یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 13 آذر 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 آذر 1396 الف 2 آذر 1396 الف 3 آذر 1396 الف 4 آذر 1396 الف 5 آذر 1396 الف 6 آذر 1396 الف 7 آذر 1396 الف 8 آذر 1396 الف 9 آذر 1396 الف 10 آذر 1396 الف 11 آذر 1396 الف 12 آذر 1396 الف 13 آذر 1396 الف 14 آذر 1396 الف 15 آذر 1396 الف 16 آذر 1396 الف 17 آذر 1396 الف 18 آذر 1396 الف 19 آذر 1396 الف 20 آذر 1396 الف 21 آذر 1396 الف 22 آذر 1396 الف 23 آذر 1396 الف 24 آذر 1396 الف 25 آذر 1396 الف 26 آذر 1396 الف 27 آذر 1396 الف 28 آذر 1396 الف 29 آذر 1396 الف 30 آذر 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۶:۳۱    
نکته جالب اینکه، آمریکا، عربستان، ترکیه و بقیه شرکای آنها، طبق توافقی که با روسیه داشتند، پذیرش بقای بشار اسد را در قبال امکان سهم خواهی از آینده سوریه قرار داده بودند...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۱    
طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه به فازهای جدیدتری وارد شده و از بامداد امروز (سه شنبه14 آذر) مرحلۀ اصلی طرح رجیستری یا ثبت تلفن همراه یا تجهیزات سیم کارت خور آغاز شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۱    
مسلمانان مراکشی در مراسمی سنتی سالروز میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را جشن گرفتند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۹    
دادگاه امنیت دولت اردن روز دوشنبه طی حکمی یک داعشی را به اعدام و سه نفر دیگر را در رابطه با پرونده معروف به الرکبان به حبس ابد محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۸    
ایسنا نوشت: در پی بالا رفتن آلاینده های جوی و آلودگی هوا، امروز برنامه های ورزشی و فعالیت های بدنی دانش آموزان در فضای باز ممنوع اعلام شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۵    
نخستین تصویر از آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در بیمارستان
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۹    
سامسونگ در حوزه مسئولیت اجتماعی هر از چند گاهی برنامه های جذابی را برای طرفداران خود ارائه می کند .این بار برنامه ویژه سامسونگ برای مسئولیت اجتماعی کمپین حمل مشعل المپیک است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۰    
برگزاری جشن جهانی نوروز به عنوان یک رویداد بین المللی در تبریز در ششمین جلسه شورای راهبری "تبریز 2018" در محل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به تصویب رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴    
هزینه های زندگی در کلانشهرها تا حدی افزایش پیدا کرده که بنا به اذعان مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری، در شهر تهران خوابگاه کارمندی در حال رواج یافتن است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۷    
رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید مراقب منافقانی بود که ساکت ننشسته اند و می خواهند ریشه های نظام و اسلام را خشک کنند، گفت: انقلابیون باید دشمن شناس باشند تا بتوانند به موقع عمل کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۴    
در عکس زیر تصویری قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در لباس اهالی سیستان و بلوچستان می بینید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۳    
معاون کمیسیون دفاعی و امنیت شورای فدراسیون روسیه (سنا) اعلام کرد که آمریکا از مساله کره شمالی سوء استفاده می کند و با تنش آفرینی در این وضعیت، از آن برای گسترش حضور نظامی در منطقه بهره می برد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۰    
تابناک به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر نوشت: ماموران پلیس نرماشیر در کمتر از 48 موفق به دستگیری قاتل 14 ساله در این شهرستان شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۴:۴۸    
دیوان عالی آمریکا به دلیل تجاری نبودن اشیای باستانی متعلق به ایران در آمریکا، در امکان مصادره آنها برای پرداخت غرامت به مجروحان انفجار سال 1997 در بیت المقدس ابراز تردید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۴:۳۲    
سرمربی تیم ملی می گوید آخرین بازی ایران قبل از سفر به روسیه، مقابل الجزایر برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۴:۱۲    
عادل فردوسی پور درباره حضور فیگو در برنامه 90 توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۲:۴۶    
سفیر عربستان در یمن در اولین واکنش سعودی به کشته شدن رئیس جمهور پیشین یمن، ادعایی بی اساس را علیه ایران مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۲:۳۹    
جنگنده های سعودی به کاخ ریاست جمهوری یمن حمله کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۲:۳۲    
در حالی قیمت واقعی سکه درحال حاضر باید حدود یک میلیون و 200 هزار تومان باشد که قیمت سکه روز گذشته به بیش از یک میلیون و 420 هزار اومان افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۱:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق تهران می گوید: هم اکنون وضعیت بیکاری در کشور به شرایط نگران کننده و بحرانی درحال نزدیک شدن است و ما می بینیم براساس آمارهای رسمی بیکاری در افراد تحصیلکرده به ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۰:۳۱    
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی الزامات تصمیم گیری در لایحه بودجه سال 1397کل کشور را تشریح کرد و نوشت: در صورت عدم کنترل هزینه های دولت، منابع مورد نیاز باید از طریق افزایش مالیاتها ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۰:۱۱    
برای خرید لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX430UA - B باید در حدود 4 میلیون و 299 هزار تومان هزینه کنید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۳    
وزارت کشور یمن امروز با انتشار بیانیه ای رسمی، خبر مرگ علی عبدالله صالح را تأیید و رسما اعلام کرد که وی کشته شده است. و پازل پایان کار خائنین در حال تکمیل است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۰    
سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که اقدام علی عبدالله صالح در حق یمنی ها غیر اخلاقی بود، به گونه ای که مجالی برای گفت وگو باقی نمانده بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۳    
شبکه خبری یورونیوز به دنبال کشته شدن علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن، کارنامه 33 سال ریاست جمهوری وی را در این کشور حوزه شبه جزیره عربی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۳    
خبرگزاری رویترز از واشنگتن گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که با مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق اش به نحوی غیرمنصفانه رفتار شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۴    
ابرماه و در واقع رسیدن ماه به نزدیک ترین فاصله از زمین در هر زمان از سال ممکن است رخ دهد، اما اگر این پدیده در فصل زمستان اتفاق بیفتد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۷    
پایگاه خبری کنگره آمریکا بر اساس اطلاعات منابع خبری خود گفته که ترامپ از دروغ گفتن مایکل فلین به اف بی آی و پنهان نگه داشته شدن رابطه مشاورش با روس ها ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۷    
خبرنگار العالم اخبار حاکی از کشته شدن یاسر العواضی از رهبران حزب کنگره ملی یمن را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رابطه این رژیم با برخی از کشورهای اسلامی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۴    
نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس با بازیابی سلامت خود از بیمارستان نمازی شیراز مرخص شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۴    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از بارش باران و برف در 20 استان کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد و گفت: دمای هوای نیمه غربی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 تا 10 درجه کاهش می یابد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۱    
دیوان عالی آمریکا روز دوشنبه درباره مصادره اشیاء باستانی ایران که در موزه ای در شیکاگو نگهداری می شوند جهت پرداخت بیش از 71 میلیون دلار غرامت به خانواده های قربانیان ادعایی تروریسم ابراز تردید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۱    
سازمان ملل از تشدید درگیری ها بین نیروهای انصارالله و عناصر طرفدار علی عبدالله صالح در نزدیکی مراکز امدادرسانی آن در صنعا خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۱    
سفیر عربستان در یمن به کشته شدن علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق این کشور واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۴    
از سال 1997 یعنی زمانی که مقدمه استفاده از وای فای شروع شد، محققان ده ها مطالعه در مورد پیامدهای آن روی سلامتی انجام دادند. نتایج این مطالعات روشن و البته تکان دهنده بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۱    
امیر قطر در آستانه برگزاری اجلاس شورای همکاری خلیج فارس با ارسال نامه ای به امیر کویت آمادگی خود را برای بررسی مسائلی که موجباب نگرانی کشورهای محاصره کننده قطر را فراهم آورده است، اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۴    
هر چه قدر که سرعت داشته باشید باز هم با داشتن یک لکسوس که به سیستم ایمنی LSS+A مجهز شده باشد به هیچ عنوان با یک عابر پیاده تصادف نخواهید کرد
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۷    
در پی پیام ویدئویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس فدراسیون کشتی ایران پیامی را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۱    
سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به دفن نخستین فرد در گورستان پایتخت، افزود: نخستین دفن در قطعه یک ردیف یک و شماره به نام (زنده یاد محمد تقی خیال) انجام گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری فرانسه به موضوع انتقال سفارتخانه آمریکا در سرزمین های اشغالی از تل آویو به شهر قدس اشاره کرد و نوشت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۰    
سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که ترامپ در صورت لزوم علیه کره شمالی دست به اقدام نظامی خواهد زد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۷    
یکی از رهبران انصارالله یمن تاکید کرد که عبدالله صالح از ما خواست تا وساطت کنیم، ما نیز به او پیشنهاد دادیم که با حفظ جان و عزت و کرامتش خود را تسلیم کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۷    
تصویری از علی عبداله صالح، صدام حسین، شاه حسین، و حسنی مبارک / 15ژوئن 1989 مراسم گشایش اجلاس شورای همکاری عرب در بندر اسکندریه مصر
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۷    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به بالا رفتن آلاینده های جوی و آلودگی هوا گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۴    
پس از افشای ارسال نامه از طرف رئیس سی آی إی برای سردار قاسم سلیمانی توسط آیت الله گلپایگانی، مایک پمپئو رئیس سی آی ای مجبور شد اعتراف کند که چنین نامه ای را ارسال کرده و در آن ایران را تهدید کرده که ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۱    
چرا ائتلاف انصارالله و عبدالله صالح شکست خورد؟ پشت پرده کشته شدن صالح چه کسانی هستند؟
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۴    
علامه طباطبایی، قدس سره، پس از تحقیقات ارزنده ای به این نتیجه رسیده اند که نشانه های یادشده در قرآن کریم از غار اصحاب کهف بر غار افسوس در ترکیه منطبق تر است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۸    
کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی از منزل عبدالله صالح رییس جمهور سابق یمن پس از منفجر کردن آن منتشر کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی یورونیوز که روز دوشنبه منتشر شد، با کنایه به ساز ناکوک ترامپ، توافق هسته ای وین (برجام) را متعلق به جامعه جهانی خواند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۸    
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت که یکی از ماموران پلیس میدان تیر پادگان شهید چمران کرج در حین آموزش به شهادت رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۴    
چندی پیش نیز عرب پست به نقل از منابع نزدیک به انصار الله فاش ساخت که علی عبدالله صالح در حال آموزش نیروهای وفادار به خود و نزدیک به ائتلاف عربی برای رویارویی با مردم یمن است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۴    
تصادف یک دستگاه پژو با اتوبوس در باند جنوبی آزادراه قزوین - زنجان، چهار کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۱    
تصاویری کمتر دیده شده از علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن که امروز کشته شده را مشاهده نمایید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰    
یک مقام سعودی علیه انصارالله یمن و ایران در واکنش به کشته شدن عبدالله صالح به یاوه گویی پرداخت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۰    
نمونه ای از سکه های ضرب شده توسط داعش در سوریه را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۵    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات نانو تکنولوژی پزشکی و مهندسی بافت گفت: به علت تاثیر مخرب امواج تلفن همراه و مایکروویو بر ساختارهای مغز بهتر است بزرگسالان بیش از 23 دقیقه و افراد کمتر از 15 سال بیش از 13 ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۵    
رسانه آمریکایی خبر داده که یک سناتور جمهوریخواه در صدد فشار بر دولت دونالد ترامپ در موضوع رفع محاصره یمن، مانع از تایید صلاحیت گزینه دولت برای سمت مشاور حقوقی وزارت خارجه شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۷    
فایننشال تایمز روز دوشنبه در گزارشی از نگرانی بانک های سوئیسی نسبت به نحوه فعالیت های بانکی اتباع سعودی خبر داد و عنوان کرد که تاکنون گزارش های متعددی دراین باره به اداره رسیدگی به تخلفات پول شویی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۷    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: اگر در این یکی دو سال عملکرد دولت و مجلس مردم را راضی نکند دولت اصلاحات ریزش پیدا می کند و اعتماد مردم به اصلاحات کم می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۷    
گوگل به دنبال احداث دفتر مرکزی جدیدی در شهر لندن است که به علت وسعت فراوان طولانی ترین آسمان خراش افقی این شهر لقب گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۱    
احمد توکلی تاکید کرد: : اگر قانونی وجود داشت که نسبت ها را نشان می داد آنگاه فساد کمتر می شد و اجازه نمی داد تا آقازاده ها و ژن خوب ها رشد کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۴    
شرکت انرژی دولتی پتروناس مالزی پیش بینی کرد قیمت نفت در فاصله سال 2018 تا 2020 بین 50 تا 60 دلار در هر بشکه خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۴    
بر اثر انفجار مین سه نفر در مهران جان خود را از دست دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۸    
منابع خبری اعلام کردند که علاوه بر علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن شماری از همراهان وی نیز درحمله امروز کشته شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۵    
در دومین و آخرین روز از رقابت های پاراتکواندو قهرمانی جهان دو نماینده دیگر ایران به نشان طلا دست یافتند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۵    
برنامه دیدارهای تدارکاتی احتمالی تیم ملی تا پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۹    
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: من هم به عنوان طرفدار آقای روحانی و هم به عنوان رفیق 40 ساله او لازم می دانم دولت را نقد کنید ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۹    
مدیر عامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور گفت: این نمایشگاه در جهت تبادل دانش و تکنولوژی و نیز ایجاد تعامل بین شرکتهای مرتبط با صنایع وابسته برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۹    
- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری جلسه با رئیس فدراسیون ابراز رضایت کرد و گفت: حرف های خوبی در این نشست مطرح شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۹    
متخصص سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی گفت: پوسیدگی دندان شایع ترین بیماری دهانی است و برای پیشگیری از آن راهکارهایی معرفی شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۹    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مراتب اعتراض تهران به قتل یک جوان 25 ساله ایرانی در آمریکا را از طریق سفارت سوئیس به واشنگتن ایلاغ کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۲    
مزیت مهمی که این کار برای خودمان و باغ داران منطقه داشت این بود که میوه هایمان دیگر هدر نمی رفت. با فرآوری میوه ها کمک شایانی برای رونق باغداری کرده ایم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۸    
یک دختر نوجوان امروز در منطقه فولادی سرپل ذهاب دچار گازگرفتگی شد
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۸    
امیرحسین رستمی بازیگر لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت تصویری از بخشی از این سریال را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۹    
این بار پشت سعید حدادیان که شخص دیگری برآشفته می شود و به شکل زننده ای با او برخورد می کند و سعید حدادیان هم صحنه رو ترک میکنند
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۲    
روزنامه انگلیسی سان روز دوشنبه گزارشی را درباره موزه عبرت منتشرکرد و نوشت: در این موزه صحنه های وحشتناکی از نحوه شکنجه و بازجویی های بی رحمانه زندانیان توسط سازمان امنیت و اطلاعات کشور (ساواک) ایران ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر نقش ابوظبی در بحران و جنگ یمن اعلام کرد، امارات است که علی عبدالله صالح را به این سرانجام خفت بار کشاند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۹    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شورای نگهبان اهل سیاست بازی نیست، افرادی که با هر اتفاقی شورای نگهبان را متهم می کنند، دارای قلم ها و زبان های نامقدس هستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۲    
عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن عصر روز دوشنبه گفت: کشته شدن علی عبدالله صالح رئیس جمهوری برکنار شده یمن، پایان یک مرحله و آغاز مرحله ای جدید در این کشور است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۳    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه جنگ در سوریه "جنگ فرامنطقه ای" بود، گفت: پیروزی جبهه مقاومت "اسلام آمریکایی" را در جهان شکست داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور تأکید کرد: اهتمام مرحوم علامه به موضوعاتی چون مسأله حاکمیت دینی و جایگاه ولایت همچون گنجینه ای بکر، آموزنده، راهگشا و حرکت آفرین است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۳    
سامانه ثبت سفارش ورودی اصلی واردات است و هرگونه تغییر نیازمند اطلاع رسانی قبلی است زیرا به علت عدم تقارن اطلاعات در بین تمامی بازیگران عرصه صنعت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۰    
هم زمان با روزجهانی یوزپلنگ، سه قلاده یوزپلنگ آسیایی توسط محیط بانان در ذخیره گاه زیستکره توران مشاهده و تصویربرداری شدند
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۷    
حراجی سکه در حالی امروز در بانک کارگشایی برگزار شد که طی این پنج مرحله تا بیش از 20 هزار قطعه سکه فروش رفت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۴    
دادستان تهران با ارتباط دادن توهین های عوامل جریان انحرافی به قوه قضاییه پس از شکست در بست نشینی، افزود: توهین و هتاکی به قوه قضاییه ناشی از ناکام ماندن آنان در اجرای مقاصدشان است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۰    
سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله با اشاره به کشته شدن علی عبدالله صالح گفت: امروز روز استثنایی و بزرگی است، چراکه روز سقوط و نابودی توطئه است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۷    
روزنامه آمریکایی به نقل از کارشناسان نوشت: حمله موشکی حوثی ها نشان داد که آن ها برای حمله به اهداف مهم در عربستان سعودی به اندازه کافی رشد کرده و این مسئله توازن عرصه نبرد را تغییر می دهد .
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۷    
از زمانی که آیفون 10 روانه بازار شد، تلاش های بسیاری صورت گرفت که فناوری تشخیص چهره آن را به چالش بکشد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به سخنان اخیر مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت که آمریکایی ها بقای خود را در ایجاد فضای تنش آلود علیه ایران در منطقه می پندارند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرد با روسیه درباره ایران اختلاف نظر دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آیت الله العظمی مکارم احساس کردند که جسارتی به ایشان شده بنده چنین قصدی نداشتم و اگر چنین برداشتی شده بنده از ایشان پوزش می خواهم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۷    
آلمان و فرانسه از ایران خواسته اند که برنامه ساخت موشک های بالستیک را رها نماید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۳    
امروز علی عبدالله صالح در حال فرار از صنعاء به استان مأرب که تحت کنترل شبه نظامیان وابسته به امارات بود کشته شد. قرار بود صالح از مأرب به امارات منتقل شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۰    
پلیس ارمنستان به دلیل خدمات پس از فروش مناسب، قیمت ارزان و فراوانی قطعات خودروهای ایرانخودرو از این کارخانه 18 دستگاه خودروی سورن خریداری کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۷    
محافظان شخصی در جوامع مختلف، باید از مهارت های بالای نظامی و دفاع شخصی برخوردار باشند. به اعتقاد برخی افراد، برای بادیگارد شدن، به هوش، دقت و علم بالا نیاز است نه جثه بزرگ ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۷    
فدراسیون جهانی فوتبال از تغییر زمان برگزاری نخستین دیدار جام جهانی 2018 و جابجایی ساعت 6 بازی دیگر خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۷    
سیدمهدی رحمتی از بازی استقلال و پارس جنوبی جم به دلیل مشکلاتی که با منصوریان پیدا کرد روی نیمکت استقلال نشست.