شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 آذر 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 آذر 1396 الف 2 آذر 1396 الف 3 آذر 1396 الف 4 آذر 1396 الف 5 آذر 1396 الف 6 آذر 1396 الف 7 آذر 1396 الف 8 آذر 1396 الف 9 آذر 1396 الف 10 آذر 1396 الف 11 آذر 1396 الف 12 آذر 1396 الف 13 آذر 1396 الف 14 آذر 1396 الف 15 آذر 1396 الف 16 آذر 1396 الف 17 آذر 1396 الف 18 آذر 1396 الف 19 آذر 1396 الف 20 آذر 1396 الف 21 آذر 1396 الف 22 آذر 1396 الف 23 آذر 1396 الف 24 آذر 1396 الف 25 آذر 1396 الف 26 آذر 1396 الف 27 آذر 1396 الف 28 آذر 1396 الف 29 آذر 1396 الف 30 آذر 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۶:۴۹    
بیست وهشتمین تولد ماه به مناسبت زادروز کیومرث پوراحمد کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون بیست و پنجم آذرماه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۶    
یک مسؤل هلال احمر درباره حلال بودن مواد غذایی که بر سلامت روحی، معنوی و حتی جسمی تأثیر دارد، پرداخت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت 24 یکشنبه 26 آذر به پایان می رسد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۲    
بلومبرگ در گزارشی نوشت رئیس جمهور آمریکا قصد دارد مقررات هسته ای را برای عربستان سعودی آسان کند تا حدی که حتی بتواند اورانیوم غنی سازی کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۸    
معاون وزیر صنعت گفت: در صنعت دفاعی توانسته ایم موفق عمل کنیم، چون اولا نیاز ملی بوده و ثانیا افرادی همچون شهید تهرانی مقدم بر روی کار متمرکز شدند و در یک ثبات مدیریتی توانستند کار را به نتیجه ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار گفت: برخی از صادرکنندگان که پسته را از طریق افغانستان صادر می کردند اکنون از دور خارج شده اند، چراکه مدتی است افغان ها به شهرهایی مانند رفسنجان ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۷    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، آلودگی هوا می تواند تبعات منفی برای سلامت جنین داشته باشد و موجب ایجاد نقایصی در تولد شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۸    
گاهی خطر جنگ روانی از جنگ نظامی نیز بیشتر است؛ چرا که یک جامعه را به جان هم انداخته و آنان را مأیوس می کند و وسیله آن نیز رسانه ها و فضای مجازی است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۲    
از چند سال قبل، لایحه مدیریت بحران کشور روی زمین مانده است و از مجلسی به مجلس دیگر و از کمیسیونی به کمیسیون دیگر دست به دست می شود ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۴    
لیزر و سوزاندن مو باعث حبس دوده در بدن و ایجاد سوء مزاج در بافتی می شود که مو از آن روییده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۵    
بهترین شیوه برای جلوگیری از کیف قاپی سارق، نشستن روی زمین است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، برخی افراد به هنگام سرقت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۸    
نشست نقد و بررسی مجموعه داستان عمیق از سری کتاب های جایزه اٌهنری با حضور مترجم کتاب لیدا طرزی و منتقدین محمدرضا اصلانی و محمدرضا گودرزی در فرهنگ سرای گلستان برگزار شد. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۹    
این قسمت: سفیران صلح
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۶    
کمیسیونر سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید که دولت روحانی دیباچه برجام را بر اساس دعوای سیاسی با رقبای خود در داخل نوشته و به این ترتیب ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۳    
روزنامه مشهور آمریکایی در مقاله ای به شدت از رییس جمهور این کشور انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۳    
هزینه بالا و مدت زمان طولانی فروش و تحویل خودرو توسط شرکت های عرضه کننده، علت اصلی نارضایتی مشتریان از خدمات فروش خودروهای داخلی و وارداتی است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۶    
حاج احمد اقوام شکوهی که از 72 سال پیش تاکنون وظیفه نقاره زنی در بارگاه رضوی رابرعهده داشت، ظهر دیروز درگذشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۰    
موج اظهار پشیمانی سلبریتی ها ادامه دارد، آن هم زمانی که احساس شد ممکن است در روند مسافرت به خارج ایشان خللی وارد شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۷    
همسر شهید حسین پور: وهابی ها باید از اسم فرزندم بترسند/علی من باید لباس جهاد بپوشد، اسلحه به دست بگیرد و رجز أنا محب الزهرا (س) در کوچه های مدینه سر دهد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۱    
فیلم سینمایی آذر که از هفته گذشته اکران خود را آغاز کرده، در تبلیغات و حاشیه هایش بیش از همه با نام نیکی کریمی گره خورده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۴    
هشتاد و دومین مرحله از یارانه های نقدی ساعت 24 مورخ 26 آذر (روز یکشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۸    
این که پسرها دنبال شکم سیکس پک و بدن گلدانی و عضلات درهم تنیده دست و پا باشند، اصلا عجیب نیست. این که دخترها هم دنبال اندام متناسب و چاق نبودن باشند هم اصلا عجیب نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۴    
تصویربرداری مجموعه شهرزاد3 مدتی است که به پایان رسیده است. این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود قرار است که تا پایان بهمن ماه تصویربرداری ادامه پیدا کند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۵    
یک شرکت تولیدکننده قطعات الکترونیکی نخستین حسگر نوری اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر موبایل را ساخته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۸    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی به روی آنتن خواهند رفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۸    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیر 275 قاچاقچی مواد مخدر و خرده فروش خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۸    
در نظر استیو جابز، ملاک افراد برای شرکت اپل تخصص و مدرک نبود؛ در عوض معیاری بود که کمتر کسی به آن فکر می کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۱    
هر از گاهی، موجی از نگرانی دربارۀ مصیبت سرقت علمی در آموزش عالی به راه می افتد. طیف گسترده ای از عوامل به عنوان متهمان سرقت علمی مطرح می شوند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۸    
وقتی تاریخچه رقابت های فرمول یک را از آغاز پیدایش تاکنون ورق می زنیم، با چند نام مواجه می شویم که شنیدنشان همواره باعث تامل می شوند؛ نام هایی مثل خوان مانوئل فانخیو، جکی استوارت، آلن پروست ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۱    
رئیس پلیس راه خوزستان، راننده تویوتا هایلوکس را به دلیل انحراف به چپ ناشی از سرعت زیاد، مقصر 100 درصد واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش آموزی در سوسنگرد معرفی کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۱    
نوزادی که به هنگام تولد قلبش خارج از قفسه سینه اش بود، با انجام چند عمل جراحی در بیمارستان گلنفلد در شهر لستر در مرکز انگلستان نجات یافت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۱۴    
عمر الخریبین بهترین بازیکن سال 2017 آسیا چند سال پیش در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۰۵    
سیاست های غیرمعمول دونالد ترامپ به ویژه نادیده گرفتن سازمان ها و نهادهای بین المللی باعث بی اعتمادی به کاخ سفید و تزلزل در پایه های نظم نوین جهانی شده است که آمریکا بنیانگذار آن بود ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۵۸    
ایستادگی و مقاومت مردمی در برابر ائتلاف در سه سال گذشته و مدیریت هوشمندانه این نبرد توسط رهبران گروه مردمی انصارالله، تمام برنامه های عربستان و ائتلاف را ناکام گذاشته است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۹    
شاید برای عده ای باورکردنی نباشد اما ما مسلمانان به معجزه عادت داریم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۲    
بازیگر سریال "شهرزاد 3" گفت: نقش فروشی در سینمای ایران بیداد می کند. من به صورت علنی در دفاتر سینمایی دیده ام که به اندازه پولی که می دهید برای بازی به شما سکانس می دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۴:۳۳    
بنیامین بهادری صفحه اینستاگرامش را به تصویری دیدنی از خود اختصاص داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۲:۰۱    
برخی از ایرانیانی که برای اخذ ویزا به دفتر صدور ویزای انگلستان در تهران مراجعه کرده اند، معتقد هستند که در روزهای اخیر تعداد ویزاهای صادر شده از سوی این سفارت افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۱:۱۹    
محمد مهدی بهکیش اقتصاددان حامی دولت در باره بودجه 97 گفت: در این شرایط شغل جدید که ایجاد نمی شود هیچ ما شاهد رشد بیکاری هم متاسفانه خواهیم بود و چالش مهاجرت جوانان و نخبگان از کشور بیشتر می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۱:۰۹    
مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه 658 را که خواستار رسیدگی به لوایح شفافیت منابع مالی ایران و صدور تأئیدیه برای تراکنشهای مالی مربوط به فروش هواپیما به ایران بود، با 238 رأی موافق تصویب کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۱:۰۲    
مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت:آنچه برای کودکان در دوره پیش دبستانی نیاز داریم، کتاب های کار یا به اصطلاح کاغذ و قلمی نیستند و چه بسا این کتاب ها باید به حداقل برسند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۹    
مرکز آمار گزارش داد، بیشترین مزد و حقوق پرداختی بازای هرساعت ، متعلق به فعالیت های تولید فیلم سینمایی ، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزار و چهارصد تومان بوده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اقتصادهای دو کشور ایران و چین را مکمل یکدیگر دانست و گفت: برای مبادلات اقتصادی دو کشور هدف گذاری 60 میلیارد دلاری شده است که قابل دسترسی نیز هست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۸    
منابع اسرائیلی مدعی شلیک 2 راکت از غزه به سمت شهرک سدروت واقع در جنوب سرزمین های اشغالی شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۹    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اقتدار نظام و کشور به تلاش علمی دانشجویان است، افزود: دانشجویان و همه کسانی که در عرصه علمی تلاش می کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۹    
کاخ سفید اعلام کرد، تا زمانی که کره شمالی رفتار خود را اساساً بهبود نبخشد، مذاکره ای با این کشور در کار نخواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۳    
رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) گفت که به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل ازسوی آمریکا به وجهه جهانی واشنگتن ضربه سنگین وارد کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۵    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت نسبت به توافق کنگره و کاخ سفید برای تصویب طرحی درباره برجام، نیمه امیدوار است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۶    
کلیددار کلیسای قیامت در شهر قدس به وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که حاضر به دیدار با معاون رئیس جمهوری آمریکا نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ارزی برای حمایت از مشاغل روستایی گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۳    
وزیر کشور از تکمیل 2700 واحد مسکن موقت تا کنون در مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: 6000 واحد نیز فونداسیون آنها تکمیل شده است و امیدواریم برابر وعده قرارگاه خاتم الانبیا ظرف 45 روز هر 8000 واحد مسکن ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۹    
رییس اتاق بازرگانی چین که نماینده بخش خصوصی است، تصریح کرد: اگر موضوع فاینانس طرح های مشترک با ایران از طریق بانک های دولتی تامین نشد، بانک های خصوصی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۶    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات ارزان قیمت باعث ایجاد انحراف و فساد شغلی خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۲    
هر چند مصرف آبمیوه قبل از خواب توصیه نمی شود، اما نوشیدن یک لیوان آب انگور طبیعی قبل از خواب منجر به خواب بهتر و چربی سوزی بیشتری برای شما خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۵    
یک نشریه یونانی تعبیر جالبی برای مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس آتن به کار برده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۲    
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز چند روز پیش با درخواست یحیی گل محمدی برای خروج نامش از این تیم موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۶    
انفجار تانکر سوخت در روستای رباط میل اراک یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۷    
ویشکا آسایش پس از تماشای نمایش الیورتوئیست بازی محمد شاکری در نقش داجر را بسیار تحسین کرد و با او عکس گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۷    
معاون وزیر خارجه کشورمان و رییس هیات ایرانی شرکت کننده در دهمین کمیسیون مشترک برجام عصر روز چهارشنبه به وقت محلی با یوکیا آمانو دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۰    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه تهران آماده گسترش روابط دوجانبه، چندجانبه و منطقه ای با ترکیه است، به فرصت های بزرگ سرمایه گذاری در ایران از جمله در حوزه نفت، گاز ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۴    
در حالی که موضوع گفت و گو میان جامعه روحانیت مبارز و مجمع روحانیون مبارز به بحثی داغ در رسانه ها تبدیل شده است واکنش اعضای این دو تشکل نشان می دهد که هنوز تصمیمی برای این گفت و گو گرفته نشده است و ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۸    
شایعه دستگیری برخی افراد در پی برگزاری جلسه اخیر سخنگوی دستگاه قضا با دانشجویان صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۱    
رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با اشاره به اُفت کمی و کیفی آثار سینمای دفاع مقدس گفت: با تایید سرلشکر باقری شورای هماهنگی تولیدات هنری نیروهای مسلح را تشکیل می دهیم ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ادامه دار بودن جریان وطن پرستی میرزا کوچک جنگلی در ایران تأکید کرد: مردم ایران به هرگونه تجاوز آمریکا هم پیمانانش پاسخ کوبنده می دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۲    
حاج احمد اقوام شکوهی قدمی ترین نقاره زن امام مهربانی ها؛ امام رضا(ع) دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۲    
مهاجم پرسپولیسی ها با عملکرد خوب خود موفق شد به صدر جدول گلزنان و ارزشمندترین بازیکن لیگ هفدهم صعود کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۵    
وزیر آموزش پرورش می گوید :تقریبا تمامی مدیران آموزشی و فرهنگی کشور حذف کنکور را تایید می کنند واساسا آن را مانعی بر سر بازدهی مناسب سیستم آموزش کشور می دانند
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۲    
مشاور ترامپ از سمت خود کناره گیری کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۲    
ستاره سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد بار دیگر تنفر خود از سرمربی سابقش در بارسلونا را به صورت علنی ابراز کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین امیدوار است فوتبال بدهی اش را در زمینه قهرمانی در جام جهانی جبران کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۹    
نداشتن پول شکایت ریزه اسپور ترکیه تبدیل به دردسر بزرگی اول برای مهدی طارمی و سپس باشگاه پرسپولیس شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۹    
فیفا در دوره اول از مرحله دوم فروش بلیت های جام جهانی 2018 روسیه تاکنون 2 میلیون درخواست را دریافت کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۶    
چشم موصل لقب پسر جوانی است که به تازگی هویت واقعی خود را افشا کرده است. عمر محمد 31 ساله، جوان شجاعی است که در دوران سلطه داعش بر موصل آخرین اخبار و اطلاعات را از این شهر مخابره می کرد و ابعاد هولناک ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۰    
وزیر امنیت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به طور رسمی از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برای سفر به سرزمین های اشغالی دعوت کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۳    
در بیانیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی از جامعه جهانی درخواست شده تا قدس شرقی را به عنوان پایتخت دولت فلسطین به رسمیت بشناسد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۰    
دولت در لایحه بودجه سال 1397 برای برگزاری هر نشست و همایش در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری 113 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۷    
مشاور امنیت ملی آمریکا بار دیگر با طرح اتهامات خصمانه علیه کشورمان حمایت خود را از اعمال تحریم های جدید علیه ایران خارج از توافق هسته ای اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۴    
ظریف در توییتی نوشت: تمام جهان اسلام در کنار فلسطینیان می ایستد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۱    
سانچس مارتینس دیدار رفت رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا را قضاوت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۷    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی تازه مدعی شد که در مقدمه برجام یک نیم جمله به درخواست ایران گنجانده شده که مضمون آن این است که این توافق می تواند زیربنایی برای تعامل بر سر مسایل دیگر باشد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۱    
پرسپولیس با برانکو تمام بازی های در ورزشگاه آزادی خود را برده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۷    
محمد جهرمی در مورد اختلاس سه هزار میلیاردی می گوید: ای کاش می توانستند آقای خاوری را برگردانند تا زوایای پنهان این پرونده آشکار شود ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۷    
اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد در صورت تکرار قهرمانی در جام جهانی، به هر کدام از بازیکنان این تیم، مبلغ 350 هزار یورو تعلق خواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۱    
در سال 2017 در گزارش جهانی شادترین کشورهای جهان ، ایران رتبه 108 را در شاخص خوشحالی کسب کرد؛ یعنی سه پله سقوط در مقایسه با سال گذشته! در این رتبه بندی، کشورهایی چون نروژ، دانمارک، ایسلند، سوئیس ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۷    
باشگاه ایرانجوان بوشهر بابت مطالباتش از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۷    
گزارش جهانی شادمانی (World happiness report) سندی است که سازمان ملل از شش سال پیش به صورت سالانه منتشر می کند و در آن شادمانی را همچون شاخصی برای توسعه پایدار در کشورهای گوناگون ارزیابی می کند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما این تجربه را به دست آوردیم که باید در مذاکرات، تیمی از اقتصاددانان را همراه می کردیم که بندهایی را برای خزانه داری آمریکا می نوشتند که وادار می شدند با صدور احکامی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۱    
رئیس فرهنگستان زبان فارسی:مؤسساتی که بنده در آنها هستم جایگاه های قانونی دارد و بودجه های آنها هم بعد از بررسی های کارشناسی توسط دولت و سازمان برنامه و بودجه تقدیم مجلس شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۱    
تام کروز که این سالها روزهای خوبی را در گیشه هالیوود تجربه نکرده با بازی در نسخه ششم فیلم ماموریت غیرممکن به دنبال بازگشت موفقیت آمیز به سینما است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۷    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: فرآورده نفتی به میزان بیش از مصرف استان در انبارها موجود است، از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۴    
وزیر نفت از ارائه فرصتی شش ماهه به شرکت روسی گازپروم برای مطالعه پروژه ایران ال ان جی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۷    
سحر دولتشاهی در جشنواره سینمایی فیلم دبی شرکت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۴    
یکی از ابهامات کادر فنی تیم ملی حضور فردی است که درباره او حرف وحدیث هایی به وجود آمده و این موضوع با سکوت فدراسیون فوتبال همراه شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۷    
پیش نویس پایانی نشست سران سازمان همکاری اسلامی از ایالات متحده خواسته است تا از روند صلح عقب نشینی کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۴    
آیت الله نوری همدانی راز سلامتی و طول عمر خود را اینگونه شرح می دهند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۱    
دانشمندان با تخصصهای میان رشته ای با آزمایش هایی در مناطقی از تایوان کشف کردند که لرزه های آهسته به مرور طی ساعتها و ماه ها تبدیل به یک زمین لرزه بزرگ می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه 140 شرکت از بنگاه داری خارج می شوند، گفت: ادغام هلدینگ های سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار قرار دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۱    
هنوز بعد از بیش از چهل سال از فوتش، وینستون چریچیل یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخی نزد مردم انگلستان است و بسیاری او را یکی از دلایل اصلی پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم می دانند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۴    
حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش واکنش جالبی به افزایش قیمت عوارض خروج از کشور نشان داد.