر سال 98 تحرکات نظامی آمریکا و متحدان این کشور به بهانه ایجاد امنیت برای کشتیرانی تجاری افزایش قابل ملاحظه ای داشته است لیکن از اواسط فروردین 99 و به ویژه پس از پرتاب غافلگیرانه و موفقیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که مسکو به هیچ عنوان اعلام رهبری خلیفه حفتر را در لیبی نمی پذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۰    
بر اساس معاملات انجام شده امروز قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با تغییرات ناچیز همراه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۰    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توئیتی از برگزاری نشست وحدت با حضور منتخبان مجلس یازدهم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برخلاف شایعات، این فدراسیون هیچ مذاکره ای با آندره آ استراماچونی برای هدایت تیم ملی نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۵    
ستاره یوونتوس به قصد کمک به یک شرکت دانمارکی وارد عمل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
آلفرد هیچکاک از جمله نوابغ سینمای جهان به شمار می رود که نزد سینمادوستان خاص و عام از محبوبیت ویژه ای برخوردار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۵    
صفحه اینستاگرام آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس محدود شده و امکان بارگزاری جلسات تفسیر قرآن وی میسر نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
هیلاری کلینتون قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 از جو بایدن حمایت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
شرکت مالک هواپیمایی انگلیس اعلام کرد که به دلیل وضعیت ناشی از شیوع کرونا 12 هزار نفر از کارکنان این هواپیمایی را اخراج می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
پس از پایان دوران کرونا، سخت گیری در عرصه فوتبال هم افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۰    
مامور تشکیل دولت جدید عراق بر متعهد بودن خود برای تقویت اعتماد به روند انتخاباتی از طریق برگزاری انتخابات سالم و عادلانه تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
استانداری هاتای ترکیه اعلام کرد که عامل انفجار تروریستی امروز (سه شنبه) در عفرین سوریه دستگیر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از کاهش 5 درصدی آمار بستری مبتلایان به کرونا در مراکز درمانی گفت و از شهروندان تهرانی درخواست کرد همچنان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با هشدار نسبت به ادامه خطرات ویروس کرونا، گفت: قم همچنان در بحران کرونا قرار دارد و نمی توان گفت که در مرحله پساکرونا به سر می بریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
پخش دو سریال به مناسبت ماه مبارک رمضان در شبکه سعودی "ام بی سی" (MBC) و تلاش برای نمایش عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل در این سریال ها موجی از اعتراض ها و انتقادها در فضای مجازی و خشم بسیاری از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
وزارت وحدت کره جنوبی که مسئولیت تنظیم روابط دو کره را بر عهده دارد اعلام کرد که اخبار مربوط به بیماری کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ساختگی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
صحبت های عجیب ترامپ درباره لزوم تزریق مواد ضد عفونی کننده برای مقابله با بیماری کرونا که با واکنش گسترده مجامع بهداشتی در جهان روبرو شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
وقوع انفجار در عفرین واقع در شمال سوریه به کشته شدن 40 نفر و زخمی شدن ده ها تَن دیگر منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۰    
رئیس جمهوری روسیه خواستار اعمال تدابیری در راستای افزایش قرنطینه در کشور در تعطیلات ماه مه شد و تأکید کرد که روسیه با مرحله دشواری از همه گیری کرونا مواجه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۰    
قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران (پایه سبد نفتی اوپک) در 4 ماه نخست سال 2020 با 83.3 درصد کاهش از حدود 60 دلار به نزدیک 10 دلار رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۰    
عبدالله عبدالله رییس اجرایی پیشین دولت وحدت ملی افغانستان اعلام کرد که با محمدجوادظریف درباره مقابله با ویروس کرونا و وعده کمک تهران به این کشور گفت وگوی تلفنی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
جلسه بررسی وضعیت بودجه سال 1399 کشور عصر امروز (سه شنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
ستاره بارسا خواهان فروخته شدن عثمان است زیرا عملکرد او مورد قبول نبوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
رئیس شورای اسلامی استان البرز گفت: مصوبه جدید مجلس در مورد کاهش اختیارات شورا نقطه تاریکی در کارنامه مجلس دهم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
عباسعلی کدخدایی به وضعیت جعلی بودن اسناد و مدارک واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۵    
دارندگان سهام عدالت مجازند در محدوده زمانی مشخص مالکیت مستقیم سهام شرکت های سرمایه پذیر را انتخاب نمایند و به تناسب، نقش مدیریتی خود را ایفا کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی مازندران که این تیم را به لیگ برتر آورد از هواداران به خاطر حمایتشان تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
دارندگان سهام عدالت مجازند در محدوده زمانی مشخص مالکیت مستقیم سهام شرکت های سرمایه پذیر را انتخاب نمایند و به تناسب، نقش مدیریتی خود را ایفا کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: استعفای موسوی لاری دربردارنده این پیام بود سازوکار حاکم بر شورای سیاست گذاری نیاز به تحولاتی به نفع جوان ترها دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال درگذشت برادر مهدی مهدوی کیا را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
بین آموزش دهنده های مختلف، شما از آموزش های کسی بیشتر بهره و لذت می برید که فن بیان قوی تری داشته و خیلی زیباتر منظور را رسانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
برنامه مکث با کارگردانی مریم نوابی نژاد که امشب (سه شنبه 9 اردیبهشت) ساعت 19:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، به روایت زندگی دو فردی که در زندگی شان با کرونا سر و کار دارند، می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اعلام این خبر که گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شده است، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه کشتار روز تهران 100 تا 105 هزارتومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۰    
پایگاه پولیتیکو به یک یادداشت محرمانه منتشر شده از سوی کمیته سناتوری ملی جمهوری خواهان آمریکا دست یافته که در آن، پیام این حزب درباره کروناویروس آمده و موضوع اصلی آن این است: از ترامپ دفاع نکنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با نخست وزیر ارمنستان روابط دو کشور را دوستانه و روبه گسترش دانسته و بر ضرورت تلاش مسئولان در کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور برای توسعه مناسبات دو جانبه تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۰    
مدیرکل سنجش از دور سازمان فضایی ایران با تاکید بر اینکه در بارندگی های سال جاری بر خلاف سال گذشته که تبدیل به سیل شد، مهار و در مخازن پشت سدها جمع آوری شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۵    
سازمان هواپیمایی از استرداد 800 میلیون تومان بابت لغو بلیت پروازهای مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی شرکت های هواپیمایی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۵    
با ممنوعیت برگزاری تمام فعالیت های ورزشی در فرانسه تا ماه سپتامبر، فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال این کشور نیمه تمام خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: به زودی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی برای اعمال افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان مستمری بگیر به هیأت دولت ارسال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
رییس جمهور گفت: مردم در مبارزه با کرونا به متخصصان احترام گذاشتند و به تخصص اعتماد کردند و علما و بزرگان نیز به کمک آمدند تا همه در کنار هم قدرت و توانمندنی مردم را بالا ببرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهوری ترکیه شهروندان کشورش را به صبر بیشتر در مقابل محدودیت های کرونایی فراخوانده و گفت که روزهای خوب در راه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان، خانواده ها را مستأصل و سرگردان کرده است. همزمان تعمیرکاران موبایل از افزایش تقاضا برای تعمیر موبایل های قدیمی خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
نخست وزیر لبنان حمله به بانک ها و نیروهای ارتش این کشور را با هدف بی ثباتی و ناامن کردن لبنان دانست و نسبت به این تحرکات مشکوک هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
با توجه به نزدیک شدن پایان تحریم های تسلیحاتی بر ایران در ماه اکتبر، آمریکا سعی دارد رأی تمام اعضای شورای امنیت سازمان ملل را برای تمدید این تحریم ها جذب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت که 15 میلیون کودک در این کشور در فقر به سر می برند و حدود نیم میلیون انسان در این کشور نیز در خیابان می خوابند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
تیم بهداد سلیمی قهرمان لیگ برتر وزنه برداری در سال 98 شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
بیش از 852 تن طی سه ماهه گذشته میلادی در شیخ نشین دوبی به دین مبین اسلام مشرف شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
در حالی وزارت بهداشت بیش از 100 شهر کشور را دارای وضعیت سفید اعلام کرده است که برخی اما و اگرهایی درباره آن مطرح می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
حامد عنقا در گفتگویی که با یک برنامه رادیویی داشت، آقازاده را سخت ترین تجربه کاری خود توصیف کرد و از آخرین وضعیت این سریال سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
زن رکورد دار اهدای خون ایران با بیان اینکه هدف نجات جان دیگری است بنابراین باید بر اساس احساس مسئولیت نه منیت این کار را انجام دهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان سنجش آموزش در نشست مجازی معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها، از برگزاری کنکور سراسری 20 روز پس از پایان امتحانات نهایی دوره متوسطه و همچنین برگزاری آزمون های تحصیلات تکمیلی پس از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه صحت انتخابات در تمامی 208 حوزه انتخابیه کشور از سوی شورای نگهبان تایید شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۵    
روایتی تازه از داستان ضحاک ماردوش به کارگردانی فهیمه باروتچی و به سفارش مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری در مرحله پیش تولید قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل گمرک اقلیم کردستان عراق در رابطه با دلایل بازگشایی دو گذرگاه مرزی میان ایران و عراق توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
علاقه مندان به تماشای فیلم خروج روی پرده بزرگ می توانند در تجربه ای جدید و در حالی که به جای صندلی سینما روی صندلی اتومبیل خود نشسته اند، این فیلم را ببینند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
مدیر روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان گفت: خبر استعفا عارف از شورایعالی سیاستگذاری صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
به گفته متخصصان هنگ کنگی، پوشش اسپری از میلیون ها نانوکپسول حاوی مواد ضدعفونی کننده ایجاد می شود که حتی پس از خشک شدن نیز در کشتن و از بین بردن باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها موثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۰    
در میان موانع و اختلافاتی که پیش روی توافق نامه ائتلافی میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس ائتلاف آبی - سفید وجود دارد، زمزمه هایی از برگزاری چهارمین انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی به گوش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۵    
فرمانده انتظامی تاکستان از غرق شدن یک کودک 12 ساله در کانال آب روستای داغلان خبر داد و گفت: جسد این کودک از آب بیرون کشیده و به پزشکی قانونی منتقل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۵    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و احتمال رخداد تگرگ طی دو روز آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۵    
بزرگترین اشتباهم را در دورانی که در تیم ملی بودم، انجام دادم. بازی های ملی ام می توانست بیش از این باشد. آن موقع در دبی بازی می کردم و با وجود اضافه وزنم باز هم برانکو مرا می خواست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۵    
یک متخصص پوست تاکید می کند در شرایطی که امکان شست و شوی دست ها وجود دارد این روش بر استفاده از الکل و پدهای الکی ارجحیت دارد تا جلوی خشک شدن یا ایجاد حساسیت در پوست گرفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
مشاور تجاری کاخ سفید، چین را متهم به فرستادن کیتهای بسیار بی کیفیت و حتی تقلبی تست آنتی بادی کروناویروس به آمریکا و "سودجویی" از بحران شیوع این ویروس در جهان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
وزرای امور خارجه ایران و روسیه طرح متوهمانه تازه آمریکا در خصوص برجام را مردود و غیر عملی دانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۰    
در این نوشته و به بهانۀ سرعت و سهولت پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوارها، سراغ ایده ای در 41 سال پیش رفته ایم که نخست وزیر دولت موقت مطرح کرد و البته اجرایی نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
علی دایی در اینستاگرام به مهدی مهدوی کیا تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به این که سالانه 450 هزار نفر در جهان در اثر مصرف یا سوءمصرف مواد مخدر می میرند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات اخیر مجلس یازدهم مشروعیتش را از دست داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
در حالی که دارو فشار خون بالا را کاهش می دهد ،اما در عین حال می تواند موجب بروز عوارض جانبی مانند گرفتگی ساق پا، سرگیجه و بی خوابی نیز بشود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۵    
صادق زیباکلام گفت: یکی از کسانی که همان زمان به شدت طرفدار تز برژینسکی بود، زاهدی بود. مساله دوم حمایت ایشان از سردار سلیمانی است که از نظر من صادقانه نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر خراسان رضوی را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
اختیارات رییس مجلس، همان است که در ماده 20 آیین نامه داخلی آمده و افزون بر آن قابل ایجاد نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
نادر قاسمی ایمنی با حفظ سمت عضو هیات مدیره به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
گاو سرکش به زندگی حنا دختر 7 ساله ایوانی پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۵    
قیمت دلار و یورو در صرافی های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته 50 تومان کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۵    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی از رسیدگی دوباره به پرونده موکلش در 14 اردیبهشت در شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرنگاران نیویورک تایمز به بررسی 260 هزار کلمه ای پرداختند که رئیس جمهور ترامپ در دوران پاندمی کرونا بر زبان جاری ساخته؛ آنچه آنها دریافته اند، جالب است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
ششمین مرحله از کمک معیشتی فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
در حالی که قیمت دلار امروز کاهش 50 تومانی را تجربه کرد، قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی با افزایش جزئی نسبت به روز گذشته همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر سه شنبه (9 اردیبهشت 99) 5877 نفر را در ایران به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، بیش از 72 هزار و 400 نفر در ایران تاکنون بهبود یافته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۵    
تمام روز و شب او در سودای لایک سپری می شود؛ در اینستاگرامی که به نام پسر اما به کام پدر است، 3 میلیون دنبال کننده دارد و سلبریتی ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، لزوم صرفه جویی همه دستگاه های دولتی و نیز ضرورت فروش اموال و املاک مازاد دستگاه ها را مورد تأکید قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۰    
یک کارشناس بازار خودرو در توضیح عوامل تأثیرگذار در قیمت خودرو می گوید: آنچه طی یک ماه گذشته موجب رشد قیمت این کالا شده، از جنس عوامل روانی بوده است.
  • ۱