شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 آذر 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 آذر 1396 الف 2 آذر 1396 الف 3 آذر 1396 الف 4 آذر 1396 الف 5 آذر 1396 الف 6 آذر 1396 الف 7 آذر 1396 الف 8 آذر 1396 الف 9 آذر 1396 الف 10 آذر 1396 الف 11 آذر 1396 الف 12 آذر 1396 الف 13 آذر 1396 الف 14 آذر 1396 الف 15 آذر 1396 الف 16 آذر 1396 الف 17 آذر 1396 الف 18 آذر 1396 الف 19 آذر 1396 الف 20 آذر 1396 الف 21 آذر 1396 الف 22 آذر 1396 الف 23 آذر 1396 الف 24 آذر 1396 الف 25 آذر 1396 الف 26 آذر 1396 الف 27 آذر 1396 الف 28 آذر 1396 الف 29 آذر 1396 الف 30 آذر 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۶    
سخنان محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران؛ درباره 9دی و فتنه سال 88.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۷    
جهاد اسلامی: رای سازمان ملل به قطعنامه قدس، سیلی به صورت آمریکا و اسرائیل است / مجمع عمومی سازمان ملل به قطعنامه مخالفت با تغییر وضعیت قانونی قدس ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۴    
نشریه خط حزب الله در صد و سیزدهمین شماره خود به بهانه عملیات روانی جدید کنگره ایالات متحده، در گزارشی با عنوان "چرا آمریکا عمود خیمه انقلاب را نشانه رفته است؟" ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۰    
سازمان جهانی بهداشت در جدید ترین گزارش خود از شیوع بیماری دیفتری در 15 استان یمن و مرگ 35 نفر در پی این بیماری خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۱    
در این مطلب بهترین گوشی ها از نظر دوربین در سال 2017 را معرفی خواهیم کرد. از آنجایی که دوربین اهمیت زیادی در یک گوشی هوشمند دارد، آشنایی با بهترین دوربین موبایل برای خرید به ما کمک می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۹    
امام گفتند: آیا همه این جمارانی ها پناهگاه دارند، اگر بمبی افتاد و یک نفر کنار من شهید شد بگذارید من هم کنارش باشم . وقتی که همه پناهگاه دار شدند آن وقت من می روم توی پناهگاه .
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۳    
عصر ایران در یادداشتی آورده است:آنچه در پایان پاییز 1396 در تهران رخ داد، تصویری تمام عیار از وضعیتی بود که ما مردم ایران برای خود ساخته ایم:
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۶:۵۲    
مقامات کاخ سفید نیز طی روزهای اخیر با اتهام پراکنی علیه کشورمان در حوزه های دفاعی و موشکی، همچنان در حال خرید زمان بیشتر برای جمع بندی در خصوص برجام هستند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۱    
بازیگران سریال پدرسالار پس از 24 سال در کنار هم جمع شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۰    
اگر رونالدو و مسی 50 سال پیش بازیکن بودند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۶    
بسیاری از شبکه ها و برنامه های تلویزیونی از یک ماه قبل به برزیل رفتند و حتی استودیو درست کردند برای خودشان و بازیکنان و کارشناسان گران قیمت را می آوردند اما کسی چیزی نمی گفت اما تا عادل چنین کاری کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان حق التدریس براساس سهمیه های دولت استخدام می شوند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۱    
خبر آنلاین : استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: خشکسالی، گرم شدن زمین و تغییر اقلیم منجر به لرزه خیز شدن مکانی نمی شود، اما این عوامل می تواند مکان لرزه خیز را مستعد رخداد زلزله کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور از جزئیات دیدار با رئیس جمهور آذربایجان خبرداد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۱    
حال آیت الله مساعد نیست، هر از چندی از حال می رود و پس از چند لحظه دوباره چشم می گشاید. با دیدن آقایان توکلی و میرباقری گویا همه توانش را جمع می کند تا با صدای نحیف مطلبی را بگوید ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۸    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ دو کودک هشت ماهه و سه ساله به دلیل عوارض ناشی از مسمومیت قرص برنج خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از ممنوعیت برگزاری ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت گردی به غارهای تهران و استان های همجوار خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۸    
استاندار کرمانشاه از اختصاص بیش از 2100 میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله زده استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۹    
دروازه بان لژیونر فوتبال ایران که سابقه بازی در میوندالن و استرومسگودست نروژ را دارد، در نیم فصل دوم لیگ برتر جاری، پیراهن صنعت نفت آبادان را بر تن می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۵    
روزنامه استار در خبری اعلام کرد که گراهام فولر افسر سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در صفحه وبلاگ خود اردوغان را به طور گستاخانه ای تهدید کرده و از اشتیاق بسیاری از عوامل سیا و کاخ سفید برای کودتا در ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۷    
جنبش انصار الله یمن فرمان عفو عمومی را برای تمامی شرکت کنندگان در فتنه خیانت دسامبر 2017 تا زمان صدور فرمان صادر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۳:۱۶    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: طرح ایالات متحده درباره انتقال سفارت به بیت المقدس شکست خورده و اشغال فلسطین و قدس کماکان در مرکز تمام منازعات در خاورمیانه است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۱:۵۹    
رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان پیشرفت و عملیاتی شدن توافقات ایران و آذربایجان را گامی مثبت در جهت توسعه، تقویت و استحکام مناسبات تهران - باکو عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۰:۳۳    
فرماندار شهرستان کوهبنان با بیان اینکه مساجد، تکایا، سالن های ورزشی و مدارسی استحکام لازم را دارند آماده اسکان موقت مردم است گفت: توزیع چادر از فردا در مناطق زلزله زده آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۲    
نایب رئیس مجلس از نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها در دولت قبل انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۲    
به گزارش ایسنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص بازنشر توئیتی از وزیرخارجه امارات درباره اردوغان و تاریخ ترکیه، تاکید کرد: مهم آگاهی اردوغان از حقانیت ایران است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۱    
خیابانی در ویژه برنامه شب یلدا لباس سنتی پوشید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۸    
جابر انصاری در تمرینات گروهی استقلال شرکت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۴    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی کرمان با بیان اینکه تعداد مصدومان زلزله کوهبنان به 23 نفر رسید گفت: 2 نفر مصدوم مستقیم و 21 نفر مصدوم غیر مستقیم، زلزله کوهبنان تا این لحظه است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی توییتری از رئیس جمهور آمریکا و نماینده این کشور در سازمان ملل قدردانی کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۷    
توئیت ظریف با اشاره به رای قاطع مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره قدس: یک "نه" محکم جهانی به تهدید و قلدرمابی رژیم ترامپ در سازمان ملل متحد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۴    
فیلم سینمایی لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، برای حضور درسی وششمین جشنواره فیلم فجر تحویل دفتر این جشنواره شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۷    
سرهنگ داود معظمی گودرزی جانشین پلیس فتا : دقایقی پس از زمین لرزه دیشب پلیس فتا به مانند سایر پلیس های پایتخت در جهت برقراری امنیت سریعا وارد عمل شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۴    
پدیده رخ داده در آسمان شهرهایی که شاهد نور عجیب بودند، پدیده پیکو بینو است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۴    
زندگی را سراسر به حل "مساله" مانند کرده اند، چرا درک این واقعیت برای ما ایرانیان تا این حد سخت و دشوار است که "مساله" ما در درجه اول باید چگونگی زندگی در سرزمینی خشک و بی آب و دایما لرزان و هدفمان ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۱    
روزنامه تلگراف روز پنجشنبه مدعی شده آمریکا در حال طرح ریزی برای حمله به کره شمالی جهت متوفف کردن برنامه هسته ای تسلیحاتی این کشور است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۴    
شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران پنج شنبه شب در دومین نشست اضطراری خودبر تداوم آماده باش کامل دستگاه های اجرایی تا اطلاع بعدی و همچنین حفظ هوشیاری شهروندان تهرانی تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۱    
امروز هوای تهران به شدت آلوده بود، اما به لطف تغییرات جوی از غروب و بارندگی اندکی که اتفاق افتاد، کیفیت هوا به عدد 87 و محدوده سالم رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۱    
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دو بازیکن جدید به خدمت گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۱    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت: تهدید کشورهای عضو سازمان ملل از سوی آمریکا در خصوص رای به پیش نویس قطعنامه حمایت از قدس و درخواست لغو دستور ترامپ در شناسایی قدس به پایتختی رژیم ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۸    
کاخ سفید در بیانیه ای روز پنجشنبه ضمن تکرار ادعاهای بی اساس، خواستار اقدام شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری آسوشیتدپرس از واشنگتن گزارش داد: دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه یک ژنرال میانماری و تعدادی از چهره های بین المللی دیگر را تحریم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی جنبش حماس رای مثبت مجمع عمومی سازمان ملل علیه تصمیم دونالد ترامپ را، پیروزی برای قدس دانست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۸    
جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زلزله 5.2 ریشتر کوهبنان خسارتی جانی نداشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۳    
زمین لرزه ای به شدت 5.2 ریشتر کوهبنان در شمال کرمان را لرزاند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۳    
یک کارشناس عمران گفت: اگر چه رفتار زمین بسیار پیچیده و غیر قابل پیش بینی است اما وقوع زلزله های کوچک می تواند منجر به آزادسازی تدریجی انرژی زمین شود و همین امر در جلوگیری از وقوع زلزله بزرگ تر بسیار ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۹    
پیش نویس قطعنامه قدس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با 128 رای موافق تصویب شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۵    
رئیس هیئت روسیه در مذاکرات آستانه گفت که بعد از نابودی داعش، دیگر دلیلی برای ادامه حضور آمریکا در سوریه وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۹    
شهردار تهران در تشریح آخرین اقدامات مدیریت شهری و وضعیت پایتخت پس از زلزله شب گذشته گفت: زلزله، مانور عملیاتی برای شهروندان بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان با اشاره به وضعیت این تیم گفت: با شرایط موجود اگر در لیگ برتر بمانیم، خودم جام خریده تا بالای سر ببریم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۹    
استرالیا با کشف لاشه زیردریایی خود که در جنگ جهانی اول غرق شده بود، پس از صد سال یکی از قدیمی ترین معماهای تاریخ خود را حل کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۶    
اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اعلام کرد تست دوپینگ یک رکابزن دیگر از ایران مثبت شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۳    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز اعلام کرد که ترافیک در راه های این استان سنگین است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۳    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزییات پرونده فردی که اقدام به آتش زدن موتورسیکلت در تهران کرده بود، تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۳    
از هفت عنوان کتاب در بندرعباس با حضور سردارفدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۶    
مراسم گرامیداشت اولین روز ارتحال آیت الله حائری شیرازی از سوی دفتر مقام معظم رهبری و با حضور گسترده طلاب و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۰    
معاون وزیر امور خارجه ایران طی سخنرانی در یک موسسه فرانسوی تاکید کرد که برجام صرفاً، به موضوع هسته ای محدود شده و هیچگونه ارتباطی با سایر مسائل ندارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت که هیچ قطعنامه ای نمی تواند از تصمیم این کشور برای انتقال سفارت خود به قدس جلوگیری کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۳    
جالب است بدانید که محققان روی میوه انار به عنوان یک میوه ضد سرطان در حال تحقیق هستند چرا که معتقدند این میوه خاصیت ضد سرطانی فراوانی دارد از این رو تحقیقات متمرکزی، روی آن انجام می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۶    
پوستر کنسرت- تئاتر ده سال تنهایی با بازی اشکان خطیبی و همسرش (آناهیتا درگاهی) رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۶    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به لایحه بودجه ارائه شده توسط دولت به مجلس گفت: یک چهارم بودجه یعنی حدود 100 هزار میلیارد تومان آن واقعی نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۰    
کاهش محسوس و ناگهانی آلودگی هوای تهران در غروب شب یلدا، کیفیت هوا را در پایتخت بهتر کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۷    
اتحادیه اروپا تحریم های اقتصادی علیه روسیه را برای 6 ماه دیگر تا تاریخ 31 جولای 2018 تمدید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۴    
امروز در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با 30 سنت کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت 1264 دلار و 80 سنت معامله شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با پادشاه عربستان، خواستار حل بحران یمن از طریق گفتگو شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۷    
یلدای خونین روزی است که تا همیشه در اذهان مردم کرمانشاه خواهد ماند، آن روز شادی مردم در آستانه شب یلدا به اندوه و ماتم تبدیل شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۵    
تیم پانیونیوس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یونان با گلزنی ملی پوش ایرانی به پیروزی رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۸    
مسئول مرکز پژوهشی زلزله دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: با فرار هرگز مشکل درست نخواهد شد، زیرا بسیاری از زلزله ها اصلا پیش لرزه ندارند و شما تا آخر عمر که نمی توانید فرار کنید ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۹    
توییت های خواندنی امروز در مورد زلزله تهران، آلودگی هوا، حقوق نمایندگان و موارد دیگر است. از شما دعوت می کنیم تا توییت های خواندنی امروز را مشاهده کنید:
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا در روز شنبه را کذب محض دانست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۹    
مسعود معینی پور به عنوان مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۲    
یک استاد دانشگاه و کارشناس زلزله با اشاره به اینکه به نظر می رسد زلزله شب گذشته در تهران زمین لرزه اصلی بوده است ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۲    
نخست وزیر ترکیه از دونالد ترامپ به خاطر تهدیدش برای قطع کمک های مالی به کشورهایی که به قطعنامه سازمان ملل در خصوص بیت المقدس رای مثبت داده اند به شدت انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۵    
استاندار تهران از درخواست سازمان انتقال خون از مردم برای اهدای خون خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۱    
معاون وزیر امور خارجه ایران از سفر قریب الوقوع وزیرامور خارجه فرانسه به ایران خبر داد و گفت: سفر لودریان به زودی و در آینده نزدیک انجام می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۷    
انیمیشن کودک دو بعدی به سبک پویانمایی سنتی کاملا دیجیتال به کارگردانی علیرضا توکلی بینا با حضور سفیر هند امروز در سینما فرهنگ رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
یک رسانه انگلیسی به نقل از وکیل نازنین زاغری مدعی شد که موکل وی طی چند هفته آینده آزاد خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۱    
استاندار تهران با تاکید بر آماده باش صددرصدی نیروهای امدادی و لزوم توجه شهروندان تهرانی به موارد ایمنی، گفت: شهروندان اخبار را تنها از طریق صداوسیما و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به تهدید رئیس جمهور آمریکا برای قطع حمایت های مالی گفت: نمی توانی ترکیه را با دلارهایت بخری.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۱    
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که زمان آن رسیده است که ولی عهد عربستان به دلیل نقض قوانین بین المللی و اقدامات علیه حقوق بشر در جنگ یمن، مورد تحریم های سازمان ملل قرار گیرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۲    
نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که 41 درصد آمریکایی ها از برگزاری نشست های استماع کنگره برای استیضاح دونالد ترامپ حمایت می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۹    
زلزله های کم عمق در ایران تاثیرات مخرب بیشتری دارد اما زلزله های ایران به هم مرتبط نیستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۶    
روزنامه دیلی تلگراف، با استناد به منابع خود فاش کرد که آمریکا برای انجام حمله نظامی علیه کره شمالی آماده می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۷    
بازاریان از کاهش تقاضای اقلام غیرضروری مانند شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار خبر می دهند روسیه آجیل ایران را به عنوان تنقلات جام جهانی سفارش داد
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
در روزهای اخیر دلار در دو بازار ارزی با وجود تغییرات و گاها گرانی در مجموع نوسان چندانی نداشت، ولی با واکنش های متفاوتی از سوی دولت همراه بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۴    
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه مردم در نهم دی ماه 88 با هوشیاری فتنه را متوقف کردند، گفت: در فتنه 88 ماهیت افرادی که با نظام جمهوری اسلامی زاویه پیدا کرده بودند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهوری روسیه گفت سرویس های اطلاعاتی خارجی تلاش مضاعفی را برای فعالیت جدی تر در این کشور آغاز کرده اند و ارگان های امنیتی باید مانع از نفوذ آنها در امور داخلی روسیه شوند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: پیکر جوان 35 ساله که خود را در جنگل النگدره حلق آویز کرده بود، کشف شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام اعزام زمستانی از امروز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: در این دوره از اعزام ها 185 هزار نفر از 16 دی تا 22 اسفند به عتباب سفر خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
زنی که شرط ازدواج با مرد موردعلاقه اش را کشتن همسرش اعلام کرده بود، دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
یک پژوهشگر تهران قدیم می گوید: اصالت یلدا حفظ شده است، دورهمی ها در قالب انتقال تجربیات یکی از مهمترین جلوه های فرهنگِ ایرانی است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
حدود 15 ساعت پس از زلزله 5.2 ریشتری شب گذشته وضعیت راه ها و فرودگاه های استان تهران کاملا عادی است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
استاندار تهران گفت: مدیران استان تهران تا عادی شدن شرایط، حق خروج از استان تهران را ندارند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
اداره کل انتقال خون استان تهران در اطلاعیه ای از شهروندان خواست برای اهدای خون اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: برای کنترل ترافیک شب یلدا، از نیروهای مناطقی که مشکل کمتری دارند مثل مناطق جنوبی، برای مناطق شمالی و مرکزی کمک گرفته ایم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تشبیه سازمان ملل به خانه دروغ مدعی شد چه بخواهند چه نخواهند قدس پایتخت ماست .
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۹    
نتایج یک مطالعه نشان داده است، فراگیر شدن شبکه های اجتماعی موجب افزایش ریسک خودکشی در بین افراد، به ویژه دختران شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۹    
در حالی که آخرین اظهارنظر رسمی، انگشت اتهام درباره صدور مجوز گوشت های یک میلیونی را متوجه سازمان حمایت کرده است، اما این سازمان تاکنون هیچ واکنشی به این ادعاها نداشته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
ایمیل های مزاحم و تبلیغاتی یکی از دردسرهای بزرگ کاربران اینترنتی است. امروز، شما را با نحوه جلوگیری از دریافت ایمیل های ناخواسته در جیمیل آشنا می کنیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۹    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در فضای مجازی که اقدام به تهدید یکدیگر کرده و امنیت روانی جامعه را مخدوش کرده بودند، خبر داد.