جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
وکلای این هنرمند ترک در بیانیه ای ضمن اعلام مرگ او به دلیل روزه مقاومت نوشتند: همه جهان باید بداند: دولت ترکیه مصطفی را به دلیل رد درخواستی منطقی به قتل رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
با باز شدن بوستان ها و پارک ها مردم اصفهان بدون در نظر گرفتن فاصله اجتماعی با تجمع در مکان ها و پارک ها به شیوع اپیدمی بیماری کرونا دامن می زنند و باعث گسترش این بیماری می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۵    
امام جمعه سلطانیه گفت: کرونا یک بیماری است و حکم روزه، هم برای افراد سالم و هم برای افراد بیمار مشخص است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی اورژانس 115 قم از وقوع دو حادثه در قم با 2 کشته و 7 مصدوم خبر داد و گفت: در یکی از این حوادث دو کودک 6 ساله بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۰    
20 اسفندماه 98 شاهد مرگ مظلومانه و غریبانه پدرم بودم. در تمام عمرم انقدر غمگین نبودم. پدرم هیچ مراسمی نداشت و من نتوانستم با خانواده ام سوگواری کنم و آنها را در آغوش بکشم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
استاندار تهران گفت: اگر روند روزهای اخیر در استان تهران ادامه یابد و شرایط موج بیماری صورت پذیرد همه گشایش های که صورت گرفته، لغو و نسبت به اِعمال محدودیت ها اقدام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۰    
کدام کشورها در زمینه انجام آزمایش های بالینی پیشرفته تر هستند؟ آیا به ساخت وتولید گسترده واکسن می توان امیدوار بود؟ کدام کشورها در زمینه درمان و معالجه این بیماری تحقیق و پژوهش را آغاز کرده اند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
ازصبح روز پنجشنبه 4 اردیبهشت پارک ها و بوستان های تهران به روی مردم باز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی ایران گفت: تفاوت تیم کی روش و ویلموتس در هجومی یا دفاعی بودن نبود؛ تیم کی روش دیسیپلین داشت و برنده می شد اما تیم ویلموتس شبیه فیلم های درام بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
آیت الله ابراهیم امینی نجف آبادی، نائب رئیس اسبق مجلس خبرگان رهبری، عضو برجسته جامعه مدرسین قم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه قم تا سال 1384 و از شاگردان برجسته آیت الله بروجردی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد مواضع فرانسه و انگلیس در خصوص ماهواره نور، آنرا ناشی از استانداردهای دوگانه آنها و پذیرش قلدری آمریکا خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۵    
خرید خودرو خارجی و ساختمان در دستگاه های اجرایی برای امسال ممنوع است مگر در شرایط استثنا.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۵    
نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که دموکرات ها باید اطمینان حاصل کنند که دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور انتخابات ماه نوامبر را به تعویق نمی اندازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۵    
فرماندار دموکرات ایالت نیویورک آمریکا با استناد به نتایج یک پژوهش جدید اعلام کرد که ویروس کرونای جدید (کووید-19) نخستین بار از قاره اروپا وارد این ایالت شده است، نه از چین.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
سوسن طاقدیس - نویسنده ادبیات کودک و نوجوان- از دنیا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با اشاره به شناسایی 700 بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان طی چهار روز، گفت: مردم هشدارها را جدی بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
گلچهره اعظم آوا، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تاشکند، به دلیل عارضه کلیوی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: فردی که با شیوه مسافرکشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کرد با هوشیاری ماموران کلانتری 17 دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۵    
حساب توییتری صفحه رهبر انقلاب به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به روز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۵    
سرمربی استقلال امیدوار است روند تهاجمی تیمش را در ادامه لیگ برتر هم حفظ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۰    
پس از افزایش انتقادها از اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره تزریق مواد ضد عفونی به بدن برای مقابله با ویروس کرونا، وی گفت که سخنانش طعنه آمیز بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۵    
آیت الله ابراهیم حاج امینی نجف آبادی درگذشت
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: در مناطقی که به دانش آموزان به اینترنت و یا ابزار استفاده از شبکه شاد دسترسی ندارند، معلمان با حفظ فاصله گذاری اجتماعی، مشغول رفع اشکال دانش آموزان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۰    
نایب رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در نامه ای استعفای خود را به رئیس این شورا اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور با تبریک موفقیت متخصصان جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب ماهواره نور به فضا، گفت این دستاورد در شرایط بیماری کرونا و نگرانی مردم، ارزش مضاعف داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام های جداگانه ای حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
مطالعات علمی اخیر که نتایج آن به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که اولین موارد ابتلا به کرونا و به عبارتی آغاز شیوع ویروس همه گیر کرونا در ایتالیا در ماه ژانویه (اواسط دی ماه) روی داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از مسوولان می خواهم با تهیه دستورالعمل و پروتکل هایی برای رعایت بهداشت و مقابله با ویروس کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه مسلمانان جهان تاکید کرد همه گیری کرونا نشان داد جامعه بشری در یک قایق نشسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز شنبه 6 اردیبهشت از طریق شبکه های 4 و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا گزارش ها درباره احتمال بیماری رهبر کره شمالی را رد کرد و آن را به اشتباه رسانه ها نسبت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهور فعالیت ها و همکاری نیروهای مسلح در مدیریت و مقابله با شیوع کرونا در کشور در زمینه تولید اقلام بهداشتی و درمانی نظیر کیت های تست کرونا و تولید ماسک و مواد ضد عفونی را موثر و حائز اهمیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
حسین انتظامی خبر داد هیچ یک از مجوزها و معرفی نامه های سازمان سینمایی بعد از عید فطر (چهارم خرداد 1399)، نیاز به امضا نخواهند داشت، زیرا در سامانه، قابل مشاهده و راستی آزمایی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۵    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات سه نفر در حادثه ریزش بهمن در شمشک خبر داد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان همچنان مفقود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس کمیسیون، برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دیوان محاسبات به استناد مجوز قانونی که شورای حقوق و دستمزد اعلام کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگویی که روز جمعه منتشر شد از دیگر کشورها خواست تا از جمهوری اسلامی ایران فاصله بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۵    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد طی 2 عملیات جداگانه توانستند مقادیری موادمخدر را کشف و چهار نفر از سوداگران مرگ را در مرزهای تحت حفظ این مرزبانی دستگیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای به نامه ی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در ارتباط با اهمیت قرآن و ضرورت کار برای ترویج و تفسیر آن پاسخ دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی نماینده آمریکا در سازمان بهداشت جهانی در ژنو گفت که این کشور در طرح این سازمان برای تلاش مشترک در جهت تولید داروی مبارزه با کووید-19 شرکت نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: بزودی بازارها و روزبازارها دارای مجوز از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۰    
مهران احمدی بازیگر سریال پایتخت مهمان امشب برنامه دورهمی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان از تغییر ساعت کار ادارات استان از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
مدیر اجرایی المپیک توکیو 2020 با انتقاد از رفتار کمیته بین المللی المپیک قول داد مسائل مالی مربوط به تعویق بازیهای المپیک توکیو با شفافیت در اختیار عموم قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵    
پژوهشگران آمریکایی توانستند توانایی حرکت و لامسه را به دستان مردی که به آسیب شدید نخاعی مبتلا بود، بازگردانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، گفت: آتش سوزی جنگل خسرج در مرز شهرستان های شوش و حمیدیه مهار شده است. لزوم خودداری از روشن نمودن آتش در مراتع و جنگل ها.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۵    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: مردم کرونا ویروس را به شوخی گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۰    
وکلای بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس، بنا دارند تاریخ برگزاری دور بعدی دادگاه استرداد او به آمریکا را به تعویق بیندازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
بر اساس نظرسنجی جدیدی در روسیه مشخص شد، بیش از نیمی از مردم این کشور یعنی 60 درصد به رئیس جمهوری خود اعتماد دارند و 28 درصد هم چنین حسی ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که یک پروبیوتیک با منشاء انسانی برای کاهش نشانگرهای التهاب و بهبود سلامتِ فرد، لازم نیست حتما زنده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۰    
این سخنگو همچنین گفت: ما به همراه شرکای بین المللی خود، نگرانی های جدی و طولانی مدتی درباره برنامه موشکی بالستیک ایران داریم، که برای منطقه ثبات زدا بوده و تهدیدی برای امنیت منطقه است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهور با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان که ماه بهره مندی از معنویات، مناجات و فیوضات الهی است، از وزیر بهداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 از تداوم تعطیلی بوستان چیتگر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
اظهار نظر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای تحقیق درباره فایده تزریق ماده ضدعفونی در درمان کرونا انتقاد جامعه پزشکی را برانگیخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس پلیس راه مازندران از یک طرفه شدن جاده های چالوس و هراز به دلیل روان سازی ترافیک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
اتاق بازرگانی تهران جدیدترین آمارها از وضعیت تولید در 9 ماهه اول سال گذشته را منتشر کرده که نشان دهنده رشد مثبت در بخش کشاورزی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
اگر قرار باشد ترفندی اندیشیده شود تا حقوق مزدیِ کارگر قرارداد موقتی که جرئت شکایت ندارد، به این سادگی ضایع نشود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۵    
جهان وارد دوران جدیدی شده و به حالت گذشته به معنی کار و تجارت به روش معمول که موجب و مقصر شوک نفتی دوشنبه سیاه در بازار بورس انرژی نایمکس است، باز نخواهد گشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۵    
پرتقال غنی از ویتامین ث است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن در طول بارداری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس بنیاد مستضعفان در صفحه اینستاگرام خود از کمک 466 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای کاهش آثار اقتصادی شیوع بیماری کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
شهردار تهران در دیدار مجازی با شهردار لندن یادآور شد که ایران با وجود تحریم های پیش رو توانسته در مقابله با شیوع کرونا گامهای مثبتی بردارد و تا حد زیادی این بیماری را کنترل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۵    
یک منبع آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر اعلام کرد یک فروند هواپیما حامل کالاها و مواد بهداشتی و پزشکی اهدایی دولت قطر به جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
یک کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به تهدید اخیر ترامپ علیه ایران گفت: آیا سرنوشتی مشابه کارتر در انتظار دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
یک رسانه عرب زبان از آمادگی فعالان و معترضان عراقی برای از سرگیری گسترده تر تظاهرات خود در مناطق جنوبی و بغداد پرده برداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۰    
مردم بدون دغدغه خون اهدا کنندسخنگوی سازمان انتقال خون گفت: ویروس کرونا از طریق خون منتقل نمی شود و مردم می توانند بدون دغدغه خون اهدا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
متخصصان سازمان امنیت ملی آمریکا دریافتند نور خورشید ویروس کرونا را به سرعت نابود می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به بهبودی و ترخیص 66 هزار و 596 بیمار کووید 19در کشور از شناسایی 1168 بیمار جدید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
جاستین ترودو اظهار کرد، کانادا در اقدام برای جلوگیری از گسترش کروناویروس جدید در خانه های سالمندان، این افراد را ناامید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۵    
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سقوط بهمن در منطقه شمشک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۰    
پزشکان و همه گیرشناسان (اپیدمیولوژیست ها) به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر اینکه تزریق مواد ضدعفونی کننده و اشعه فرابنفش می تواند در مقابله با کرونا به مردم کمک کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
یک گروه مطالعات جهانی در تحلیل تازه ای پیش بینی کرد شمار افرادی که در سراسر دنیا از سیلاب های ویرانگر آسیب خواهند دید تا سال 2030 میلادی دو برابر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به بهبودی و ترخیص 66 هزار و 596 بیمار کووید 19در کشور از شناسایی 1168 بیمار جدید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی ادعاهای کشورهای خارجی مبنی بر اینکه پرتاب ماهواره نور مغایر با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بوده است را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۵    
وزیر بهداشت، گفت: هیچ کشوری در جهان، بیماری کووید 19 را به خوبی نمی شناسد و باید با این ویروس شطرنج بازی کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
شرکت "بوستون داینامیکز" برای کاهش میزان تعامل کادر بیمارستان با کروناویروس، سگ های رباتیک خود را در اختیار بیمارستان ها گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
فرماندار ملارد از پرداخت بسته معیشتی به 1200 نفر از کارگران فصلی و خانواده های انها به صورت نقدی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
ویروس شناس روس: موج جدید کرونا پاییز از راه می رسدآناتولی آلشتین ویروس شناس برجسته روس پیش بینی کرد: شیوع بیماری کرونا در تابستان کاهش می یابد اما موج دوم این بیماری پاییز از سرگرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۵    
رمضان فرخ رو که روز گذشته از دنیا رفت، یکی از قدیمی ترین مخالف خوانان تعزیه استان تهران بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۵    
فرشید اسناعیلی، هافبک تیم فوتبال استقلال فردا شنبه در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حاضر می شود تا درباره مصاحبه اخیر خود توضیح بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۰    
بازار سکه و طلا داخلی در حالی اولین هفته فعالیت رسمی خود در سال جدید را پشت سر گذاشت که تحت تاثیر اتفاقات نفتی ایجاد شده در دنیا و تاثیری که بر طلای جهانی داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۰    
سازمان جهانی تجارت (WTO) اعلام کرد که80 کشور و قلمرو گمرکی صادرات ماسک صورت، وسایل حفاظتی، دستکش و سایر اقلام را برای جلوگیری از کمبود در زمان شیوع ویروس کرونا ممنوع یا محدود کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۰    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک از احتمال ورود نقدینگی در پی کاهش سود سپرده بانکی به بازار مسکن و همچنین افزایش اجاره بها در ماه های آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
یک شرکت فناور با همکاری شتاب دهنده رستا وابسته به پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با تولید انبوه کیت ستونی استخراج RNA ویروسی بهینه شده برای استخراج ژنوم ویروسی کرونا (Covid -19) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
در پی گزارش های اطلاعاتی مبنی بر وخیم بودن وضعیت جسمانی رهبر کره شمالی و غیبت تقریبا طولانی او در انظار عمومی از 11 آوریل (23 فروردین) گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۰    
وزیر سلامت بریتانیا گفت که نخست وزیر این کشور در حال بهبودی از کرونا بوده و حال عمومی اش خوب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در جاده های دو استان کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس درباره تاثیر کرونا بر فضای سیاسی کشور گفت: این شرایط باعث شد ما شاهد یک هماهنگی باشیم و کمتر از قبل، بداخلاقی های سیاسی را مشاهده کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۵    
اولین ماه سال با افزایش حدود 19.8 درصدی هزینه ها نسبت به سال قبل برای مردم همراه بود؛ در این ماه فقط گروه گوشت ها با کاهش قیمت همراه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۰    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو امیدوار است واشنگتن در بحبوحه بحران فعلی از سازمان تجارت جهانی خارج نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سال 99 مطالعات و امکان سنجی برای کاهش توتال سولفور مسیر ارسالی به پتروشیمی پارس در دستور کار است که با اجرای آن میتوان تولید گاز را به مقدار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۵    
مدافع اسبق تیم ملی و سرخپوشان با بیان اینکه امیر قلعه نویی قصد داشت پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، گفت: قلعه نویی یک روز با من سر تمرین پرسپولیس آمد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
تصویب بسته حمایتی جدید ضد کرونایی در مجلس سنا، دلار را صعودی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
شمار جهانی مبتلایان و قربانیان کروناویروس جدید که تاکنون در 210 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، هم چنان روند افزایشی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
رییس کل گمرک ایران گفت: کارنامه تجارت خارجی کشور در سال 98 نشان داد با وجود تحریم های ظالمانه نظام سلطه، کشورمان توانسته به 128 کشورجهان کالا صادر کند و از 112 کشور نیز کالا وارد کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۵    
جهانپور در یک پیام توئیتری نوشت: در ماه مبارک رمضان رفتارهای ایمن و سالم را رعایت کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
واکسن آزمایشی کروناویروس دانشگاه آکسفورد، به نخستین داوطلبان تزریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۵    
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت فعال شدن مجدد کسب وکارها با فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در کنار پیشگیری و درمان چاره ای جز همزیستی با بیماری کرونا نداریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا اعلام کرد که بزودی امکان درخواست الکترونیکی گذرنامه فراهم خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
قیمت طلا پس از این که تا پایان روز گذشته 1.5 درصد جهش یافت، در معاملات روز جمعه بازار جهانی با سودگیری معامله گران روبرو شد و به کاهش تن داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
26 تن از نیروهای سازمان ملل در مالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
داروی ضد ویروس رِمدِسیویر از تولیدات شرکت داروسازی آمریکایی گیلئاد ساینسز آنطور که پیش تر ادعا شده بود تاثیری در بهبود حال بیماران مبتلا به کووید 19 ندارد.
  • ۱