یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۰    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۵    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (4 خرداد) از مرز پنج میلیون و 405 هزار نفر عبور کرد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از 343 هزار نفر بیشتر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
نماینده خبرگان با بیان این که تمام هجوم شیاطین برای جداکردن مردم از وادی ولایت است، گفت: انسان اگر به ولایت تمسک نکند در فتنه ها زمین خواهد خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
مدرس خیابانی گفت: انبارهای محل ذخیره سازی کالا پر است و از نظر تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از آغاز فعالیت هتل ها و رستوران ها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۵    
مهرک باید دو ماهه عروس باشد؛ دو ماه گذشته باشد از وقتی که زیرسقف خانه خودش زندگی می کند. البته دقیقش را بخواهید، دو ماه و 8 روز. حساب روزهایش را هم دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۰    
علی مطهری در نامه ای به درخواست روزنامه کیهان مبنی بر بیان علل رد صلاحیت خود، پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
حکم نهایی پرونده پسربچه ای که یک سال ونیم قبل زیر دست دندانپزشک اراکی نفس هایش به شماره افتاده و درنهایت به زندگی نباتی محکوم شده بود، صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
در میان چهره های مختلفی که از دولت احمدی نژاد در مجلس یازدهم حضور دارد یک نفر بیشتر نام رئیس جمهور سابق را بر زبان می آورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۰    
کاظم فرج اللهی به سیاستهای ناکارآمد در حوزه کلان اقتصاد اشاره می کند؛ سیاستهایی که به جای توجه مثبت به نقش دستمزد کارگر، منجر به فربه شدن نهادهای خاص و انباشت و فرار سرمایه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۰    
وزیر بهداشت گفت: از مردم تقاضا می کنیم که در مورد سفرها و حجم رفت و آمدها، رعایت کنند. امروز در بازی کرونا حداقل پنج به یک از آمریکا و اروپا جلوتر هستیم و مردم نباید با تصور این که کرونا تمام شده به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۵    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا از آغاز فعالیت رستوران ها با پروتکل های وزارت بهداشت پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۵    
رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم رونمایی از پیشرفته ترین نمونه لباس محافظتی ساخت ایران برای کادر درمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۰    
در پی طرح مجدد رویه واردات بدون انتقال ارز ، بانک مرکزی توضیحات ضروری را مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به بستری شدن 41 بیمار جدید در بخش های ویژه بیمارستان های تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۰    
سرمربی سابق تیم ملی کشورمان به حیطه جدیدی وارد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از دولت آمریکا به دلیل کارشکنی دائم در روند مقابله با بحران کرونا در اقصی نقاط جهان انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۵    
کاپیتان سابق تیم فوتبال آرسنال در بیمارستان اوضاع خوبی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۵    
استاندار قم به بیان آخرین وضعیت استان پیرامون مقابله با بیماری کرونا پرداخت و گفت: هنوز استان قم به شرایط عادی در کنترل بیماری کرونا نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۰    
مقامات پنتاگون و تحلیلگران آمریکایی با هراس از توان نظامی چین گفتند که در وزارت دفاع، خارجه و کاخ سفید، چین به عنوان بزرگترین تهدید نگریسته میشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۰    
یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مجلات تخصصی حوزه پزشکی در اقدامی نادر از رأی دهندگان آمریکایی خواسته است تا در انتخابات ریاست جمهوری آتی به دونالد ترامپ رأی ندهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: تسلیحاتی را طراحی کرده ایم که همانندی در دنیا ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۵    
رئیس شورای رقابت با اعلام نتیجه جلسه امروز شورا در رابطه با تعیین فرمول قیمت گذاری خودروها گفت که از این پس تمامی خودروهای ایران خودرو و سایپا مشمول قیمت گذاری خواهد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۵    
وزارت دادگستری فرانسه اعلام کرد، فلیسین کابوگا، مظنون اصلی در نسل کشی رواندا که از 26 سال پیش در حال فرار است، در حومه پاریس شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۵    
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله(عج) تاکید کرد: امروز عزم جدی برای مبارزه با فساد با کمک مردم در قوه قضاییه شکل گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 118 هزار و 392 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 35 نفر در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۰    
با تائید دولت انگلستان، مسابقات فوتبال لیگ برتر می تواند از اول ماه ژوئن از سر گرفته شود تا تکلیف قهرمانی لیورپول مشخص شود. صفحه اینساید آرت با انتشار کارتونی به این موضوع پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
رسانه ها از برگزاری تجمعهای مختلف در برخی شهرهای مهم فرانسه از سوی معترضان موسوم به جلیقه زرد در این کشور خبر میدهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت شب قدر (بیست و سوم رمضان) دعایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۰    
نخست وزیر عراق در سخنانی نسبت به تلاش ها برای ایجاد شکاف میان حشد شعبی و دولت این کشور هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۵    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی گزارش برخی رسانه ها درباره مرگ وزیر امور خارجه این کشور را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۰    
خبرهای رسیده از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که قرارداد 7 بازیکن در انتهای خردادماه امسال به پایان خواهد رسید و آن ها بر اساس قانون مهره های آزاد محسوب می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۵    
یک فعال بخش خصوصی معتقد است کاهش ارزش پول ملی ناشی از افزایش نرخ تورم و دیگر شاخص های مهم اقتصادی کشور است و در شرایط فعلی با افزایش انتظارات تورمی احتمالا در آینده نزدیک قیمتها همچنان افزایشی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۰    
زاکانی از نشست نامزدهای ریاست مجلس در اول خرداد خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: تبادلات تجاری ایران و ونزوئلا به عنوان دو کشور مستقل در دنیا به کسی ارتباط ندارد و ما دست روی دست نمی گذاریم و نفت مان را می فروشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
با توجه به طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو گزارشی مبنی بر احتکار 500 خودرو صفر کیلومتر در پارکینگ ها داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
رهبر انقلاب فرمودند: ما مطالبی که در تاریخ خوانده بودیم، مثل افسانه به گوش ما می آمد؛ اما آنها را در زندگی واقعیِ خودمان دیدیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۵    
بوروسیا دورتموند در داربی روهر توانست با چهار گل شالکه را در هم کوبد و به یک قدمی بایرن مونیخ در صدر جدول رده بندی برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۵    
رییس مرکز مطالعات و پژوهش های مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: شهید سلیمانی درحقیقت مبدع یک حرکت راهبردی است که اسرائیل را از هجوم به دفاع وادار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۵    
سایت پرسپولیس نوشت: مهدی خواجه وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتشار برخی از اسناد و مدارک این باشگاه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۵    
نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین به دولت آمریکا توصیه کرد ابتدا وضعیت حضور خود در برجام را مشخص کند و سپس این توافق را با دقت بیشتری بخواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۰    
به دنبال تهدید رژیم صهیونیستی توسط پادشاه اردن، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خواستار بهبود روابط میان دو طرف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۵    
تاکنون از منابع ارزی صندوق توسعه ملی که به صورت ریالی به حساب خزانه واریز شده حدود 5486 میلیارد تومان تخصیص داده شده که 1286 میلیارد برای بیمه بیکاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۵    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: اولین گل در بازگشت بوندس لیگا را ارلینگ هولاند ستاره جوان نروژی دورتموند در رِویردربی مقابل شالکه زد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۱    
وزیر بهداشت ضمن بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در چین پیش بینی های لازم برای مقابله با ویروس در ایران انجام شد، از دستاوردها و اقدامات فداکارانه کادر درمانی در این مدت سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۵    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه 291 هزار خودروی آژانس تاکسی تلفنی و تاکسی های اینترنتی در 27 اردیبهشت واریز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۰    
به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، تایلند امروز ممنوعیت پروازهای مسافری را تا پایان ماه ژوئن تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۰    
یک روانشناس مرکز مشاوره آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گفت: لازم است ورزشکاران حرفه ای پیش از شروع رسمی تمرینات و مسابقات، آمادگی ذهنی خود را با روش های مختلف ارتقا دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از خفه شدن کودکی 14 ماهه درمخزن آب در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۰    
یک کارشناس بازار سرمایه به علت افت بیش از 30 هزار واحدی شاخص بورس در بازار امروز اشاره کرد و گفت: علت اصلی این افت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۵    
ممکن است بن سلمان از خرید نیوکاسل انصراف بدهد و به سراغ باشگاه پرطرفدار ایتالیایی برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۵    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: دوست دارم که در تمرینات تیم زاویرچه فقط لهستانی صحبت کنم اگرچه باعث خنده بازیکنان شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۵    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوانی که با وعده استخدام در کارآگاه طلاسازی از بانوان متقاضی کار سرقت می کرد، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده باش پلیس پایتخت در شب 23 ماه مبارک رمضان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۰    
با تصمیم ستاد تنظیم بازار قیمت کارخانه خودرو افزایش یافت و گویا این افزایش قیمت ها کمی به ریزش قیمت ها در بازار خودرو کمک کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۵    
سرپرست پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با ارائه رسیدهای جعلی به مالباختگان 10 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۵    
منابع خبری از دیدار نخست وزیر عراق با رئیس حشد شعبی برای نخستین بار پس از برعهده گرفتن ریاست دولت توسط مصطفی الکاظمی خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور و دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی با تشریح اقدامات و خدمات کشورمان به اتباع افغانستانی در زمینه مهار و کنترل شیوع بیماری کرونا تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت، آنکارا اجازه نمی دهد تلاش های آمریکا و روسیه برای مشروعیت بخشیدن به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) عملی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
وزیر بهداشت، در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: فعالیت باشگاه های ورزشی انفرادی و غیرگروهی که ارتباط فردی زیادی ندارد، با رعایت دستورالعمل بهداشتی برای کلیه شهر ها مجاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۵    
گروه تروریستی داعش با دست زدن به جنایت های گوناگون از جمله آتش زدن کشتزارها و کشتار مردم و حمله به نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی ، بار دیگر حضور خود را در عراق اعلام کرده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۰    
واشنگتن پست در دیدگاهی به قلم فرید زکریا نوشت: بشر امروز به جان طبیعت افتاده و با از بین بردن زیستگاه حیات وحش، محیط زندگی خود را مهیای انتقال ویروس و باکتری از حیوان به انسان کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ویروس کرونا وارد کولر گازی نمی شود، اما کولر می تواند پخش و انتشار ویروس را بیشتر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۰    
اگر افراد خانواده شما در زمان همه گیری بیماری کرونا مجبور به ماندن در خانه هستند، احتمال دارد که فرزندانتان برای شرکت در کلاس های مدرسه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۰    
به نوشته یک نشریه آمریکایی، افزایش تنش اقتصادی میان آمریکا و چین می تواند جهت گیری تبادلات تجاری در سطح جهانی و مناسبات جغرافیای سیاسی هردو کشور را تغییر دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۰    
ملخ های صحرایی با توجه به امکانات کمی که شهرستان جاسک برای مقابله با آنها ها دارد خسارت زیادی به مزارع و باغات زده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۵    
مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: هیچ کدام از اقلام حفاظتی ایمنی 100 درصدی ندارند بنابراین مراقبت خاص و فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۰    
سرپرست کمیته مسابقات لیگ فوتبال ایران درباره شایعه آغاز شدن لیگ برتر در تاریخ 22 خرداد گفت: تاریخ مشخصی را برای شروع مسابقات لیگ برتر اعلام نکردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۵    
وزیر امور خارجه ترکیه، فرانسه را به تلاش برای کمک به عناصر یگان های مدافع خلق (ی پ گ) در جهت "تشکیل یک دولت تروریستی در شمال سوریه" متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۵    
منتخب مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اولویت مجلس باید با دغدغه مردم و رهبری یکی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از همکاری بیمارستان های نظامی با این دانشگاه برای مدیریت کرونا در خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۵    
به اعتقاد یکی از کارشناسان صنعت خودرو، در نابسامانی ها و مشکلات اخیر بازار خودرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و وزیر آن بسیار خود را بی اطلاع نشان می دادند؛ به تبع این بی اطلاعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۵    
یک مقام دولتی در استان دیالی عراق از آغاز عملیات نظامی نیروهای پلیس این کشور برای تعقیب عناصر داعش در شمال شرق دیالی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۵    
دادستان همدان گفت: پرونده آتش سوزی مقبره استر و مردخای در دست بررسی است و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۰    
امروز و به دنبال افزایش نرخ ارز در داخل و رشد 40 دلاری قیمت انس جهانی، قیمت سکه و طلا در بازار داخلی کشور شیب تند صعودی به خود گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۵    
برخی بانک ها برای افتتاح حساب مشتریان جدید شرط کرده اند که حتماً از اداره پست نامه بیاورند، ضمن آنکه از آنها اجاره نامه و کپی آن را هم می خواهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به تیراندازی پدر به اعضای خانواده اش در بابلسر گفت: در این حادثه 2 نفر کشته و 2 نفر نیز زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
وسایل نقلیه به عنوان یکی از مکان های آلوده و پخش کننده ویروس کرونا شناخته شده اند. با این وجود، استفاده از این وسایل پس از رفع محدودیت تردد و از سرگیری سفر، بیشتر شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری مرد 68 ساله در شهرستان دشتستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
کارلوس کی روش تصمیم گرفته است در دوران کرونا برای روزنامه ها مطلب بنویسد ولی با واکنش هایی روبرو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۰    
محققان دریافته اند که یک رژیم غذایی شبیه به روزه داری یا ناشتایی با ترکیب با ویتامین ث می تواند در درمان برخی از انواع سرطان ها مؤثر باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۵    
خبرهای رسیده از بازار طلا و سکه حاکی از افزایش 200 هزار تومانی نرخ هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۵    
نماینده تهران در نامه ای به وزیر اطلاعات تاکید کرد:به لحاظ جایگاه سازمانی و هم از لحاظ شرعی و حقوقی مسئول جبران خسارات معنوی و مالی وارده به قربانیان پرونده ترور دانشمندان هسته ای هستید و قطعا در روز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۵    
در حالی که رئیس جمهور آمریکا مدعی شده کشورش در حال تولید یک موشک مافوق صوت پیشرفته برتر از موشکهای معادل روسی و چینی است، پنتاگون تایید کرد که در حال توسعه و تولید یک موشک مافوق صوت پیچیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
وزیر بهداشت خبر از اجازه فعالیت دوباره به باشگاه های ورزشی انفرادی و غیر گروهی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
با توجه به شیوع کرونا دیدار امسال دانشجویان با رهبر انقلاب فردا یکشنبه 28 اردیبهشت به صورت مجازی و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گسترش رسانه های مجازی و امن شدن آن ها پس از تحقق شبکه ملی اطلاعات، گفت: این هفته خبرهای بسیار خوبی برای مردم داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 118 هزار و 392 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 35 نفر در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری زرد رنگ از رگبار باران همراه و وزش باد طی سه روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵    
یک متخصص تغذیه، با بیان اینکه وعده سحری باید به عنوان یک وعده غذایی در نظر گرفته شود، گفت: در زمان افطار نیز توصیه می شود یک وعده کوچک و سبک بخوریم و ترجیحا افطار و شام از هم جدا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
در حالی نماینده ویژه ایالات متحده در امو یهودیان مدعی آتش زدن یکی از مکان های مقدس یهودیان در شهر همدان شده بود که خبرگزاری ایرنا (ارگان رسمی دولت) این ادعا را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
با وجود آنکه تاج و علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال مدام تاکید داشتند قرارداد ویلموتس عالی بسته شده و نسبت به قرارداد کی روش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
معاون فنی حفاظت محیط زیست هرمزگان از آتش سوزی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده گنو خبر داد و گفت: حدود 10 هکتار از مراتع این منطقه دچار حریق شدند و آتش به کمک همکاران ما و نیروهای مردمی به صورت کامل مهار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
معاون اجتماعی پلیس استان فارس گفت: قاتلی که هفته گذشته در شهرستان مُهر همسر خواهرش را با اسلحه به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
در حالی بانک مسکن از پرداخت وام 40 میلیون تومانی تعمیر مسکن مهر برای مشتریان خوش حساب خبر داده که اقساط ماهانه این وام یک میلیون تومان خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس از رگبار پیامک‬⁩ های صنفی ⁧‫بازنشستگان‬⁩ و ⁧‫معلمان نهضت سوادآموزی‬⁩ برای تصویب طرح های سه فوریتی حمایتی در روزهای پایانی مجلس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از آتش سوزی در غرفه های ضلع شمالی معبد هندوهای بندرعباس خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
وضعیت قیمت ارز در بازار امروز نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته قدری متفاوت شده چرا که در فاصله 48 ساعت گذشته نرخ خرید و فروش دلار و یورو با کاهش نسبی مواجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۰    
از دیدگاه مطالعات تاریخی و زلزله نگاری جدید نیز ما در گذشته شاهد زلزله های قوی در کشورمان بوده ایم. به طوری که 83 درصد ایران در معرض خطر زیاد و خیلی زیاد زلزله قرار دارد و 99 درصد شهرها نیز در معرض ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۰    
شاید ما از این مسیر شانس ابتلا به کووید 19 را نداشته باشیم، اما طبیعتا غذایی که آلوده به ویروس باشد احتمال اینکه دست و یا سایر اندام با آن تماس داشته باشد، زیاد است و اگر ما دست خود را به گوش، بینی ...
  • ۱