یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 1 آذر 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 آذر 1396 الف 2 آذر 1396 الف 3 آذر 1396 الف 4 آذر 1396 الف 5 آذر 1396 الف 6 آذر 1396 الف 7 آذر 1396 الف 8 آذر 1396 الف 9 آذر 1396 الف 10 آذر 1396 الف 11 آذر 1396 الف 12 آذر 1396 الف 13 آذر 1396 الف 14 آذر 1396 الف 15 آذر 1396 الف 16 آذر 1396 الف 17 آذر 1396 الف 18 آذر 1396 الف 19 آذر 1396 الف 20 آذر 1396 الف 21 آذر 1396 الف 22 آذر 1396 الف 23 آذر 1396 الف 24 آذر 1396 الف 25 آذر 1396 الف 26 آذر 1396 الف 27 آذر 1396 الف 28 آذر 1396 الف 29 آذر 1396 الف 30 آذر 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۰    
پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی از هشتم تا یازدهم آذر ماه را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۶:۳۷    
صادرات ایران در بخش پتروشیمی و مواد پایه نفتی، در برخی محصولات و بازارها در هفت ماهه سال جاری، رشد بین 10 تا بالای 100 درصد را نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده اجاره آپارتمان 100متری در مناطق شهری تهران در آبان ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۷    
به گزارش الف کتاب، هفتمین نشست درس گفتارهای سنایی روز چهارشنبه هشتم آذرماه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از اتمام جلسه غیرعلنی 2 ساعته مجلس با رییس کل بانک مرکزی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۳:۱۹    
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از اتمام پروژه های مطالعاتی طراحی شبکه هشدار سریع زلزله در شهرداری تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۶    
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۸    
پخش فصل دوم مجموعه تلویزیونی لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت از شنبه (چهارم آذر ماه) ساعت 20:45، از شبکه سه سیما آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۸    
بیست و سومین دوره از مسابقات فوتبال پیشکسوتان گرامیداشت مرحوم یونس شکوری با حضور تیمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد. در همین راستا علی مطهری این عکس را در کانال تلگرامی اش منتشر کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۱    
روز گذشته و همزمان با زادروز 94 سالگی داریوش اسدزاده، جشن امضای کتاب او (سیری در تاریخ تئاتر ایران) با حضور جمعی از هنرمندان در خانه فرهنگ و هنر گویا برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۵    
پس از اینکه حدود دوماه پیش فرمانده سپاه سردار رشید اسلام سرلشگر عزیز جعفری و سرلشگر حاج قاسم سلیمانی وعده حذف رژیم ویرانگر داعش در عراق و سوریه را داده بودند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از شکایت قضایی علیه شرکت هایی که تبلیغات خود را به صورت برچسب در کف پیاده رو ها چسبانده اند؛ خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۹    
یک شرکت سازنده وسایل لوکس، مجلل ترین تلفن همراه تاریخ را ساخت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۹    
حمید رضا صرامی گفت: امروزه نمی توان گفت که ایران تولید کننده مواد مخدر است؛ چرا که ما از پرچم داران اصلی مبارزه با مواد مخدر هستیم و سازمان ملل هم بر موضوع ضربه به کارگاه های تولید شیشه درون کشور صحه ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۶    
دوقلوهای به هم چسبیده فیلیپینی با وجود ریسک بالا جراحی می شوند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با نایب رئیس مجلس روسیه دیدار و گفت و گو کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۰    
سرانجام سعد حریری ، نخست وزیر لبنان 18 روز پس از استعفای بحث برانگیز و پرابهامش در عربستان سعودی، درهفتادوچهارمین سالروز استقلال لبنان،به بیروت بازگشت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۱    
محمدجواد ظریف در حاشیه برگزاری اجلاس سه جانبه رؤسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه با سرگئی لاوروف دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۴    
در ادامه کمپین افشای موارد آزار زنان در هالیوود ناتالی پورتمن به زیر و رو کردن کارنامه اش پرداخت که با آزارهای جنسی متعدد همراه بوده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۱    
بیروت - پس از تصمیم سعد الحریری در تعلیق استعفایش از مقام نخست وزیری لبنان، شماری از شهروندان لبنانی با راهپیمایی و تجمع در اطراف منزل وی در مرکز بیروت شادمانی کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۸    
محمدجواد ظریف در توئیت خود پس از نشست سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در سوچی، پیامی کنایه آمیز خطاب به مقامات سعودی و آمریکایی منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۸    
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه امیدها به برجام واهی بود، گفت: وضع اقتصاد رو به بهبود است اما قانع کننده نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از هوای سالم تهران طی روز جاری خبر داد و گفت: وضعیت مطلوب هوا تا فردا (جمعه سوم آذرماه) تداوم خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۵    
تنها سه روز تا آغاز بزرگ ترین حراج جهانی یعنی بلک فرایدی باقی مانده است. مردم بسیاری از کشورهای دنیا در حال جمع وجور کردن لیستی از وسایل مورد علاقه شان هستند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در روز اول ثبت نام آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 بیش از 5 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۹    
به گزارش الف کتاب به نقل از ایبنا، همزمان با روز کتابگردی تعدادی از نویسندگان و مترجمان کشور با حضور در کتابفروشی گروه انتشاراتی ققنوس از نزدیک با مخاطبان و علاقمندان دیدار می کنند. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
باسم رسام پس از سقوط صدام از ایران رفت و در کردستان عراق ساکن شد. اما پس از 6-5سال اقامت دوباره به تهران بازگشته و یکی دو سالی است که ساکن تهران است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
افتتاح نمایشگاه سوغات فرهنگی در خدمت زائر رضوی با حضور حجت السلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی گفت: اساس شکل گیری داعش ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۷    
به تازگی قفل هوشمندی ساخته شده که علاوه بر اپلیکیشن موبایل، مجهز به دوربین و میکروفن است و صاحبخانه می تواند از راه دور فرد پشت در را ببیند ، با او حرف بزند و به او اجازه ورود بدهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۴    
ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سرانجام بعد از فشار بی امان سازمان های بین المللی اعلام کرد که از فردا پنجشنبه بندر الحدیده بازگشایی می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۱    
علیرضا حقیقی بدون تردید یکی از بهترین لژیونرهای این فصل فوتبال ایران بود که توانست در لیگ سوئد موسوم به آلسونسکان درخشش فوق العاده ای داشته باشد و علی رغم سقوط تیمش ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۸    
فرماندارشهرستان دشتی استان بوشهرگفت:با وجود تاکید و اخطاریه های ستاد مدیریت بحران بی احتیاطی 2 خودرو در ورود به آبنمای در مسیر روستای چاووشی به درازی این شهرستان حادثه آفرید و 2 نفر جان باختند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۸    
زلزله ای به بزرگی 4/1 ریشتر کرمانشاه حوالی ازگله را لرزاند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۴    
رییس جمهوری کشورمان چهارشنبه شب و پس از شرکت در نشست سه جانبه سران جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و ترکیه، روسیه را به مقصد تهران ترک کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۵    
مشاور سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عواقب خشکی دریاچه ارومیه 5 میلیون نفر را بطور مستقیم و نزدیک به 15 میلیون نفر را بطور غیرمستقیم تهدید و تحت تاثیر خود قرار می دهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۲    
رییس جمهور مناسبات و همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران – مسکو را بویژه در راستای حل و فصل سیاسی بحران ها و تقویت صلح و ثبات پایدار منطقه ای مثبت و روبه گسترش توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۵    
دادگاه بین المللی جنایات جنگی در مورد یوگسلاوی سابق، امروز (چهارشنبه) برای راتکو ملادیچ فرمانده سابق ارتش صربسکای بوسنی و هرزگوین مشهور به قصاب بالکان، حکم حبس ابد صادر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار توییت نظر خود را درباره فیلتر شدن برنامه رهیاب ویز اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۲    
رئیس پژوهشکده زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تصویب قانون منع ساخت و ساز در حریم گسل های تهران خبر داد و گفت: این قانون برای کلان شهرهای مشهد، تبریز و کرج در حال تصویب شدن است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۶    
تعدادی از نمایندگان فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد در نامه ای به رئیس جمهور خواستار ارتقای شفافیت در لایحه بودجه 1397 کشور، انضباط مالی دولت و جلوگیری از افزایش بی رویه هزینه جاری دولت شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۶    
ارتش با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تأکید کرد: فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصه های مختلف مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۶    
وزارت دفاع هند تصمیم گرفت یک معامله تسلیحاتی بزرگ با رژیم اسرائیل به ارزش پانصد میلیون دلار را لغو نماید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۰    
شهرام حقیقت دوست با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: شب های پایانی کلنل بدلیل استقبال بی نظیر تماشاگران پنجشنبه و جمعه دوم و سوم آذر ماه کلنل در هر شب 2 اجرا خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۱    
حسن روحانی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور کشورمان در کنفرانس خبری مشترک با روسای جمهور ترکیه و روسیه گفت: کنگره ملی سوری - سوری با حضور تمام گروههای موافق و مخالف دولت فعلی سوریه در آینده نزدیک در سوچی برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور فرانسه در سخنانی اعلام کرد: تجارت انسان در لیبی، جنایت علیه بشریت است که به جرائم کنونی از قبیل تروریسم افزوده شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد منی بر اینکه دیگر قاچاق از مبادی رسمی نداریم، گفت: وزیر اقتصاد باید قاچاق کالا به کشور را بپذیرد و به دنبال راهکار برای مقابله آن باشد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان در سخنانی گفت زمان لازم برای گفت وگو با ایران فرا نرسیده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۲    
وزیر اطلاعات در پیامی با تبریک شکست داعش به رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: پروژه دیگری از استکبار جهانی و دولت های دست نشانده منطقه ای آنان در منطقه به شکست انجامید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۶    
وزارت خارجه سوریه از بیانیه پایانی نشست سران روسیه، ایران و ترکیه در سوچی استقبال کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۶    
یک برهه هائی احساس می کنم جوانان حزب اللهی و متدین بجای پی گیری کارهای مهم و روی زمین مانده " انقلاب اسلامی"، عمده فعالیت شان به ماله کشیِ عملکرد " کارگزاران انقلاب اسلامی" تقلیل یافته است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۷    
استقلالی ها در آخرین جلسه تمرینی خود تمامی راه های گلزنی را مرور کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۷    
ادگاردو بائوزا سرمربی تیم ملی عربستان بالاخره رسما از سمت هدایت این کشور برکنار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۷    
ایالات متحده آمریکا اقدام های دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا را پاکسازی قومی نامید و اعلام کرد مسئولان این فاجعه انسانی را تحریم می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از کاهش روند مصرف مواد مخدر بین دانشجویان کشور خبرداد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۷    
ترکیه نخستین محموله از مجموعه سیستم پدافند موشکی اس 400 را در سال 2019 میلادی دریافت می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۷    
زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر ازگله در کرمانشاه را لرزاند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۴    
چند سال پیش بود که مرسدس با معرفی SLS AMG Electric به عنوان یک خودرو تحقیقاتی توجهات زیادی را به خود جلب کرد و حتی در برنامه تاپ گیر نیز توسط جرمی کلارکسون تست و بررسی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۴    
سردار کوثری در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی در مورد ارتقاء درجه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۱    
باشگاه شارلوا بلژیک به زلزله زدگان غرب ایران کمک کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۱    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس مهلت داد تا شنبه در مقابل رفتار غیراخلاقی علیرضا بیرانوند تصمیم گیری کند، در غیر این صورت این کمیته راسا به موضوع ورود پیدا می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۶    
ظریف: وقتی شما واقعا مشغول کار برای صلح و علیه ترور هستید، نیازی به الفاظ توخالی یا فریبکاری ها از جمله گوی های درخشان ندارید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۹    
اپل به درخواست وزارت امنیت عمومی چین، اپلیکیشن اسکایپ را از اپ استور خود برای این کشور حذف کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۹    
رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه توافق کردند که سه کشور تا شکست نهایی این گروه ها به همکاری با یکدیگر ادامه دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۳    
نرم افزار ورد شرکت مایکروسافت با کمک شرکت لینکدین با افزودن یک ویژگی جدید، در نوشتن رزومه تحول شگرفی ایجاد کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۷    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش نشان داد تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب بهره مندی از تفکر و فرهنگ بسیجی در خط مقدم ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۴    
زن جوان داخل اتاقک واژگون شده خودروی پژو پارس محبوس شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۸    
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز موازنه قوا به نفع مسلمانان آزاده تغییر کرده است، گفت: هر جنگ جدید به محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای عالم منجر خواهد شد
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
همراه اول نشان ویژه مدیریت مسأله و بحران و لوح روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه ای جشنواره روابط عمومی های برتر کشور را دریافت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۲    
رییس جمهور ترکیه با تاریخی دانستن نشست سه جانبه سوچی در مورد بحران سوریه، گفت که پیش از این نشست در دیداری دوجانبه با روحانی در مورد بحران سوریه گفت وگو کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۹    
سعد حریری و محمد فتحعلی (سفیر ایران در بیروت) - امروز در حاشیه جشن استقلال لبنان
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۵    
در کابوس ها می دیدیم که دیوان گسسته مهار عبوس خون می خوردند و به کنیزی می بردند و بنیانهای تمدن و تاریخ ملت ها را ویران می کردند.. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۶    
دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر حرکتش در بازی اخیر این تیم برابر آپوئل نیکوزیا ممکن است دو جلسه محروم شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۳    
نشست مخالفان دولت سوریه موسوم به نشست ریاض 2 در عربستان طی بیانیه ای خواستار کناره گیری رئیس جمهور سوریه از قدرت در دوره انتقالی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۰    
سفارت آمریکا در زیمبابوه در واکنش به کناره گیری رئیس جمهور این کشور از قدرت اعلام کرد: امروز لحظه ای تاریخی برای زیمبابوه است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۶    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای هوا طی روزهای آینده در مناطق زلزله زده استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۳    
دولت الجزایر بطور ناگهانی به ماموریت عبدالرحمن حامد الحسینی، سفیر عراق در الجزیره پایان داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۶    
با انتشار رسمی خبر شکست داعش در سوریه و عراق و پایان سیطره نظامی و جغرافیایی آنها بر بخش هایی از منطقه ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۳    
آنتونی جاشوا و فیلیپه کوتینو دو چهره ای هستند که تحت تاثیر زلزله کرمانشاه قرار گرفته اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۳    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار جزئیاتی از طرح روسیه برای سوریه اعلام کرد که طبق این طرح، بشار اسد قرار است در انتخابات آتی سوریه شرکت کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۰    
کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس، دستیار برانکو، تنها عضو ایرانی کادر فنی، کاپیتان واقعی سرخ پوشان و مرد دوست داشتنی تیم، در گفت وگویی، از ماجراهای جدید برای تیمش صحبت به میان آورد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان حکم سرپرست باشگاه پرسپولیس را صادر کرد
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۷    
کره شمالی روز چهارشنبه اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن نام این کشور در لیست کشورهای حامی تروریسم را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به نشست های مقدماتی پیش از اجلاس سوچی گفت: امیدوارم تصمیمات تاریخی برای سوریه در این نشست اتخاد شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۴    
رئیس جمهور گفت: احترام به حاکمیت ملی سوریه بدون خدشه است و دخالت قدرت ها در این کشور مشروعیت نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۱    
نماینده مسیحیان ارمنی شمال و ژرژیک آبرامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، موفقیت در نابودسزی دولت داعش را تبریک گفتند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۱    
عبدالرضا رحمانی فضلی طی حکمی، تقی رستم وندی را به عنوان معاون وزیر کشور و اوّلین رئیس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۸    
نشست سه جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در سوچی روسیه آغاز شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۴    
نشست سه جانبه رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در شهر سوچی برای گفت وگو درباره بحران سوریه آغاز شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
گروه تروریستی داعش که در سال 2013 با انتشار فایل صوتی ابوبکر البغدادی در عراق و سوریه و بعداً در کشورهای دیگر اعلام موجودیت رسمی کرد، در روزهای اخیر به آخر راه خود در خاورمیانه رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
برخی رسانه های ضدانقلاب امروز در یک خبر و تصویر کذب از ضرب و شتم یکی از اساتید دانشگاه تهران خبر دادند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۸    
کسانی که در پاریس با اطرافیان حریری دیدار کرده اند، بارها از دهان آنها شنیده اند که به طور مرتب تکرار کرده اند که تشکر ویژه ای از امانوئل مکرون ...