یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
بیش از سه ماه است که کشورهای دنیا روزهای سختی را پشت سر می گذارند. شیوع بیماری کووید-19 که حالا آمار ابتلا به آن تا 14 اردیبهشت به بیش از سه و نیم میلیون نفر در جهان رسیده، هنوز هم ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۰    
نوشیدن روزی یک لیوان آب گوجه فرنگی نه تنها خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی، سرطان و حتی پوکی استخوان را بطور قابل توجهی کاهش می دهد بلکه موجب کاهش محیط دور کمر نیز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۵    
با اعلام شرایط سفید کرونا در بیش از یکصد شهر و شهرستان کشور متاسفانه با آغاز سفرهای غیر ضروری، مسافران شهرهای با شرایط قرمز، جان بومیان و ساکنان مناطق سفید را با خطر شیوع مجدد کرونا تهدید می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۵    
فروش فوری و بدون فکر سهام عدالت در بورس و دریافت نقدینگی آن، موجب محروم شدن افراد از سودآوری و افزایش قیمت سهام پرتفوی سهام عدالت در بازه حداقل یک سال آینده، می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
بررسی ها نشان می دهد امروز بازار طلا روز چندان پرنوسان سپری نکرد و اغلب قیمت ها کاهشی نسبی را تجربه کردند. این درحالی است که روز گذشته بازار شاهد افزایش و رکورد شکنی در برخی اقلام بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: فقط فعالیت باشگاه های ورزش های انفرادی در مناطق سفید مجاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
در فصل زمستان 98، شاخص قیمت اجاره بهای واحدهای مسکونی در مناطق شهری، به عدد 169،3 رسید که نسبت به فصل قبل (162.8)، 4.0 درصد افزایش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی از مهلت ویرایش اطلاعات فقط برای آن دسته از سهامداران سهام عدالت که تا ساعت 24 روز گذشته از طریق سامانه اقدام به آزادسازی کرده اند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۰    
بهرنگ ملک محمدی، مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم ضمن ارائه توضیح درباره دلایل قرار گرفتن مجموعه زیرخاکی در کنداکتور شبکه یک، تأکید کرد نحوه پخش سریال ها یک تصمیم کلان سازمانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۵    
فرمانده انتظامی بیرجند از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که پس از ناکامی در فرار از دست مأموران خودروی خود را به آتش کشید، خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو 8 کیلو و 300 گرم هروئین کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۰    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم موفق به شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 104 کیلوگرم تریاک شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۵    
هم زمان با افزایش حملات تروریستی داعش در مناطقی از عراق، منابع محلی در سوریه اعلام کردند نیروهای آمریکایی شماری از عناصر زندانی این گروه تروریستی در الحسکه را به عراق منتقل کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۵    
بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور که در حال حاضر در سپاهان بازی می کند، مورد توجه سرخابی های پایتخت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۵    
منوچهر هادی با انتشار این عکس نوشت: روز بازیگر مبارک.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۸:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی در حساب کاربری توئیتر درگذشت نجف دریابندری، پیشکسوت ترجمه و چهره ماندگار میراث فرهنگی را تسلیت گفت و او را مترجم مولف نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۸:۰۵    
دروازه بان پرسپولیس در رزمایش احسان و همدلی در استان لرستان مشارکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۷:۵۵    
باید گفت که نقطه قطعی توقف شیوع بیماری همه گیر، کشف و توزیع واکسن آن است. واکسن می تواند با مصون کردن افراد روند شیوع را متوقف کرده و عدد آر یا عدد سرایت را به زیر یک برساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۷:۴۵    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر همسر قالیباف منتخب تهران را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۷:۳۰    
این باند که اهداف خود را با دقت انتخاب می کردند، با متوقف کردن خودرو قربانیان، وسایل شخصی آنها را مورد بازرسی قرار می داند و پول، جواهرات و اشیای قیمتی قربانیان را می دزدیدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۵    
بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در پیام هایی درگذشت نجف دریابندری را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۶:۳۰    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 2 هزار تن برنج احتکار به ارزش 240 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۵:۴۵    
کشف عامل یا عوامل موثر در شیوع گسترده ویروس جدید کرونا در برخی کشورها و عدم شیوع آن در برخی کشورهای دیگر می تواند به مقابله با بیماری همه گیر کووید 19 کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۵:۴۰    
گروه داعش بین سال های 2013 تا 2015 کنترل دره هوته را که در 85 کیلومتری شمال شهر رقه قرار دارد در اختیار داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
وزیر اقتصاد گفت: طبق مصوبه شورایعالی بورس به دلیل ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت، احراز هویت تمامی افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند، به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۰    
سوریه اعلام کرد که نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدورانش با توپخانه روستاهای اطراف منطقه تل تمر در استان الحسکه (شمال) را هدف قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۵    
فریدون صدیقی، مجسمه ساز و مرمت گر تندیس های هنری، درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
مدیر اجرایی سازمان جهانی بهداشت گفت که آمریکا هیچ شواهدی درباره ادعای خود مبنی بر اینکه منشأ کرونا از آزمایشگاهی در چین بوده، ارایه نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
خودروی لیفان X 50 از اواخر اکتبر 2014 وارد بازار خودرو کشور ایران شد. کمپانی لیفان برای ساخت خودروی لیفان از ورقه های سبک فولادی که مقاومت بالایی دارند استفاده می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۰    
وزارت بهداشت ایتالیا تلفات کرونا در این کشور را 29 هزار و 79 نفر اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
ستاد مرکزی آمریکا به شش سرباز آسیب دیده در حملات موشکی ایران به پایگاه عین الاسد مدال شجاعت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۰    
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از وخامت آمار 24 ساعت گذشته موارد ابتلا به بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
وزیر بازرگانی انگلیس و از متحدان نزدیک بوریس جانسون به دلیل سوءاستفاده از موقعیت خود برای ارعاب یک کارمند استعفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۵    
بر اساس آخرین آمار، تعداد تلفات ویروس کرونا در جهان از 250 هزار نفر فراتر رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۵    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران شرط ادامه مسیر برای بازگشایی مشاغل و کسب و کارها را رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برشمرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار، گفت: بسیاری از محصولات صنعتی و غیر صنعتی در ماه های اخیر مشمول افزایش قیمت شده و یا می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۵    
دبیرکل حزب الله لبنان با محکوم کردن اقدام دولت آلمان در تروریست خواندن این گروه برجسته محور مقاومت در منطقه گفت: تصمیم آلمان در این باره قابل پیش بینی و تن دادن به خواسته های آمریکا بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۰    
هر روز با تب سنج دمای بدن بچه ها چک می شه، اگر تب داشتند، اجازه ورود نمی دیم. کار ما غیر قانونی نیست، قبل از کرونا هم فعال بودیم و بچه های زیر 6 سال رو در مرکز خودمون که خانه کودک هست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۵    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه گرما تأثیری بر کرونا ندارد، گفت: بندرعباس این روزها دمای بالای 38 درجه را دارد، اما شاهد رخ دادن پیک ابتلا در آن هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۵    
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات روح الله زم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
روز 16 فروردین ماه با فوت 158 نفر از هموطنانمان، تلخ ترین روز در این 75 روز برای کشورمان رقم خورده است و جایگاه دوم مربوط به روز 7 فروردین ما ه با 157 فوتی و جایگاه سوم مربوط به روز 17 فروردین با 151 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
یک منبع آگاه گفت: فرمول نرخ گذاری خودرو در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار مصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
رئیس قوه قضائیه به تعیین تکلیف پرونده های معوقه در سال 99 اشاره کرد و گفت: بروزرسانی و اتمام کار این پرونده ها در همین روزهای ابتدای سال امکان پذیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۵    
معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت "در حال حاضر حدود پنج نفر به اتهام فعالیت های نظامی و دفاعی و بهانه های بیهوده اسیر و بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۵    
دولت آبادی می گوید: یاد نجف دریابندری را همچون یکی از ناخدایان زبان و ادبیات ایران گرامی می دارم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری زرد از رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی دو روز آینده (16 و 17 اردیبهشت) خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به افزایش موارد مبتلایان به کرونا ویروس در استان در دو هفته اخیر، به نظر می رسد در موج دوم شیوع کووید-19 در استان قرار داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
نوجوانی 16ساله اهل آستانه اشرفیه بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۰    
عراق صبح امروز (دوشنبه) رسما عملیات ویژه تعقیب بازمانده های داعش به خصوص در مناطق صحرایی که داعشی ها در آنجا مخفی شده اند را آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس در شهرهایی که وضعیت سفید دارند، گفت: سلامت دانش آموزان برای ما بسیار اهمیت دارد و هر زمان که مسؤولان بهداشت کشور اجازه دهند، مدارس را بازگشایی خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۵    
25 سال از زمان واریز هزینه خرید یک قطعه زمین تحت عنوان شرکت تعاونی فرهنگیان ورامین می گذرد، بسیاری از صاحبان زمین دیگر در قید حیات نیستند ولی این اراضی هنوز به دست صاحبان آن نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نحوه استخدام نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق التدریسی و پیش دبستانی را تعیین تکلیف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۵    
احتمال این که استقلال با یک تغییر دیگر مواجه شود و فرزاد مجیدی هم به نیمکت نشینان این تیم اضافه شود وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: در پی کم کاری های متعدد پیمانکار مسکن مهر پردیس و ناتوانی شرکت در ایفای تعهدات خود بعد از چندین اخطار،تذکر و تعهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
اجرا نشدن طرح های ترافیکی تهران موجب شده که این روزها سیل خودروهای شخصی به خیابان های پایتخت به ویژه مناطق مرکزی شهر سرازیر شود و علاوه بر ترافیک ملال آور پیدا کردن جای پارک خودرو را به خواسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
رئیس پلیس مواد مخدر ناجا گفت از جمع آوری مجدد معتادان متجاهر براساس دستورالعمل جدید خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیته درمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون با بررسی عملکرد محیط زیستی و نحوه مدیریت پسماند بیمارستانهای تهران، هشت بیمارستان اخطاریه گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: با توجه به بارش های بهاری احتمال شدت گرفتن بارش ها به صورت نقطه ای در استان خوزستان وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
روزنامه گلوبال تایمز در سرمقاله خود وزیر خارجه آمریکا را به دلیل اتهامات بی پایه و اساس اش به چین به شدت مورد انتقاد قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: فعالیت باشگاه های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی ندارند در 132 شهر سفید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 16 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۰    
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم، صبح امروز (دوشنبه) -15 اردیبهشت ماه - در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تومان و قران همزمان با پول فعلی، در کل کشور جاری و تدریجاً جایگزین اسکناس ها و مسکوکات فعلی می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
رییس جمهور گفت: در نتیجه اقدامات مان تاکنون موفق شده ایم که از شیوع کرونا ویروس در بسیاری از شهرها و مناطق ایران به شکل موثری جلوگیری کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
وزارت آموزش کره جنوبی از بازگشایی مدارس این کشور طی روزهای آتی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
بیشتر مطب های دندانپزشکی به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند و به غیر از موارد اورژانسی، خدماتی ارائه نمی دهند. در چنین شرایطی بروز دندان درد می تواند بسیار آزاردهنده و غیرقابل تحمل باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۰    
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 149 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: 23 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۵    
حدود 80 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور با امضای نامه ای خطاب به حسن روحانی -رییس جمهوری - مخالفت خود را نسبت به ادغام تنها پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری کشور با موسسه تحقیقات و مراتع اعلام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی صنعت برق از پرداخت 106 میلیارد پاداش به مشترکان خانگی خوش مصرف برق در سال گذشته خبر داد و گفت: اجرای مصوبه دولت درباره تعرفه های تشویقی، ویژه مشترکان خوش مصرف خانگی، امسال نیز تداوم خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
جدیدترین قیمت ها در بازار طلا و سکه از روند افزایشی آن نسبت به روز گذشته حکایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۵    
یک منبع آگاه در وزارت خارجه قطر امروز (دوشنبه) در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع کودتا در این کشور در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک ضمن تکذیب این شایعات اعلام کرد مطالب پخش شده در شبکه های اجتماعی تنها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۵    
سرهنگ شرافتی درباره جزئیات انسداد محور هراز از امشب توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود از مشکلات مالی مبارزه با کرونا انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
فرمانده انتظامی ماکو از دستگیری2 نفر سارق حرفه ای با اعتراف به بیش از 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست استفساریه قانون انتخابات مجلس درباره ردصلاحیت منتخبان مجلس پس از تایید اولیه را در دستور کار مجمع قرار دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1223 بیمار جدید کووید19 در کشور خبر داد و گفت: از دیروز تا امروز 15 اردیبهشت 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1223 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
هفته گذشته مأموران پلیس کلانتری گلشهر از وقوع حادثه ای در این منطقه با خبر شده و پس از حضور در محل با جسد غرق در خون پسر 21 ساله ای کنار خیابان روبه رو شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت بیش از 35هزار فقره تسهیلات یک میلیون تومانی به یارانه بگیران در صف دریافت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: طی 24 ساعت گذشته 170 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب این موارد مبتلایان در خوزستان به سه هزار و 376 مورد افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
وکیل برانکو با بیان اینکه مهلت پرسپولیس برای پرداخت پول این مربی و دستیارانش امروز (دوشنبه) به پایان رسید و پرونده به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت، گفت: بر اساس قانون در چنین پرونده هایی؛ کسر امتیاز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
وکیل اسماعیل عبدی از ابلاغ حکم ده سال حبس تعلیقی او خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
وزیر دفاع آمریکا اظهار کرد، روسیه و چین در حال استفاده از وضعیت اضطراری پیش آمده بر اثر شیوع کرونا برای پیشبرد منافع خود هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پخش تصاویری از لاشه یک موجود ناشناخته، عجیب و نادر در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
شبکه الجزیره فیلم مستندی با عنوان "زنان زندانی در بازداشتگاه ذهبان" منتشر کرد که به وضعیت حقوقی، انسانی و اجتماعی زنان سعودی به ویژه فعالانی که بدون اتهامات جدی بازداشت شده اند، می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی می گوید: امسال حتماً مالیات بر خانه های خالی اجرایی خواهد شد. ما در حال انجام کارهای آن هستیم و امیدواریم ظرف چند ماه آینده به سرانجام برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
متوسط افزایش اجاره بها تا 31.6 درصد برای خانوارهای که اجاره خود را تمدید کردند افزایش یافته است، این رقم در دو سال گذشته بالاترین حد رشد اجاره است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
وزارت بهداشت امارات نسبت به موج جدید کروناویروس با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۵    
فرمانده انتظامی گلستان گفت: زندانی فراری که برای او گواهی فوت جعلی و مراسم ختم گرفته بودند، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۵    
نماینده مردم تهران گفت: از نایب رئیس مجلس خواست به تحقیق و تفحص از املاک نجومی تهران و تحقیق و تفحص از حوادث آبانماه در کمیسیون های تخصصی مجلس تعیین تکلیف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۰    
تصاویری از نجفی، شهردار اسبق تهران در دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد با رعایت پروتکل بهداشتی را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی هنوز ابلاغ نشده و اعمال آن در حال حاضر توسط رانندگان غیر قانونی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
کرونا بسیاری از روال و قاعده ها را تغییر خواهد داد. به همین دلیل باید زیاده خواهی ها را کنار گذاشت تا حمیت لازم برای رها کردن جامعه از شر کرونا تشکیل شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
نجف دریابندری - نویسنده و مترجم- در 90 سالگی درگذشت. سازمان میراث فرهنگی ایران، در سال 1396، دریابندری را به عنوان گنجینه زنده بشری ثبت کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
احمد حسین زادگان از تصویب منطقه آزاد مازندران در مجلس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۰    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب اصلی ترامپ، در روز جهانی آزادی مطبوعات، این رییس جمهور را به "حمله تمام عیار علیه رسانه ها" متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا اقدام به بازنشر ادعای یک کاربر فعال در حوزه انتشار پادکست در توئیتر کرد که عنوان کرده باراک اوباما گرداننده عملیات اطلاعاتی درباره روابط دولت دونالد ترامپ با روسیه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
از هفته گذشته که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا، سناریوی تداوم تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران پس از لغو خودکار آن در تاریخ 26 مهرماه سال جاری را رسانه ای کرد تا به امروز واکنش های زیادی نسبت به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
کارلوس کی روش معتقد است فدراسیون فوتبال با شکایت به دادگاه cas نمی تواند او را محکوم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
هیلاری کلینتون با انتشار تصویری بدون آرایش از خود و پوشیدن یک ماسک مشکی رنگ با نوشته "رای دهید" از آمریکایی ها خواست تا در انتخابات نوامبر 2020 به پای صندوق های رای بروند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل بانک تجارت گفت: با وجود محصولات جدید، طرح ها و فعالیت های بزرگی که برای صنعت خودرو و به خصوص گروه سایپا دیده شده است، مسئولیت بانک ها در حمایت از صنعت خودرو بیشتر می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۵    
با وجود از سرگیری پرواز پنج شرکت هواپیمایی از فرودگاه مهرآباد که می تواند نشانه ای از افزایش تقاضای سفر هوایی باشد، قیمت بلیت هواپیما همچنان در کف نرخ به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۵    
دولت ترامپ همزمان با بررسی تعرفه های جدید برای تنبیه پکن بابت عملکردش در شیوع ویروس کرونا، در حال بررسی طرحی به منظور جابجایی زنجیره تامین صنعتی جهان از چین است.
  • ۱