شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 آذر 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 آذر 1396 الف 2 آذر 1396 الف 3 آذر 1396 الف 4 آذر 1396 الف 5 آذر 1396 الف 6 آذر 1396 الف 7 آذر 1396 الف 8 آذر 1396 الف 9 آذر 1396 الف 10 آذر 1396 الف 11 آذر 1396 الف 12 آذر 1396 الف 13 آذر 1396 الف 14 آذر 1396 الف 15 آذر 1396 الف 16 آذر 1396 الف 17 آذر 1396 الف 18 آذر 1396 الف 19 آذر 1396 الف 20 آذر 1396 الف 21 آذر 1396 الف 22 آذر 1396 الف 23 آذر 1396 الف 24 آذر 1396 الف 25 آذر 1396 الف 26 آذر 1396 الف 27 آذر 1396 الف 28 آذر 1396 الف 29 آذر 1396 الف 30 آذر 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی درباره اظهارات یک نماینده مجلس در مورد دیدارش با یکی از سران فتنه گفت: در جواب همه کسانی که از بنده در مورد اصل موضوع سوال کرده اند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۵    
در حالی که جنایات دولت میانمار و بودائیان تندروی این کشور علیه مسلمانان روهینگیا دنیا را تکان داده، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در سفر به این کشور یچ اشاره ای به مسلمانان روهینگیا نکرد
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۳    
گفت وگوی تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور درباره عملکرد 100 روز نخست دولت دوازدهم آغاز شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: تشیع افراطی با تسنن تکفیری، دو لبه یک قیچی اند، تضادآفرینی کاذب و جنگ افروزی رایج.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۲    
هشتم ربیع الاول با امامت رسیدن امام زمان (عج) و پرچمداری ولایت، طعم شیرین ربیع را به همه چشاند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۲    
مهر : رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رویکرد کاهش هزینه ها و حرکت به سمت بودجه ریزی عملیاتی و مدیریت هزینه های کلان کشور در لایحه بودجه سال 97 مدنظر قرار دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به توقف پرواز ایرلاینهای ایرانی به فرودگاه نجف اظهار کرد: ما هم تابع تصمیم گیریهای صورت گرفته هستیم و از این پس رفت و بازگشت زائران عتبات به فرودگاه بغداد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۲    
دلیل علمی وجود دارد که بر اساس آن نباید هندزفری کسی را قرض گرفت یا هندزفری خودمان را به کسی قرض بدهیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۳    
دو مرد جوان که با سرقت از 14 مغازه و دزدین 5 کاسکو قیمتی از یک پرنده فروشی پول میلیونی به جیب زده بودند به 24سال زندان و شلاق محکوم شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۵    
مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی امشب با حضور امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر سیاری فرمانده سابق نیروی دریایی در باغ موزه دفاع مقدس ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۵    
فست فود و غذاهایی که کالری بالای دارد برای سلامتی مضر هستند. این غذاها کالری زیادی به بدن می رسانند که سوزاندن این کالری نیاز به فعالیت بدنی بالایی دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۴    
معاون رئیس جمهور آمریکا در دیدار با پادشاه اردن در واشنگتن از تلاش های آن کشور بابت آنچه تلاش برای مقابله با نفوذ ایران خوانده شده تشکر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۴    
رئیس انجمن نورویورولوژی ایران به عوارض متعدد بیماری دیابت اشاره کرد و گفت: دیابتی ها علاوه بر ابتلا به بیماری های کلیوی، قلبی و عروقی و چشمی، در معرض ابتلا به فلج مثانه (مثانه نوروژنیک) هستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۵    
معیارهای متناقض ایالات متحده موجب شده است گروه های تروریستی به ویژه داعش به عنوان ابزار سیاست خارجی مورد استفاده قرار گیرند؛ کاخ سفید اقدامات گوناگونی را برای ایجاد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۲    
براساس عملکرد تجارت خارجی کشور، واردات در هشت ماه امسال 17.5 درصد افزایش یافته و صادرات افت کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۹    
دو کودک چینی که زیر یک اتوبوس مخفی شده بودند 80 کیلومتر سفر کردند تا به گمانشان در شهر مجاور روستای خود بتوانند پدر و مادرشان را پیدا کرده و به آنها ملحق شوند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۷    
به دنبال امتناع علیرضا کریمی از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی، سازمان بسیج ورزشکاران در مراسمی مدال پهلوانی را به این کشتی گیر خوب کشورمان اهدا خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۴    
نیمار در فصل جاری برای بازی کردن در فرانسه مبلغی معادل 32.9 میلیون پوند دریافت می کند که این تنها دستمزد بازی کردن اوست و شامل میلیون ها دلاری که ستاره برزیلی از انجام تبلیغات حاصل می کند نبوده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۷    
شرکت کیان موتور، نماینده بورگوارد آلمان از دو شاسی بلند این شرکت با نام های BX5 و BX7 در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۴    
به گزارش الف کتاب به نقل از ایبنا، نشست دوم از سلسله نشست های تهران خوانی در موسسه بهاران برگزار می شود. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۷    
در پی حذف پوشش بیمه ای یکی از داروهای بیماران پوکی استخوان، رییس سازمان غذا و دارو توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۸    
مخزن گاز یک پراید در حال سوخت گیری در پمپ گاز CNGبه یکباره منفجر می شود. گفتنی است در هنگام سوخت گیری در جایگاه ها به طور حتم سرنشینان باید پیاده شده و از خودرو فاصله بگیرند تا خطری جانشان را تهدید ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۸    
در حاشیه انتخاب چهره سال توسط تایم، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۸    
گفت و شنود کیهان با عنوان پا پهن ها منتشر می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵    
پیش از فرا رسیدن فصل زمستان باید قسمت هایی از خودرو را که در فصل زمستان اهمیت زیادی دارند، حتما بررسی کنیم تا در فصل سرما با مشکل جدی مواجه نشویم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۱    
به سرعت نور منتشر می شوند. زودتر از آنچه فکرش را بکنی خیلی زود سر از گوشی هر کس و ناکسی در می آورند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۸    
استادیوم 40 هزارنفری "راس ابوعبود" با کانتینر ساخته می شود و بعد از جام جهانی، جداسازی و به کشور دیگری هدیه می شود
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تشریح تعرفه های جدید در طرح اینترنت غیرحجمی پرداخت و بر در نظر گرفتن سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک سند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۷    
در دنیای امروز سرطان و بیماریهایی نظیر آن گریبان میلیونها نفر در سراسر جهان را گرفته است و متاسفانه تعداد زیادی از مردم وقتی به فکر تشخیص و درمان بیماری خود می افتند که گاهی دیگر خیلی دیر شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۷    
بازدید امروز معاون اول رییس جمهور از مناطق زلزله زده کرمانشاه و ورود او با کفش به چادرهای زلزله زدگان با واکنش کاربران در شبکه های مجازی همراه بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۴۹    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است، مناطق آزاد در حال حاضر نه تنها به محلی برای تولید و صادرات بلکه حتی به مکانی برای واردات تبدیل شده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۵:۱۳    
در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و بازی کردن این بازیکن با شناسنامه برادر کوچکترش منتشر شد که خود بیرانوند و وکیلش آن را رد کرده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۴:۳۴    
در ایران هیچ گاه تفکر خیانت حاکم نمی شود و آنچه با قطره قطره خون شهیدان و واحد به واحد حکمت و درایت رهبری و نیروهای مخلص جان برکفی نظیر سردار سلیمانی به دست آمده است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۲:۴۵    
لوییز فیگو ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال مهمان ویژه برنامه نود در برنامه پخش مستقیم قرعه کشی جام جهانی خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۵۳    
پس از بازدید امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده تصاویری از حضور وی و همراهانشان در یکی از چادرهای اسکان زلزله زدگان منتشر شد که واکنش هایی را در شبکه های مجازی به دنبال داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۵۳    
منابع بحرینی اعلام کردند تدابیر شدید امنیتی در ورودی های منتهی به میدان الفداء در منطقه الدراز برای جلوگیری از تجمع مردم ایجاد شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۰    
برخورد پژو 405 و سواری دنا با یک دستگاه موتورسیکلت در شهر تربت حیدریه یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت .
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۵    
عضو هیات علمی پژوهشگاه مهندسی زلزله با اشاره به وقوع زمین لرزه 2 ریشتری اطراف تهران گفت: زمین لرزه ضعیف از نظر علمی معنادار نیست اما امکان فعال شدن گسل های تهران همیشه وجود دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۲۹    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان غیرقابل قبول است گفت: دولتمردان فعلی و قبلی هیچگاه در حاشیه امن نیستند و هر عملی که انجام داده اند باید پاسخگو بوده و با شارلاتان ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۳    
کره شمالی در اقدامی که گفته می شود تلاشی برای تحکیم قدرت 'کیم جونگ اون' رهبر این کشور است، وزیر جدیدی برای وزارت امنیت عمومی معرفی کرد و وزیر پیشین را به عنوان یک کارگر معمولی به یک مزرعه اشتراکی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۳    
مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از عملکرد شورای عالی فضایی در دولت یازدهم، اعلام کرد که برخلاف اساسنامه، این شورا از بدو تشکیل (سال 83) تاکنون در مجموع 3 جلسه داشته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۷    
سرمربی آلمانی آبی پوشان برای بالانس کردن لیست این تیم در نیم فصل دوم کار ساده ای در پیش ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۲    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که استحکام ساختمان باید دغدغه جدی هر ایرانی باشد ، گفت: پیمانکارانی که به استحکام ساختمان توجه نمی کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۲    
گری پارت عکسا بریتانیایی تصاویر دیدنی اش را در خلیج کوبا گرفته و برای گرفتن این عکس ها به شدت به تمساح خطرناک نزدیک شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۹    
پایگاه ژاپن تایمز در گزارشی، از احتمال سفر ماه دسامبر وزیر خارجه ژاپن به تهران به منظور درخواست مستقیم برای بهبود روابط ایران با عربستان سعودی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۵    
تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 بر قطر غلبه کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به برخی ایرادات محتوایی اخیر در کتب درسی دانش آموزان گفت: این اشکالات، مهلک و غیر قابل توجیه است و مسئولان باید پاسخگو باشند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۷    
وقتی پای بیت کوین، که امسال قیمت آن بیش از 7 برابر شده است در میان باشد، همیشه با اظهارنظرهای سرسختانه ای روبرو هستیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۱    
یک منبع موثق به فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا آنها را مجبور به بازی کردن در ایران نکرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۸    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع 48 هزار و 706 دفترچه امدادی میان زلزله زدگان خبر داد و همچنین گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۸    
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در جلسه ای که با رئیس شورای شهر داشتیم موضوع احداث ایستگاه مترو در ضلع جنوبی این دانشگاه مطرح و بررسی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۹    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده سازمان تامین اجتاعی تاکید کرد: پرونده بابک زنجانی با مشخص این پرونده افشا شد اما برای بابک زنجانی حکم اعدام می دهند و این یکی را تبرئه می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۶    
رئیس هیئت مدیره انجمن کنسانتره و آبمیوه در مورد انباشت هزاران تن سیب در کنار جاده شهرهای شمال غربی کشور توضیح داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۲    
بازدید معاون اول از چادرهای زلزله زدگان و ورود با کفش به زندگی مردم/ حمید رسایی این رفتار را نشانه روحیه اشرافی در دولتمردان دانست
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: کمک بلاعوض دولت در صورتی پرداخت خواهد شد که زلزله زده ها کانکس نگیرند. چون کمک بلاعوض برای اسکان موقت است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۷    
فدراسیون کشتی در حمایت از علیرضا کریمی آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان در رقابت های جهانی بیانیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۳    
700مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: بیش از 700 نفر از روحانیون و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور برای کمک رسانی به آسیب دیدگان، در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور یافتند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۴    
فیفا در مورد نحوه قرعه کشی و تعیین گروه های رقابت های جام جهانی 2018 روسیه توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبازر که حمید بقایی از او به عنوان یکی از کسانی که سکه های هدیه را از او دریافت کرده است در واکنش به اظهارات معاون اجرایی رئیس دولت های نهم و دهم می گوید ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۴    
در حالی که قرار بود روز شنبه چهارم آذر ماه 96 افزایش 15 درصدی قیمت نان به اجرا درآید وزیر صنعت، معدن و تجارت براساس دستور رئیس جمهور درست در زمان اجرا به رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که افزایش ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۷    
منابع خبری ترکیه از دیدار بنعلی ایلدریم با ترزا می در لندن و در دفتر کار نخست وزیر انگلیس در این شهر خبر دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۴    
مدیر موسسه تحقیق برای توسعه صنعت احداث و انرژی طی نامه ای برای معاون اول رییس جمهور خواستار جلوگیری از حذف یک بند مهم از آیین نامه های اجرایی قانون برگزار ی مناقصات شد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۱    
تاریخ تحویل آیفون 10 به دست خریداران این گوشی، از 5 تا 6 هفته به یک تا دو هفته کاهش یافته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۵    
درپی انتشار خبری درفضای مجازی مبنی بر درگیری مادر و خواهر دانش آموز با مدیر یکی از مدارس دخترانه شهر شیراز، اداره کل آموزش و پرورش فارس توضیحاتی را ارائه کرد
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۲    
جلسات فوق العاده هیئت دولت در مورد بررسی لایحه بودجه سال 97 از یک شنبه گذشته آغاز و شماری از تبصره های بودجه به تصویب رسیده است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۳    
ربیع الاول آغازگر یک بهار ارزشمند برای شیعیان است، بهار امامت منجی عالم بشریت که نامش برای مسلمانان برکت و برای ناکسان مملو از ترس است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۹    
ولادیمیر پوتین با ارسال نامه ای به مناسبت افتتاح بیست و دومین نشست کنفرانس کشورهای عضو سازمان منع تسلیحات شیمیایی (OPCW) در شهر لاهه، خواستار نابودی کامل تسلیحات شیمیایی در جهان شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران و برف در برخی مناطق کشور، از صاف بودن آسمان تهران طی دو روز آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۶    
هیات دادستانی کل کشور به روسیه سفر می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
علمای بحرین امروز در پی انتشار اخباری درباره وخامت حال آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان این کشور بیانیه ای صادر و بر پایان محاصره منزل ایشان تأکید کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
همسر نخست رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوالی در مورد نامزدی مجدد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۶    
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل تأکید کرد، علیرغم آنکه بسیاری از کشورهای عربی رسما اسرائیل را به رسمیت نمی شناسند، تل آویو در حقیقت با این کشورهای عربی رابطه دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۳    
خبرنگار شبکه المیادین در سوریه شگفتی خود را از شخصیت، رفتار و شیوه فرماندهی سردار سلیمانی در میدان نبرد توصیف کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۱    
زوجین تهرانی برای دریافت وام 110 میلیون تومانی وام مسکن که شامل 100 میلیون وام مسکن و 10 میلیون وام جعاله می شود که باید تعداد 220 برگه اوراق به ارزش حدود 17 میلیون تومان خریداری کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۶    
شب گذشته باشگاه پرسپولیس مورد حمله افراد ناشناسی قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۳    
عملکرد هشت ماهه تجارت خارجی نشان می دهد مجموع تجارت خارجی ایران با 4 میلیارد و 486 میلیون دلار افزایش و 8 درصد رشد به 60 میلیارد و 907 میلیون دلار رسید .
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۶    
کرج- اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به برودت هوا، یخبندان صبحگاهی و شبانگاهی را در جاده های کوهستانی استان پیش بینی کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۷    
در تصویر زیر جای خالی دانش آموزانی را می بینید که در زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه جان خود را ازدست داده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۶    
روزنامه مارکا در گزارشی به این موضوع اشاره کرده که رئال مادرید در بیشتر بازی های این فصل مشکل داشته و به سختی در بازی ها امتیاز گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۶    
وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توقف سریع ثبت سفارش واردات برنج شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۶    
نانسی پلوسی با انتقاد از تعدی های جنسی ترامپ علیه زنان، گفت: انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور سیل این اتهام زنی ها علیه مقامات آمریکایی را به راه انداخته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به حمله نافرجام به باشگاه و آتش زدن ساختمان پرسپولیس گفت که نیروی انتظامی پیگیر حادثه است تا ماجرا دقیق روشن شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۳    
دولت برای سال آینده حقوق کارکنان خود را تا دو میلیون تومان از مالیات معاف کرد، این معافیت برای سال جاری نیز در جریان است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۳    
انگلستان دیگر جزو 5 اقتصاد بزرگ جهان نیست؛ صدراعظم این کشور، فیلیپ هموند، اعتراف کرد که انگلستان ششمین اقتصاد بزرگ جهان شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۴    
یک عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، گفت: تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها هم صبح و هم شب مانع دید مسافران است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۱    
گزارشی جدید حاکی از آن است که در میان 50 فرودگاه شلوغ دنیا، 23 فرودگاه سیاست سیگار نکشیدن داخل فرودگاه را اعمال می کنند تا بتوانند گردشگران بیشتری را جلب کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: چنانچه میزان وام 25 میلیون تومانی برای بازسازی مساکن روستایی کافی نباشد، دوباره تصمیم خواهیم گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۱    
مطالعات کارشناسان اقتصادی آکسفورد نشان می دهد اقتصاد اسپانیا به دنبال تشدید بحران کاتالونیا، 20 میلیارد دلار کوچک تر خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی در صدر هیئت مدیران عامل نظام بانکی برای بازدید از مناطق زلزله زده و پیگیری ارائه تسهیلات به استان کرمانشاه سفر کرد و قرار است جلسه شورای هماهنگی در این استان برگزار شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۴    
هشدار درباره فوران آتش فشان در بالی به بالاترین حد رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۸    
نماینده مردم سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی از حضور نمایشی برخی وزرا در نقاط زلزله زده گلایه کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۵    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراهی هیاتی از وزرای دولت، برای بازدید از مناطق زلزله زده و پیگیری مشکلات از صبح امروز وارد کرمانشاه شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی ارتش گفت: ارتش نه تنها مناطق زلزله زده را ترک نکرده، بلکه در روز های ابتدایی نیاز های ضروری مردم را تامین و امروز به شکل دیگری کمک رسانی می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۶    
نماینده اسبق ایران در اوپک گفت: طبق پیش بینی ها، غیراوپکی ها قصد دارند در سال جدید میلادی یک میلیون بشکه نفت به بازار عرضه کنند که از این میزان 60تا70درصد آن متعلق به آمریکاست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۳    
ریچارد نیفیو معتقد است استقبال آمریکا از بیانیه آمانو در خصوص بازرسی های مبتنی بر دسترسی تکمیلی از سایت ها و دیگر اماکن ایران توسط آژانس موضوع جدیدی نیست و در پروتکل الحاقی قید شده است.
  • ۱