شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 آذر 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 آذر 1396 الف 2 آذر 1396 الف 3 آذر 1396 الف 4 آذر 1396 الف 5 آذر 1396 الف 6 آذر 1396 الف 7 آذر 1396 الف 8 آذر 1396 الف 9 آذر 1396 الف 10 آذر 1396 الف 11 آذر 1396 الف 12 آذر 1396 الف 13 آذر 1396 الف 14 آذر 1396 الف 15 آذر 1396 الف 16 آذر 1396 الف 17 آذر 1396 الف 18 آذر 1396 الف 19 آذر 1396 الف 20 آذر 1396 الف 21 آذر 1396 الف 22 آذر 1396 الف 23 آذر 1396 الف 24 آذر 1396 الف 25 آذر 1396 الف 26 آذر 1396 الف 27 آذر 1396 الف 28 آذر 1396 الف 29 آذر 1396 الف 30 آذر 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۳    
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۵    
نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین آغاز شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۰    
کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران به دلیل استمرار آلودگی هوا و تداوم آن در روزهای آتی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۴    
تیم مهندسی حرم امام حسین (ع) در کربلا اعلام کرد: پروژه صحن حضرت زینب (س) به سرعت درحال پیش روی است و تا 20 ماه آینده فضای کافی برای تردد زائران در این حرم ایجاد خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۶    
محمد رستگاری، معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: هوای پایتخت امروز نیز در سومین روز متوالی در شرایط ناسالم قرار دارد و امروز نیز 10 ایستگاه در پایتخت در شرایط ناسالم برای تمامی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۶    
فراری 250GT LWB کالیفرنیا اسپایدر مدل 1959 به قیمت باورنکردنی 18 میلیون دلار در حراجی آر.ام ساتبی فروخته شد تا رکوردی تازه برای یک خودروی بدون سقف ثبت شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۹    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد طی یک کنفرانس خبری مدارکی را به ادعای خود مبنی بر قطعی بودنِ ایرانی بودن موشک کروز که به فرودگاه ملک خالد در ریاض شلیک شد مطرح کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۰    
در این گزارش نگاهی داریم به تمرینات واحد مقابله با شکار غیرقانونی در زیمبابوه که همه اعضای آن را زنان تشکیل می دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۰    
یک استارتاپ ایرانی، محصولی سخت افزاری طراحی کرده که از طریق آن والدین می توانند در هر لحظه از سلامت فرزند خردسال خود مطمئن شوند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۰    
سومین نشست گفتارهایی در ادبیات معاصر با موضوع "بازگشت به جلال" برگزار می شود. به گزارش الف کتاب به نقل از ایسنا ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۴    
روز های آلوده پاییز امسال، امروز به عدد 40 می رسد تا در آلوده ترین شرایط هوایی 4 سال اخیر تهران قرار بگیریم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی عنوان کرد: به افراد توصیه می شود در روزهای آلوده لبنیات، میوه، سبزیجات، مایعات، مواد حاوی فیر، امگا3 و ضد التهابی به مقدار فراوان مصرف کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۴    
برانکو ایوانکوویچ بارها ثابت کرده شخصا برای بالا رفتن روحیه تیمی که در آن حضور دارد هزینه می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۸    
دختر نوجوانی که با همدستی مادرش به خاطر پسر مورد علاقه اش مرتکب قتل پدرش شده بود، به حبس و پرداخت دیه محکوم شد. متهم به خاطر ناتوانی در پرداخت دیه از قضات دادگاه درخواست تقسیط دیه را مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۷    
دشواری دسترسی به نیازهایی اولیه مانند آب و غذا تعداد بسیار زیادی از کودکان آواره روهینگیایی را معرض خطر ازدواج اجباری قرار داده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
در حالی که برندهای مطرح متعددی، مودم همراه تولید و عرضه می کنند برخی اپراتورها اقدام به فروش کالاهای بی نام و نشان می کنند که مشترکان را به دردسر می اندازد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۷    
سعاد مخنت درخواست کرده بود تا با یکی از رهبران داعش مصاحبه کند. تقاضای او برای مصاحبه در طول روز و در مکانی عمومی رد شد، به جای آن باید ساعت 11:30 شب، در مرز ترکیه و سوریه ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۴    
رئیس کلانتری 161 ابوذر گفت: زندان و وثیقه یک میلیاردی، فروشنده مواد مخدر را متنبه نکرد؛ چراکه وی پس از رهایی از زندان با همراه داشتن 210 گرم مواد روانگردان شیشه دوباره دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۰    
باید یک شبه قیمت یک خودرو را 14 میلیون تومان افزایش بدهند؟
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۷    
سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده گوشی های تلفن همراه بوده و بیشترین سهم بازار در سراسر دنیا را در اختیار دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۶    
این صحبت های حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی که در مورد آی کیو بالای خود و خانواده هاشمی بود، باعث عکس العمل هایی جذابی از کاربران فضای مجازی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۰    
پرونده استخدام دانشجویان بورسیه وزارت نفت امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۴    
در فهرستی که از محبوب ترین بازیگران نقش های کمدی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، کوین هارت جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۴    
پرویز پرستویی از آن دست بازیگرانی است که هیچ وقت نمی توان حضورش را در آثار سینمایی نادیده گرفت و کارنامه و افتخارات وی ثابت می کند که هر وقت پرستویی در اثری بازی کرده کیفیت آن چندین درجه افزایش یافته ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۴    
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۷    
ایران نوشت: مردی که در یکی از ارگان های نظامی فعالیت می کرد چندین بار کودکانی را ربوده و آنها را پس از چند روز به محل زندگی شان بازگردانده بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۳    
خبر آنلاین : اگر سال 2013، هزار دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده بودید، الان چقدر پول داشتید؟
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۱    
بیماری اختلال حواس و بیماری آلزایمر دقیقا یکسان نیستند. اختلال حواس یک بیماری خاص نیست، بلکه یک اصطلاح عمومی برای توصیف هر گونه از دست دادن یا کاهش عملکرد مغز است که بر حافظه، تفکر، زبان ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۰    
مرد طمعکار که با همدستی دوستش، نقشه سرقت عتیقه جات پدرزن وی را طراحی واجرا کرده بود، هرگز تصور نمی کرد راز این سرقت را درخواب فاش کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۵:۴۲    
نگهبان جوان که تصور می کرد همکارش با بدگویی در تلاش برای بیکارکردن اوست، درتصمیمی عجولانه دوستش را کشت و گریخت. اما وقتی برای بررسی ماجرا به محل جنایت بازگشت توسط کارآگاهان جنایی پلیس تهران دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۳:۴۹    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نظر مسئولان ری را شرط اصلی پیگیری استقلال این شهرستان دانست و در ادامه گفت: با انتشار اسامی نجومی بگیران طبق قانون یعنی پس از محکومیت قطعی موافق هستم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۳:۲۳    
ایرنا نوشت: خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از مقامات امنیتی یونان اعلام کرد: 9 عضو گروه تروریستی DHKP-C که قصد داشتند در جریان سفر اخیر رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه به آتن، او را ترور کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۱    
ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با ایرانجوان با یک تغییر مهم روبه رو است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۱    
مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره سینما حقیقت با حضور محمد مهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۸    
از جمله جوایزی که در جشن چله چلچراغ اهدا شد، نشان محبوبیت بود و نشان لبخند که اولی به عادل فردوسی پور رسید و دومی به پیمان قاسمخانی.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۹    
سازمان اطلاعات کره جنوبی تایید کرد هکرهای کره شمالی توانسته اند 7.6 میلیارد وون معادل 6.99 میلیون دلار پول رمزگذاری شده را به سرقت ببرند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۵    
سرمربی نساجی مازندران با پیام مدیرعامل باشگاه برکنار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۵    
منابع صهیونیستی از شلیک 2 راکت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۸    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت گفت: طرح زوج و فرد خودروها روز دوشنبه از درب منازل اجرا می شود و بنابراین خودروهایی که رقم سمت راست پلاک آنها فرد است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۱    
توافق مدیران باشگاه پرسپولیس و ریز اسپور ترکیه بزودی مکتوب می شود و اصل رضایت نامه مسئولان ترکیه ای به فیفا ارسال خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۱    
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از تجهیز نیروهای خود به نوعی تلفن همراه هوشمند برای عدم درز اطلاعات، هک شدن و تعیین موقعیت دوست و دشمن خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۱    
روز گذشته برانکو به همه پرسپولیسی ها ناهار داد. برخی از مسئولان و دست اندرکاران پرسپولیس همراه بازیکنان این تیم در رستورانی حوالی جردن، مهمان مرد کروات بودند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۷    
باشگاه استقلال تهران در رابطه با لغو احتمالی بازی جام حذفی برابر حریف بوشهری اطلاعیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۷    
تیم شارلوا با گلزنی کاوه رضایی ملی پوش ایرانی در بازی خانگی برابر خنک به تساوی بسنده کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۱    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون قضایی مصوب کردند تا محدودیت هایی برای کسانی که چک بی محل صادر می کنند اعمال شود که البته در این میان بنگاه های اقتصادی که دچار ورشکستگی شده اند از این قاعده ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۸    
وزیر نیروهای مسلح فرانسه با انتقاد از اوضاع نابسامان بالگردها و جنگنده های کشورش، گفت که برای سر و سامان دادن به این وضعیت و جلوگیری از هزینه شدن منابع مالی بیشتر، یک اداره جدید تشکیل می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۸    
رئیس مجلس با اشاره به لزوم همکاری های بیشتر در حوزه نفتی دریای خزر، گفت: امیدواریم که خزر بستر صلح و آرامش و همکاری های گسترده باشد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۱    
شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا (دوشنبه) برای بررسی طرح لغو تصمیم رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس تشکیل جلسه می دهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۸    
در جلسه مشترک مسؤلان ستاد دیه و بیمه مرکزی توافق شد با توجه به رویکرد حبس زدای قانون جدید بیمه اجباری شخص ثالث اقدامات لازم در راستای آزادی 600 راننده حال حاضر زندان های کشور انجام پذیرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۱    
تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده است که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در روزهای آینده به ایران سفر می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۵    
تجمع دانشجویان بورسیه بلاتکلیف در وزارت علوم با قول مساعد قائم مقام وزارت علوم برای حل مشکل این دانشجویان پایان یافت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۹    
اتحادیه عرب یک هیات وزارتی را برای انجام تحرکات در سطوح دیپلماتیک و رسانه ای جهت رویارویی با تصمیم ایالات متحده مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تشکیل داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
بهروز افخمی کارگردان سریال خوب، بد، جلف شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۲    
صدها شهروند فرانسوی عصر امروز در پاریس علیه تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به شهر قدس تظاهرات کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۲    
روزنامه مصری الیوم السابع به نقل از منابع سوری از حرکت تروریست های داعش به سوی صحرای سینا خبر داده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۳    
مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: ورود نامحسوس دو غول فناوری جهان، گوگل و آمازون به عرصه خدمات مالی، بزودی آنها را به رقیب جدی بانک ها تبدیل خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ملت این کشور حق خود را از متجاوزان خواهند گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدارس تبریز در روز دوشنبه تعطیل است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۸    
وزارت امور خارجه ترکیه درخواست دولت ائتلافی آینده اتریش برای توقف مذاکرات عضویت آنکارا در اتحادیه اروپا را بد و کوته بینانه دانست که می تواند دوستی بین دو کشور را به خطر بیاندازد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه مردم باید در زندگی روزمره رعایت حقوق شهروندی را احساس کنند، گفت: دستگاه های دولتی در رفع تبعیضات ناروا و رعایت حقوق اقوام، مذاهب پیشگام باشند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه براساس آخرین نامه وزیر جهاد کشاورزی ثبت سفارش واردات برنج متوقف است، گفت: بخشنامه جدیدی برای واردات برنج به سازمان ابلاغ نشده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۳    
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که چند نفر که قصد داشته اند در شهر سن پترزبورگ عملیات تروریستی انجام دهند را دستگیر کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۰    
رسانه های انگلیسی از کشف جسد ربکا دایکس دیپلمات این کشور در بیروت خبر داده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۶    
سرپرست کلانتری 140 باغ فیض از خودکشی جوانی 29 ساله با قرص برنج در هتل المپیک تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۶    
پژمان جمشیدی، ریما رامین فر و مارال بنی آدم به علی سرابی پیوستند که می خواهد آن سوی آینه نوشته فلوریان زلر، نویسنده مطرح فرانسوی را روی صحنه ببرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۹    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: پلیس، دستگاه قضا و وزارت اطلاعات به حوزه مقابله با مواد مخدر ورود پیدا کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۶    
به دلیل آلودگی هوا مدارس ارومیه برای سومین روز پیاپی فردا دوشنبه 27 آذرماه تعطیل است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۶    
توییت های خواندنی امروز در مورد دولت روحانی، نقش شهید بهشتی در انقلاب، کنایه رسایی به ظریف و موارد دیگر است. از شما دعوت می کنیم تا توییت های خواندنی امروز را مشاهده کنید:
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۲    
رئیس جمهور روسیه از آمریکا به دلیل انتقال اطلاعات مربوط به یک حمله تروریستی قریب الوقوع تشکر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
تاکنون بار ها به تحقق پیوستن پیش بینی های مجموعه کارتونی قدیمی سیمپسون ها از جمله ریاست جمهوری دونالد ترامپ، تعجب بسیاری را برانگیخته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۶    
پایگاه اینترنتی نشریه نشنال اینترست در گزارشی به معرفی پنج مکان دنیا که جنگ جهانی سوم می تواند از آنجا شروع شود، پرداخت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۰    
خیلی ها در طول عمر انواع کمردرد را تجربه کرده اند. افرادی که سیاتیک یا دیسک کمر دارند هر از گاهی این درد به سراغ شان می آید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۰    
رختکن نفت تهران قبل از بازی امروز این تیم با پارس جنوبی جم شاهد اتفاق عجیبی بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۷    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های ایرباس فرانسه، آ.تی.آر فرانسه-ایتالیا و بوئینگ آمریکا برای تامین فاینانس مالی هواپیماهای جدید ایران ایر اعلام آمادگی کرده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۰    
منابع امنیتی یونان می گویند موفق شده اند عملیات ترور رئیس جمهور ترکیه را در جریان سفرش به یونان کشف و خنثی کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۷    
مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش لرستان درخصوص ضرب و شتم دانش آموز خرم آبادی توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۴    
گری لوییس: آیا میدانید که آلودگی_هوا سالیانه جان 1 نفر از هر 8 نفر را میگیرد؟ تصویر اول را امروز از پشت بام ساختمان سازمان_ملل در تهران گرفتم و تصویر دوم متعلق به زمستان گذشته از همان نقطه است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۰    
مرجع تقلید شیعیان گفت: خداوند در قرآن فرمود با کفار بجنگید، چون این ها به عهد و پیمان خود وفادار نیستند، اهل امضاء و برجام و این ها نیستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۱    
بنا بر مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران دیدار استقلال ایران جوان بوشهر که قرار بود فردا دوشنبه در تهران برگزار شود به دلیل آلودگی هوا لغو شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۱    
سرگرد مجید حسنوند سرپرست کلانتری 140 باغ فیض: جوانی 29 ساله اهل تهران روز گذشته ساعت 10 در هتل پذیرش شد و باید ساعت 14:30 اطاق را تحویل می داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۱    
وبگاه آمریکایی به استقرار یگان ویژه نیروی دریایی و کماندوهای نیروی زمینی آمریکا در 149 کشورجهان در سال جاری میلادی اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۸    
درگیری مسلحانه داماد و برادر زن در غرب تهران با دستگیری مرد مسلح پایان یافت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۴    
واصف طالب اف رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان ظهر یکشنبه بیست و ششم آذر با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت و گو کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۸    
شهرک نشینان صهیونیست برای اولین بار از زمان اشغال الخلیل، شمعدان 9 شاخه ویژه جشن هانوکا را بر بالای مسجد ابراهیمی قرار دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۵    
معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس این استان در کلیه مقاطع به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس در فردا خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۱    
آقای محمود صادقی امروز گفتند مجلس ما عصاره ملت نیست و عصاره شورای نگهبان است. پاسخ دادن در همین سطح، بازی در زمین اغواگرایانه ایست که آقایان صادقی و مطهری ساختند. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۱    
دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در برنامه پیش رو حضور دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۸    
دو سال پیش بود که اسلام آباد از گروه های بشردوستانه غربی که در این کشور فعالیت می کنند، درخواست کرد مشخصات خود را ثبت کنند در غیر این صورت مجوز فعالیت نخواهند داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۸    
مدیرگروه مطالعات زنان انجمن جامعه شناسی ایران با انتقاد از کمبود آمار در زمینه میزان آزارهای خیابانی برای زنان گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۷    
منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه و همپیمانانش در حومه ادلب و هلاکت 50 تروریست جبهه النصره از جمله چند تروریست سعودی خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۱    
طبق تازه ترین ارزیابی دولت آلمان انتظار می رود که مجموع شمار پناهجویان تازه وارد به این کشور در سال 2017 به زیر مرز 200 هزار نفر برسد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۵۲    
کشورهای اروپایی به عربستان ابلاغ کردند که مصادره اموال شاهزادگان و تجار بازداشت شده بدون برگزاری محاکمه علنی و شفاف و حضور ناظران بین المللی غیر ممکن است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: با تصویب کمیسیون اجتماعی 8 ربیع سال آینده تعطیل نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۲    
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور: 42 درصد قیمت تمام شده آب از مردم دریافت می شود
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۲    
دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان تمرینات این تیم ترک کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۵    
وزیر خارجه عربستان اذعان کرده است که ریاض یک نقشه راه برای برقراری روابط عادی با اسرائیل دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۲    
در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه با حضور نوبخت و معاونین سازمان برنامه و بودجه، به کلیات لایحه بودجه سال 1397 کل کشور رسیدگی شد.