دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس مرکز تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا گفت: گرچه برگزار کنندگان لایوهای پرتعداد اینستاگرام افراد معتبر و شناخته شده هستند اما هویت دنبال کنندگان قابل رصد نیست و بسیاری از جرایم ، ذیل آن رخ می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل سازمان انتقال خون از بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا خواست برای اهدای پلاسمای خود و در اختیار قرار دادن آن به بیماران مبتلا به این ویروس اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران از راهکارهایی برای مواجهه با این بیماری گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۰۲:۳۵    
لرستان زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر فیروزآباد لرستان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۹:۴۰    
از سوی کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار سازمان بهزیستی کشور، نحوه شروع مجدد انجام غربالگری شنوایی برای نوزادان و شیرخواران، طی بخشنامه ای به مدیران کل بهزیستی استان ها ارسال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۰    
کنفدارسیون فوتبال آسیا به تمجید از ورزشگاه آزادی و حضور پرشور هواداران پرسپولیس و استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش بخش سوم پاسخ به سؤالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را به تفکیک سطوح کاربران، پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
معاون دفتر خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از آنجا که تولید پراید با استانداردهای 85 گانه و استاندارد یورو 5 مقدور نیست، چاره ای جز توقف خط تولید آن وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۵    
در روزهای پنج شنبه و جمعه، 18 و 19 اردیبهشت ماه 25 فیلم سینمایی و انیمیشن از تلویزیون پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۰    
طبق تصمیمات و اعلام های قبلی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی از 17 خردادماه آغاز می شود و قرار است 80 درصد محتوای کتاب های درسی که در ایام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۰    
هنوز بسیاری از شهرها درگیر ویروس همه گیر هستند که روز گذشته مشکل برای ایلامی ها و خوزستانی ها مضاعف شد با هجوم گرد و غبار، مشکل چندساله.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
پیکر نجف دریابندری مترجم و نویسنده پیشکسوت، چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه در قطعه نام آوران بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
رؤسای جمهور ایران و ازبکستان با اشاره به روابط دوستانه و رو به گسترش دو کشور، بر تلاش و تعامل بیشتر مسئولان در راستای توسعه و تقویت همه جانبه مناسبات فی مابین تاکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
شاخص دلار با قدرت مرز 100 واحد را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
روزنامه کیهان در مطلبی به طرح اتهاماتی اثبات نشده علیه نجف دریابندری پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۰    
طبق آخرین اخبار، شمار مبتلایان به کرونا در کشور ما از مرز 100 هزار نفر گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
گشت بزرگراهی در ایالت یوتای آمریکا تجربه ای غیرمنتظره از توقف یک راننده را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۵    
عده ای از فعالان باور دارند آنچه موجب شد که فلز گرانبهای داخلی رشد بیشتری را نسبت به بازدهی دلار تجربه کند، ورود معامله گران فنی به بازار بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۰    
بحث بر سر تعدیل پرستاران اوج گرفته است؛ تا جایی که تعدادی از پرستاران شاغل در بیمارستان های خصوصی شغلشان را از دست داده یا در آستانه بیکاری هستند. اما ماجرا چیست؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۰    
کمبود ویتامین D می تواند پیامدهای منفی بسیاری برای سلامت انسان داشته باشد. یک رژیم غذایی متعادل که مقدار درست از ویتامین ها، مواد معدنی، چربی های ضروری، انرژی، و پروتئین را در اختیار بدن قرار می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۴:۰۵    
پرویز فاضلی دوست و یار قدیمی رهبری در ایرانشهر دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۳:۳۰    
وزیر نفت از پرداخت 15 میلیون دلار به شرکت مترو خبر داد و گفت: این اقدام با هدف افزایش فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۲:۵۵    
وزیر امور خارجه در پیامی خطاب به سعید جلیلی درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۲:۱۰    
چند عدد از کنگره های برجک قلعه فلک الافلاک لرستان آسیب دیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۱:۳۵    
مهاجم یوونتوس پس از 47 روز تست کرونایش منفی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
رییس کل بانک مرکزی با انتشار یادداشتی، توضیحاتی را درباره جلسه امروز(چهارشنبه) ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح که به ریاست اسحاق جهانگیری برگزار شد، ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بی توجهی به مسائل بهداشتی و عادی سازی موضوع کرونا در قم خطرناک است و مردم باید فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش را جدی بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۵    
اعتراض خانواده ها برای بازگشت شهریه مدارس غیر انتفاعی بالا گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران تأکید کرد: تهران را هنوز باید آلوده تلقی کرد و بنابراین شهروندان تهرانی همچنان به ملاحظات بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۰    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در خصوص شایعات تخریب مجسمه فردوسی آنرا نادرست خواند و گفت: مجسمه فردوسی هیچ گونه آسیبی ندیده بلکه برای اصلاح پایه و رفع مشکلات فنی در این سازمان نگهداری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت در توییتی نوشت: ستاد ملی مقابله با ⁧کرونا، ⁩ تاکنون هیچ مصوبه ای دال بر بازگشایی ⁧حرم⁩ و ⁧ بقاع متبرکه⁩ در هیچکدام از مناطق کشور نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
یک مجسمه ساز می گوید: مجموعه سیاست گذاری ها و ترفند های مالی برای این است که مجسمه سازی در همین حد باقی بماند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
یک کارشناس مسائل بین الملل معتقد است: اگر بحران کرونا جدی گرفته شود و دموکرات ها در این موضوع علیه ترامپ اقدام کنند، ترامپ یک اهرم دارد و آن هم خروج از برجام و فشارهایش به ایران است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
مرکز آمار کشور اعلام کرد: نرخ تورم کل کشور در سال گذشته 34.8 درصد، مناطق شهری 34.4 درصد و مناطق روستایی 37.3 درصد بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
انجمن علمی حقوق اساسی ایران طی نامه ای به معاونت حقوقی قوه قضائیه، خواستار حفظ استقلال کانون وکلای دادگستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که حافظ منافع واشنگتن در تهران از جمهوری اسلامی خواسته مرخصی استعلاجی یک زندانی آمریکایی تمدید شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز پنج شنبه 18 اردیبهشت از طریق شبکه های 4 و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی اورژانس 115 قم گفت: واژگونی مینی بوس در محور امامزاده جمال به 72 تن در دقایقی پیش، 11 مصدوم بجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
بعضی ها صفرهای حساب بانکی شان را دوست دارند. صفر بیشتر، برایشان معنی جیب پرتر دارد. از صد هزار به میلیون و از میلیون به میلیارد می خواهند صفر کنار صفر و پول روی پول بگذارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۰    
90 میلیون تومان برای خیلی از ما مردم، پول زیادی است و این یعنی دیگر باید دور خرید پراید را هم خط بکشیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
وزیر خارجه ترامپ مدعی شد که به روسیه و سوریه گفته ایم که ایران باید به طور کامل از سوریه خارج شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: 500 میلیارد تومان برای کمک به صندوق بیمه بیکاری اختصاص یافت و هفته آینده نیز یک هزار میلیارد تومان دیگر به این صندوق کمک می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
زلزله ای به بزرگی 7.2 ریشتر سواحل اندونزی در دریای باندا را لزراند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات از انهدام دو تیم تروریستی در غرب و شمال غرب کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اتریش با تاکید بر اینکه برای مبارزه با یک پاندمی، همکاری های همه جانبه بین المللی ضروری است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژیک وزارت بهداشت، در هفته گذشته میانگین سنی فوت شدگان ناشی از کرونا 66.8 سال و 73.5 درصد فوت شدگان سن بالای 60 سال داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که زلزله 5.1 ریشتری که ظهر امروز بخش هایی ار لرستان را لرزانده بود، خسارت خاصی نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۰    
هنوز چند ماهی از خبر مدیرعامل سایپا مبنی بر خروج پراید از خط تولید نمی گذرد که در یکی دو روز گذشته این گاوشیرده سایپا قیمت 90 میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۰    
از سوی وزارت علوم 16 استاد نمونه منتخب دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۰    
اخیراً برخی بهارستانی ها پرونده حوادث آبان را گشوده و از بلاتکلیفی تعیین مسببان و مقصران گلایه کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
نجف دریابندری در آبادان به دنیا می آید. زبان انگلیسی را از انگلیسی هایی که آن زمان در آبادان بودند یاد می گیرد، بعدتر شاهکارهای ادبیات جهان را ترجمه می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۵    
توده گرد و خاک تشکیل شده در کشور عراق از ظهر امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت وارد اهواز شد و باعث کاهش دید افقی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۵    
جدیدترین آمارهای ارائه شده از سوی سازمان توسعه تجارت نشان می دهد که صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی در سال 1398، بیش از 22 میلیارد دلار تجارت با کشورهای عربی انجام داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس خبر از شکایت این باشگاه از مهاجم ایرلندی خود به فیفا داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
پژوهشگران "دانشگاه کلمبیا"، ابزار جدیدی ابداع کرده اند که می تواند با آزمایش های متفاوت، تغییر سرعت پیری را نشان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۰    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در مراکز آموزشی نیروی انتظامی همه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود عزیزان طی دوره آموزشی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
یک کارشناس اقتصاد مسکن معتقد است این امکان وجود دارد بتوانیم بخشی از اثرات کرونا و همچنین متغیرهای فصلی در بازار مسکن را از نیمه دوم خردادماه ببینیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به شیب تند تغییر قیمت سهام در بورس به شهروندان توصیه کرد که برای سرمایه گذاری در بورس از طریق کارگزاری های مجاز اقدام کرده و بدون کسب مهارت و دانش وارد بورس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۰    
صحبت های عجیب بهروز رهبری فرد با یکی از رسانه ها با واکنش تندی از سوی سپهر حیدری همراه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
سینماهای استرالیا درتلاشند از اواسط ماه جولای فعالیت خود را با نمایش احتمالی فیلم Tenet جدیدترین ساخته کریستوفر نولان از سر بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خامس رودریگز هافبک کلمبیایی رئال، تلاش خود را برا ترک سانتیاگو برنابئو و حضور در اتلتیکومادرید آغاز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
فوتبال طی ماه های آتی و پس از وقفه اجباری خود با ظاهری بسیار متفاوت پدیدار خواهد شد. در میان خیل تغییرات پساکرونایی یک مورد به عنوان رضایت بخش ترین تغییر خودنمایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
سناتورهای جمهوریخواه با مخالفت بر سر اینکه دولت لندن اجازه ساخت و بسترسازی شبکه نسل پنج وایرلس موسوم به فایو جی (5G) را به شرکت چینی هوآوی سپرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۵    
فرمانده انتظامی قشم از دستگیری متهمی در این استان خبر داد که در منزل خود اقدام به رمالی و دعانویسی برای شهروندان می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۵    
طرح تامین مالی پروژه های مسکن و حمل و نقل از طریق بازار سرمایه وارد فاز اجرایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
یکی از دانشمندان ارشد دولت آمریکا در یک اقدام افشاگرانه گفت، دولت واشنگتن نتوانست برای حذف ویروس کرونا آمادگی داشته باشد و بعد به دنبال درست کردن سریع این وضعیت به واسطه تجویز داروهای تایید نشده به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
یک کارخانه تولید کاغذ در ژاپن موسوم به هایداکا واشی نازک ترین کاغذ جهان را تولید کرد. این کاغذ که تنگوجو نام دارد و ضخامت آن به 2 صدم میلیمتر می رسد، از پوست انسان نیز نازک تر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۵    
پزشکان هشدار می دهند که بیماران پیوند کلیه در صورت ابتلا به کووید 19 بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۵    
مردی که در پوشش مسافربر اقدام به آزار و اذیت مسافران خانم و سرقت از آنان می کرد، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
ادامه اختلافات تجاری چین و آمریکا با بروز و شیوع کرونا ابعاد تازه ای یافت. آمریکا که همواره در پی فرصتی برای حمله به چین بود تا از این راه مانع رشد روزافزون این کشور بزرگ شرق آسیا شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
مقامات سازمان هوا فضای چین اعلام کردند ساخت آزمایشگاه فضایی این کشور بر اساس برنامه تا سال 2022 میلادی به اتمام می رسد و در این مدت هم 12 پرواز انجام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
بنا بر ارزیابی های یک مرکز نظرسنجی، میزان محبوبیت و مقوبلیت پوتین از 63 درصد ماه پیش به 59 درصد در ماه آوریل نزول کرده که کمترین میزان طی دو دهه گذشته بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مسلح طلافروشی در پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
این نوع پنجره های دوجداره لوکس در ساختمان های ویلایی و پنت هوس ها به وفور نیاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت پدر سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
محققان یک دستگاه پوشیدنی جدید ساخته اند که قادر است علایم اولیه کووید 19 را شناسایی و روند پیشرفت بیماری را در بدن ردگیری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
وزارت خارجه چین گفت که تعرفه ها نباید به عنوان سلاح استفاده شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
پژوهشگران "دانشگاه کُپنهاگ" (University of Copenhagen) در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند تغییرات ژنتیکی در یک "کانال آب پاک کننده مغز" (brain-cleansing water channel) بر خواب انسان تأثیر می گذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
سفارت آمریکا در بغداد این مساله را تکذیب کرد که نامه ای را به نوری مالکی فرستاده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به افزایش قیمت پراید در بازار گفت: متاسفانه اتفاقی که پس از توقف تولید محصولاتی مانند پیکان و زانتیا افتاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ کد جدید 3019 برای درمان بیماران سرپایی کرونا در بیمارستانها خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی 1680 مورد جدید کووید 19 در کشور طی 24 ساعت گذشته، آمار موارد ابتلا به این بیماری در کشور از مرز 100هزار تن گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
خودکشی/قتل محقق چینی بر ابهامات ویروس کرونا افزوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کار برای افرادی از دهک های پایین جامعه که نتوانسته اند سهام عدالت دریافت کنند، فایل جداگانه ای باز کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نهایتا رای شورای نگهبان این بود که منتخب تفرش و آشتیان از راه یابی به مجلس یازدهم باز می ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
آمریکا و انگلیس مذاکرات رسمی توافق تجارت آزاد را آغاز کردند و متعهد شدند که برای عقد این توافق سریع اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
یک منبع پارلمانی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، لیست اسامی کابینه مصطفی الکاظمی به دست پارلمان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
"بینگ لو" محقق چینی دانشگاه " پیتسبرگ" که روی منشاء "کروناویروس" تحقیق می کرد و قرار بود به زودی نتایج تحقیق خود را اعلام کند، به قتل رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
اتاق اصناف ایران اعلام کرد: فعالیت همه آرایشگاه های زنانه و مردانه مجاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
برخی منابع در اپوزیسیون سوریه جزئیات جدیدی از تلاش های ترکیه برای حمایت از شورشیان سوری مورد حمایت ترکیه موسوم به "ارتش ملی سوریه" را فاش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
رییس اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان: درباره قیمت چادر مشکی بزرگ نمایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
با روشن شدن دروغگویی آمریکا درباره هویت عامل تصادف منجر به مرگ جوان انگلیسی، واشنگتن همچنان از استرداد مجرم به لندن امتناع می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
آیا ایجاد این ذهنیت در جامعه که بازار بورس، بازاری است که در آن هیچ وقت ضرر نمی کنید ، بازی خطرناکی در اقتصاد ملتهب ایران نیست؛ آیا در شکل دادن به این ذهنیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
قاسم افشار خواننده پاپ کشورمان درباره گله از صداوسیما برای نوحه ای که خوانده بود و حمایت نشد، گفت: چند سال پیش خودجوش این کار را ضبط کردم برای ایام محرم و صفر. مداحی نبود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال، ارتباط تصویری هفت مجموعه تولیدی با رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
تیم جنوبی و تازه وارد با کسب 5 کارت قرمز، در صدر فهرست خشن ترین تیم های فصل جاری قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
در حال حاضر هر کیلو سیر با قیمت 50 هزار تومان، لیموترش با قیمت 45هزار تومان، گوجه سبز و توت فرنگی با قیمت 30هزار تومان در خرده فروشی ها به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۰    
زمین لرزه ای با قدرت 5.1 ریشتر در مقیاس امواج درونی حوالی"فیروز آباد" در استان لرستان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
ایتالیا که پس از شیوع ویروس کرونا، قرنطینه خانگی را اجباری کرده بود، پس از پایان یافتن قرنطینه، فاصله گداری اجتماعی را در متروها اجباری کرده است.
  • ۱